Ik zat ff op de Livetiming te glurenquote:
Klopt. Newgarden niet echt meer aan O'Ward..quote:
Nu welquote:Op zondag 4 september 2022 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Newgarden niet echt meer aan O'Ward..
quote:
Was ff de cake uit de oven halen, maar ik zie het nietquote:
quote:Op zondag 4 september 2022 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
joah, heb wat panne met de waterkoker.
Achterblijver liet hem weer terugvallenquote:Op zondag 4 september 2022 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Was ff de cake uit de oven halen, maar ik zie het niet
O'Ward werd opgehouden door Johnson, maar nu duurde het voor Newgarden ook even om voorbij Johnson te komen. Dus de aansluiting was weer weg.quote:Op zondag 4 september 2022 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Was ff de cake uit de oven halen, maar ik zie het niet
Je kan dat water gewoon in de waterkoker doen, daar heb je dan geen pannen voor nodig.quote:Op zondag 4 september 2022 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
joah, heb wat panne met de waterkoker.
quote:Op zondag 4 september 2022 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Achterblijver liet hem weer terugvallen
Helder, thanks!quote:Op zondag 4 september 2022 22:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
O'Ward werd opgehouden door Johnson, maar nu duurde het voor Newgarden ook even om voorbij Johnson te komen. Dus de aansluiting was weer weg.
morgenochtend even aankijken en anders na werktijd een nieuwe halenquote:
Heb >13 jr geleden een dure Tefal (metalen) waterkoker gekocht. Werkt nog steedsquote:Op zondag 4 september 2022 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
morgenochtend even aankijken en anders na werktijd een nieuwe halen
Niet jinxen, *knocks on wood*quote:Op zondag 4 september 2022 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb >13 jr geleden een dure Tefal (metalen) waterkoker gekocht. Werkt nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |