SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
…jongens?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:27 schreef bitterbal het volgende:
mijn oma in duitsland was de laatste jaren dement. enige wat ze nog kon zeggen was haaalllloooooooo
Ik ga zo Chicago PD kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:44 schreef bitterbal het volgende:
nieuw programma op rtl 5; Mijn huid ziet er niet uit
moet je niet kijken tijdens het eten
We komen elkaar altijd weer tegen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk dat je hier tegenwoordig post, maat.
Haags is overal op FOK! Als Danny de serverkast open trekt, popt @Haags daar ook uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We komen elkaar altijd weer tegen.
Leuk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags is overal op FOK! Als Danny de serverkast open trekt, popt @:Haags daar ook uit.
Kwam je erachter dat je een gezin hebt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk!
Maar dat valt tegenwoordig wel mee joh.
Dat zie ik iedere morgen als ik voor de spiegel sta...quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:44 schreef bitterbal het volgende:
nieuw programma op rtl 5; Mijn huid ziet er niet uit
moet je niet kijken tijdens het eten
Nee dit waren puisten die werden uitgeknepenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zie ik iedere morgen als ik voor de spiegel sta...
Weet ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk!
Maar dat valt tegenwoordig wel mee joh.
Misschien wel deze aflevering. Maar de kans is wel groot dat er iemand voorbij komt, die net als ik Neurobibromatose heeft...quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit waren puisten die werden uitgeknepen
Ooohquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
AoEIV.
Age of Empires IV.
Jammie. Goed tijdstip ook om uit te zenden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit waren puisten die werden uitgeknepen
ja maar dat kan ik gewoon kijken tijdens etenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien wel deze aflevering. Maar de kans is wel groot dat er iemand voorbij komt, die net als ik Neurobibromatose heeft...
Nee kijk terug op rtl gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammie. Goed tijdstip ook om uit te zenden.
Mijn hypochondrie is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:52 schreef bitterbal het volgende:
Medische programma's zijn altijd tof
Toen ik ziek was zat ik aan een aflevering van Dr Pimple Popper te werken, trok ik toen iets minder dan anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat kan ik gewoon kijken tijdens eten
Maar dat gele spul wat er zo wordt uitgedrukt net is toch niet zo smakelijk
”ja dokter ik was bloot aan het koken en toen gleed ik uit en viel ik dus op een courgette”quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
Je had paar jaar terug ook dat britse programma's waar mensen met vreemde dingen bij de huisarts kwamen
Vind dat echt ranzig. Zie veel liever een operatie ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik ziek was zat ik aan een aflevering van Dr Pimple Popper te werken, trok ik toen iets minder dan anders.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
”ja dokter ik was bloot aan het koken en toen gleed ik uit en viel ik dus op een courgette”
Ik trek het niet. Kan echt niet tegen bloed ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:52 schreef bitterbal het volgende:
Medische programma's zijn altijd tof
Ze lopen die pus ook steeds te vergelijken met etenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dat echt ranzig. Zie veel liever een operatie ofzo
https://www.rtlboulevard.(...)t-je-nieuwe-obsessiequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer was dat programma, dan kijk ik straks even terug.
ik kom er aan haags!! Wacht op mij!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:56 schreef Haags het volgende:
Boohhh de kip die ik vanmorgen heb gemarineerd ruikt zo godsgruwelijk lekker he
Boeiend, wij zijn de Ama ransklodders gewend nu, wij kunnen wel wat hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)t-je-nieuwe-obsessie
gisteren
Oh ja nee beestjes in je huid is ook niet mijn dingquote:
Poppetje op tekenen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
s ook een meneer met een grote bult op zijn hoofd, mijn vader had dat altijd op zijn knie en dat noemde we zijn tweelingbroer
Wat vind je eng aan het weghalen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook een bultje in m'n gezicht dat ik al jaren weg wil laten halen maar ik vind het eng zo in het gezichtAl een keertje een afspraak gemaakt en weer afgezegd
Maar ik begin me er steeds meer aan te ergeren.
nou dat klinkt ook niet indrukwekkendquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* kijkt verschikt naar beneden.
Gelukkig, noepienoep hangt er nog.
Naald. Mes. Bloed. Sopgeluidjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat vind je eng aan het weghalen?
Ja waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
misschien 1 spuitje en dan is het gepiept
Ik vind het erg mooi. Ook die filmpjes die er bij zitten.quote:
sopgeluidjes?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naald. Mes. Bloed. Sopgeluidjes.
Hij slaapt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat klinkt ook niet indrukwekkend
Grüezi mitenandquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gruetzli mit einander. Of hoe zeggen ze dat bij jou?
Nee ik word daar onpasselijk vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
Maar programma is niks voor dimmy dus
Ik vind altijd wel fascinerend wat er allemaal zo is qua aandoeningen en zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik word daar onpasselijk van
waarom?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:14 schreef Haags het volgende:
Ik vind de Coop bij mij in de buurt maar een kutwinkel.
Maar dat terzijde.
Dat zo'n bult open spat als hij om kukelt met zijn motortje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:16 schreef bitterbal het volgende:
Die man kon met die bult op zijn hoofd ook helm meer op. Dus zijn grote passie motorrijden kon niet meer. en nu is die. bult weg en zie je. hem zo heel trots zijn helm opdoen
dat zou wel een rotzooi gevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zo'n bult open spat als hij om kukelt met zijn motortje.
oke. Niet meer naar toe gaan dan haagsquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is er een teringbende. Klein. Gewoon niet mijn winkel.
Normaal ga ik ook naar de XL. Maar moest even snel wat halen en dan is de appie te ver lopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. Niet meer naar toe gaan dan haags
Berner Würstelquote:
Mijn hoofd denkt dat ik ze allemaal heb.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind altijd wel fascinerend wat er allemaal zo is qua aandoeningen en zo
nou zo'n bult zou je wel voelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hoofd denkt dat ik ze allemaal heb.
Zag een nieuw handtasje voor je https://9gag.com/gag/aLvq6L5quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag een nieuw handtasje voor je https://9gag.com/gag/aLvq6L5
ik denk erwten in een blenderquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:13 schreef Haags het volgende:
Ik hoef morgen maar 191.000 stappen te zetten om mijn record maand juli te overtreffen. @:budapestenaar
Gaan we even regelen.
Gewoon eventjes naar Groningen lopen, zit je er zo aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:13 schreef Haags het volgende:
Ik hoef morgen maar 191.000 stappen te zetten om mijn record maand juli te overtreffen. @:budapestenaar
Gaan we even regelen.
Oh moet inloggen om het te zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag een nieuw handtasje voor je https://9gag.com/gag/aLvq6L5
ik heb ook strikjespatsa met spekquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Strikjespasta, verse erwtjes, een rode ui, pak katenspek en kaas.
Chanel tasje wat je kan uitklappen tot automatisch wapenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh moet inloggen om het te zien
quote:
Loop je mee?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon eventjes naar Groningen lopen, zit je er zo aan
Oehquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Chanel tasje wat je kan uitklappen tot automatisch wapen
Heeft ook lang geduurd ditquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ook strikjespatsa met spek
quote:
Neuh, ik doe niet meer zo aan records. Mijn recordmaand van mei 2021 ga ik toch niet meer verbeteren, had ik een daggemiddelde van 23.460quote:
daarom heeft ze nu patsaquote:
Dat is koekoek veel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, ik doe niet meer zo aan records. Mijn recordmaand van mei 2021 ga ik toch niet meer verbeteren, had ik een daggemiddelde van 23.460
Ja sloeg ook nergens op, periode van juni '20 - juni '21 had ik zelfs bijna een daggemiddelde van 22k over 12 maandenquote:
2 diners zonder pasta is niet echt een uitdagingquote:
Dat is mij echt te dol hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sloeg ook nergens op, periode van juni '20 - juni '21 had ik zelfs bijna een daggemiddelde van 22k over 12 maanden
That's one small step for bitterbal, one giant leap for snackkindquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 diners zonder pasta is niet echt een uitdaging
hoe vaak eet jij dan pasta? ;oquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
That's one small step for bitterbal, one giant leap for snackkind
Ja had er toen ook alle tijd voor, dus dat hielp wel meequote:
Doordeweeks loop ik nog maar iets van 12-14 per dag, in het weekend iets meer, maar nog maar zelden meer dan 20quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:24 schreef Haags het volgende:
Heb 1 keer 30K stappen in 1 dag gehaald, vond ik ff leuk. Maar daar heb ik duidelijk geen zin meer in.
bitterbal marinaraquote:
Aardappel of rijst een optie?quote:
ook prima.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een keer geen carbs tanken.
Gewoon alleen groenten en vleesquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een keer geen carbs tanken.
Neuh, niet echtquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:31 schreef bitterbal het volgende:
zie je, nu zijn jullie allemaal in shock
Als ik genoeg groente heb, heeft dat wel de voorkeurquote:
waarom zouden we in shock zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:31 schreef bitterbal het volgende:
zie je, nu zijn jullie allemaal in shock
nou ja, het zijn jouw carbsquote:
Kunnen we makkelijk opvangen. Gewoon asielzoekers de komende 24 jaar voorrang geven op huurwoningen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kwestie van tijd voordat zij ook allemaal hierheen proberen te komen
gewoon sociale huurwoningen leeggooien en met 3x zoveel mensen volgooien, vind niemand ergquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Kunnen we makkelijk opvangen. Gewoon asielzoekers de komende 24 jaar voorrang geven op huurwoningen.
Dat zullen de mensen die al 15 jaar op een wachtlijst staan vast niet erg vinden.
als snack?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmmmm geflambeerde slangentongetjes
Alle kantoren waar die thuiswerkers niet meer naar toe hoeven kunnen we wel omgooien naar appartementenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon sociale huurwoningen leeggooien en met 3x zoveel mensen volgooien, vind niemand erg
tiny houses dan he.. beetje de Kowloon Walled City van nederlandquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alle kantoren waar die thuiswerkers niet meer naar toe hoeven kunnen we wel omgooien naar appartementen
ja ga je die ophangen in de kerstboom of wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vlinder vindt mij soms raar
*corona joins the chatquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:42 schreef Haags het volgende:
Thuiswerken gaat deze winter als sneeuw voor de zon verdwijnen met de stijgende energieprijzen.
nee, buiten aan de boom. naast de autobanden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga je die ophangen in de kerstboom of wat?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, buiten aan de boom. naast de autobanden.
Dan ga ik lekker thuis zitten kleumenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:42 schreef Haags het volgende:
Thuiswerken gaat deze winter als sneeuw voor de zon verdwijnen met de stijgende energieprijzen.
Half Londen bestaat al uit Paki’squote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kwestie van tijd voordat zij ook allemaal hierheen proberen te komen
Ja want de benzineprijs is al zo lekker gezaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:42 schreef Haags het volgende:
Nou eigenlijk wel ja. Ik betaalde gister al 20 euro minder dan vorige maand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want de benzineprijs is al zo lekker gezakt
En hoeveel meer dan een half jaar geleden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel ja. Ik betaalde gister al 20 euro minder dan vorige maand.
Denk een eurootje of 5.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoeveel meer dan een half jaar geleden?
Even de adviesprijzen erbij pakken van de Shellquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk een eurootje of 5.
Verschil is echt te verwaarlozen. Ik dacht zelf ook wtf, toen ik ging afrekenen.
Zal best hoor maar ik merkte toch echt een aanzienlijk verschil in bedrag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de adviesprijzen erbij pakken van de Shell
Januari - 1.981
Juli - 2.214
Januari 2021 - 1.594
Die hebben wel lekker winst gemaaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de adviesprijzen erbij pakken van de Shell
Januari - 1.981
Juli - 2.214
Januari 2021 - 1.594
Ik loop altijd een beetje achter op de benzineprijs omdat ik E5 tank, als die stijgt is dat prettig, als die daalt niet zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Zal best hoor maar ik merkte toch echt een aanzienlijk verschil in bedrag.
En niet te zuinig ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben wel lekker winst gemaakt
gewoon het ruitje er boven op zetten en lekker surfenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Popjes, stel ik haal een nieuwe harde schijf en weet zowaar de juiste te kopen, hoe zet ik daar dan Windows op
Ja hier kan ik niks zinnigs over zeggenquote:
Je kan beter die nieuwe HS voor je andere zooi gebruiken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Popjes, stel ik haal een nieuwe harde schijf en weet zowaar de juiste te kopen, hoe zet ik daar dan Windows op
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon het ruitje er boven op zetten en lekker surfen
Nee want dan blijft C te klein. M'n andere zooi is het probleem niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan beter die nieuwe HS voor je andere zooi gebruiken.
Bij BCC doen ze dat voor je. Kost 17 biljetjes 50.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Dan wat ruimte van je D naar je C overhevelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want dan blijft C te klein. M'n andere zooi is het probleem niet.
Doe mij de schaaldieren maar. De schelpdieren mag je houdenquote:
Ja van het weekend F1 in Zandvoortquote:
Zijn ze nu al met die irritante rookgordijnen bezig..quote:
Geen idee hoe dat moet. Zat ik laatst ook al naar te kijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wat ruimte van je D naar je C overhevelen.
Dr. Schumacher is hier goed inquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wat ruimte van je D naar je C overhevelen.
Jaaaa die blokjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet vergeten te defragmenteren![]()
Daar kon ik vroeger uren naar kijken.
De Knotfather.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
DNB-president Knot: Leven blijft voorlopig veel duurder worden
Hangt er ook van af of het kan he. Als het allebei partities op dezelfde fysieke schijf zijn, dan kan het wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet. Zat ik laatst ook al naar te kijken.
Ga naar Configuratiescherm, Systeembeheer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet. Zat ik laatst ook al naar te kijken.
Ja is 1 schijf voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er ook van af of het kan he. Als het allebei partities op dezelfde fysieke schijf zijn, dan kan het wel.
*voor het plebs dan, Klaas Knotje zal er geen jacht minder om kopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dan kun je hem beter hier een DM sturen dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is 1 schijf voor zover ik weet.
Zat hier naar te kijken https://computertotaal.nl(...)dows-10-drie-opties/
M'n zwager hielp me hier eerst altijd bij maar die is een beetje aan het kluizenaren geloof ik dus ik moet het nu zelf doen.
ja, tegenwoordig met beetje modern systeem niet meer nodig, schadelijk is (als je ssd hebt)quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet vergeten te defragmenteren![]()
Daar kon ik vroeger uren naar kijken.
Zal wel tegenvallende bonus krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*voor het plebs dan, Klaas Knotje zal er geen jacht minder om kopen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:59 schreef mschol het volgende:
@:CherryLips als je remote IT hulp kan gebruiken mag je best pm/dm'en
wellicht kan ik helpen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
remote as in, ik log remote in om je probleem op te lossen, indien mogelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar misschien wel zo leuk als iedereen hier mee kan genieten.
Lekker aan het bankhangenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker vroeg voor je nachtdienst
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Is @:crv hier nog wel eens gesignaleerd laatste tijd?
Stintquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]hij had een dag of 10 geleden ff een stint hier
Bijna herfstquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:14 schreef LTVDK het volgende:
Vind het zo apart dat als ik dingen zie die in september zijn dat ik denk 'oh dat duurt nog wel een tijdje', terwijl het overmorgen alweer september is en we alweer 2/3 van het jaar er op hebben zitten
Ga je Ballie voorstellen aan je ouders bij kerstdiner? Dat is ook alweer bijna.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:14 schreef LTVDK het volgende:
Vind het zo apart dat als ik dingen zie die in september zijn dat ik denk 'oh dat duurt nog wel een tijdje', terwijl het overmorgen alweer september is en we alweer 2/3 van het jaar er op hebben zitten
wil je mij weg hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere maand die je langer hier blijft lever je in.
Weet niet of ik dat wel durfquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je Ballie voorstellen aan je ouders bij kerstdiner? Dat is ook alweer bijna.
paar weken terug dacht ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Is @:crv hier nog wel eens gesignaleerd laatste tijd?
In normale mensen termen meestal ruim voldoendequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel eten ze normaal koken.
Waar is dit genomen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Even mezelf uitgelaten
[ afbeelding ]
Zes hele gebraden varkens met appels in de mond op tafel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel eten ze normaal koken.
Everzwijnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes hele gebraden varkens met appels in de mond op tafel.
Ik doe meequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga echt naakt staan dansen in de eerste sneeuw.
En in bitterballen termenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In normale mensen termen meestal ruim voldoende
Ahhhh daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruggetje bij het Maartensgat. Dat huisje is het Zakkendragershuisje.
Hoe is Bologna?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
Het heeft flink geregend vanavond, nu mijn kamer aan het afkoelen.
Dan kan er nog wel een pondje bijquote:
Morgen kom ik die kant op, taart eten bij m'n moeder, wordt 80 morgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruggetje staat al een poos open. Normaal wandel ik over de Hooikade.
Tofquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen kom ik die kant op, taart eten bij m'n moeder, wordt 80 morgen
Nee, Mauritswegquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofZe zat niet in het centrum toch?
Je kunt wel in mijn plaats gaan binnenkort.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet toch nog een keer terug naar Roemenië. Streken als de Boekovina, Boedzjak, Bessarabië verkennen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaah ja, dat is ook dichtbij. Achter het station.
Komt wel dichtbij, Koen
Moet je weer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt wel in mijn plaats gaan binnenkort.
Daar heb ik ooit aangifte gedaan van een gestolen autoradioquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]op plek bejaardentehuis stond vroeger het politiebureau
Ik van m'n fietsquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit aangifte gedaan van een gestolen autoradio
Ja tof! Heel oud en mooi centrum en ik slenter me rot.quote:
Eind September, maar daar probeer ik nog even onderuit te komen. Ga begin Oktober naar London en hoewel COVID niet meer bestaat wil ik qua reizen toch even rustig aan doen. Ben al 2 jaar niet meer de project manager daar, dus mag voor de gezelligheid mee.quote:
Welke plaats zou je heen moeten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eind September, maar daar probeer ik nog even onderuit te komen. Ga begin Oktober naar London en hoewel COVID niet meer bestaat wil ik qua reizen toch even rustig aan doen. Ben al 2 jaar niet meer de project manager daar, dus mag voor de gezelligheid mee.
San Marino lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tof! Heel oud en mooi centrum en ik slenter me rot.Maar wel wat aan de hete kant vandaag en gister dus naast slenteren zweet ik me ook rot. Denk dat ik donderdag ga proberen een dagje San Marino te doen. En morgen hier nog wat meer verkennen.
O, voor de 'gezelligheid' zou ik niet mee gaan. Want puntje bij paaltje zit je gewoon op kantoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eind September, maar daar probeer ik nog even onderuit te komen. Ga begin Oktober naar London en hoewel COVID niet meer bestaat wil ik qua reizen toch even rustig aan doen. Ben al 2 jaar niet meer de project manager daar, dus mag voor de gezelligheid mee.
Boekarest, Wenen/Bratislava.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke plaats zou je heen moeten?
Je kan er ook een paspoortstempel kopen. Denk dat ik dat ga doen als ik er heen ga. Al mag dat offcieel geloof ik dan weer niet. Misschien op een los papiertje en er dan inplakken net als mijn Transnistrie ding maar het is een hele mooie stempel en kan me niet voorstellen dat ik snel naar landen ga die daar moeilijk over zouden doen.quote:
Er zijn wat contractonderhandelingen gaande, zou ergens wel ok zijn als ik nog eens mijn gezicht laat zien daar aangezien dat project wel beetje mijn kindje is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, voor de 'gezelligheid' zou ik niet mee gaan. Want puntje bij paaltje zit je gewoon op kantoor
Oh daar ben ik nog nooit geweest maar Roemenie is wel tof.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boekarest, Wenen/Bratislava.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik nog nooit geweest maar Roemenie is wel tof.
Ja, leuk land. Aardige mensen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik nog nooit geweest maar Roemenie is wel tof.
Transnistrie, lijkt me ook tof om te zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan er ook een paspoortstempel kopen. Denk dat ik dat ga doen als ik er heen ga. Al mag dat offcieel geloof ik dan weer niet. Misschien op een los papiertje en er dan inplakken net als mijn Transnistrie ding maar het is een hele mooie stempel en kan me niet voorstellen dat ik snel naar landen ga die daar moeilijk over zouden doen.
Wat niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Mja staat geheid ook op Poetin z'n target list
quote:
Zitten Russen, en Moldavië is geen Navo lid dus kan ie ook redelijk straffeloos innemenquote:
Moet die eerst hele zuiden van Oekraïne hebben, zover is die nog niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Zitten Russen, en Moldavië is geen Navo lid dus kan ie ook redelijk straffeloos innemen
Misschien krijgen we ook wel zo'n mooie metro dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat hij Ede wel ziet zitten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien krijgen we ook wel zo'n mooie metro dan.
Één van zijn dochters woont wel in Nederland.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat hij Ede wel ziet zitten
Schijnbaar inmiddels niet meer. was in voorschoten. Die is getrouwd met een nederlanderquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Één van zijn dochters woont wel in Nederland.
Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan. morgen overleggen of ze eu visa's voor russen moeten stoppen
Moldavië voelt ook als een vreemd land als je daar bent. Echt ergens tussen Roemenie en Rusland. Er zit ook nog ergens een van oorsprong Turks gebied.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
Lees net dit op Wikipedia over Transnistrië 🤔
"Het gebied, gelegen tussen de oostgrens van de republiek Moldavië en de westgrens van Oekraïne, verklaarde zich in 1990 eenzijdig onafhankelijk. De hoofdstad van Transnistrië is Tiraspol, de republiek staat sinds 2016 onder leiding van president Vadim Krasnoselski. Hij is de opvolger van Jevgeni Sjevtsjoek.
Op 18 september 2006 werd een referendum gehouden onder de bevolking over onafhankelijkheid en een plan om zich op termijn bij Rusland aan te sluiten. Volgens de kiescommissie stemde 97,1% hiervoor. Het referendum werd als illegaal beschouwd door westerse landen en Moldavië.
Het gebied kan zijn onafhankelijkheid handhaven dankzij de aanwezigheid van het Russische 14e Leger. Dit Russische leger moet ervoor zorgen dat Moldavië zich niet opnieuw aansluit bij Roemenië. "
Even paspoort uit Malta gebruiken dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan. morgen overleggen of ze eu visa's voor russen moeten stoppen
En zo arm. En al die waterputten die mensen nog gebruiken in de dorpjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moldavië voelt ook als een vreemd land als je daar bent. Echt ergens tussen Roemenie en Rusland. Er zit ook nog ergens een van oorsprong Turks gebied.
Goedkoop gas zit gewoon in de grond hier. Alleen zijn we te koppig om te boren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Woohoo morgen weer goedkoop gas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |