Power kampioen, sowieso niet leukquote:Op zondag 11 september 2022 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toprace van Newgarden, maar helaas gaat het Power niet weerhouden het kampioenschap te pakken
Boe!quote:
Ik heb het seizoen niet echt gevolgd maar hij maakt volgens niet echt progressie.quote:Op zondag 11 september 2022 23:37 schreef Starflyer het volgende:
Rinus 14de en eindigt 12de in het kampioenschap. Volgend seizoen de top 10 in dan maar.
T/m z’n crash op Indy was hij juist wel sterk bezig, geloof ik, daarna was het wel klaar. Waarbij het wel lastig aan te geven is of dat nu aan hem ligt of aan het team. Hij maakte in ieder geval zelf ook fouten.quote:Op woensdag 14 september 2022 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb het seizoen niet echt gevolgd maar hij maakt volgens niet echt progressie.
Vooraf had ik gehoopt dat hij na dit seizoen de overstap zou kunnen maken naar een beter team.
Verrassende move van Canapino. Van TC2000 (toerwagens) en Turismo Carretera (soort stockcars, ik zou niet Googlen: what has been seen cannot been unseen ) naar single seaters.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:38 schreef Starflyer het volgende:
De Argentijn Agustin Canapino, wie kent hem niet, gaat voor Juncos Hollinger in de IndyCar rijden. Hij wordt gesponsord door de Argentijnse VVV, middels een "Visit Argentina" campagne. Dit zal @:flipsen wel aanspreken, neem ik aan
https://racer.com/2023/01(...)2023-indycar-season/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |