Ja ook en dat was een ander getal, ik weet het dus niet, duurt iig tot morgenmiddag.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staat toch op het scherm hoelang ze bezig zijn....
quote:Op woensdag 7 september 2022 20:48 schreef GayGuy het volgende:
Als ik de TT moet geloven heb ik drama gemist?
Klopt. afgelopen nachten gewoon kunnen slapen.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zullen niet iedere nacht door moeten halen.
Bij van die snurkstreams kan je dan bijkomen
En er komt onweer en hopelijk veel windquote:Op woensdag 7 september 2022 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]en weinig eten ook dus wie weet gaat er misschien nog wel iemand out door een lage bloeddruk
Ja die wind zit ik heel de dag al op te hopen.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En er komt onweer en hopelijk veel wind
Bij Gert Jan was dit nooit gebeurdquote:Op woensdag 7 september 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
man3 een uur praten over een ballon laten vallen![]()
![]()
Goed idee. Die baard is groot genoeg om hele continenten op te slokken🤣quote:Op woensdag 7 september 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
ik zou graag die baard van berend afscheren
Maar idd soms kwam ik bij een rls echt uren te kort in de nachtquote:Op woensdag 7 september 2022 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt. afgelopen nachten gewoon kunnen slapen.
Dit duurt nog niet zo lang, drama van team rood duurde heeeeeel lang.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
man3 een uur praten over een ballon laten vallen![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2022 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die wind zit ik heel de dag al op te hopen.
Er hoeft maar 1 lomperik net op het verkeerde moment de deur open doen.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Alleen jammer dat ze 's nachts wss minder in en uit lopen
Gert Janquote:Op woensdag 7 september 2022 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 lomperik net op het verkeerde moment de deur open doen.
quote:Op woensdag 7 september 2022 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
Bert bied excuses voor de mannen maar hij gaat altijd zitten.
Denk een vieze plee en dat de dames daar ook niet blij mee zijn.![]()
Nog meer fittie materiaal, het stapelt zich op vandaag.
Wat een vreselijke kerel is dat.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2022 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
Als het zo door gaat (ze zijn net begonnen) krijg je nog genoegquote:Op woensdag 7 september 2022 20:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Gimme the dirt. Gebeurd er eindelijk wat, is het wanneer ik niet kijk🤣
Die begrijp ik ff niet.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
Bert: "Je moet gewoon de sterkere spelers dit laten doen. Ik kan het wel, maar ik ga het niet doen."
Subtiele borstklopperij
Ik zie al dat die kale gehaktbal bezig is/was🤣🤣quote:Op woensdag 7 september 2022 20:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als het zo door gaat (ze zijn net begonnen) krijg je nog genoeg
Ja echt he.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kerel is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |