700k. Ftfy.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:18 schreef Benny het volgende:
Ruim 7K aan mensen die naar het hek op de stream kijken. Het is toch fantastisch
Het regent daarquote:Op donderdag 8 september 2022 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Opvallend weinig mensen bij Buckingham Palace eigenlijk.
Jammer, misschien hadden we kunnen zien wie er zaten.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, was echt een halve seconde, toen ik net even naar het scherm keek. Terugspoelen kan niet
The Sun heeft dezelfde stream met ook nog eens 6k kijkersquote:Op donderdag 8 september 2022 17:18 schreef Benny het volgende:
Ruim 7K aan mensen die naar het hek op de stream kijken. Het is toch fantastisch
Serieus, na Covid zag ze er ineens 20 jaar ouder uit.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:19 schreef Ericr het volgende:
Omikron blijft een sloper. Leeftijd zal zeker een grote rol spelen maar ze heeft ook aardig wat naweeën gehad na haar besmetting.
quote:Koningin Elizabeth 'in gebeden' Rutte om zorgelijke gezondheid
Mark Rutte zegt dat koningin Elizabeth "in onze gebeden" is na berichten dat ze in slechte gezondheid verkeert. "Het is natuurlijk vreselijk triest nieuws dat ze zo ziek is en er zulke grote zorgen zijn", aldus de premier. "We wachten het gewoon af."
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:21 schreef Za het volgende:
Ah die schattige oude dame met haar prachtige pastel pakjes.
[ afbeelding ]
Ook al thoughts and prayers in Nederlandquote:
Het is wel Rutte, dus "Tots ent prrrreejurrrs".quote:Op donderdag 8 september 2022 17:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook al thoughts and prayers in Nederland
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is wel Rutte, dus "Tots ent prrrreejurrrs".
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:21 schreef Za het volgende:
Ah die schattige oude dame met haar prachtige pastel pakjes.
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten tot we het brakke Engels van alle niet-Engelse leiders gaan horen!quote:Op donderdag 8 september 2022 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wel met de auto ja?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:28 schreef Zorro het volgende:
Het schiet niet echt op daar op het vliegveld of wel?
En net dan rijden ze weg.
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje net op BBC was herhaling.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:28 schreef Zorro het volgende:
Het schiet niet echt op daar op het vliegveld of wel?
En net dan rijden ze weg.
Anne Frank had haar foto boven haar bed in het Achterhuis.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow dat is tijdens de oorlog[ afbeelding ]
Ohquote:Op donderdag 8 september 2022 17:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stukje net op BBC was herhaling.
Daar gaat het ook niet zo goed mee. Vandaar dit topicquote:Op donderdag 8 september 2022 17:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Die linker ziet er ook niet echt gezond uit, geen kleur.
Ah ik dacht om die rechter, maar dat is dan zeker Victor Reinier?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet zo goed mee. Vandaar dit topic
Peter R. de Vries dejavuquote:Op donderdag 8 september 2022 17:32 schreef Starhopper het volgende:
En straks komt ze fit voorbij gewandeld met de honden
Dat kan niet. Ze werd pas Koningin op haar 25e, dus kan Koningin Elizabeth nooit 18 zijn geworden.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Anne Frank had haar foto boven haar bed in het Achterhuis.
[ twitter ]
Zou die liegen?quote:
Ik vond haar juist wel stoer met die bril en dat kind naast haarquote:Op donderdag 8 september 2022 17:30 schreef Za het volgende:
[..]
Op die ik postte kijkt ze niet zo cute, maar die kleur van haar outfit is amazing.
Oh Dear niet echt mijn dingquote:Op donderdag 8 september 2022 17:35 schreef Starhopper het volgende:
Ze heeft ook een barbie[ afbeelding ]
Nee, een Landrover.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:38 schreef Starhopper het volgende:
Was dat een jeep van het leger net?
Het rechter hek is niet boeiendquote:Op donderdag 8 september 2022 17:39 schreef Jane het volgende:
Nu hebben we 2 hekken in beeld. Wie biedt meer?
Zou toch mooi zijn als ze als een soort David Copperfield uit het hek bij Buckingham Palace kwam lopen.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het rechter hek is niet boeiend
Leuk met die wantjes.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:35 schreef Starhopper het volgende:
Ze heeft ook een barbie[ afbeelding ]
"Ook de wolken huilden toen Elisabeth het aardse verruilde voor het hemelse."quote:Op donderdag 8 september 2022 17:41 schreef Starhopper het volgende:
Ziet er wel triest uit met de regen
Brok in de keelquote:Op donderdag 8 september 2022 17:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ook de wolken huilden toen Elisabeth het aardse verruilde voor het hemelse."
Is ze ook.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
Ik vond haar juist wel stoer met die bril en dat kind naast haar
En haar rozige /lila haarkleurquote:Op donderdag 8 september 2022 17:44 schreef Za het volgende:
[..]
Is ze ook.
Ik heb haar altijd bewonderd om haar buitengewone outfits![]()
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat ze er niet meer is.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Ook de wolken huilden toen Elisabeth het aardse verruilde voor het hemelse."
De serie van haar in de regen vind ik grappigquote:Op donderdag 8 september 2022 17:44 schreef Za het volgende:
[..]
Is ze ook.
Ik heb haar altijd bewonderd om haar buitengewone outfits![]()
[ afbeelding ]
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:46 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze er niet meer is.
In spirit weer nu samen met haar mooie man.
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De serie van haar in de regen vind ik grappig
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En haar rozige /lila haarkleur
Iets subtieler dan welquote:
Mijn hemelquote:Op donderdag 8 september 2022 17:48 schreef Jane het volgende:
Toch fijn dat ze dit nog heeft mogen meemaken.
Volgens mij is het een uur rijden van Aberdeen airport naar Balmoral Castle.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:49 schreef Momo het volgende:
Ondertussen zijn de familieleden uit het vliegtuig vast wel bij haar.
Nou het is etenstijd, eerst ff maccie denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:49 schreef Momo het volgende:
Ondertussen zijn de familieleden uit het vliegtuig vast wel bij haar.
Zouden die niet met heli gaan?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij is het een uur rijden van Aberdeen airport naar Balmoral Castle.
Ja heel raar lijkt me datquote:Op donderdag 8 september 2022 17:52 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt me zo vreemd om nu BBC-journalist te zijn, in feite wachtend op het moment dat Elizabeth dood gaat (als ze dat al niet is).
Dat doet iedereen in dit topic ook.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:52 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt me zo vreemd om nu BBC-journalist te zijn, in feite wachtend op het moment dat Elizabeth dood gaat (als ze dat al niet is).
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:50 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou het is etenstijd, eerst ff maccie denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |