Ik vond haar juist wel stoer met die bril en dat kind naast haarquote:Op donderdag 8 september 2022 17:30 schreef Za het volgende:
[..]
Op die ik postte kijkt ze niet zo cute, maar die kleur van haar outfit is amazing.
Oh Dear niet echt mijn dingquote:Op donderdag 8 september 2022 17:35 schreef Starhopper het volgende:
Ze heeft ook een barbie[ afbeelding ]
Nee, een Landrover.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:38 schreef Starhopper het volgende:
Was dat een jeep van het leger net?
Het rechter hek is niet boeiendquote:Op donderdag 8 september 2022 17:39 schreef Jane het volgende:
Nu hebben we 2 hekken in beeld. Wie biedt meer?
Zou toch mooi zijn als ze als een soort David Copperfield uit het hek bij Buckingham Palace kwam lopen.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het rechter hek is niet boeiend
Leuk met die wantjes.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:35 schreef Starhopper het volgende:
Ze heeft ook een barbie[ afbeelding ]
"Ook de wolken huilden toen Elisabeth het aardse verruilde voor het hemelse."quote:Op donderdag 8 september 2022 17:41 schreef Starhopper het volgende:
Ziet er wel triest uit met de regen
Brok in de keelquote:Op donderdag 8 september 2022 17:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ook de wolken huilden toen Elisabeth het aardse verruilde voor het hemelse."
Is ze ook.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
Ik vond haar juist wel stoer met die bril en dat kind naast haar
En haar rozige /lila haarkleurquote:Op donderdag 8 september 2022 17:44 schreef Za het volgende:
[..]
Is ze ook.
Ik heb haar altijd bewonderd om haar buitengewone outfits![]()
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat ze er niet meer is.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Ook de wolken huilden toen Elisabeth het aardse verruilde voor het hemelse."
De serie van haar in de regen vind ik grappigquote:Op donderdag 8 september 2022 17:44 schreef Za het volgende:
[..]
Is ze ook.
Ik heb haar altijd bewonderd om haar buitengewone outfits![]()
[ afbeelding ]
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:46 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze er niet meer is.
In spirit weer nu samen met haar mooie man.
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De serie van haar in de regen vind ik grappig
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En haar rozige /lila haarkleur
Iets subtieler dan welquote:
Mijn hemelquote:Op donderdag 8 september 2022 17:48 schreef Jane het volgende:
Toch fijn dat ze dit nog heeft mogen meemaken.
Volgens mij is het een uur rijden van Aberdeen airport naar Balmoral Castle.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:49 schreef Momo het volgende:
Ondertussen zijn de familieleden uit het vliegtuig vast wel bij haar.
Nou het is etenstijd, eerst ff maccie denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:49 schreef Momo het volgende:
Ondertussen zijn de familieleden uit het vliegtuig vast wel bij haar.
Zouden die niet met heli gaan?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij is het een uur rijden van Aberdeen airport naar Balmoral Castle.
Ja heel raar lijkt me datquote:Op donderdag 8 september 2022 17:52 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt me zo vreemd om nu BBC-journalist te zijn, in feite wachtend op het moment dat Elizabeth dood gaat (als ze dat al niet is).
Dat doet iedereen in dit topic ook.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:52 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt me zo vreemd om nu BBC-journalist te zijn, in feite wachtend op het moment dat Elizabeth dood gaat (als ze dat al niet is).
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:50 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou het is etenstijd, eerst ff maccie denk ik.
Hier de tweede helft nasi van gisteren, nu BBC en zo NOS maar weer.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:50 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou het is etenstijd, eerst ff maccie denk ik.
Idd. Ze kunnen toch prima met het OVquote:Op donderdag 8 september 2022 17:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Absurd dat ze met de auto onderweg zijn..
Trickyquote:Op donderdag 8 september 2022 17:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Idd. Ze kunnen toch prima met het OV
Ik blijf bij de BBC want Engelandquote:Op donderdag 8 september 2022 17:54 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Hier de tweede helft nasi van gisteren, nu BBC en zo NOS maar weer.
Morgen niet, want dan rijden de treinen nietquote:Op donderdag 8 september 2022 17:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Idd. Ze kunnen toch prima met het OV
Wat doen ze eigenlijk als ze overleden is? Verlaten ze dan hun post?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:57 schreef Jane het volgende:
Bij de BBC heeft wel een changing of the guard plaatsgevonden.
En vergeet, als het zover is, LBC radio niet. Da's zo'n praatzender waar steeds ingebeld wordt.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik blijf bij de BBC want Engeland
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 september 2022 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen niet, want dan rijden de treinen niet
Jaquote:Op donderdag 8 september 2022 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Gaat het toch nog relatief snel met het oude besje...
Oh jaquote:Op donderdag 8 september 2022 18:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jah! Alle camera's zijn gedraaid
Dreetje doet me aan een Tokkie denkenquote:
Wat had je anders gedacht met al die empathische usersquote:Op donderdag 8 september 2022 18:03 schreef Gunner het volgende:
Wow. dat dit zo leeft hier onder de fokkers. bijna 900 posts in 5 uur tijd.
starhopper heeft er 600 voor z'n rekening genomen zeker?
Dit vind ik interessanter dan NSFquote:Op donderdag 8 september 2022 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ik zit ook half NSF te kijken![]()
Oh en wat een hontenweer
Zo heeft hij zich op dat eilandje van Epstein ook gedragen.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dreetje doet me aan een Tokkie denken
SF , dat vind ik toch wel tof! Daarom beidenquote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit vind ik interessanter dan NSF
Gorbatsjov kreeg minder eerquote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat had je anders gedacht met al die empathische users
Oh hijquote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Zo heeft hij zich op dat eilandje van Epstein ook gedragen.
Ik las zowel Truss als Charles met een speechquote:Op donderdag 8 september 2022 18:05 schreef TjjWester het volgende:
Kunnen we een speech van king charles verwachten of mag de stagaire een persbericht tikken??
Er is altijd een regerende monarch.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat doen ze eigenlijk als ze overleden is? Verlaten ze dan hun post?
"The King is dead, long live the King."quote:Op donderdag 8 september 2022 18:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er is altijd een regerende monarch.
Het vk kent net als nederland het principe van le roi est mort, vive le roi.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat doen ze eigenlijk als ze overleden is? Verlaten ze dan hun post?
Artiesten, die komen het koningslied inzingen.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:10 schreef Starhopper het volgende:
Wat moeten al die personenauto's en busjes daar? Zijn dat bediendes ofzo?
Charles: "The day you know would come is finally here"quote:Op donderdag 8 september 2022 18:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Artiesten, die komen het koningslied inzingen.
quote:Op donderdag 8 september 2022 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Charles: "The day you know would come is finally here"
"You know what is going to happen, Charles. There's a jet on the Prestwick tarmac spooling up and ready to take you to the designated area. MI6 will take care of the rest."quote:Op donderdag 8 september 2022 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Charles: "The day you know would come is finally here"
Vermoed zoiets wel jaquote:Op donderdag 8 september 2022 18:28 schreef Starhopper het volgende:
Maar ze zijn nu dus compleet? Straks om 18:00 een bericht?
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren , of zou er nog een statement komen?quote:Op donderdag 8 september 2022 18:28 schreef Starhopper het volgende:
Maar ze zijn nu dus compleet? Straks om 18:00 een bericht?
Van mij mag hetquote:Op donderdag 8 september 2022 18:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
Als de monarchie niet rigoreus afgeschaft kan worden dan maar één voor één
Nee, de titel Duke of Cambridge blijft hij houden, hij zal hem echter niet meer gebruiken omdat Prince of Wales een hogere titel is. Pas als hij koning wordt gaat die titel zoals dat heet 'op in de kroon' en kan opnieuw uitgegeven worden.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:27 schreef Jane het volgende:
Straks wordt William dus Prince of Wales en is de titel Duke of Cambridge weer vrij om aan een volgend familielid te geven.
Kan toch niet anders.quote:
Waarom zou ie naar Inverness vliegen? Dan ben je nog uren aan het rijden naar Aberdeen.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:32 schreef Starhopper het volgende:
Harry is er nog niet begrijp ik? Ik zie op Flightradar deze. Zou dit Harry kunnen zijn?
https://www.flightradar24.com/VXS2/2d62f823
O wow, tnx. Ik had duidelijk geen idee.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nee, de titel Duke of Cambridge blijft hij houden, hij zal hem echter niet meer gebruiken omdat Prince of Wales een hogere titel is. Pas als hij koning wordt gaat die titel zoals dat heet 'op in de kroon' en kan opnieuw uitgegeven worden.
De titel Duke of Edinburgh is sinds het overlijden van Prins Philip ook van Charles, maar word dus niet gebruikt. Deze kan weer opnieuw uitgegeven worden op het moment dat Charles koning wordt.
Ja kan, net als een miljoenmiljard andere mensen die er in kunnen zitten. Wat heeft dit soort dom gespeculeer voor zin?quote:Op donderdag 8 september 2022 18:32 schreef Starhopper het volgende:
Harry is er nog niet begrijp ik? Ik zie op Flightradar deze. Zou dit Harry kunnen zijn?
https://www.flightradar24.com/VXS2/2d62f823
Omdat die geen haast heeft wrs, machines houden dr in levenquote:Op donderdag 8 september 2022 18:33 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Waarom zou ie naar Inverness vliegen? Dan ben je nog uren aan het rijden naar Aberdeen.
Balmoral ligt precies tussen Inverness en Aberdeen.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:33 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Waarom zou ie naar Inverness vliegen? Dan ben je nog uren aan het rijden naar Aberdeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |