Tsja, je bent al snel niet geliefd in die rol, je kan niet 40 man tevreden houden. Vermoed dat er nog veel ergere figuren aan de macht komen haha.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien was ie als niet-manager lang zo irritant niet. We zullen het nooit weten, van deze stempel komt ie nooit meer af.
Neem de tijd om ff te kijken hoe want een ban hierdoor is niet leuk.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:17 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry dat ik het niet onder een spoiler heb geplaatst...... ben een beetje 'roestig', na Utopia niets meer gevolgd tot nu.
Fantastisch om zoveel bekende namen hier weer te zien posten!!!
om dat ze meer bij elkaar staan moetenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:13 schreef Rhosyn het volgende:
De witte ploeg liet bijna de ballon de grond raken.
Nog steeds een dikke NEE van mijn kant, werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:18 schreef freaky40 het volgende:
Iemand al enig idee waar ze hun batterijen moeten wisselen? Iemand al enig idee waar de zenderkamer zich bevind?
ja ze lagen in de keuken op een werkblad zo te zien, het waren rechthoekige platte dingen die ze in hun zender dedenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:18 schreef freaky40 het volgende:
Iemand al enig idee waar ze hun batterijen moeten wisselen? Iemand al enig idee waar de zenderkamer zich bevind?
Het moet zo langzamerhand wel duidelijk gaan worden na een 'batterijwissel' melding welke kant ze op gaan. Ik vermoed zelf ergens achter in de tuin, naast de boom waar dat plankje in gemaakt is. Maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog steeds een dikke NEE van mijn kant, werkelijk geen idee.
In dat hok waar de sportspullen staan staat een houten kist. Daar liggen de batterijen in.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:18 schreef freaky40 het volgende:
Ik zit niet altijd te kijken, meer te luisteren nu ik de mensen wat beter kan, als ik een batterijwissel hoor zal ik ff extra opletten. Oh wacht hoorde net dat ze dat nu tijdens het spel niet doen omdat de mensen met ballonnen dan afgeleid kunnen worden. Morgen zal ik opletten.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moet zo langzamerhand wel duidelijk gaan worden na een 'batterijwissel' melding welke kant ze op gaan. Ik vermoed zelf ergens achter in de tuin, naast de boom waar dat plankje in gemaakt is. Maar weet het niet zeker.
Ok, plausibel. Maar dan moet er ook nog ergens een zenderkamer zijn, lijkt me sterk dat ze twee plekken hebben...of wel misschien.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
In dat hok waar de sportspullen staan staat een houten kist. Daar liggen de batterijen in.
Sow jou ontgaat niets.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
In dat hok waar de sportspullen staan staat een houten kist. Daar liggen de batterijen in.
Dat hoorde ik ook toevallig, maar dat is alleen nu dus.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit niet altijd te kijken, meer te luisteren nu ik de mensen wat beter kan, als ik een batterijwissel hoor zal ik ff extra opletten. Oh wacht hoorde net dat ze dat nu tijdens het spel niet doen omdat de mensen met ballonnen dan afgeleid kunnen worden. Morgen zal ik opletten.
Ja alleen nu tijdens ballonnen gedoe.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook toevallig, maar dat is alleen nu dus.
voor de post is er een brievenbus ergens in dat bladergedoe. ik vermoed dat daar ergens ook een onopvallende deur zit. Valt me op dat ze niet laten zien waar, die dokter stond ook ineens in de tuin zeg maar.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, plausibel. Maar dan moet er ook nog ergens een zenderkamer zijn, lijkt me sterk dat ze twee plekken hebben...of wel misschien.
Meestal is het bij elkaar, tenminste in Utopia was het bakje om de batterijen te wisselen bij de zenderkamer.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
Oh freaky wil ook de zenderkamer weten niet alleen waar de batterijen worden gewisseld. Heb je geen drone freaky, kun je ff rondkijken daar en dan bedenken wat wat is.
Vlakbij de bladerpoort denk ik, die staat achter die basketbalpaal. Als die paal verplaatsbaar is weet ik dat ook niet meer.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
voor de post is er een brievenbus ergens in dat bladergedoe. ik vermoed dat daar ergens ook een onopvallende deur zit. Valt me op dat ze niet laten zien waar, die dokter stond ook ineens in de tuin zeg maar.
Mag gewoonquote:Op woensdag 7 september 2022 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
Beter onder een spoiler want mag geloof ik niet van Fok!
Wel bedankt voor het plaatsen ook.
kut te veel verwijderd. fuckeduck.![]()
om half 8 's ochtends is er meestal batterijwissel. Bert haalt dan heel attent de batterijen uit die kist en legt ze in de keuken voor iedereen.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sow jou ontgaat niets.Freaky eindelijk zijn antwoord.
Zal vast hier ook zoiets zijn maar waarom wil je dat zo graag weten?quote:Op woensdag 7 september 2022 22:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meestal is het bij elkaar, tenminste in Utopia was het bakje om de batterijen te wisselen bij de zenderkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |