Jaquote:Op donderdag 8 september 2022 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Gaat het toch nog relatief snel met het oude besje...
Oh jaquote:Op donderdag 8 september 2022 18:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jah! Alle camera's zijn gedraaid
Dreetje doet me aan een Tokkie denkenquote:
Wat had je anders gedacht met al die empathische usersquote:Op donderdag 8 september 2022 18:03 schreef Gunner het volgende:
Wow. dat dit zo leeft hier onder de fokkers. bijna 900 posts in 5 uur tijd.
starhopper heeft er 600 voor z'n rekening genomen zeker?
Dit vind ik interessanter dan NSFquote:Op donderdag 8 september 2022 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ik zit ook half NSF te kijken![]()
Oh en wat een hontenweer
Zo heeft hij zich op dat eilandje van Epstein ook gedragen.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dreetje doet me aan een Tokkie denken
SF , dat vind ik toch wel tof! Daarom beidenquote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit vind ik interessanter dan NSF
Gorbatsjov kreeg minder eerquote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat had je anders gedacht met al die empathische users
Oh hijquote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Zo heeft hij zich op dat eilandje van Epstein ook gedragen.
Ik las zowel Truss als Charles met een speechquote:Op donderdag 8 september 2022 18:05 schreef TjjWester het volgende:
Kunnen we een speech van king charles verwachten of mag de stagaire een persbericht tikken??
Er is altijd een regerende monarch.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat doen ze eigenlijk als ze overleden is? Verlaten ze dan hun post?
"The King is dead, long live the King."quote:Op donderdag 8 september 2022 18:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er is altijd een regerende monarch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |