quote:Op zondag 4 september 2022 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Damien is wel een betere optie dan White
Of Blackquote:Op zondag 4 september 2022 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Damien is wel een betere optie dan White
En Danoontje zullen ze zeker wel niet kennen daar.quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Danoontje zullen ze zeker wel niet kennen daar.
Hij luistert welquote:
Daar kunnen we geen oordeel over vellen zonder proefexemplaar hequote:Op zondag 4 september 2022 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Had ook een cupcakeje gemaakt. Die is op zich goed gelukt: gaar, luchtig en zowel chocolade als walnoot goed proefbaar. Wel iets te zoet vind ik. Ik heb toch liever mijn limoencake.
Je woont wat ver weg, maar je bent welkom op de cake te komen keurenquote:Op zondag 4 september 2022 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar kunnen we geen oordeel over vellen zonder proefexemplaar he
Ik zat ff op de Livetiming te glurenquote:
Klopt. Newgarden niet echt meer aan O'Ward..quote:
Nu welquote:Op zondag 4 september 2022 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Newgarden niet echt meer aan O'Ward..
quote:
Was ff de cake uit de oven halen, maar ik zie het nietquote:
quote:Op zondag 4 september 2022 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
joah, heb wat panne met de waterkoker.
Achterblijver liet hem weer terugvallenquote:Op zondag 4 september 2022 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Was ff de cake uit de oven halen, maar ik zie het niet
O'Ward werd opgehouden door Johnson, maar nu duurde het voor Newgarden ook even om voorbij Johnson te komen. Dus de aansluiting was weer weg.quote:Op zondag 4 september 2022 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Was ff de cake uit de oven halen, maar ik zie het niet
Je kan dat water gewoon in de waterkoker doen, daar heb je dan geen pannen voor nodig.quote:Op zondag 4 september 2022 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
joah, heb wat panne met de waterkoker.
quote:Op zondag 4 september 2022 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Achterblijver liet hem weer terugvallen
Helder, thanks!quote:Op zondag 4 september 2022 22:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
O'Ward werd opgehouden door Johnson, maar nu duurde het voor Newgarden ook even om voorbij Johnson te komen. Dus de aansluiting was weer weg.
morgenochtend even aankijken en anders na werktijd een nieuwe halenquote:
Heb >13 jr geleden een dure Tefal (metalen) waterkoker gekocht. Werkt nog steedsquote:Op zondag 4 september 2022 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
morgenochtend even aankijken en anders na werktijd een nieuwe halen
Niet jinxen, *knocks on wood*quote:Op zondag 4 september 2022 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb >13 jr geleden een dure Tefal (metalen) waterkoker gekocht. Werkt nog steeds
En op zwart, dus gaat in het begin nog meer tijd verliezen. Hopelijk houden ze het langer vol dan de rode van de concurrentiequote:Op zondag 4 september 2022 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen beste stop Newgarden geloof ik![]()
Staat er inmiddels al bij in die post. Maar ik ben iig ff niet blij nuquote:Op zondag 4 september 2022 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En op zwart, dus gaat in het begin nog meer tijd verliezen. Hopelijk houden ze het langer vol dan de rode van de concurrentie
Prima. Nu Power nog zonder power en O'Ward een foutjequote:
Rinus moet Johnson desondanks niet de muur in rammen...quote:Op zondag 4 september 2022 22:59 schreef Starflyer het volgende:
Johnson moet gewoon als achterblijver niet in de weg rijden
True!quote:Op zondag 4 september 2022 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rinus moet Johnson desondanks niet de muur in rammen...
Rinus zag gewoon een mooie vrouw op de tribune. En dan rijdt er weer zo'n toerist in de weg ...quote:Op zondag 4 september 2022 22:59 schreef Wertha het volgende:
Veekay zat te appen achter het stuur. Duidelijk, ik zie dit dagelijks op de weg.
Die vrouwen toch...quote:Op zondag 4 september 2022 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rinus zag gewoon een mooie vrouw op de tribune. En dan rijdt er weer zo'n toerist in de weg ...
Ja, zoals verwachtquote:Op zondag 4 september 2022 23:07 schreef Starflyer het volgende:
Newgarden heeft nu last van zijn zwarte banden
No problem, kan zo teruggegeven worden door het teamquote:Op zondag 4 september 2022 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
ik neem aan dat de organisatie het bord terug wil
Zeg dat..quote:Op zondag 4 september 2022 23:15 schreef Zorro het volgende:
Power en Dixon op 1 en 2 in het kampioenschap.
Dat was nou niet precies wat ik in gedachten had voor deze race
Trustequote:Op zondag 4 september 2022 23:33 schreef Zorro het volgende:
En dan nu dadelijk nog NASCAR kij....
Ja daag. Dat kijken we morgen wel
Beetje op tijd slapen, dat is wat ik ga doen.
Truste
Dit inderdaad!quote:Op zondag 4 september 2022 23:33 schreef Zorro het volgende:
En dan nu dadelijk nog NASCAR kij....
Ja daag. Dat kijken we morgen wel
Beetje op tijd slapen, dat is wat ik ga doen.
Truste
Niet iedereen ...quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:15 schreef Starflyer het volgende:
Iedereen mag nog een getimede ronde rijden
Ja, dit pakt niet precies helemaal geweldig uit ditquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou @:Zorro Power lijkt juist 1 voor 1 al zijn concurrenten af te kunnen strepen
Dat ie morgen nog maar een record pakt.quote:
Hoop doet leven..quote:Op zondag 11 september 2022 00:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ie morgen nog maar een record pakt.
Van snelste uitvaller.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 11 september 2022 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
Deze versie van het volkslied was maar niks
I have no powerquote:Op zondag 11 september 2022 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Hopen dat Power hierdoor zo van slag is dat ie zijn auto af laat slaan. En dat is nogal wat bij een rollende start.
En dan door naar de laserkliniek om die afzichtelijke plaatjes weg te laseren.quote:Op zondag 11 september 2022 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
Kijk, zo roep je dat de motoren gestart moeten worden
Newgarden die net onder groen gepit had denkt daar anders over.quote:Op zondag 11 september 2022 22:21 schreef heywoodu het volgende:
Keurig gedaan, geen gezeik met wel of geen mazzel.
Knipper twee keer met mijn ogen en nu rijdt hij opeens weer 1stequote:
Powerquote:
die moet minimaal 6 worden wil New garden winnenquote:
Power kampioen, sowieso niet leukquote:Op zondag 11 september 2022 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toprace van Newgarden, maar helaas gaat het Power niet weerhouden het kampioenschap te pakken
Boe!quote:
Ik heb het seizoen niet echt gevolgd maar hij maakt volgens niet echt progressie.quote:Op zondag 11 september 2022 23:37 schreef Starflyer het volgende:
Rinus 14de en eindigt 12de in het kampioenschap. Volgend seizoen de top 10 in dan maar.
T/m z’n crash op Indy was hij juist wel sterk bezig, geloof ik, daarna was het wel klaar. Waarbij het wel lastig aan te geven is of dat nu aan hem ligt of aan het team. Hij maakte in ieder geval zelf ook fouten.quote:Op woensdag 14 september 2022 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb het seizoen niet echt gevolgd maar hij maakt volgens niet echt progressie.
Vooraf had ik gehoopt dat hij na dit seizoen de overstap zou kunnen maken naar een beter team.
Verrassende move van Canapino. Van TC2000 (toerwagens) en Turismo Carretera (soort stockcars, ik zou niet Googlen: what has been seen cannot been unseenquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:38 schreef Starflyer het volgende:
De Argentijn Agustin Canapino, wie kent hem niet, gaat voor Juncos Hollinger in de IndyCar rijden. Hij wordt gesponsord door de Argentijnse VVV, middels een "Visit Argentina" campagne. Dit zal @:flipsen wel aanspreken, neem ik aan
https://racer.com/2023/01(...)2023-indycar-season/
Wel nog maar 4 extra bevestigd voor indy500. Dus nog geen bumpday daarquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:17 schreef 4-elements het volgende:
Sting Ray Robb... Klinkt toch meer als een cartoonfiguur?
Lekker vol veld verder. Is wel eens anders geweest.
Maar we hebben nog wat maanden te gaan, dus ik verwacht dat ze zeker de 33 gaan aantikken daar. Rahal Letterman heeft volgens mij al bevestigd een extra wagen daar in te zetten, Penske lijkt mij ook aannemelijk. Elke extra wagen daarna heeft Bump Day tot gevolg.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel nog maar 4 extra bevestigd voor indy500. Dus nog geen bumpday daar
Nee, die andere was het: Pagenoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:27 schreef Starflyer het volgende:
Castroneves in de muur met nog maar 12 seconden op de klok. Iedereen krijgt dus nog een rondje om een tijd te zetten.
Check! Even in verwarring gebracht omdat ze het over Castroneves hadden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, die andere was het: Pageno
Hutje noemde ik het hierquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
Wel een mooi varend huisje in de haven
Ik zag hetquote:
De kreet was ook niet te horenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag het
Dat wil zeggen, ik heb de kreet niet gehoord want ik sta wat aardappeltje te bakken. Beetje binnenkrijgen, sukkelend met een griepje
Dank jequote:Op zondag 5 maart 2023 18:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De kreet was ook niet te horen![]()
En beterschap 💐
Gebeurt erg snel he?quote:Op zondag 5 maart 2023 18:34 schreef Zorro het volgende:
Er staan een hoop auto's midden op de weg!
Niks mee te maken, gewoon doorgassen.
Beterschapquote:Op zondag 5 maart 2023 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag het
Dat wil zeggen, ik heb de kreet niet gehoord want ik sta wat aardappeltje te bakken. Beetje binnenkrijgen, sukkelend met een griepje
De website? Of de app?quote:Op zondag 5 maart 2023 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
klopt het dat Racecontrol weinig doet?
Website doet het wel, app niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
klopt het dat Racecontrol weinig doet?
ah, nu wel. Even een harde reset gedaan hierquote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
https://racecontrol.indycar.com/ werkt bij mij.
Dank jequote:
Voor de meesten wel maar Pedersen leek te denken dat ze wel opzij zouden gaan.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gebeurt erg snel he?Amper tijd om te reageren anders dan proberen er omheen te sturen
Dat was dan een harde lesquote:Op zondag 5 maart 2023 18:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor de meesten wel maar Pedersen leek te denken dat ze wel opzij zouden gaan.
alleen maar goed voor de coureurs op softsquote:Op zondag 5 maart 2023 18:59 schreef Zorro het volgende:
Als het een algemene storing vanaf het circuit is zie ik die Amerikanen er wel voor aan om daarop te wachten voordat ze starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |