Die vliegt met Cityhopper 1449?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:57 schreef Multatilu het volgende:
Rutte is er ook bijna
[ afbeelding ]
Is dit klimaatneutraal?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:57 schreef Multatilu het volgende:
Rutte is er ook bijna
[ afbeelding ]
Straks ga je ons vertellen dat er ook nog piloten uit dat vliegtuig stappen!quote:Op donderdag 8 september 2022 16:59 schreef xzaz het volgende:
ER IS BAGAGEPERSONEEL AANWEZIG IK HERHAAL ER IS BAGAGEPERSONEEL AANWEZIG
Oh okayquote:Op donderdag 8 september 2022 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die was toch al bij haar?
Morrissey denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:56 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Nee, voor de gelegenheid vragen ze natuurlijk Brian May.
Garagequote:Op donderdag 8 september 2022 17:00 schreef butz0rs het volgende:
Waar halen ze die Range Rovers zo snel vandaan?
Die herken je zo met zijn kransquote:
Nachtwerk. Kut man.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:01 schreef SQ het volgende:
Nou als ze met de auto gaan zal de officiële bekendmaking nog wel ff duren
Zwaaiend en alquote:Op donderdag 8 september 2022 16:59 schreef Treinhoer het volgende:
En dat ineens Putin zwaaiend uitstapt, dat zou wat zijn....
Zal vast op tijd zijn voor 't 20 uur journaal...quote:Op donderdag 8 september 2022 17:01 schreef SQ het volgende:
Nou als ze met de auto gaan zal de officiële bekendmaking nog wel ff duren
Die deden tot een paar maanden terug het spoorvervoer in Schotland, maar die zijn eruit getraptquote:Op donderdag 8 september 2022 16:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou, hopen dat de NS het vervoer dan niet verzorgd, ben je mooi de lul mee nu deze weken.
Schotse tijdzone?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zal vast op tijd zijn voor 't 20 uur journaal...
In het draaiboek staat "royal train", dan wordt deze bedoel, denk ik...quote:Op donderdag 8 september 2022 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik hoop per stoomtrein. Flying Scotsman oid.
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:56 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Nee, voor de gelegenheid vragen ze natuurlijk Brian May.
Ook mooi, wel wat minder romantisch.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:04 schreef Burdie het volgende:
In het draaiboek staat "royal train", dan wordt deze bedoel, denk ik...
[ afbeelding ]
De kinderen moeten naar schoolquote:Op donderdag 8 september 2022 17:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom is prinses Kate er eigenlijk niet bij?
Omdat hun kinderen net vandaag naar een nieuwe school waren.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom is prinses Kate er eigenlijk niet bij?
Eyjafjallajoekullquote:Op donderdag 8 september 2022 17:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als ze een beetje solidair is kiest ze nog voor crematie zodat iig 1 brit zijn huis kan verwarmen zo.
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als ze een beetje solidair is kiest ze nog voor crematie zodat iig 1 brit zijn huis kan verwarmen zo.
Sommige mensen is ook maar even snel een willekeurige zwarte blazer aangemeten, of het nou past of niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:06 schreef Jane het volgende:
Terug en bijgelezen.
De belichting van de mensen die via de BBC nieuwsstudio geinterviewd worden is niet echt lekker, vind ik. Ze zien er allemaal uit alsof ze straks nog eerder gaan dan de Queen zelf.
Zo iemand van 96, dat zijn dan ook echt mensjes van alledag zoals dat noemen.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:07 schreef heywoodu het volgende:
Die Nicholas Witchell zit al drie uur lang te praten alsof dit al de begrafenis is.
Interessant, héél interessant!quote:Op donderdag 8 september 2022 17:12 schreef bedachtzaam het volgende:
Het kan natuurlijk prima dat Liz Truss eergisteren iets gegeven heeft, die had het niet zo op met het koningshuis.
Oh jeequote:Op donderdag 8 september 2022 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Paarden worden binnengereden op Balmoral
Voor het diner of voor de koets?
Yupquote:Op donderdag 8 september 2022 17:14 schreef trein2000 het volgende:
De BBC is de PR dienst van het koningshuis aldaar of niet?
Zou Elizabeth nog een keertje willen paardrijden?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Paarden worden binnengereden op Balmoral
Voor het diner of voor de koets?
Misschien wil ze haar lievelingspaard(en) nog een keer zien. Ze is altijd gek geweest op paarden.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:14 schreef Zorro het volgende:
Zou Elizabeth nog een keertje willen paardrijden?
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De paarden werden binnen gereden, dat doen ze ook wel eens bij Make A Wish, dat een stervende nog eenmaal haar dieren mag zien?
Daarnet een zelfde soort auto naar binnen. Lijkt mij niet dezelfde auto met dezelfde kenteken.quote:
Hm moet ik een account voor hebbenquote:
Ik heb de gewone tv maar eens aangezet. Voor de 2e keer in een week (na GP Zandvoort). Het moet niet gekker worden. Straks maar weer een halfjaartje niet dan.quote:
https://www.bbc.com/news/live/uk-62834633quote:Op donderdag 8 september 2022 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm moet ik een account voor hebben
Er dreigt een frikandellentekort en de Royal Family neemt alvast maatregelen zodat ze goed zitten deze winter.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou Elizabeth nog een keertje willen paardrijden?
Heb je een screenshotje?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Even heel veel gezichten in een soort Zoom-meeting in dat Buckingham Palace-beeld. Heel even
Betraptquote:Op donderdag 8 september 2022 17:18 schreef Benny het volgende:
Ruim 7K aan mensen die naar het hek op de stream kijken. Het is toch fantastisch
Haar moeder werd 101.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo iemand van 96, dat zijn dan ook echt mensjes van alledag zoals dat noemen.
"Het is niet duidelijk wat er precies aan de hand is met de gezondheid van de Queen.". ZE IS FOKKING 96! DAT IS ER AAN DE HAND!
Nee, was echt een halve seconde, toen ik net even naar het scherm keek. Terugspoelen kan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |