En op zwart, dus gaat in het begin nog meer tijd verliezen. Hopelijk houden ze het langer vol dan de rode van de concurrentiequote:Op zondag 4 september 2022 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen beste stop Newgarden geloof ik![]()
Staat er inmiddels al bij in die post. Maar ik ben iig ff niet blij nuquote:Op zondag 4 september 2022 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En op zwart, dus gaat in het begin nog meer tijd verliezen. Hopelijk houden ze het langer vol dan de rode van de concurrentie
Prima. Nu Power nog zonder power en O'Ward een foutjequote:
Rinus moet Johnson desondanks niet de muur in rammen...quote:Op zondag 4 september 2022 22:59 schreef Starflyer het volgende:
Johnson moet gewoon als achterblijver niet in de weg rijden
True!quote:Op zondag 4 september 2022 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rinus moet Johnson desondanks niet de muur in rammen...
Rinus zag gewoon een mooie vrouw op de tribune. En dan rijdt er weer zo'n toerist in de weg ...quote:Op zondag 4 september 2022 22:59 schreef Wertha het volgende:
Veekay zat te appen achter het stuur. Duidelijk, ik zie dit dagelijks op de weg.
Die vrouwen toch...quote:Op zondag 4 september 2022 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rinus zag gewoon een mooie vrouw op de tribune. En dan rijdt er weer zo'n toerist in de weg ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |