Nou ja, ik bedoel vooral wat betreft snelheid die er in zit, Malukas was echt wel vrij vaak voorin te zien. Als ze de boel ook wat stabieler krijgen kan het een mooi jaar wordenquote:Op dinsdag 2 september 2025 23:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Valt tegen hoor. Veel races buiten de top 15 geėindigd. Beste races op een paar ovals en enkele keer zat ie erbij op een roadcourse.
Niet heel veel beter dan wat Rinus gedaan heeft bij DCR.
Ja precies. En wie weet kan Rinus er nog wat meer uithalen. En de samenwerking met Penske biedt ook perspectievenquote:Op woensdag 3 september 2025 12:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel vooral wat betreft snelheid die er in zit, Malukas was echt wel vrij vaak voorin te zien. Als ze de boel ook wat stabieler krijgen kan het een mooi jaar worden
Dat. Villeneuve en Montoya waren wel aardig succesvolquote:Op woensdag 3 september 2025 19:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Colton Herta en F1...ik heb daar Michael Andretti of Alex Zanardi gevoelens bij.
Amerikanen kunnen niet sturen.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Colton Herta en F1...ik heb daar Michael Andretti of Alex Zanardi gevoelens bij.
Zanardi is geen Amerikaanquote:
En voordat iemand komt met 'maar degene die hem aan reed wel', Tagliani is een Canadees.quote:
Penske?quote:Op zondag 7 september 2025 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Glimlach van Rinus zegt genoeg. Hij heeft een zitje voor 2026, maar waar wil hij uiteraard nog niet zeggen.
Malukas gaat naar Penske en Rinus naar Foyt zijn de geruchten.quote:Op maandag 8 september 2025 10:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Penske?
Want Malukas is lijkt confirmed voor volgend seizoen op de plek waar hij zit. Of ben ik gek?
Aaaaah zo zit het!quote:Op maandag 8 september 2025 19:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Malukas gaat naar Penske en Rinus naar Foyt zijn de geruchten.
Malukas heeft een contract met Penske en is bij Foyt gestald totdat er een plek vrij komt bij Penske.
quote:Sunday, March 1 Streets of St. Petersburg
Saturday, March 7 Phoenix Raceway
Sunday, March 15 Streets of Arlington
Sunday, March 29 Barber Motorsports Park
Sunday, April 19 Streets of Long Beach
Saturday, May 9 Indianapolis Motor Speedway Road Course
Sunday, May 24 The 110th Indianapolis 500
Sunday, May 31 Streets of Detroit
Sunday, June 7 World Wide Technology Raceway
Sunday, June 21 Road America
Sunday, July 5 Mid-Ohio Sports Car Course
Sunday, July 19 Nashville Superspeedway