Oh ja, dan heb je nog even en als je straks niet meer wil hoeft het niet hequote:Op woensdag 7 september 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is 30 minuten fietsen, ik kan nog even rustig aan doen...
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dan heb je nog even en als je straks niet meer wil hoeft het niet he
Hier nog niet, moraima en rupurt zitten te fluisteren dus mijn geluid staat nu harder. ah kijk wissel, gelukkig niet doof.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:36 schreef itsme46 het volgende:
GOAL en 2 penalties gemist
oeps sorry, verkeerde forum
Die fout heb ik in het begin gemaakt, tot die sirene een keer af ging......quote:Op woensdag 7 september 2022 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier nog niet, moraima en rupurt zitten te fluisteren dus mijn geluid staat nu harder. ah kijk wissel, gelukkig niet doof.
Nee, beetje hoger niveau hierquote:Op woensdag 7 september 2022 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dacht al, voetbal doen we hier niet aan he.
Sow die eerste keer ja, we schrokken ons allemaal de tyfus hier.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die fout heb ik in het begin gemaakt, tot die sirene een keer af ging......
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
flashback![]()
![]()
babette is nu overtuigd dat het vuurwerk voor haar was.
Dat was best een traumatische ervaringquote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat was best een traumatische ervaring
Zullen we een praatgroepje oprichten voor ons slachtoffers van spinnegate? Krijgen vast wel ergens plek op fok ervoor. R&P misschien.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
De spin is nog aan het bijkomen, naar het schijnt🤣😉quote:Op woensdag 7 september 2022 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Anders voelt ze zich kaal, vanmorgen stond ze zonder make up, als je het tenminste over zoe heb en toen stond volgens mij ruben er en die zei dat hij haar mooier vond zonder make up en toen zei zij, ja maar ik voel me zo kaal zonder.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
Als je zo'n rond hoofd hebt
waarom maak je dan zon gekke streep als eyeliner
ja zoequote:Op woensdag 7 september 2022 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Anders voelt ze zich kaal, vanmorgen stond ze zonder make up, als je het tenminste over zoe heb en toen stond volgens mij ruben er en die zei dat hij haar mooier vond zonder make up en toen zei zij, ja maar ik voel me zo kaal zonder.
Red de kikker eerst, de rest komt later.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:45 schreef itsme46 het volgende:
Niet te doen: voetbal kijken, 1 jaar van je leven kijken, forum volgen, kat met kikkertje in haar bek naar binnen.
Ik kap ermee. Voetbal uit, ik lees het wel.
Ja maar is mode nu. Wij zijn daar al te oud voor.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zoe
zo lelijk die eye liner
Die zit in 1 van de pruiken van Moraima een nestje te bouwen.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De spin is nog aan het bijkomen, naar het schijnt🤣😉
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar is mode nu. Wij zijn daar al te oud voor.
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zullen we een praatgroepje oprichten voor ons slachtoffers van spinnegate? Krijgen vast wel ergens plek op fok ervoor. R&P misschien.
Geintje he.over dat groepje, de traumatische ervaring is echt voor ons die het gezien hebben.
Ruimte genoeg🤣quote:Op woensdag 7 september 2022 21:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die zit in 1 van de pruiken van Moraima een nestje te bouwen.
Hou op hoor.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kikker op het dijkje gezet. Dacht dat die dood was, wilde wegspringen, eggnie. Op het dijkje en weer naar binnen anders komt die kat weer met die kikker naar binnen. Blijf niet aan de gang.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Red de kikker eerst, de rest komt later.
Ajasses, dat is iets voor 10 nachtmerriesquote:Op woensdag 7 september 2022 21:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
momenteel is het wel weer te doenquote:Op woensdag 7 september 2022 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dacht dat het nog mode was, ik heb er totaal geen verstand van van mode, dat merk je wel.
Ja tuurlijk, iedereen hier die het heeft gezien mag erbij. En ook de mensen die goed zijn om er een plaatje van te maken in hun hoofd want onze omschrijvingen waren erg goed.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:48 schreef Ireth het volgende:
[..]Sta ik al op de lijst van deelnemers??
Gayguy begonquote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:48 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Kikker op het dijkje gezet. Dacht dat die dood was, wilde wegspringen, eggnie. Op het dijkje en weer naar binnen anders komt die kat weer met die kikker naar binnen. Blijf niet aan de gang.
Dank je voor de update.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
momenteel is het wel weer te doen
Ik niet want dan moet ik op de link klikkenquote:Op woensdag 7 september 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)-naar-huis~a379b064/ wie kan dit lezen?
Premium dus nee.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
Zijn sport outfitquote:
Haha, niet de slimmerik uithangen, he😉quote:Op woensdag 7 september 2022 21:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik niet want dan moet ik op de link klikken
Beste via de Anthony Fokkerweg. Meerkoetenweg is deels afgesloten.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is 30 minuten fietsen, ik kan nog even rustig aan doen...
Gaat het trouwens over die eerste die eruit was voordat ze er in ging, oh manuela?quote:Op woensdag 7 september 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
had jij dat van de week niet geplaatst onder een spoiler?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha, niet de slimmerik uithangen, he😉
Dat was uit de Televaag, weet niet meer wat sorry.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gaat het trouwens over die eerste die eruit was voordat ze er in ging, oh manuela?
Zo ja
[..]
had jij dat van de week niet geplaatst onder een spoiler?
Want dan heb ik het al gelezen.
Zodat ze lekker kunnen gluren, bij de Febo. Die zitten daar ook maar een beetje😂quote:Op woensdag 7 september 2022 21:55 schreef HappyCharly het volgende:
waarom van die mini douchedeurtjes..
Hoop op bloot?quote:Op woensdag 7 september 2022 21:55 schreef HappyCharly het volgende:
Aha ander artikel dan en dat ging dus over manuela en dat ze er gelijk uit lag.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:55 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Dat was uit de Televaag, weet niet meer wat sorry.
Klopt wel. Stond inderdaad in de Telegraaf en heb ik hier gepost.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gaat het trouwens over die eerste die eruit was voordat ze er in ging, oh manuela?
Zo ja
[..]
Bij bb waren ze anders vrij hoog, en vanonder dicht, dacht ikquote:Op woensdag 7 september 2022 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoop op bloot?
geen idee, weleens gelezen waarom ze vaak klein zijn maar beetje vergeten,
misschien iets zodat je je daar niet kan verstoppen of dat je niet aangerand kan worden zonder dat het gezien word. zoveel opties. vast iemand anders die het weet.
hmmm dat van onderen weet ik echt niet meer en ik denk echt wel een beetje voor de hoop voor bloot.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Bij bb waren ze anders vrij hoog, en vanonder dicht, dacht ik
Hoeven ze niet op de tenen te staan om te glurenquote:Op woensdag 7 september 2022 21:55 schreef HappyCharly het volgende:
Fritsiequote:Op woensdag 7 september 2022 21:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoeven ze niet op de tenen te staan om te gluren
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:59 schreef spapaars het volgende:
[..]Dank je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel hetzelfde verhaal als van de week dus.Wat hier al gepost was.
aggienogwat volgens mij..quote:Op woensdag 7 september 2022 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo ja
[..]
Ja maar ze heet nu anders want de kat was ergens opgesprongen en toen was ze uitgelogd en toen wist ze haar ww niet meer en de mail van fok kwam ook niet meer dus toen heeft ze een nieuwe naam aangemaakt.quote:
Fritsie? Yesssquote:Op woensdag 7 september 2022 21:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoeven ze niet op de tenen te staan om te gluren
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ze heet nu anders want de kat was ergens opgesprongen en toen was ze uitgelogd en toen wist ze haar ww niet meer en de mail van fok kwam ook niet meer dus toen heeft ze een nieuwe naam aangemaakt.
Ik ben fan! Heerlijke roddeltante die alles er uit gooit!quote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ze heet nu anders want de kat was ergens opgesprongen en toen was ze uitgelogd en toen wist ze haar ww niet meer en de mail van fok kwam ook niet meer dus toen heeft ze een nieuwe naam aangemaakt.
Ik vind haar ook nog wel leuk, want ze irriteert andere flink.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben fan! Heerlijke roddeltante die alles er uit gooit!
Ja dat dus! Je zal er met 10x een Janet zittenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind haar ook nog wel leuk, want ze irriteert andere flink.
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat dus! Je zal er met 10x een Janet zitten
Neeeee. Bert is een beetje van hetzelfde bemoeistijltje. Gerrie is daarin leukerquote:Op woensdag 7 september 2022 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je favo's?
Beetje onduidelijk he.
Daar heeft bijna iedereen een hekel aan gewoon, hier en daar.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat heb ik met die meneer "Lui-oog" stuiterbal en gelijk bij binnenkomst al alles regelen...
Ah kijk, dat is duidelijker.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Neeeee. Bert is een beetje van hetzelfde bemoeistijltje. Gerrie is daarin leuker
Manager van de ballenbak in de Ikea?quote:Op woensdag 7 september 2022 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heeft bijna iedereen een hekel aan gewoon, hier en daar.Die moet echt blij zijn dat ie manager is anders was ie al weg.
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Manager van de ballenbak in de Ikea?
Ik zit er naar te luisteren maar dat weet ik ook niet zeker. Isaac is wel een paar keer genoemd.quote:
Nee, Isaac was erbij, en Eunice ookquote:Op woensdag 7 september 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit er naar te luisteren maar dat weet ik ook niet zeker. Isaac is wel een paar keer genoemd.
Die hielp haar toch juist, dacht iemand uit een ander team, dat zij maar moest afwassen omdat ze in team blauw zit en isaac ging helpen afdrogen.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit er naar te luisteren maar dat weet ik ook niet zeker. Isaac is wel een paar keer genoemd.
Hij heeft zich kandidaat gesteld en is door de rest gekozen.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Manager van de ballenbak in de Ikea?
Ik denk Martin.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Minder ijs in je rose doen....quote:Op woensdag 7 september 2022 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is misschien nog geeneens een slecht baantje voor hem, misschien respecteren kleuters hem meer maar de oudere kinderen denk ik dan weer niet want die herkennen een lulletje roosewater zo natuurlijk. kut 3 keer rozeroseroosewater maar allemaal fout, jullie snappen het vast.
Afijn. Zelf denkt ie overigens dat ie geweldig is he.
Misschien was ie als niet-manager lang zo irritant niet. We zullen het nooit weten, van deze stempel komt ie nooit meer af.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heeft bijna iedereen een hekel aan gewoon, hier en daar.Die moet echt blij zijn dat ie manager is anders was ie al weg.
24 uur, tot morgenmiddag.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:11 schreef patat het volgende:
Hoelang moeten ze met die ballonnen aan de gang?
Totaal 24 uur. Nu nog ongeveer 10 uur.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:11 schreef patat het volgende:
Hoelang moeten ze met die ballonnen aan de gang?
Sommige wilde het niet maar dachten dat het beter was om hem dan nu maar manager te laten zijn en dat ze hem daarna er dan uit kunnen knikkeren als makkelijke keuze omdat ie waarschijnlijk een droplul is als manager. Ik denk dat dat plannetje nog doorgaat.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft zich kandidaat gesteld en is door de rest gekozen.
Ik denk dat ze daar inmiddels ook wel spijt van hebbenMaar goed, hij kan maar 1 keer manager zijn, is dit voor een maand, kan tijdens die maand niet weggestuurd worden, maar daarna natuurlijk wel
Tot 12 uur morgenmiddag volgens mij??quote:Op woensdag 7 september 2022 22:13 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Totaal 24 uur. Nu nog ongeveer 10 uur.
Als ik dat al zou drinken zou ik dat niet doen, zonde dan van de drank.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Minder ijs in je rose doen....
Ik denk het. Weet niet hoelaat ze begonnen zijnquote:Op woensdag 7 september 2022 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot 12 uur morgenmiddag volgens mij??
Ik heb geen idee hoe de buitenwereld over hem denkt, wij streamers zullen hem iig nooit meer serieus nemen.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien was ie als niet-manager lang zo irritant niet. We zullen het nooit weten, van deze stempel komt ie nooit meer af.
11:35u (op de stream)quote:Op woensdag 7 september 2022 22:14 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik denk het. Weet niet hoelaat ze begonnen zijn
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:13 schreef Rhosyn het volgende:
De witte ploeg liet bijna de ballon de grond raken.
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door xsaskiax op 07-09-2022 22:21:31 ]
Tsja, je bent al snel niet geliefd in die rol, je kan niet 40 man tevreden houden. Vermoed dat er nog veel ergere figuren aan de macht komen haha.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien was ie als niet-manager lang zo irritant niet. We zullen het nooit weten, van deze stempel komt ie nooit meer af.
Neem de tijd om ff te kijken hoe want een ban hierdoor is niet leuk.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:17 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry dat ik het niet onder een spoiler heb geplaatst...... ben een beetje 'roestig', na Utopia niets meer gevolgd tot nu.
Fantastisch om zoveel bekende namen hier weer te zien posten!!!
om dat ze meer bij elkaar staan moetenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:13 schreef Rhosyn het volgende:
De witte ploeg liet bijna de ballon de grond raken.
Nog steeds een dikke NEE van mijn kant, werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:18 schreef freaky40 het volgende:
Iemand al enig idee waar ze hun batterijen moeten wisselen? Iemand al enig idee waar de zenderkamer zich bevind?
ja ze lagen in de keuken op een werkblad zo te zien, het waren rechthoekige platte dingen die ze in hun zender dedenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:18 schreef freaky40 het volgende:
Iemand al enig idee waar ze hun batterijen moeten wisselen? Iemand al enig idee waar de zenderkamer zich bevind?
Het moet zo langzamerhand wel duidelijk gaan worden na een 'batterijwissel' melding welke kant ze op gaan. Ik vermoed zelf ergens achter in de tuin, naast de boom waar dat plankje in gemaakt is. Maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog steeds een dikke NEE van mijn kant, werkelijk geen idee.
In dat hok waar de sportspullen staan staat een houten kist. Daar liggen de batterijen in.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:18 schreef freaky40 het volgende:
Ik zit niet altijd te kijken, meer te luisteren nu ik de mensen wat beter kan, als ik een batterijwissel hoor zal ik ff extra opletten. Oh wacht hoorde net dat ze dat nu tijdens het spel niet doen omdat de mensen met ballonnen dan afgeleid kunnen worden. Morgen zal ik opletten.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moet zo langzamerhand wel duidelijk gaan worden na een 'batterijwissel' melding welke kant ze op gaan. Ik vermoed zelf ergens achter in de tuin, naast de boom waar dat plankje in gemaakt is. Maar weet het niet zeker.
Ok, plausibel. Maar dan moet er ook nog ergens een zenderkamer zijn, lijkt me sterk dat ze twee plekken hebben...of wel misschien.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
In dat hok waar de sportspullen staan staat een houten kist. Daar liggen de batterijen in.
Sow jou ontgaat niets.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
In dat hok waar de sportspullen staan staat een houten kist. Daar liggen de batterijen in.
Dat hoorde ik ook toevallig, maar dat is alleen nu dus.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit niet altijd te kijken, meer te luisteren nu ik de mensen wat beter kan, als ik een batterijwissel hoor zal ik ff extra opletten. Oh wacht hoorde net dat ze dat nu tijdens het spel niet doen omdat de mensen met ballonnen dan afgeleid kunnen worden. Morgen zal ik opletten.
Ja alleen nu tijdens ballonnen gedoe.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook toevallig, maar dat is alleen nu dus.
voor de post is er een brievenbus ergens in dat bladergedoe. ik vermoed dat daar ergens ook een onopvallende deur zit. Valt me op dat ze niet laten zien waar, die dokter stond ook ineens in de tuin zeg maar.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, plausibel. Maar dan moet er ook nog ergens een zenderkamer zijn, lijkt me sterk dat ze twee plekken hebben...of wel misschien.
Meestal is het bij elkaar, tenminste in Utopia was het bakje om de batterijen te wisselen bij de zenderkamer.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
Oh freaky wil ook de zenderkamer weten niet alleen waar de batterijen worden gewisseld. Heb je geen drone freaky, kun je ff rondkijken daar en dan bedenken wat wat is.
Vlakbij de bladerpoort denk ik, die staat achter die basketbalpaal. Als die paal verplaatsbaar is weet ik dat ook niet meer.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
voor de post is er een brievenbus ergens in dat bladergedoe. ik vermoed dat daar ergens ook een onopvallende deur zit. Valt me op dat ze niet laten zien waar, die dokter stond ook ineens in de tuin zeg maar.
Mag gewoonquote:Op woensdag 7 september 2022 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
Beter onder een spoiler want mag geloof ik niet van Fok!
Wel bedankt voor het plaatsen ook.
kut te veel verwijderd. fuckeduck.![]()
om half 8 's ochtends is er meestal batterijwissel. Bert haalt dan heel attent de batterijen uit die kist en legt ze in de keuken voor iedereen.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sow jou ontgaat niets.Freaky eindelijk zijn antwoord.
Zal vast hier ook zoiets zijn maar waarom wil je dat zo graag weten?quote:Op woensdag 7 september 2022 22:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meestal is het bij elkaar, tenminste in Utopia was het bakje om de batterijen te wisselen bij de zenderkamer.
Waarom niet.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal vast hier ook zoiets zijn maar waarom wil je dat zo graag weten?
aha vandaar dat ik ze op dat keukenblad zag liggenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
om half 8 's ochtends is er meestal batterijwissel. Bert haalt dan heel attent de batterijen uit die kist en legt ze in de keuken voor iedereen.
Er staat ook nog een heel huis naast die loodsquote:Op woensdag 7 september 2022 22:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meestal is het bij elkaar, tenminste in Utopia was het bakje om de batterijen te wisselen bij de zenderkamer.
Zelf geen idee maar toen aggie het van de week ook plaatste zei iemand dat ze dat beter niet kan doen want op Fok! mogen geen dingen geplaatst worden die achter een betaalmuur zitten.quote:
Ja ik vermoed dus dat daar ergens iets staat of doorgang is naar een ruimte.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Er staat ook nog een heel huis naast die loods
Oh ja jij bent een vroege opstaandert, ikke niet dus dat mis ik altijd dan.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
om half 8 's ochtends is er meestal batterijwissel. Bert haalt dan heel attent de batterijen uit die kist en legt ze in de keuken voor iedereen.
Geen probleem ik heb het al gewijzigdquote:Op woensdag 7 september 2022 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelf geen idee maar toen aggie het van de week ook plaatste zei iemand dat ze dat beter niet kan doen want op Fok! mogen geen dingen geplaatst worden die achter een betaalmuur zitten.
Oh echt? Wist ik nietquote:Op woensdag 7 september 2022 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelf geen idee maar toen aggie het van de week ook plaatste zei iemand dat ze dat beter niet kan doen want op Fok! mogen geen dingen geplaatst worden die achter een betaalmuur zitten.
Vind ik erg raar in nieuws staan allerlei artikelen en anderen delen ookquote:Op woensdag 7 september 2022 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hahahaha nee hoor, laat m'n bed het maar niet horen, het was vandaag midden op de dag, zag het stomtoevalligquote:Op woensdag 7 september 2022 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja jij bent een vroege opstaandert, ikke niet dus dat mis ik altijd dan.Volgens mij heb ik het ook nog maar 1 keer gehoord de afgelopen dagen dus ik mis het ook regelmatig.
Fijn.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen probleem ik heb het al gewijzigd
Volgens mij heb ik het wel eens ergens zien staan ook, welk topic weet ik niet meer, daar lees ik er soms teveel voor en toen dus iemand die van de week waarschuwde.quote:
Ik zal er aan denken, voortaanquote:Op woensdag 7 september 2022 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het wel eens ergens zien staan ook, welk topic weet ik niet meer, daar lees ik er soms teveel voor en toen dus iemand die van de week waarschuwde.
Ik herhaal alleen wat iemand zei van de week en dat ik het ooit gezien heb. Als het niet zo is ben ik gewoon goedgelovig en lul ik het verkeerd door.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik erg raar in nieuws staan allerlei artikelen en anderen delen ook
Snap ikquote:Op woensdag 7 september 2022 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen wat iemand zei van de week en dat ik het ooit gezien heb. Als het niet zo is ben ik gewoon goedgelovig en lul ik het verkeerd door.Wil alleen voorkomen dat iemand een ban krijgt voor iets wat ze niet weten.
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja ik vermoed dus dat daar ergens iets staat of doorgang is naar een ruimte.
Iets zegt me dat Talpa dit jaar wel wat anders heeft, waar ze zich mee bezig moeten houden🤣quote:Op woensdag 7 september 2022 22:30 schreef Charmian het volgende:
In UTO mocht er iets niet gepost worden omdat FOK! daar door TALPA op de vingers werd getikt. Geen idee meer wat dat was.
Wie, zit zo te tikken dat ik niet ken kijken.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:30 schreef D. het volgende:
Ahhhh, een kunstgebit!
Vandaar dat ze zo'n bek trekt dus
Madelainequote:Op woensdag 7 september 2022 22:30 schreef D. het volgende:
Ahhhh, een kunstgebit!
Edit: om dat ze 7 jaar anorexia heeft gehad en haar tanden heeft 'kapotgespuugd'
Wie?quote:Op woensdag 7 september 2022 22:30 schreef D. het volgende:
Ahhhh, een kunstgebit!
Edit: om dat ze 7 jaar anorexia heeft gehad en haar tanden heeft 'kapotgespuugd'
Das lief van jequote:Op woensdag 7 september 2022 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen wat iemand zei van de week en dat ik het ooit gezien heb. Als het niet zo is ben ik gewoon goedgelovig en lul ik het verkeerd door.Wil alleen voorkomen dat iemand een ban krijgt voor iets wat ze niet weten.
dat was maar nur in laatste jaren erder nietquote:Op woensdag 7 september 2022 22:30 schreef Charmian het volgende:
In UTO mocht er iets niet gepost worden omdat FOK! daar door TALPA op de vingers werd getikt. Geen idee meer wat dat was.
Klopt.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zetten er gewoon een stagiaire opquote:Op woensdag 7 september 2022 22:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Talpa dit jaar wel wat anders heeft, waar ze zich mee bezig moeten houden🤣
oh gelukkig, dacht ff dat ik gek werd, oh wacht, nog gekkerquote:
gelul, ze maakt zichzelf zieligquote:
Nee, je mag dat niet plaatsen.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh gelukkig, dacht ff dat ik gek werd, oh wacht, nog gekker, weet je ook nog wie het zei?
Edit, oh wacht, of bedoel je dat het niet mag.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, je mag dat niet plaatsen.
Wel de link van het bericht, en dan kunnen mensen zelf verderklikken.
Natuurlijk is het rot maar op deze manier trekt ze op een verkeerde manier de aandacht. Heb je pijn in je mond neem dan iets in tegen de pijnquote:Op woensdag 7 september 2022 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt in haar hoofd niet uit
het is een echte dreumesquote:Op woensdag 7 september 2022 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
Met een doekie of dingetje erbij ook he.
Klopt. Maar wat mocht je niet meer plaatsen? Ik ben dat vergeten.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was maar nur in laatste jaren erder niet
Sinds 1986 op de luchtfoto's te zienquote:Op woensdag 7 september 2022 22:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die loods rechts stond er dus al blijkbaar.
Was in de veronderstelling dat Talpa die loods helemaal nieuw geplaatst had, maar niet dus.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Sinds 1986 op de luchtfoto's te zien
In 2018 is de bestemming van het woonhuis gewijzigd naar bedrijfspand vanwege de aanleg van het zonnepark.
knuffeldoekje met geur van ?quote:
Mijn zoon noemde zijn zoontje van bijna 2 een dreumes en dat vond ik zo lief klnkenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat klinkt dan wel weer schattiger dan kleuter.
ff opgezocht, 21 is ze.
Ahw schattig ja.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn zoon noemde zijn zoontje van bijna 2 een dreumes en dat vond ik zo lief klnken
ik vind het ook niet zo fris en dan druk ik me netjes uitquote:Op woensdag 7 september 2022 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ding ook, ziet eruit of het weinig tot nooit gewassen wordt.
Ik heb me er ook niet bemoeid, het is hun leven en daar moeten/kunnen ze zelf over beslissenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw schattig ja.
Die van mij gaan geen kinderen nemen. Vind ik verder niet erg maar zal dat denk ik nooit weten, tenzij ze zich bedenken, dat kan altijd nog maar denk het niet, heb ook gezegd, voor mij hoef je geen kinderen te nemen, doe wat jullie willen.
Aaaah zooooquote:Op woensdag 7 september 2022 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, je mag dat niet plaatsen.
Wel de link van het bericht, en dan kunnen mensen zelf verderklikken.
John de Mol 'n stikstof-boerderij opgekocht ?quote:Op woensdag 7 september 2022 22:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die loods rechts stond er dus al blijkbaar.
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb me er ook niet bemoeid, het is hun leven en daar moeten/kunnen ze zelf over beslissen
Zou er nu ook niet snel meer aan beginnen in deze tijdquote:Op woensdag 7 september 2022 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw schattig ja.
Die van mij gaan geen kinderen nemen. Vind ik verder niet erg maar zal dat denk ik nooit weten, tenzij ze zich bedenken, dat kan altijd nog maar denk het niet, heb ook gezegd, voor mij hoef je geen kinderen te nemen, doe wat jullie willen.
dat dusquote:Op woensdag 7 september 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou er nu ook niet snel meer aan beginnen in deze tijd
Zou wat zijn als je dat zou """eisen""".quote:Op woensdag 7 september 2022 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw schattig ja.
Dat heb ik ze ook gezegd, de wereld gaat naar zijn klote en kinderen opvoeden is moeilijk en zwaar en toen zei mijn dochter nog en ik was best een kutkind en haar man ook en kutkind en kutkind maken een kutkind.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou er nu ook niet snel meer aan beginnen in deze tijd
Mannen roddelen anders dan vrouwenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:45 schreef HappyCharly het volgende:
Ach dat duimen is wel schattig.. Oeh mannenroddelen, ook leuk
Nou, haar schoonmoeder heeft toch een jaar of 2 lopen pushen dat ze zo graag oma wilde worden, inmiddels heeft ze de hoop opgegeven.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je dat zou """eisen""".
Ja, veel rustiger en monotoon, vrouwen wisselen heel de tijd van emotie en geluidsniveau.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
Mannen roddelen anders dan vrouwen
Wij bespreken zakenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
Mannen roddelen anders dan vrouwen
Nee hoor ook gewoon andere mensen. Vanmiddag waren ze flink bezig en nu volgens mij ook een beetje.quote:
Andere mensen kunnen ook zaken zijnquote:Op woensdag 7 september 2022 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee hoor ook gewoon andere mensen. Vanmiddag waren ze flink bezig en nu volgens mij ook een beetje.
Over belangrijke dingen zekerquote:
Bij vrouwen blijft het geroddel vaker lang hangen, mannen zeggen je bent een klootzak, biertje ?quote:
Eggnie. Gert Jan zei net dat hij alles gaat terugkijken en dan is het te zien wie er 2 borden eten op had. Die gaat hij nooit uitnodigen op een bbq.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Bij vrouwen blijft het geroddel vaker lang hangen, mannen zeggen je bent een klootzak, biertje ?
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:53 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Eggnie. Gert Jan zei net dat hij alles gaat terugkijken en dan is het te zien wie er 2 borden eten op had. Die gaat hij nooit uitnodigen op een bbq.
Ja, nog 2quote:Op woensdag 7 september 2022 22:53 schreef Knikkergeitje het volgende:
Zijn er nog balonnen in de stinklucht?
is er dan gezien wie er twee borden eten op had? Is dat op de streams te zien geweest?quote:Op woensdag 7 september 2022 22:53 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Eggnie. Gert Jan zei net dat hij alles gaat terugkijken en dan is het te zien wie er 2 borden eten op had. Die gaat hij nooit uitnodigen op een bbq.
Gewoon ff 'n rondje lopen en pronken met zijn bicepsquote:Op woensdag 7 september 2022 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
Oh hij ging naar de badkamer. nou vooruit dan maar.
Zo liep hij wel eigenlijk daarom zei ik het ook, echt zo met zijn borst vooruit ook, van kijk mijn spieren dan.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon ff 'n rondje lopen en pronken met zijn bicepsoh wacht ik zoek de badkamert..
heb je het over jezelfquote:Op woensdag 7 september 2022 22:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon ff 'n rondje lopen en pronken met zijn bicepsoh wacht ik zoek de badkamert..
Fritsiequote:Op woensdag 7 september 2022 22:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
John de Mol 'n stikstof-boerderij opgekocht ?
Ja daar lette we natuurlijk helemaal niet op en het was chaos, morgen ga ik extra opletten natuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:55 schreef Verida het volgende:
[..]
is er dan gezien wie er twee borden eten op had? Is dat op de streams te zien geweest?
Ze hebben vanuit de keuken (Martin) wel 5 keer gevraagd hoeveel borden er stonden (toen hij aan het opscheppen was), dus ik ga er vanuit dat er voldoende waren, er werd iedere keer weer door ik geloof Eunice geteld....quote:Op woensdag 7 september 2022 22:55 schreef Verida het volgende:
[..]
is er dan gezien wie er twee borden eten op had? Is dat op de streams te zien geweest?
Ik loop hier alleen met blote borst als alle gordijnen dicht zijn... en nu helemaal door dat afvallenquote:
Oh dear.... rustig aan hèquote:Op woensdag 7 september 2022 22:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik loop hier alleen met blote borst als alle gordijnen dicht zijn... en nu helemaal door dat afvallen
Ik keek, ik zag die spieren nietquote:Op woensdag 7 september 2022 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo liep hij wel eigenlijk daarom zei ik het ook, echt zo met zijn borst vooruit ook, van kijk mijn spieren dan.
quote:
nee, mijn plezier is nu wel wegquote:
Is ze krols/tochtig?quote:Op woensdag 7 september 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zeg toch ook dat hij dat denkt.
![]()
En wil gerry nu wat van bern, ze zitten naast elkaar en ze doet heel erg haar best om mooi te zijn.
Ik vind dat hij, vergeleken met wat andere figuren daar, geen slecht figuur heeft.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zeg toch ook dat hij dat denkt.
![]()
En wil gerry nu wat van bern, ze zitten naast elkaar en ze doet heel erg haar best om mooi te zijn.
excuus aanvaardquote:Op woensdag 7 september 2022 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Excuses, wist niet dat je zoveel plezier aan hem beleefde voor ik het zei
Shhhtt dat klopt ook wel een beetje, lichaam ziet er redelijk goed uit maar door zijn rotkop en rotkarakter verpest het dat.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind dat hij, vergeleken met wat andere figuren daar, geen slecht figuur heeft.
Dat deed Amanda ook altijd in de buurt van Brianquote:Op woensdag 7 september 2022 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel, d'r haartjes goed en ze maakt heel de tijd tuitlipjes.
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel, d'r haartjes goed en ze maakt heel de tijd tuitlipjes.
Ja he.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat deed Amanda ook altijd in de buurt van Brian
Ahw roekoe roekoe, leeft ze nog?quote:
Zelfs zijn karakter vind ik meevallenquote:Op woensdag 7 september 2022 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Shhhtt dat klopt ook wel een beetje, lichaam ziet er redelijk goed uit maar door zijn rotkop en rotkarakter verpest het dat.
Ja echt waar dusquote:
Denk.t wel.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw roekoe roekoe, leeft ze nog?
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zelfs zijn karakter vind ik meevallen
Neeee die moeten vallen, ik wil drama.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:08 schreef just me het volgende:
Ik wens jullie een goede nacht en dat de ballen maar hoog gehouden worden
Voor iemand die 5 tot 6 keer in de week naar de sportschool gaat valt het me erg tegenquote:Op woensdag 7 september 2022 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Shhhtt dat klopt ook wel een beetje, lichaam ziet er redelijk goed uit maar door zijn rotkop en rotkarakter verpest het dat.
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 7 september 2022 23:08 schreef just me het volgende:
Ik wens jullie een goede nacht en dat de ballen maar hoog gehouden worden
Oh, dat valt zeker tegen dan. Doet ie iets toch niet goed.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Voor iemand die 5 tot 6 keer in de week naar de sportschool gaat valt het me erg tegen
Op streams is droog en hier bij mij ook.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:10 schreef Charmian het volgende:
Het is hier weer fucking hard aan het regenen, daar nog droog?
Waarschijnlijk loopt ie daar rond iedereen te vertellen wat ze moeten doenquote:Op woensdag 7 september 2022 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, dat valt zeker tegen dan. Doet ie iets toch niet goed.
Tot morgenochtend half 12 puzzquote:Op woensdag 7 september 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
Is dat ballonnen gedoe nog steeds bezig?
Op de helft nuquote:Op woensdag 7 september 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loopt ie daar rond iedereen te vertellen wat ze moeten doen
Ik dacht dat het al klaar wasquote:
Ik hoorde eerder vanavond ook al wat geroddel over hemquote:Op woensdag 7 september 2022 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
Berend is snel afgeleid volgens de heren en ze vragen zich af of ie dan geen adhd of add heeft.
Ik heb weinig gevolgd vandaagquote:Op woensdag 7 september 2022 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Jij dacht dat er sinds vanmiddag vast al 24 uur om waren?
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
Echt iedereen lult daar over elkaar.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde eerder vanavond ook al wat geroddel over hem
Ik ben alweer bijquote:Op woensdag 7 september 2022 23:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Vraag maar aan D. die weet er alles van
Ze zijn lekker bezig iddquote:Op woensdag 7 september 2022 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt iedereen lult daar over elkaar.
Net de echte wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: |