ze wilden allemaal 24 uurquote:Op woensdag 7 september 2022 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kost wel 300 euro dat ballonnetje, geen snoepies of andere extra's nu.
hij is ook fanatiek....quote:Op woensdag 7 september 2022 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoeft uiteraard niet.. hij vindt zichzelf gewoon fantastisch
Ja echt he maar toch lukte ze het niet.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
belachelijk het is een ballonnetje overgooien
geen wiskundige formule oplossen
dat gaat nog lekker clashen her en derquote:Op woensdag 7 september 2022 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoeft uiteraard niet.. hij vindt zichzelf gewoon fantastisch
ik verwacht dat er nog wel 1 valtquote:Op woensdag 7 september 2022 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he maar toch lukte ze het niet.
1 tipquote:Op woensdag 7 september 2022 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
Zoveel geroddel, geruzie en gezeik... mijn vertrouwen in de mensheid daalt..
Lol dat ben ik jaren geleden al kwijt geraakt, rond de gouden kooi tijd vermoed ik.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
stream 1 loopt achterquote:Op woensdag 7 september 2022 21:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerry is bij mij buiten en binnen op de streams.
Dat gaat idd hard achteruit bij het volgen van rlsquote:Op woensdag 7 september 2022 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
the horrorquote:Op woensdag 7 september 2022 21:04 schreef MacDeMarco het volgende:
spidermanquote:Op woensdag 7 september 2022 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
the horror![]()
Hee erik zit nu in de boom.
Nu het nog kan. Die houdt het ook niet lang vol.quote:
als ze wat krijgen welquote:Op woensdag 7 september 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nu het nog kan. Die houdt het ook niet lang vol.
Heeft al gezegd dat hij nooit manager wil wordenquote:Op woensdag 7 september 2022 21:05 schreef Charmian het volgende:
Zal Bert zich opgooien voor de volgende manager? Ik vind het echt zo'n tiep vanaf de zijlijn zeiken en de manager zijn wil opleggen. Wat hij nu bij martin doet zeg maar
Hij wult etenquote:
Dat zou me niets verbazen en heb je gelijk in.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:05 schreef Charmian het volgende:
Zal Bert zich opgooien voor de volgende manager? Ik vind het echt zo'n tiep vanaf de zijlijn zeiken en de manager zijn wil opleggen. Wat hij nu bij martin doet zeg maar
Ze is soms heel aanwezigquote:Op woensdag 7 september 2022 21:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |