Uit mijn hoofd Estland en Slovenië. En dan nog een aantal landen waar bepaalde steden gratis ov hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke oostbloklanden?![]()
Ik ken alleen Luxemburg waar het ov gratis is.
ovengroente met worstjes. JIj?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:26 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we eten vanavond vriendjes en vriendinnetjes?
ik denk dat ik pasta met tonijn, paprika en broccoli ga makenquote:
lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik pasta met tonijn, paprika en broccoli ga maken
ben ik inderdaadquote:
Hmm, is me in Slovenië niet opgevallen. Maar ik heb er ook niet op gelet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd Estland en Slovenië. En dan nog een aantal landen waar bepaalde steden gratis ov hebben
van jezelf of van de arts?quote:
Net witte bonen in tomatensaus op.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:26 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we eten vanavond vriendjes en vriendinnetjes?
Met?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net witte bonen in tomatensaus op.
Oké, dus je eet een dag geen pasta en noemt dat een pastaverbodquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien zie ik dat terug op de weegschaal
al zal ik morgen wel weer pasta eten
tijdelijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks kom je een heupwiegende Italiaan tegen en dan heb je de poppen aan het dansen hč.
2 dagenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, dus je eet een dag geen pasta en noemt dat een pastaverbod
waarom jezelf zo martelenquote:
met toast, worstjes en gebakken eieren?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net witte bonen in tomatensaus op.
Las laatst ook dat ze op bepaalde trajecten de laatste trein willen gaan schrappen. Dan zou niemand meer thuiskomen na een concert ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het OV heeft dan ook eigenlijk geen voordelen ten opzichte van de auto, het is duurder en duurt langer en het zit vol met wijdbeens zittende anabolendwergen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |