Neeee die moeten vallen, ik wil drama.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:08 schreef just me het volgende:
Ik wens jullie een goede nacht en dat de ballen maar hoog gehouden worden
Voor iemand die 5 tot 6 keer in de week naar de sportschool gaat valt het me erg tegenquote:Op woensdag 7 september 2022 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Shhhtt dat klopt ook wel een beetje, lichaam ziet er redelijk goed uit maar door zijn rotkop en rotkarakter verpest het dat.
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 7 september 2022 23:08 schreef just me het volgende:
Ik wens jullie een goede nacht en dat de ballen maar hoog gehouden worden
Oh, dat valt zeker tegen dan. Doet ie iets toch niet goed.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Voor iemand die 5 tot 6 keer in de week naar de sportschool gaat valt het me erg tegen
Op streams is droog en hier bij mij ook.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:10 schreef Charmian het volgende:
Het is hier weer fucking hard aan het regenen, daar nog droog?
Waarschijnlijk loopt ie daar rond iedereen te vertellen wat ze moeten doenquote:Op woensdag 7 september 2022 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, dat valt zeker tegen dan. Doet ie iets toch niet goed.
Tot morgenochtend half 12 puzzquote:Op woensdag 7 september 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
Is dat ballonnen gedoe nog steeds bezig?
Op de helft nuquote:Op woensdag 7 september 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loopt ie daar rond iedereen te vertellen wat ze moeten doen
Ik hoorde eerder vanavond ook al wat geroddel over hemquote:Op woensdag 7 september 2022 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
Berend is snel afgeleid volgens de heren en ze vragen zich af of ie dan geen adhd of add heeft.
Ik heb weinig gevolgd vandaagquote:Op woensdag 7 september 2022 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Jij dacht dat er sinds vanmiddag vast al 24 uur om waren?
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
Echt iedereen lult daar over elkaar.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde eerder vanavond ook al wat geroddel over hem
Ik ben alweer bijquote:Op woensdag 7 september 2022 23:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Vraag maar aan D. die weet er alles van
Ze zijn lekker bezig iddquote:Op woensdag 7 september 2022 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt iedereen lult daar over elkaar.
Net de echte wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |