De kreet was ook niet te horenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag het
Dat wil zeggen, ik heb de kreet niet gehoord want ik sta wat aardappeltje te bakken. Beetje binnenkrijgen, sukkelend met een griepje
Dank jequote:Op zondag 5 maart 2023 18:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De kreet was ook niet te horen![]()
En beterschap 💐
Gebeurt erg snel he?quote:Op zondag 5 maart 2023 18:34 schreef Zorro het volgende:
Er staan een hoop auto's midden op de weg!
Niks mee te maken, gewoon doorgassen.
Beterschapquote:Op zondag 5 maart 2023 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag het
Dat wil zeggen, ik heb de kreet niet gehoord want ik sta wat aardappeltje te bakken. Beetje binnenkrijgen, sukkelend met een griepje
De website? Of de app?quote:Op zondag 5 maart 2023 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
klopt het dat Racecontrol weinig doet?
Website doet het wel, app niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
klopt het dat Racecontrol weinig doet?
ah, nu wel. Even een harde reset gedaan hierquote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
https://racecontrol.indycar.com/ werkt bij mij.
Dank jequote:
Voor de meesten wel maar Pedersen leek te denken dat ze wel opzij zouden gaan.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gebeurt erg snel he?Amper tijd om te reageren anders dan proberen er omheen te sturen
Dat was dan een harde lesquote:Op zondag 5 maart 2023 18:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor de meesten wel maar Pedersen leek te denken dat ze wel opzij zouden gaan.
alleen maar goed voor de coureurs op softsquote:Op zondag 5 maart 2023 18:59 schreef Zorro het volgende:
Als het een algemene storing vanaf het circuit is zie ik die Amerikanen er wel voor aan om daarop te wachten voordat ze starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |