Ik niet want dan moet ik op de link klikkenquote:Op woensdag 7 september 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)-naar-huis~a379b064/ wie kan dit lezen?
Premium dus nee.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
Zijn sport outfitquote:
Haha, niet de slimmerik uithangen, he😉quote:Op woensdag 7 september 2022 21:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik niet want dan moet ik op de link klikken
Beste via de Anthony Fokkerweg. Meerkoetenweg is deels afgesloten.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is 30 minuten fietsen, ik kan nog even rustig aan doen...
Gaat het trouwens over die eerste die eruit was voordat ze er in ging, oh manuela?quote:Op woensdag 7 september 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
had jij dat van de week niet geplaatst onder een spoiler?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha, niet de slimmerik uithangen, he😉
Dat was uit de Televaag, weet niet meer wat sorry.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gaat het trouwens over die eerste die eruit was voordat ze er in ging, oh manuela?
Zo ja
[..]
had jij dat van de week niet geplaatst onder een spoiler?
Want dan heb ik het al gelezen.
Zodat ze lekker kunnen gluren, bij de Febo. Die zitten daar ook maar een beetje😂quote:Op woensdag 7 september 2022 21:55 schreef HappyCharly het volgende:
waarom van die mini douchedeurtjes..
Hoop op bloot?quote:Op woensdag 7 september 2022 21:55 schreef HappyCharly het volgende:
Aha ander artikel dan en dat ging dus over manuela en dat ze er gelijk uit lag.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:55 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Dat was uit de Televaag, weet niet meer wat sorry.
Klopt wel. Stond inderdaad in de Telegraaf en heb ik hier gepost.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gaat het trouwens over die eerste die eruit was voordat ze er in ging, oh manuela?
Zo ja
[..]
Bij bb waren ze anders vrij hoog, en vanonder dicht, dacht ikquote:Op woensdag 7 september 2022 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoop op bloot?
geen idee, weleens gelezen waarom ze vaak klein zijn maar beetje vergeten,
misschien iets zodat je je daar niet kan verstoppen of dat je niet aangerand kan worden zonder dat het gezien word. zoveel opties. vast iemand anders die het weet.
hmmm dat van onderen weet ik echt niet meer en ik denk echt wel een beetje voor de hoop voor bloot.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Bij bb waren ze anders vrij hoog, en vanonder dicht, dacht ik
Hoeven ze niet op de tenen te staan om te glurenquote:Op woensdag 7 september 2022 21:55 schreef HappyCharly het volgende:
Fritsiequote:Op woensdag 7 september 2022 21:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoeven ze niet op de tenen te staan om te gluren
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:59 schreef spapaars het volgende:
[..]Dank je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel hetzelfde verhaal als van de week dus.Wat hier al gepost was.
aggienogwat volgens mij..quote:Op woensdag 7 september 2022 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo ja
[..]
Ja maar ze heet nu anders want de kat was ergens opgesprongen en toen was ze uitgelogd en toen wist ze haar ww niet meer en de mail van fok kwam ook niet meer dus toen heeft ze een nieuwe naam aangemaakt.quote:
Fritsie? Yesssquote:Op woensdag 7 september 2022 21:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoeven ze niet op de tenen te staan om te gluren
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ze heet nu anders want de kat was ergens opgesprongen en toen was ze uitgelogd en toen wist ze haar ww niet meer en de mail van fok kwam ook niet meer dus toen heeft ze een nieuwe naam aangemaakt.
Ik ben fan! Heerlijke roddeltante die alles er uit gooit!quote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ze heet nu anders want de kat was ergens opgesprongen en toen was ze uitgelogd en toen wist ze haar ww niet meer en de mail van fok kwam ook niet meer dus toen heeft ze een nieuwe naam aangemaakt.
Ik vind haar ook nog wel leuk, want ze irriteert andere flink.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben fan! Heerlijke roddeltante die alles er uit gooit!
Ja dat dus! Je zal er met 10x een Janet zittenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind haar ook nog wel leuk, want ze irriteert andere flink.
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat dus! Je zal er met 10x een Janet zitten
Neeeee. Bert is een beetje van hetzelfde bemoeistijltje. Gerrie is daarin leukerquote:Op woensdag 7 september 2022 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je favo's?
Beetje onduidelijk he.
Daar heeft bijna iedereen een hekel aan gewoon, hier en daar.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat heb ik met die meneer "Lui-oog" stuiterbal en gelijk bij binnenkomst al alles regelen...
Ah kijk, dat is duidelijker.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Neeeee. Bert is een beetje van hetzelfde bemoeistijltje. Gerrie is daarin leuker
Manager van de ballenbak in de Ikea?quote:Op woensdag 7 september 2022 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heeft bijna iedereen een hekel aan gewoon, hier en daar.Die moet echt blij zijn dat ie manager is anders was ie al weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |