Nee, die andere was het: Pagenoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:27 schreef Starflyer het volgende:
Castroneves in de muur met nog maar 12 seconden op de klok. Iedereen krijgt dus nog een rondje om een tijd te zetten.
Check! Even in verwarring gebracht omdat ze het over Castroneves hadden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, die andere was het: Pageno
Hutje noemde ik het hierquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
Wel een mooi varend huisje in de haven
Ik zag hetquote:
De kreet was ook niet te horenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag het
Dat wil zeggen, ik heb de kreet niet gehoord want ik sta wat aardappeltje te bakken. Beetje binnenkrijgen, sukkelend met een griepje
Dank jequote:Op zondag 5 maart 2023 18:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De kreet was ook niet te horen![]()
En beterschap 💐
Gebeurt erg snel he?quote:Op zondag 5 maart 2023 18:34 schreef Zorro het volgende:
Er staan een hoop auto's midden op de weg!
Niks mee te maken, gewoon doorgassen.
Beterschapquote:Op zondag 5 maart 2023 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag het
Dat wil zeggen, ik heb de kreet niet gehoord want ik sta wat aardappeltje te bakken. Beetje binnenkrijgen, sukkelend met een griepje
De website? Of de app?quote:Op zondag 5 maart 2023 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
klopt het dat Racecontrol weinig doet?
Website doet het wel, app niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
klopt het dat Racecontrol weinig doet?
ah, nu wel. Even een harde reset gedaan hierquote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
https://racecontrol.indycar.com/ werkt bij mij.
Dank jequote:
Voor de meesten wel maar Pedersen leek te denken dat ze wel opzij zouden gaan.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gebeurt erg snel he?Amper tijd om te reageren anders dan proberen er omheen te sturen
Dat was dan een harde lesquote:Op zondag 5 maart 2023 18:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor de meesten wel maar Pedersen leek te denken dat ze wel opzij zouden gaan.
alleen maar goed voor de coureurs op softsquote:Op zondag 5 maart 2023 18:59 schreef Zorro het volgende:
Als het een algemene storing vanaf het circuit is zie ik die Amerikanen er wel voor aan om daarop te wachten voordat ze starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |