SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
lopen is misschien wel nog een optie.quote:
dat wel, maar wel een heel goedkopequote:Op maandag 29 augustus 2022 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je geen kettingslot?
nope. Kon alleen een categorie kiezen. B of C en dat zou ik de meeste gevallen een 208 of 308 zijn. Dus heb voor de B gekozenquote:
Broccoli-gehaktschotel? Loempia? Onderwaterinsectenpasta? Broodje kroket? Pizza? Spare-ribs?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat is de voeding dan?
Doe die eerste maar.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Broccoli-gehaktschotel? Loempia? Onderwaterinsectenpasta? Broodje kroket? Pizza? Spare-ribs?
nou ja die nieuwe 208 is volgens mij best een leuke hatchbackquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope. Kon alleen een categorie kiezen. B of C en dat zou ik de meeste gevallen een 208 of 308 zijn. Dus heb voor de B gekozen
ja, ziet er leuk uit.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nou ja die nieuwe 208 is volgens mij best een leuke hatchback
De trein Vlissingen - Amsterdam rijdt al twee dagen niet of zo. En als ze zuid stakingen, rijdt ie weer niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
NS-personeel staakt in regio Midden. NS: Kom jongens weet je wat, we rijden gewoon nergens meerJatoggg
![]()
Twee vliegen in één klap:
1: Aangegeven dat je totaal niet onder de indruk bent van stakingen van je personeel
2: EN de reiziger in zijn gezicht gepoept![]()
Mooi man
Je begint het te snappenquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De trein Vlissingen - Amsterdam rijdt al twee dagen niet of zo. En als ze zuid stakingen, rijdt ie weer niet.
Hier rijdt al drie weken ofzo niks.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De trein Vlissingen - Amsterdam rijdt al twee dagen niet of zo. En als ze zuid stakingen, rijdt ie weer niet.
Misschien gewoon maar een nieuwsbericht doen wanneer ze wel rijden. Lijkt me duidelijker en handigerquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier rijdt al drie weken ofzo niks.
Het is daar en al veel goedkoper én je kunt ook nog btw terugvragenquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:57 schreef kwiwi het volgende:
Zat net even alle BTW op te tellen die we nog terug kunnen krijgen van allerlei spullen die we de afgelopen maanden in Duitsland gekocht hebben .. 1000 euro. Tikt toch lekker aan die 19% elke keer
Ja wat gaan ze met dat station daar allemaal doenquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier rijdt al drie weken ofzo niks.
Het is het streven van de NS om rond 2030 te stoppen met het exploiteren van treinen. Daarmee is de drukte op het spoor opgelost, de vertragingen zijn weg en het personeelstekort opgelostquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
NS-personeel staakt in regio Midden. NS: Kom jongens weet je wat, we rijden gewoon nergens meerJatoggg
![]()
Twee vliegen in één klap:
1: Aangegeven dat je totaal niet onder de indruk bent van stakingen van je personeel
2: EN de reiziger in zijn gezicht gepoept![]()
Mooi man
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is daar en al veel goedkoper én je kunt ook nog btw terugvragen
Rijke twatta hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:57 schreef kwiwi het volgende:
Zat net even alle BTW op te tellen die we nog terug kunnen krijgen van allerlei spullen die we de afgelopen maanden in Duitsland gekocht hebben .. 1000 euro. Tikt toch lekker aan die 19% elke keer
Er zijn werkzaamheden omdat het hele station hier een paar honderd meter wordt verplaatst, dus oké. Maar de scholen zijn dus al wel weer begonnen vorige weekquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien gewoon maar een nieuwsbericht doen wanneer ze wel rijden. Lijkt me duidelijker en handiger
Jeweetzellufquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou me niet verbazen als er daar echt een paar zo denken. Krankzinnig.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is het streven van de NS om rond 2030 te stoppen met het exploiteren van treinen. Daarmee is de drukte op het spoor opgelost, de vertragingen zijn weg en het personeelstekort opgelost![]()
Vrijdag uur korter werken dan.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je ook een uur extra betaald? Anders is het zonde
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeweetzelluf
Ik heb dat nog nooit iemand horen zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hier kan dat gewoon![]()
Ja dat vind ik ook belachelijk. Dat je kaartjes steeds duurder maakt terwijl het er allemaal niet beter op wordtquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn werkzaamheden omdat het hele station hier een paar honderd meter wordt verplaatst, dus oké. Maar de scholen zijn dus al wel weer begonnen vorige week
Daarnaast hebben ze een tunnel aangelegd en een hele drukke overweg gewoon gesloten vanwege spoorboekloos rijden ofzo, maar wegens gebrek aan personeel is daar ook een streep doorheen gegaan. Maar leuk verder van die spoorweg en de bedrijven die nu onbereikbaar zijn.
Dan snap ik dat ze staken en meer geld willen, maar dan worden de kaartjes weer duurder terwijl ze al elk jaar duurder worden, zonder dat er iets tegenover staat en het alleen maar kutter wordt.
Moet je dan niet btw in Nederland betalen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is daar en al veel goedkoper én je kunt ook nog btw terugvragen
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit iemand horen zeggen.![]()
Maar hier kan dat gewoon
Nog beterquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrijdag uur korter werken dan.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeweetzelluf
je bent al een tijdje buutnlander heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Niet als je in Zwitserland woont zoals kwiwiquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je dan niet btw in Nederland betalen?
Is het zo duidelijk?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent al een tijdje buutnlander he
Dan in Zwitserland.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet als je in Zwitserland woont zoals kwiwi
OV is gewoon niet iets waar je kost wat kost winst op moet willen maken. Dat hele doorgeschoten marktdenken moeten we lekker aan de overkant van de grote plas laten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook belachelijk. Dat je kaartjes steeds duurder maakt terwijl het er allemaal niet beter op wordtDenk dat mensen best 10% meer voor een kaartje zouden willen betalen als ze er daadwerkelijk van op aan kunnen dat de treinen (op tijd) rijden.
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OV is gewoon niet iets waar je kost wat kost winst op moet willen maken. Dat hele doorgeschoten marktdenken moeten we lekker aan de overkant van de grote plas laten.
Het OV heeft dan ook eigenlijk geen voordelen ten opzichte van de auto, het is duurder en duurt langer en het zit vol met wijdbeens zittende anabolendwergenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OV is gewoon niet iets waar je kost wat kost winst op moet willen maken. Dat hele doorgeschoten marktdenken moeten we lekker aan de overkant van de grote plas laten.
Lekker renderenquote:
Wat minder poly's en textures?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze duurt denk ik wat minder lang :p
Hoor het zo wel alstie klaar is, eerst maar eens afsluiten en aan de wandelquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk ik? settings zijn lager
19% ? Is de BTW in Duitsland zo laag of in Zwitserland zo hoog?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:57 schreef kwiwi het volgende:
Alleen mocro’s zeggen dat tochquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit iemand horen zeggen.![]()
Maar hier kan dat gewoon
OV zou gratis moeten zijn. Als Oostbloklanden dat kunnen, zouden wij dat zeker moeten kunnen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er wordt zoveel geld verdiend in de zorgquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Net als zorg. Mijn vorige werkgever verdiende jaarlijks ettelijke miljoenen aan het verkopen van zorgverzekeringen, waar we feitelijk niks voor deden.
tijdelijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:20 schreef bitterbal het volgende:
Lees dat picknick stopt met het bezorgen van diepvriesproducten vanwege de energieprijzen
ja moeten nog maar zien of die prijzen weer gaan zakkenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tijdelijk
en die vinden het ook uiterst vervelend DUS krijg je als klant 5 euro korting.
KIJK NS, Zo doe je dat.
Het is niet ideaalquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het OV heeft dan ook eigenlijk geen voordelen ten opzichte van de auto, het is duurder en duurt langer en het zit vol met wijdbeens zittende anabolendwergen
Stoppen met picnicken dan, dat zal ze leren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:20 schreef bitterbal het volgende:
Lees dat picknick stopt met het bezorgen van diepvriesproducten vanwege de energieprijzen
Welke oostbloklanden?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
OV zou gratis moeten zijn. Als Oostbloklanden dat kunnen, zouden wij dat zeker moeten kunnen.
Jupquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er wordt zoveel geld verdiend in de zorg
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ah ja picnic. Het bedrijf van de broer van Christianne van der Wal met grote vriend Bill Gates als investeerder
Niks mis meequote:Op maandag 29 augustus 2022 17:24 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso, wie eet er in 2022 nou nog diepvriesbende?
Ook al vermomde reptielen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ah ja picnic. Het bedrijf van de broer van Christianne van der Wal met grote vriend Bill Gates als investeerder
Uit mijn hoofd Estland en Slovenië. En dan nog een aantal landen waar bepaalde steden gratis ov hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke oostbloklanden?![]()
Ik ken alleen Luxemburg waar het ov gratis is.
ovengroente met worstjes. JIj?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:26 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we eten vanavond vriendjes en vriendinnetjes?
ik denk dat ik pasta met tonijn, paprika en broccoli ga makenquote:
lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik pasta met tonijn, paprika en broccoli ga maken
ben ik inderdaadquote:
Hmm, is me in Slovenië niet opgevallen. Maar ik heb er ook niet op gelet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd Estland en Slovenië. En dan nog een aantal landen waar bepaalde steden gratis ov hebben
van jezelf of van de arts?quote:
Net witte bonen in tomatensaus op.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:26 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we eten vanavond vriendjes en vriendinnetjes?
Met?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net witte bonen in tomatensaus op.
Oké, dus je eet een dag geen pasta en noemt dat een pastaverbodquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien zie ik dat terug op de weegschaal
al zal ik morgen wel weer pasta eten
tijdelijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks kom je een heupwiegende Italiaan tegen en dan heb je de poppen aan het dansen hč.
2 dagenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, dus je eet een dag geen pasta en noemt dat een pastaverbod
waarom jezelf zo martelenquote:
met toast, worstjes en gebakken eieren?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net witte bonen in tomatensaus op.
Las laatst ook dat ze op bepaalde trajecten de laatste trein willen gaan schrappen. Dan zou niemand meer thuiskomen na een concert ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het OV heeft dan ook eigenlijk geen voordelen ten opzichte van de auto, het is duurder en duurt langer en het zit vol met wijdbeens zittende anabolendwergen
maar waarom doe je het dan?quote:
ja kloptquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tijdelijk kan ook een dag zijn hč?
En je punt is?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
Dat kan nu al niet vanaf sommige plekken. Of je moet echt als een debiel haasten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Las laatst ook dat ze op bepaalde trajecten de laatste trein willen gaan schrappen. Dan zou niemand meer thuiskomen na een concert ofzo
het zijn wel een boel kcal. Dus het zou kunnen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht misschien blijf ik zo veel aankomen omdat ik zoveel pasta eet?
Nee klopt, Ede-Wageningen is nu al een uitdaging vanuit Amsterdam. Ahoy is al jaren onmogelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kan nu al niet vanaf sommige plekken. Of je moet echt als een debiel haasten.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb eens 2 weken in Italië het meest lekkere eten zitten eten, verse carpacio, allerlei brood pasta, pizza en wijn, kom ik weer op de weegschaal…afgevallen.
Zijn zus maakt de boeren kapot zodat een billgates company Amerikaans fastfood hierheen haaltquote:
ja hoop dt die arbo arts snel beltquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
het zijn wel een boel kcal. Dus het zou kunnen.
Je kan ook meer gaan bewegen zodat je wel pasta kan blijven eten
Tilburg - Utrecht is ook lastig. En zo klein is Tilburg nou ook weer nietquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee klopt, Ede-Wageningen is nu al een uitdaging vanuit Amsterdam. Ahoy is al jaren onmogelijk.
Kijk eens rond in Italië naar de vrouwen boven de dertig, allemaal harige armen en dikke pastakonten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb eens 2 weken in Italië het meest lekkere eten zitten eten, verse carpacio, allerlei brood pasta, pizza en wijn, kom ik weer op de weegschaal…afgevallen.
Want die gaat wat vertellen over je gewichtquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop dt die arbo arts snel belt
Wordt dus alleen maar erger.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tilburg - Utrecht is ook lastig. En zo klein is Tilburg nou ook weer niet
Hebben ook geen nachttrein enzo
Jij. Onderwaterinsecten voor op de rand van je sekskribbe.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:24 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso, wie eet er in 2022 nou nog diepvriesbende?
ik ga voortaan alleen nog maar naar dingen in Utrecht. Kan ik gewoon op de fiets.(zodra ik weer kan fietsen)quote:
Nee die moet toestemming geven dat ik weer mag werken blijkbaarquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Want die gaat wat vertellen over je gewicht
ah okequote:Op maandag 29 augustus 2022 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die moet toestemming geven dat ik weer mag werken blijkbaar
Veel Italiaanse vrouwen worden mooi oud, je hebt alleen 2 rassen daar. De Slavische en de Arische, en die laatste wordt mooi oud.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk eens rond in Italië naar de vrouwen boven de dertig, allemaal harige armen en dikke pastakonten.
Is je been in ieder geval wel minder dik aan het worden als die af zaktquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:42 schreef bitterbal het volgende:
en die swffel zakt ook af dus misschien hoeft dat ook niiet meer
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:39 schreef bitterbal het volgende:
toen uit thailand was ik ook afgevallen dacht ik
ja ineens.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is je been in ieder geval wel minder dik aan het worden als die af zakt
Waarom eet je ontbijt voor avondeten?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom jezelf zo martelen
[..]
met toast, worstjes en gebakken eieren?
Brinnerquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom eet je ontbijt voor avondeten?
moet je naar. den haag?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
God allejezus, rijden er morgen nergens treinen![]()
![]()
Nee dat was te verwachten als Utrecht niet rijdt.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
God allejezus, rijden er morgen nergens treinen![]()
![]()
Mijn trein begint in Dordrecht en rijdt naar Amsterdam. Komt niet eens in de buurt van Utrecht. Manman, wat kansloos weerquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat was te verwachten als Utrecht niet rijdt.
Zo goed als alles is verbonden met Utrecht
Utrecht
Moeten ze die mensen maar meer betalenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn trein begint in Dordrecht en rijdt naar Amsterdam. Komt niet eens in de buurt van Utrecht. Manman, wat kansloos weer
Metro :pquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar goed, ik ga dus niet.
fietsenquote:
Kun je geen Uber nemen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar goed, ik ga dus niet.
Leukquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:54 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje heeft een blije vogeltjeslamp gekocht.
https://www.dpj-workspace(...)uEAQYASABEgLQz_D_BwE
Ik ga op zoek naar een nieuw zusje.
Er gaat een bus van Dordrecht CS naar R'dam Z'plein. Van daar kun je met de randstadrail naar Den Haag CS.quote:
Ja, het is wel goed.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er gaat een bus van Dordrecht CS naar R'dam Z'plein. Van daar kun je met de randstadrail naar Den Haag CS.
Mensen die terugkomen van een weekendje Berlijn zitten ook al een tijdje vast in Duitsland geloof ik.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn trein begint in Dordrecht en rijdt naar Amsterdam. Komt niet eens in de buurt van Utrecht. Manman, wat kansloos weer
we proberen je te helpen hequote:
Nee ik vind het gewoon raar dat iemand die gekloond voedsel, nepvlees en insecten eten propageerd de grootste bezitter van landbouwgrond in de VS is.quote:
Ja maar dan kan niemand zo meer een treinkaartje betalen en dan gaan ze a la PostNL de kaartjes nog duurder maken zodat er nog minder mensen met de trein gaan etc etcquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moeten ze die mensen maar meer betalen
Is een vrij lange zit inderdaad als je de rechtstreekse intercity gewend bent.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan niemand zo meer een treinkaartje betalen en dan gaan ze a la PostNL de kaartjes nog duurder maken zodat er nog minder mensen met de trein gaan etc etc
Oh dat is prima. ik vind het gewoon fijn dat ze elke dag gratis mijn boodschappen komen brengenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon raar dat iemand die gekloond voedsel, nepvlees en insecten eten propageerd de grootste bezitter van landbouwgrond in de VS is.
Combineer dat met het hele foodhubs plan van de WEF.
Elke dagquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is prima. ik vind het gewoon fijn dat ze elke dag gratis mijn boodschappen komen brengen
Nou ja niet dat ik daar gebruik van maak, maar het zou kunnen:)quote:
Ongeveer even ver dan ongeveerquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk hoe ver was jij in HFW?
ik heb net de eerste cauldron uit de main story line gedaan.. damn
Ja omdat jij midden in het centrum van een stad woont, daar zijn ze sowieso anti-autoquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is niet ideaal![]()
Maar ik ben sneller met de trein op mijn besteming dan met de auto
Zo graag wil ik ook weer niet naar kantoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Is een vrij lange zit inderdaad als je de rechtstreekse intercity gewend bent.
Veganisten zijn gewoon knetter geschift. QED?quote:
Zijn ook gewoon een soort religieuze gekkiesquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veganisten zijn gewoon knetter geschift. QED?
Ik heb nog een hele beker magnumquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in ijs.
Maar. Ik. Doe. Het. Niet!
quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in ijs.
En welk probleem is er nu opgelost precies?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in ijs.
Het water gaat weer de andere kant op?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:59 schreef bitterbal het volgende:
jaaaa fertig
https://imgur.com/a/BrmsVlk
ja dat zie ik nu ookquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het water gaat weer de andere kant op?
Ik heb een toekomstig probleem voorkomen: meer overtollig gewichtquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welk probleem is er nu opgelost precies?
Profylactisch, okeequote:Op maandag 29 augustus 2022 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een toekomstig probleem voorkomen: meer overtollig gewicht
Nee. Ik ga er vanuit dat je niet kan rolschaatsenquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet jij dan niet voorstellen dat ik ook rolschaatsend naar Den Haag kan?
quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Dan moet je de almond nemen
Dat klopt welquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Ik ga er vanuit dat je niet kan rolschaatsen
Monster!quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:11 schreef bitterbal het volgende:
Cracking chocolate shell and shards
Dat probeer ik hier al jarenlang duidelijk te maken maar jullie geloven het nooitquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat probeer ik hier al jarenlang duidelijk te maken maar jullie geloven het nooit
Ze lijkt zo schattig he, met dat paneerlaagje en die salpicon met stukjes rundvleesquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat probeer ik hier al jarenlang duidelijk te maken maar jullie geloven het nooit
quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze lijkt zo schattig he, met dat paneerlaagje en die salpicon met stukjes rundvlees
om buda te pestenquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:14 schreef gianni61 het volgende:
waarom posten jullie allemaal ijsbekers?
Ja maar stiekem is ze er alleen op uit om je tong te verbanden ...quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze lijkt zo schattig he, met dat paneerlaagje en die salpicon met stukjes rundvlees
quote:
Denk dat ik dat ook wel lust jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.bbqexperiencecenter.nl/bbq-recepten-tips/bbq-sushi/
Dit lijkt mee een stuk lekkerdere sushi, met bacon
jammer van die rijstquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.bbqexperiencecenter.nl/bbq-recepten-tips/bbq-sushi/
Dit lijkt mee een stuk lekkerdere sushi, met bacon
Die kun je er ook uit latenquote:
open je hem gelijk ook voor morgen dan?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:37 schreef Haags het volgende:
Ik kom even LUNCHGENOT openen voor vandaag.
nicequote:Op maandag 29 augustus 2022 19:37 schreef Haags het volgende:
Nee dat mag niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
open je hem gelijk ook voor morgen dan?
flikker op hommoquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:37 schreef Haags het volgende:
Woensdag gaat de zon onder om 20.29quote:
IJslolie in je kont vieze haterquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Woensdag gaat de zon onder om 20.29
WINTER IS COMMMMMMMMIIIIIIIINNNNNINNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:37 schreef Haags het volgende:
Ik zou voor minder....quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij wil haags penetreren met een calippo
wie was okay?quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Net olie op een effen shirt geknoeid. Hij was okay. Heb hem toch twee dagen gedragen voor die 35 euro.
rip shirtquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Net olie op een effen shirt geknoeid. Hij was okay. Heb hem toch twee dagen gedragen voor die 35 euro.
Niet van die dure shirts meer kopen danquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:00 schreef CherryLips het volgende:
shirts met gaten zijn hipquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Misschien olie over het hele shirt gieten? Dan is het weer effen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:00 schreef CherryLips het volgende:
In oplossingen denkenquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien olie over het hele shirt gieten? Dan is het weer effen.
Nou nee hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij wil haags penetreren met een calippo
Magnum?quote:
hangt er een beetje vanaf welke olie er gebruikt is natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien olie over het hele shirt gieten? Dan is het weer effen.
Nou als ik hetzelf moest betalen misschien een raketjequote:
En dat tijdens een zonnebloemoliecrisis. How dare youquote:
als de vlek nog vers is, direct zeep inwrijven en onder de kraan uitspoelen.quote:
Ja heb ik nu gedaan, hangt nu te drogen. Zie het somber in.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als de vlek nog vers is, direct zeep inwrijven en onder de kraan uitspoelen.
Werkt niet altijd, maar het heeft al meerdere kledingstukken van mij gered.
Olie is echt waardeloos om helemaal uit een effen lichtgroen shirt te wassen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tenzij het een halve fles is, valt dat er toch nog wel uit te wassen,toch?
Even showen hoe rijk en hautain ze isquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat tijdens een zonnebloemoliecrisis. How dare you
Zo rol ik.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even showen hoe rijk en hautain ze is
Lekker door de olie glibberenquote:
Speelt dat nog steeds?quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:50 schreef bitterbal het volgende:
Keek net die 2e aflvering van boos over de voice of holland maar dat echt zonde van mijn tijd
nou blijkbaar waren er al 4 meldingen bekend bij talpa toen de Mol nog zei het er maar van 1 te wetenquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou blijkbaar waren er al 4 meldingen bekend bij talpa toen de Mol nog zei het er maar van 1 te weten
hoeft ook niet:P Ik verder ook niet, was alleen benieuwd naar deel 2quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hou me daar echt totaal niet mee bezig.
#ikookgeldquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou blijkbaar waren er al 4 meldingen bekend bij talpa toen de Mol nog zei het er maar van 1 te weten
Mwoah niks tegen Hofman, maar...quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boeit me niet en ik heb iets tegen die Hofman
nou ja dat betwijfel ik omdat die rietbergen al jarenlang bekend stond als viezerik. maar schijnbaar is die er al die tijd mee weg gekomenquote:
de dingen die hij normaal uitzend met boos?quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:58 schreef Haags het volgende:
Hofman is wel goed met dat programma. Kan er niet zo goed naar kijken, dat leed van die mensen. Ik zou het niet kunnen presenteren iig.
Nee over mijn lijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de dingen die hij normaal uitzend met boos?
het hangt er ws een beetje vanaf van in welke tijd je geboren bent en met welke waarden je opgevoed bent en zelfs als dat het omhoogneuken je niet gelukt is je er rancune voor hebt, maar er valt voor ieder van deze verhalen wel een manier te verzinnen die bij een hashtag aansluit die al een jaar of 5 niet meer hip is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat betwijfel ik omdat die rietbergen al jarenlang bekend stond als viezerik. maar schijnbaar is die er al die tijd mee weg gekomen
doe je een bepaalde user na?quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
AANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHT
Kuthoofd heeft hij, geniepig en achterbaks.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boeit me niet en ik heb iets tegen die Hofman
1 aflevering leek mij ook wel genoeg, 2de is meer voor zn eigen kijkcijfers voor mn gevoelquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
AANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHT
Lukt het flesquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat kan je toch niet presenteren zonder dat het je iets doet, jarenlang die mensen volgen tot de dood. Wat een ellende joh. Ik doe het hem niet na.quote:
nee denk ik ook niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet presenteren zonder dat het je iets doet, jarenlang die mensen volgen tot de dood. Wat een ellende joh. Ik doe het hem niet na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |