Ik vond haar juist wel stoer met die bril en dat kind naast haarquote:Op donderdag 8 september 2022 17:30 schreef Za het volgende:
[..]
Op die ik postte kijkt ze niet zo cute, maar die kleur van haar outfit is amazing.
Oh Dear niet echt mijn dingquote:Op donderdag 8 september 2022 17:35 schreef Starhopper het volgende:
Ze heeft ook een barbie[ afbeelding ]
Nee, een Landrover.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:38 schreef Starhopper het volgende:
Was dat een jeep van het leger net?
Het rechter hek is niet boeiendquote:Op donderdag 8 september 2022 17:39 schreef Jane het volgende:
Nu hebben we 2 hekken in beeld. Wie biedt meer?
Zou toch mooi zijn als ze als een soort David Copperfield uit het hek bij Buckingham Palace kwam lopen.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het rechter hek is niet boeiend
Leuk met die wantjes.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:35 schreef Starhopper het volgende:
Ze heeft ook een barbie[ afbeelding ]
"Ook de wolken huilden toen Elisabeth het aardse verruilde voor het hemelse."quote:Op donderdag 8 september 2022 17:41 schreef Starhopper het volgende:
Ziet er wel triest uit met de regen
Brok in de keelquote:Op donderdag 8 september 2022 17:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ook de wolken huilden toen Elisabeth het aardse verruilde voor het hemelse."
Is ze ook.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
Ik vond haar juist wel stoer met die bril en dat kind naast haar
En haar rozige /lila haarkleurquote:Op donderdag 8 september 2022 17:44 schreef Za het volgende:
[..]
Is ze ook.
Ik heb haar altijd bewonderd om haar buitengewone outfits![]()
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat ze er niet meer is.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Ook de wolken huilden toen Elisabeth het aardse verruilde voor het hemelse."
De serie van haar in de regen vind ik grappigquote:Op donderdag 8 september 2022 17:44 schreef Za het volgende:
[..]
Is ze ook.
Ik heb haar altijd bewonderd om haar buitengewone outfits![]()
[ afbeelding ]
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:46 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze er niet meer is.
In spirit weer nu samen met haar mooie man.
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De serie van haar in de regen vind ik grappig
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En haar rozige /lila haarkleur
Iets subtieler dan welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |