hij doet een soort charme offensief ofzo?quote:
lekker oppervlakkig allemaalquote:Op woensdag 7 september 2022 20:06 schreef D. het volgende:
Kim noemt Ruben een lelijkerd, en Zoe heeft er een oogje op en zegt maar niets?
Dat ze een kluns genoemd werd?quote:Op woensdag 7 september 2022 20:08 schreef engine het volgende:
Madeleine zo nog een keer met haar verhaal
Gert Jan is een eikel!quote:
Wendy vertelt het graag nog een keertje.quote:
en nog een keerquote:Op woensdag 7 september 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy vertelt het graag nog een keertje.
En nog een keerquote:
Ik dacht Madeleinequote:Op woensdag 7 september 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy vertelt het graag nog een keertje.
Die ook wel hoor.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was even naar 1 gegaan, maar 2 minuten Bert is wel weer genoeg
Sommige mannen denken dat het mooi is en dat vrouwen het sexy vinden. Ik vind het goor en zit (vaak) vol met bacteriënquote:Op woensdag 7 september 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
ik zou graag die baard van berend afscheren
Een baard kan mooi zijn/staan als het niet te lang is en goed verzorgd wordtquote:Op woensdag 7 september 2022 20:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sommige mannen denken dat het mooi is en dat vrouwen het sexy vinden. Ik vind het goor en zit (vaak) vol met bacteriën![]()
Er zijn vrouwen die dat sexy vinden. Een baard dus, niet Berend, en niet Berend's baardquote:Op woensdag 7 september 2022 20:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sommige mannen denken dat het mooi is en dat vrouwen het sexy vinden. Ik vind het goor en zit (vaak) vol met bacteriën![]()
En minstens 3 x per dag gewassen en gestoft wordtquote:Op woensdag 7 september 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een baard kan mooi zijn/staan als het niet te lang is en goed verzorgd wordt
Zoietsquote:Op woensdag 7 september 2022 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En minstens 3 x per dag gewassen en gestoft wordt
ik denk elke keer dat je Mario bent met die uiquote:
En bedanktquote:Op woensdag 7 september 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk elke keer dat je Mario bent met die ui
komt vooral door de kleurquote:Op woensdag 7 september 2022 20:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Vond deze ui wel grappig
quote:Op woensdag 7 september 2022 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
En dat Mario ook op plastic vrouwen valt
quote:Op woensdag 7 september 2022 20:22 schreef Sestra666 het volgende:
bert wil met gerry wel uit, met zijn vrouw erbij
how you doinquote:
Wie?quote:Op woensdag 7 september 2022 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is toch de grote broer van Mario?
Geen idee, nooit geproefdquote:Op woensdag 7 september 2022 20:36 schreef engine het volgende:
Eierdoppen fijnmalen en dan door het eten. Lekker man.
zit toch geen magnesium in???'quote:Op woensdag 7 september 2022 20:36 schreef engine het volgende:
Eierdoppen fijnmalen en dan door het eten. Lekker man.
Weet ik veelquote:Op woensdag 7 september 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit toch geen magnesium in???'
kalk iig, fijngemalen kun je dat idd etenquote:Op woensdag 7 september 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit toch geen magnesium in???'
OMG dadelijk mislukt het inderdaad helemaal en hoe dan met het etenquote:Op woensdag 7 september 2022 20:39 schreef engine het volgende:
Zitten ze al aan de twaalf uur? Nog niet eens volgens mij.
Geld uit de pot ..quote:Op woensdag 7 september 2022 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG dadelijk mislukt het inderdaad helemaal en hoe dan met het eten![]()
Een mens mag hopenquote:Op woensdag 7 september 2022 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan blijf ik vannacht op, ff luisteren wat ze gaan verzinnen.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze waren al aan het plannen wat ze met het extra geld gingen doenquote:Op woensdag 7 september 2022 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ze konden het verdienen voor boodschappen, nu kunnen ze nog maar 600 euro winnen.
Ik durf bijna ook niet naar bed te gaan. Wie weet droppen de andere ze binnen 2 uur nu. En anders een nachtje door.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:42 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Dan blijf ik vannacht op, ff luisteren wat ze gaan verzinnen.
Het gaat volgens mij nog een keer gebeuren, ik hoop het niet hoor
tot morgen 12 uurquote:Op woensdag 7 september 2022 20:43 schreef Ebinas het volgende:
Hoe lang moeten ze nog?
Ik hoop lang genoeg
Ja klopt, vet geinig dit. Geen snoepies mensen.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ze waren al aan het plannen wat ze met het extra geld gingen doen
moest 24 uur dus tot morgenmiddag ergens.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:43 schreef Ebinas het volgende:
Hoe lang moeten ze nog?
Ik hoop lang genoeg
En het is nog geen week bezig, nog een klein jaar tegaan. Waar moet dat eindigen met jou ?quote:Op woensdag 7 september 2022 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik durf bijna ook niet naar bed te gaan. Wie weet droppen de andere ze binnen 2 uur nu. En anders een nachtje door.
Ook geen wijn en frikandellenquote:Op woensdag 7 september 2022 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja klopt, vet geinig dit. Geen snoepies mensen.
En de vermoeidheid komt nog wel vannacht.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
moest 24 uur dus tot morgenmiddag ergens.
vanaf 12 uur tochquote:Op woensdag 7 september 2022 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
Oh iemand zei dat ze dit al 10 uur aan het doen zijn.
Gelukkig heb ik verder niet echt een boeiend leven, helemaal moe na een jaar zal ik wel zijn dan.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En het is nog geen week bezig, nog een klein jaar tegaan. Waar moet dat eindigen met jou ?
Er staat toch op het scherm hoelang ze bezig zijn....quote:Op woensdag 7 september 2022 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
Oh iemand zei dat ze dit al 10 uur aan het doen zijn.
Precies dat...en nu is iedereen druk en wakker maar dat gaat vannacht voor sommigen nog best lastig zijn.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En de vermoeidheid komt nog wel vannacht.
Kans op missers worden groter
Ze zullen niet iedere nacht door moeten halen.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik verder niet echt een boeiend leven, helemaal moe na een jaar zal ik wel zijn dan.
quote:Op woensdag 7 september 2022 20:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En de vermoeidheid komt nog wel vannacht.
Kans op missers worden groter
Ja ook en dat was een ander getal, ik weet het dus niet, duurt iig tot morgenmiddag.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staat toch op het scherm hoelang ze bezig zijn....
quote:Op woensdag 7 september 2022 20:48 schreef GayGuy het volgende:
Als ik de TT moet geloven heb ik drama gemist?
Klopt. afgelopen nachten gewoon kunnen slapen.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zullen niet iedere nacht door moeten halen.
Bij van die snurkstreams kan je dan bijkomen
En er komt onweer en hopelijk veel windquote:Op woensdag 7 september 2022 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]en weinig eten ook dus wie weet gaat er misschien nog wel iemand out door een lage bloeddruk
Ja die wind zit ik heel de dag al op te hopen.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En er komt onweer en hopelijk veel wind
Bij Gert Jan was dit nooit gebeurdquote:Op woensdag 7 september 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
man3 een uur praten over een ballon laten vallen![]()
![]()
Goed idee. Die baard is groot genoeg om hele continenten op te slokken🤣quote:Op woensdag 7 september 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
ik zou graag die baard van berend afscheren
Maar idd soms kwam ik bij een rls echt uren te kort in de nachtquote:Op woensdag 7 september 2022 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt. afgelopen nachten gewoon kunnen slapen.
Dit duurt nog niet zo lang, drama van team rood duurde heeeeeel lang.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
man3 een uur praten over een ballon laten vallen![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2022 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die wind zit ik heel de dag al op te hopen.
Er hoeft maar 1 lomperik net op het verkeerde moment de deur open doen.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Alleen jammer dat ze 's nachts wss minder in en uit lopen
Gert Janquote:Op woensdag 7 september 2022 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 lomperik net op het verkeerde moment de deur open doen.
quote:Op woensdag 7 september 2022 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
Bert bied excuses voor de mannen maar hij gaat altijd zitten.
Denk een vieze plee en dat de dames daar ook niet blij mee zijn.![]()
Nog meer fittie materiaal, het stapelt zich op vandaag.
Wat een vreselijke kerel is dat.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2022 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
Als het zo door gaat (ze zijn net begonnen) krijg je nog genoegquote:Op woensdag 7 september 2022 20:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Gimme the dirt. Gebeurd er eindelijk wat, is het wanneer ik niet kijk🤣
Die begrijp ik ff niet.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
Bert: "Je moet gewoon de sterkere spelers dit laten doen. Ik kan het wel, maar ik ga het niet doen."
Subtiele borstklopperij
Ik zie al dat die kale gehaktbal bezig is/was🤣🤣quote:Op woensdag 7 september 2022 20:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als het zo door gaat (ze zijn net begonnen) krijg je nog genoeg
Ja echt he.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kerel is dat.
Wat denk je hoe zwaar zo'n ballon isquote:Op woensdag 7 september 2022 20:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die begrijp ik ff niet.
Waarom moet je hiervoor sterk zijn?
Bedoel dat hij dat vindt
Ja echt toch.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:58 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Wat denk je hoe zwaar zo'n ballon is
hoeft uiteraard niet.. hij vindt zichzelf gewoon fantastischquote:Op woensdag 7 september 2022 20:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die begrijp ik ff niet.
Waarom moet je hiervoor sterk zijn?
Bedoel dat hij dat vindt
Ik zit als een malle te wisselen met geluid maar volgens mij zei hij iets in de trant van, precies 2 mensen die motorisch niet handig zijn hadden ze niet moeten doen.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
jan willem verpest het voor zichzelf nu
Kost wel 300 euro dat ballonnetje, geen snoepies of andere extra's nu.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
ow ow wat een drama
over een ballonnetje overgooien
dat dusquote:Op woensdag 7 september 2022 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit als een malle te wisselen met geluid maar volgens mij zei hij iets in de trant van, precies 2 mensen die motorisch niet handig zijn hadden ze niet moeten doen.
ze wilden allemaal 24 uurquote:Op woensdag 7 september 2022 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kost wel 300 euro dat ballonnetje, geen snoepies of andere extra's nu.
hij is ook fanatiek....quote:Op woensdag 7 september 2022 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoeft uiteraard niet.. hij vindt zichzelf gewoon fantastisch
Ja echt he maar toch lukte ze het niet.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
belachelijk het is een ballonnetje overgooien
geen wiskundige formule oplossen
dat gaat nog lekker clashen her en derquote:Op woensdag 7 september 2022 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoeft uiteraard niet.. hij vindt zichzelf gewoon fantastisch
ik verwacht dat er nog wel 1 valtquote:Op woensdag 7 september 2022 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he maar toch lukte ze het niet.
1 tipquote:Op woensdag 7 september 2022 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
Zoveel geroddel, geruzie en gezeik... mijn vertrouwen in de mensheid daalt..
Lol dat ben ik jaren geleden al kwijt geraakt, rond de gouden kooi tijd vermoed ik.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
stream 1 loopt achterquote:Op woensdag 7 september 2022 21:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerry is bij mij buiten en binnen op de streams.
Dat gaat idd hard achteruit bij het volgen van rlsquote:Op woensdag 7 september 2022 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
the horrorquote:Op woensdag 7 september 2022 21:04 schreef MacDeMarco het volgende:
spidermanquote:Op woensdag 7 september 2022 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
the horror![]()
Hee erik zit nu in de boom.
Nu het nog kan. Die houdt het ook niet lang vol.quote:
als ze wat krijgen welquote:Op woensdag 7 september 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nu het nog kan. Die houdt het ook niet lang vol.
Heeft al gezegd dat hij nooit manager wil wordenquote:Op woensdag 7 september 2022 21:05 schreef Charmian het volgende:
Zal Bert zich opgooien voor de volgende manager? Ik vind het echt zo'n tiep vanaf de zijlijn zeiken en de manager zijn wil opleggen. Wat hij nu bij martin doet zeg maar
Hij wult etenquote:
Dat zou me niets verbazen en heb je gelijk in.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:05 schreef Charmian het volgende:
Zal Bert zich opgooien voor de volgende manager? Ik vind het echt zo'n tiep vanaf de zijlijn zeiken en de manager zijn wil opleggen. Wat hij nu bij martin doet zeg maar
Ze is soms heel aanwezigquote:Op woensdag 7 september 2022 21:04 schreef MacDeMarco het volgende:
zij is leuk en heeft ook verstand van dingenquote:Op woensdag 7 september 2022 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
the horror![]()
Hee erik zit nu in de boom.
In de intro stond dat hij zo snel mogelijk de baas van het huishoudbudget wil worden.. Dus ik vermoed dat hij wel de manager wil zijn jaquote:Op woensdag 7 september 2022 21:05 schreef Charmian het volgende:
Zal Bert zich opgooien als de volgende manager? Ik vind het echt zo'n tiep vanaf de zijlijn zeiken en de manager zijn wil opleggen. Wat hij nu bij martin doet zeg maar
quote:Op woensdag 7 september 2022 20:39 schreef D. het volgende:
Ze hebben 'm overgegooid, maar er stond niemand om te vangen?
Ik zie bertje dat eerder doen dan berend maar helaas weten we het nog niet.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:07 schreef engine het volgende:
Zou Berend constant twee bordjes pakken?
Echt? vaag... Dan tweede man, manager dingen influisteren, wel alles bepalen maar ondertussen veilig zijn voor gezeikquote:Op woensdag 7 september 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft al gezegd dat hij nooit manager wil worden
Bert is heel erg van de principes dus dat denk ik eigenlijk niet. Berend had het vanmiddag ook over de ballonnen lek prikken, dan zou Quincy vrijwillig vertrekkenquote:Op woensdag 7 september 2022 21:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie bertje dat eerder doen dan berend maar helaas weten we het nog niet.
Ja dat dus...hij wil een manager uit "zijn mensen" en die moet dan natuurlijk wel doen wat Bert zijn plan is.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt? vaag... Dan tweede man, manager dingen influisteren, wel alles bepalen maar ondertussen veilig zijn voor gezeik
ah ok, ja dan zou het kunnen maar er zijn er meer die het zouden kunnen doen. we weten het gewoon nog niet, erg jammer.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Bert is heel erg van de principes dus dat denk ik eigenlijk niet. Berend had het vanmiddag ook over de ballonnen lek prikken, dan zou Quincy vrijwillig vertrekken
Hierdoor?quote:Op woensdag 7 september 2022 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
Exact.. maar goed..quote:Op woensdag 7 september 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat dus...hij wil een manager uit "zijn mensen" en die moet dan natuurlijk wel doen wat Bert zijn plan is.
Waren het wel echt 37 borden? Zoveel chaos dat ook niemand daar zeker van is. Maar zo ontstaan wel verhalenquote:Op woensdag 7 september 2022 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ah ok, ja dan zou het kunnen maar er zijn er meer die het zouden kunnen doen. we weten het gewoon nog niet, erg jammer.
ik heb nog niks gevondenquote:Op woensdag 7 september 2022 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact.. maar goed..
Ik moet even zoeken wat er allemaal wel leuk is aan Bert, ik vind hem stom namelijk..
Ik vind het leukste aan Bert...dat ie binnenkort gaatquote:Op woensdag 7 september 2022 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact.. maar goed..
Ik moet even zoeken wat er allemaal wel leuk is aan Bert, ik vind hem stom namelijk..
Ik hoorde iemand zeggen dat ie zeker wist dat het er 37 waren. Maar inderdaad, als er fout geteld wasquote:Op woensdag 7 september 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Waren het wel echt 37 borden? Zoveel chaos dat ook niemand daar zeker van is. Maar zo ontstaan wel verhalen
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het leukste aan Bert...dat ie binnenkort gaat
Hierdoor + alle andere shit in mijn leven/ de wereld...quote:Op woensdag 7 september 2022 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Hierdoor?
Je bent niet veel gewend dan
Ik heb ook gezien hoe dat opgeschept en uitgedeeld werd. 15 borden vol...alles terug in de pan....nog een keer een lading borden vol en met een hoop geschreeuw werd het uitgedeeld. Lekker overzichtelijkquote:Op woensdag 7 september 2022 21:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand zeggen dat ie zeker wist dat het er 37 waren. Maar inderdaad, als er fout geteld wasoooohhh wat vermaak ik me hiermee zeg.
Dat was de bedoeling in Utopia en dat is ook compleet mislukt.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hierdoor + alle andere shit in mijn leven/ de wereld...
Ik dacht serieus in eerste instantie dat ze allemaal leuk met elkaar een minisamenleving gingen volgen, brood bakken, moestuintje, meubels knutselen.. Kumbaya..
Is dit je eerste RLS?😉🤣quote:Op woensdag 7 september 2022 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik dacht serieus in eerste instantie dat ze allemaal leuk met elkaar een minisamenleving gingen volgen, brood bakken, moestuintje, meubels knutselen.. Kumbaya..
Ja het was gewoon chaos en dat was geinig omdat martin dacht en zei, we doen het zo en toen werd het megachaos.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ook gezien hoe dat opgeschept en uitgedeeld werd. 15 borden vol...alles terug in de pakken....nog een keer een lading borden vol en met een hoop geschreeuw werd het uitgedeeld. Lekker overzichtelijk![]()
Exact, ik dacht hoera, herkansing..quote:Op woensdag 7 september 2022 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling in Utopia en dat is ook compleet mislukt.
loods staat toch bij een huis?quote:Op woensdag 7 september 2022 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat zou wat zijn maar zal vast wel een bekende van 1 van de aapjes zijn.
Dat werkt helaas niet, wat voor mensen je ook in zo'n programma stopt. Of het moeten allemaal dezelfde type mensen zijn en dat is juist saai om naar te kijkenquote:Op woensdag 7 september 2022 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik dacht serieus in eerste instantie dat ze allemaal leuk met elkaar een minisamenleving gingen vormen, brood bakken, moestuintje, meubels knutselen.. Kumbaya..
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:16 schreef BeriBeri het volgende:
En nu een paar cobra's over die schutting
Ahw wel lief dat je dat dacht, toch nog vertrouwen in de mensheid, bij utopia had ik zoiets van, als het hier al niet eens lukt lukt dat nooit ergens.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact, ik dacht hoera, herkansing..
kim?quote:Op woensdag 7 september 2022 21:17 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gedumpt met vuurwerk. Althans denkt ze.
Huh??quote:Op woensdag 7 september 2022 21:17 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
![]()
Andere Kimquote:
OMG echt, ik hoorde ineens gebrul, tis ook nog geen 11 uur. hahahaha wat een giller en wat een teringleier zou dat zijn dan.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:17 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik blijf hopen, tegen de klippen op waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 september 2022 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw wel lief dat je dat dacht, toch nog vertrouwen in de mensheid, bij utopia had ik zoiets van, als het hier al niet eens lukt lukt dat nooit ergens.
Die gaat dus ook snelquote:Op woensdag 7 september 2022 21:18 schreef engine het volgende:
En nu een jaar lang niet weten of het uit is![]()
![]()
dat lijkt me nog kutter
Lol ja echt he, dan zal die binnenkort wel vrijwillig gaan.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:18 schreef engine het volgende:
En nu een jaar lang niet weten of het uit is![]()
![]()
dat lijkt me nog kutter
Met je neus in de boter.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:18 schreef patat het volgende:
Schakel net in... huilen, vuurwerk, zoenende vrouwen?
Goedeavond!
Als er hier 1 in de wijk jarig is, vuurwerk.Om 12 uur 's nachts.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
maar welke debiel gaat er na 8 dagen al vuurwerk afsteken
Familie van Bertje ? Die is jarigquote:Op woensdag 7 september 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
maar welke debiel gaat er na 8 dagen al vuurwerk afsteken
fijn dat nu alle streamers dit wetenquote:Op woensdag 7 september 2022 21:20 schreef Flow3r het volgende:
Lekker dom, als je haar wil zieken dan moet je om 11 uur vuurpijlen af gaan schieten
Neem iemand mee die het streamt voor ons.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:20 schreef engine het volgende:
Ik ga om 11 uur even drie vuurpijlen afsteken
Is goed mogelijk dat je dat gaat krijgen.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:20 schreef engine het volgende:
Ik ga om 11 uur even drie vuurpijlen afsteken
Er is een relatie uit gegaan, met vuurwerk. Of dat denkt ze. Dont ask whyquote:Op woensdag 7 september 2022 21:18 schreef patat het volgende:
Schakel net in... huilen, vuurwerk, zoenende vrouwen?
Goedeavond!
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn dat nu alle streamers dit weten
@:B00ster wil je er even heen op de fiets en om 11 uur een paar potjes afsteken
Als ik die had, had je een deal haha!quote:Op woensdag 7 september 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn dat nu alle streamers dit weten
@:B00ster wil je er even heen op de fiets en om 11 uur een paar potjes afsteken
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als ik die had, had je een deal haha!
Onze stad en omgeving kennende, kun je straks om 11 uur zo'n beetje oud en nieuw verwachten, zo niet dan binnenkortquote:
iedere dag iemand 3 vuurpijlen om 11 uurquote:Op woensdag 7 september 2022 21:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Onze stad en omgeving kennende, kun je straks om 11 uur zo'n beetje oud en nieuw verwachten, zo niet dan binnenkort
Of iedere dag 10 minuten vroeger, om ze compleet in de war te maken m.b.t. hoe laat het isquote:Op woensdag 7 september 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedere dag iemand 3 vuurpijlen om 11 uur
Meerdere mensen mogen dus naar de GGZquote:Op woensdag 7 september 2022 21:23 schreef BeriBeri het volgende:
Oh meerdere mensen hebben afspraken gemaakt met het afsteken van vuurwerk
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Of iedere dag 10 minuten vroeger, om ze compleet in de war te maken m.b.t. hoe laat het is
Hi la rischquote:Op woensdag 7 september 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker alles op jezelf betrekken
Is dat niet Temptation Island waar dat altijd gebeurd?quote:Op woensdag 7 september 2022 21:21 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Er is een relatie uit gegaan, met vuurwerk. Of dat denkt ze. Dont ask why
ze hebben het zo afgesprokenquote:Op woensdag 7 september 2022 21:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Is dat niet Temptation Island waar dat altijd gebeurd?
Bert houd van Bertquote:Op woensdag 7 september 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
ach gelukkig
het moet wel voor bert zijn
kan niet anders
want iedereen houdt van Bert
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
ach gelukkig
het moet wel voor bert zijn
kan niet anders
want iedereen houdt van Bert
nopequote:Op woensdag 7 september 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zouden ze ook hebben afgesproken hoe haar vriend laat weten 'Dat was ik niet!'
Vliegveld ligt ernaast. Sleep met letters er achter, klaarquote:Op woensdag 7 september 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zouden ze ook hebben afgesproken hoe haar vriend laat weten 'Dat was ik niet!'
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan ga ik fietsen ... tot straks!
Have fun🤣quote:Op woensdag 7 september 2022 21:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
11 uur pas he.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
BLIJFquote:Op woensdag 7 september 2022 21:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ben je doof? BLIJFquote:Op woensdag 7 september 2022 21:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is wel een stukkie met de fiets hoor! Met de auto 10 minuten.
Oh, dan mag je al gaan ja.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is wel een stukkie met de fiets hoor! Met de auto 10 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |