Gewoon Candle in the wind remasteren.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Elton John al een lied geschreven?
Werkt al samen met netflix aan een nieuwe show. Elizabeth is daarin wel een gehandicapte zwarte trans man van joodse afkomst.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Trein. Onderdeel van het protocol.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef Starhopper het volgende:
Hoe zullen ze haar naar London brengen? Per vliegtuig? Lijkt mij niet dat ze per lijkkoets gaat?
Zelfs de Queen Mother heeft uiteindelijk de pijp aan Maarten gegeven.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
zometeen opent haar lichaam als een cocon en komt daar een jonge frisse nieuwe elizabeth uitgekropen.
Zou me weinig verbazen.
Met de trein las ik in een vorig deel.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef Starhopper het volgende:
Hoe zullen ze haar naar London brengen? Per vliegtuig? Lijkt mij niet dat ze per lijkkoets gaat?
Minder CO-2 uitstoot.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef Draak31 het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan dat vliegtuig dan?
Niks we kijken gewoon lekker naar een vliegtuig MAG DAT DAN NIETquote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef Draak31 het volgende:
Ik moet ineens aan een ander topic in NWS denkenquote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef Starhopper het volgende:
Wow dat is wel cool!quote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Trein. Onderdeel van het protocol.
Vieze fok!kertjes die enthousiast doen over iets voorspelt nooit veel goeds.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niks we kijken gewoon lekker naar een vliegtuig MAG DAT DAN NIET
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een ander topic in NWS denken
vliegen met je dode moeder naast je in de stoel
Ik hoop per stoomtrein. Flying Scotsman oid.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef Starhopper het volgende:
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Trein. Onderdeel van het protocol.
Ja. Circle of Lifequote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef Starhopper het volgende:
Dat kan de Prime Minister zijn of iemand van het koninklijk huis die met spoed naar Balmoral Castle gaatquote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef Draak31 het volgende:
Gewoon DHL toch?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef Starhopper het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik daar aan moest denkenquote:
Het eerste topic belde, ze willen hun opmerking terugquote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is dat waar de eindbaas te vinden is? Gaan ze ook door een fogwall?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:54 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dat kan de Prime Minister zijn of iemand van het koninklijk huis die met spoed naar Balmoral Castle gaat
Nee, voor de gelegenheid vragen ze natuurlijk Brian May.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die vliegt met Cityhopper 1449?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:57 schreef Multatilu het volgende:
Rutte is er ook bijna
[ afbeelding ]
Is dit klimaatneutraal?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:57 schreef Multatilu het volgende:
Rutte is er ook bijna
[ afbeelding ]
Straks ga je ons vertellen dat er ook nog piloten uit dat vliegtuig stappen!quote:Op donderdag 8 september 2022 16:59 schreef xzaz het volgende:
ER IS BAGAGEPERSONEEL AANWEZIG IK HERHAAL ER IS BAGAGEPERSONEEL AANWEZIG
Oh okayquote:Op donderdag 8 september 2022 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die was toch al bij haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |