quote:Op woensdag 7 september 2022 22:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Manager van de ballenbak in de Ikea?
Ik zit er naar te luisteren maar dat weet ik ook niet zeker. Isaac is wel een paar keer genoemd.quote:
Nee, Isaac was erbij, en Eunice ookquote:Op woensdag 7 september 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit er naar te luisteren maar dat weet ik ook niet zeker. Isaac is wel een paar keer genoemd.
Die hielp haar toch juist, dacht iemand uit een ander team, dat zij maar moest afwassen omdat ze in team blauw zit en isaac ging helpen afdrogen.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit er naar te luisteren maar dat weet ik ook niet zeker. Isaac is wel een paar keer genoemd.
Hij heeft zich kandidaat gesteld en is door de rest gekozen.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Manager van de ballenbak in de Ikea?
Ik denk Martin.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Minder ijs in je rose doen....quote:Op woensdag 7 september 2022 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is misschien nog geeneens een slecht baantje voor hem, misschien respecteren kleuters hem meer maar de oudere kinderen denk ik dan weer niet want die herkennen een lulletje roosewater zo natuurlijk. kut 3 keer rozeroseroosewater maar allemaal fout, jullie snappen het vast.
Afijn. Zelf denkt ie overigens dat ie geweldig is he.
Misschien was ie als niet-manager lang zo irritant niet. We zullen het nooit weten, van deze stempel komt ie nooit meer af.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heeft bijna iedereen een hekel aan gewoon, hier en daar.Die moet echt blij zijn dat ie manager is anders was ie al weg.
24 uur, tot morgenmiddag.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:11 schreef patat het volgende:
Hoelang moeten ze met die ballonnen aan de gang?
Totaal 24 uur. Nu nog ongeveer 10 uur.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:11 schreef patat het volgende:
Hoelang moeten ze met die ballonnen aan de gang?
Sommige wilde het niet maar dachten dat het beter was om hem dan nu maar manager te laten zijn en dat ze hem daarna er dan uit kunnen knikkeren als makkelijke keuze omdat ie waarschijnlijk een droplul is als manager. Ik denk dat dat plannetje nog doorgaat.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft zich kandidaat gesteld en is door de rest gekozen.
Ik denk dat ze daar inmiddels ook wel spijt van hebbenMaar goed, hij kan maar 1 keer manager zijn, is dit voor een maand, kan tijdens die maand niet weggestuurd worden, maar daarna natuurlijk wel
Tot 12 uur morgenmiddag volgens mij??quote:Op woensdag 7 september 2022 22:13 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Totaal 24 uur. Nu nog ongeveer 10 uur.
Als ik dat al zou drinken zou ik dat niet doen, zonde dan van de drank.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Minder ijs in je rose doen....
Ik denk het. Weet niet hoelaat ze begonnen zijnquote:Op woensdag 7 september 2022 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot 12 uur morgenmiddag volgens mij??
Ik heb geen idee hoe de buitenwereld over hem denkt, wij streamers zullen hem iig nooit meer serieus nemen.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien was ie als niet-manager lang zo irritant niet. We zullen het nooit weten, van deze stempel komt ie nooit meer af.
11:35u (op de stream)quote:Op woensdag 7 september 2022 22:14 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik denk het. Weet niet hoelaat ze begonnen zijn
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:13 schreef Rhosyn het volgende:
De witte ploeg liet bijna de ballon de grond raken.
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)-naar-huis~a379b064/ wie kan dit lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door xsaskiax op 07-09-2022 22:21:31 ]
Tsja, je bent al snel niet geliefd in die rol, je kan niet 40 man tevreden houden. Vermoed dat er nog veel ergere figuren aan de macht komen haha.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien was ie als niet-manager lang zo irritant niet. We zullen het nooit weten, van deze stempel komt ie nooit meer af.
Neem de tijd om ff te kijken hoe want een ban hierdoor is niet leuk.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:17 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry dat ik het niet onder een spoiler heb geplaatst...... ben een beetje 'roestig', na Utopia niets meer gevolgd tot nu.
Fantastisch om zoveel bekende namen hier weer te zien posten!!!
om dat ze meer bij elkaar staan moetenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:13 schreef Rhosyn het volgende:
De witte ploeg liet bijna de ballon de grond raken.
Nog steeds een dikke NEE van mijn kant, werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:18 schreef freaky40 het volgende:
Iemand al enig idee waar ze hun batterijen moeten wisselen? Iemand al enig idee waar de zenderkamer zich bevind?
ja ze lagen in de keuken op een werkblad zo te zien, het waren rechthoekige platte dingen die ze in hun zender dedenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:18 schreef freaky40 het volgende:
Iemand al enig idee waar ze hun batterijen moeten wisselen? Iemand al enig idee waar de zenderkamer zich bevind?
Het moet zo langzamerhand wel duidelijk gaan worden na een 'batterijwissel' melding welke kant ze op gaan. Ik vermoed zelf ergens achter in de tuin, naast de boom waar dat plankje in gemaakt is. Maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog steeds een dikke NEE van mijn kant, werkelijk geen idee.
In dat hok waar de sportspullen staan staat een houten kist. Daar liggen de batterijen in.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:18 schreef freaky40 het volgende:
Ik zit niet altijd te kijken, meer te luisteren nu ik de mensen wat beter kan, als ik een batterijwissel hoor zal ik ff extra opletten. Oh wacht hoorde net dat ze dat nu tijdens het spel niet doen omdat de mensen met ballonnen dan afgeleid kunnen worden. Morgen zal ik opletten.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moet zo langzamerhand wel duidelijk gaan worden na een 'batterijwissel' melding welke kant ze op gaan. Ik vermoed zelf ergens achter in de tuin, naast de boom waar dat plankje in gemaakt is. Maar weet het niet zeker.
Ok, plausibel. Maar dan moet er ook nog ergens een zenderkamer zijn, lijkt me sterk dat ze twee plekken hebben...of wel misschien.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
In dat hok waar de sportspullen staan staat een houten kist. Daar liggen de batterijen in.
Sow jou ontgaat niets.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
In dat hok waar de sportspullen staan staat een houten kist. Daar liggen de batterijen in.
Dat hoorde ik ook toevallig, maar dat is alleen nu dus.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit niet altijd te kijken, meer te luisteren nu ik de mensen wat beter kan, als ik een batterijwissel hoor zal ik ff extra opletten. Oh wacht hoorde net dat ze dat nu tijdens het spel niet doen omdat de mensen met ballonnen dan afgeleid kunnen worden. Morgen zal ik opletten.
Ja alleen nu tijdens ballonnen gedoe.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook toevallig, maar dat is alleen nu dus.
voor de post is er een brievenbus ergens in dat bladergedoe. ik vermoed dat daar ergens ook een onopvallende deur zit. Valt me op dat ze niet laten zien waar, die dokter stond ook ineens in de tuin zeg maar.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, plausibel. Maar dan moet er ook nog ergens een zenderkamer zijn, lijkt me sterk dat ze twee plekken hebben...of wel misschien.
Meestal is het bij elkaar, tenminste in Utopia was het bakje om de batterijen te wisselen bij de zenderkamer.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
Oh freaky wil ook de zenderkamer weten niet alleen waar de batterijen worden gewisseld. Heb je geen drone freaky, kun je ff rondkijken daar en dan bedenken wat wat is.
Vlakbij de bladerpoort denk ik, die staat achter die basketbalpaal. Als die paal verplaatsbaar is weet ik dat ook niet meer.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
voor de post is er een brievenbus ergens in dat bladergedoe. ik vermoed dat daar ergens ook een onopvallende deur zit. Valt me op dat ze niet laten zien waar, die dokter stond ook ineens in de tuin zeg maar.
Mag gewoonquote:Op woensdag 7 september 2022 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
Beter onder een spoiler want mag geloof ik niet van Fok!
Wel bedankt voor het plaatsen ook.
kut te veel verwijderd. fuckeduck.![]()
om half 8 's ochtends is er meestal batterijwissel. Bert haalt dan heel attent de batterijen uit die kist en legt ze in de keuken voor iedereen.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sow jou ontgaat niets.Freaky eindelijk zijn antwoord.
Zal vast hier ook zoiets zijn maar waarom wil je dat zo graag weten?quote:Op woensdag 7 september 2022 22:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meestal is het bij elkaar, tenminste in Utopia was het bakje om de batterijen te wisselen bij de zenderkamer.
Waarom niet.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal vast hier ook zoiets zijn maar waarom wil je dat zo graag weten?
aha vandaar dat ik ze op dat keukenblad zag liggenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
om half 8 's ochtends is er meestal batterijwissel. Bert haalt dan heel attent de batterijen uit die kist en legt ze in de keuken voor iedereen.
Er staat ook nog een heel huis naast die loodsquote:Op woensdag 7 september 2022 22:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meestal is het bij elkaar, tenminste in Utopia was het bakje om de batterijen te wisselen bij de zenderkamer.
Zelf geen idee maar toen aggie het van de week ook plaatste zei iemand dat ze dat beter niet kan doen want op Fok! mogen geen dingen geplaatst worden die achter een betaalmuur zitten.quote:
Ja ik vermoed dus dat daar ergens iets staat of doorgang is naar een ruimte.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Er staat ook nog een heel huis naast die loods
Oh ja jij bent een vroege opstaandert, ikke niet dus dat mis ik altijd dan.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
om half 8 's ochtends is er meestal batterijwissel. Bert haalt dan heel attent de batterijen uit die kist en legt ze in de keuken voor iedereen.
Geen probleem ik heb het al gewijzigdquote:Op woensdag 7 september 2022 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelf geen idee maar toen aggie het van de week ook plaatste zei iemand dat ze dat beter niet kan doen want op Fok! mogen geen dingen geplaatst worden die achter een betaalmuur zitten.
Oh echt? Wist ik nietquote:Op woensdag 7 september 2022 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelf geen idee maar toen aggie het van de week ook plaatste zei iemand dat ze dat beter niet kan doen want op Fok! mogen geen dingen geplaatst worden die achter een betaalmuur zitten.
Vind ik erg raar in nieuws staan allerlei artikelen en anderen delen ookquote:Op woensdag 7 september 2022 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hahahaha nee hoor, laat m'n bed het maar niet horen, het was vandaag midden op de dag, zag het stomtoevalligquote:Op woensdag 7 september 2022 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja jij bent een vroege opstaandert, ikke niet dus dat mis ik altijd dan.Volgens mij heb ik het ook nog maar 1 keer gehoord de afgelopen dagen dus ik mis het ook regelmatig.
Fijn.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen probleem ik heb het al gewijzigd
Volgens mij heb ik het wel eens ergens zien staan ook, welk topic weet ik niet meer, daar lees ik er soms teveel voor en toen dus iemand die van de week waarschuwde.quote:
Ik zal er aan denken, voortaanquote:Op woensdag 7 september 2022 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het wel eens ergens zien staan ook, welk topic weet ik niet meer, daar lees ik er soms teveel voor en toen dus iemand die van de week waarschuwde.
Ik herhaal alleen wat iemand zei van de week en dat ik het ooit gezien heb. Als het niet zo is ben ik gewoon goedgelovig en lul ik het verkeerd door.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik erg raar in nieuws staan allerlei artikelen en anderen delen ook
Snap ikquote:Op woensdag 7 september 2022 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen wat iemand zei van de week en dat ik het ooit gezien heb. Als het niet zo is ben ik gewoon goedgelovig en lul ik het verkeerd door.Wil alleen voorkomen dat iemand een ban krijgt voor iets wat ze niet weten.
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja ik vermoed dus dat daar ergens iets staat of doorgang is naar een ruimte.
Iets zegt me dat Talpa dit jaar wel wat anders heeft, waar ze zich mee bezig moeten houden🤣quote:Op woensdag 7 september 2022 22:30 schreef Charmian het volgende:
In UTO mocht er iets niet gepost worden omdat FOK! daar door TALPA op de vingers werd getikt. Geen idee meer wat dat was.
Wie, zit zo te tikken dat ik niet ken kijken.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:30 schreef D. het volgende:
Ahhhh, een kunstgebit!
Vandaar dat ze zo'n bek trekt dus
Madelainequote:Op woensdag 7 september 2022 22:30 schreef D. het volgende:
Ahhhh, een kunstgebit!
Edit: om dat ze 7 jaar anorexia heeft gehad en haar tanden heeft 'kapotgespuugd'
Wie?quote:Op woensdag 7 september 2022 22:30 schreef D. het volgende:
Ahhhh, een kunstgebit!
Edit: om dat ze 7 jaar anorexia heeft gehad en haar tanden heeft 'kapotgespuugd'
Das lief van jequote:Op woensdag 7 september 2022 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen wat iemand zei van de week en dat ik het ooit gezien heb. Als het niet zo is ben ik gewoon goedgelovig en lul ik het verkeerd door.Wil alleen voorkomen dat iemand een ban krijgt voor iets wat ze niet weten.
dat was maar nur in laatste jaren erder nietquote:Op woensdag 7 september 2022 22:30 schreef Charmian het volgende:
In UTO mocht er iets niet gepost worden omdat FOK! daar door TALPA op de vingers werd getikt. Geen idee meer wat dat was.
Klopt.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zetten er gewoon een stagiaire opquote:Op woensdag 7 september 2022 22:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Talpa dit jaar wel wat anders heeft, waar ze zich mee bezig moeten houden🤣
oh gelukkig, dacht ff dat ik gek werd, oh wacht, nog gekkerquote:
gelul, ze maakt zichzelf zieligquote:
Nee, je mag dat niet plaatsen.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh gelukkig, dacht ff dat ik gek werd, oh wacht, nog gekker, weet je ook nog wie het zei?
Edit, oh wacht, of bedoel je dat het niet mag.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, je mag dat niet plaatsen.
Wel de link van het bericht, en dan kunnen mensen zelf verderklikken.
Natuurlijk is het rot maar op deze manier trekt ze op een verkeerde manier de aandacht. Heb je pijn in je mond neem dan iets in tegen de pijnquote:Op woensdag 7 september 2022 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt in haar hoofd niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |