SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
lopen is misschien wel nog een optie.quote:
dat wel, maar wel een heel goedkopequote:Op maandag 29 augustus 2022 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je geen kettingslot?
nope. Kon alleen een categorie kiezen. B of C en dat zou ik de meeste gevallen een 208 of 308 zijn. Dus heb voor de B gekozenquote:
Broccoli-gehaktschotel? Loempia? Onderwaterinsectenpasta? Broodje kroket? Pizza? Spare-ribs?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat is de voeding dan?
Doe die eerste maar.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Broccoli-gehaktschotel? Loempia? Onderwaterinsectenpasta? Broodje kroket? Pizza? Spare-ribs?
nou ja die nieuwe 208 is volgens mij best een leuke hatchbackquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope. Kon alleen een categorie kiezen. B of C en dat zou ik de meeste gevallen een 208 of 308 zijn. Dus heb voor de B gekozen
ja, ziet er leuk uit.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nou ja die nieuwe 208 is volgens mij best een leuke hatchback
De trein Vlissingen - Amsterdam rijdt al twee dagen niet of zo. En als ze zuid stakingen, rijdt ie weer niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
NS-personeel staakt in regio Midden. NS: Kom jongens weet je wat, we rijden gewoon nergens meerJatoggg
![]()
Twee vliegen in één klap:
1: Aangegeven dat je totaal niet onder de indruk bent van stakingen van je personeel
2: EN de reiziger in zijn gezicht gepoept![]()
Mooi man
Je begint het te snappenquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De trein Vlissingen - Amsterdam rijdt al twee dagen niet of zo. En als ze zuid stakingen, rijdt ie weer niet.
Hier rijdt al drie weken ofzo niks.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De trein Vlissingen - Amsterdam rijdt al twee dagen niet of zo. En als ze zuid stakingen, rijdt ie weer niet.
Misschien gewoon maar een nieuwsbericht doen wanneer ze wel rijden. Lijkt me duidelijker en handigerquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier rijdt al drie weken ofzo niks.
Het is daar en al veel goedkoper én je kunt ook nog btw terugvragenquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:57 schreef kwiwi het volgende:
Zat net even alle BTW op te tellen die we nog terug kunnen krijgen van allerlei spullen die we de afgelopen maanden in Duitsland gekocht hebben .. 1000 euro. Tikt toch lekker aan die 19% elke keer
Ja wat gaan ze met dat station daar allemaal doenquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier rijdt al drie weken ofzo niks.
Het is het streven van de NS om rond 2030 te stoppen met het exploiteren van treinen. Daarmee is de drukte op het spoor opgelost, de vertragingen zijn weg en het personeelstekort opgelostquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
NS-personeel staakt in regio Midden. NS: Kom jongens weet je wat, we rijden gewoon nergens meerJatoggg
![]()
Twee vliegen in één klap:
1: Aangegeven dat je totaal niet onder de indruk bent van stakingen van je personeel
2: EN de reiziger in zijn gezicht gepoept![]()
Mooi man
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is daar en al veel goedkoper én je kunt ook nog btw terugvragen
Rijke twatta hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:57 schreef kwiwi het volgende:
Zat net even alle BTW op te tellen die we nog terug kunnen krijgen van allerlei spullen die we de afgelopen maanden in Duitsland gekocht hebben .. 1000 euro. Tikt toch lekker aan die 19% elke keer
Er zijn werkzaamheden omdat het hele station hier een paar honderd meter wordt verplaatst, dus oké. Maar de scholen zijn dus al wel weer begonnen vorige weekquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien gewoon maar een nieuwsbericht doen wanneer ze wel rijden. Lijkt me duidelijker en handiger
Jeweetzellufquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou me niet verbazen als er daar echt een paar zo denken. Krankzinnig.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is het streven van de NS om rond 2030 te stoppen met het exploiteren van treinen. Daarmee is de drukte op het spoor opgelost, de vertragingen zijn weg en het personeelstekort opgelost![]()
Vrijdag uur korter werken dan.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je ook een uur extra betaald? Anders is het zonde
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeweetzelluf
Ik heb dat nog nooit iemand horen zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hier kan dat gewoon![]()
Ja dat vind ik ook belachelijk. Dat je kaartjes steeds duurder maakt terwijl het er allemaal niet beter op wordtquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn werkzaamheden omdat het hele station hier een paar honderd meter wordt verplaatst, dus oké. Maar de scholen zijn dus al wel weer begonnen vorige week
Daarnaast hebben ze een tunnel aangelegd en een hele drukke overweg gewoon gesloten vanwege spoorboekloos rijden ofzo, maar wegens gebrek aan personeel is daar ook een streep doorheen gegaan. Maar leuk verder van die spoorweg en de bedrijven die nu onbereikbaar zijn.
Dan snap ik dat ze staken en meer geld willen, maar dan worden de kaartjes weer duurder terwijl ze al elk jaar duurder worden, zonder dat er iets tegenover staat en het alleen maar kutter wordt.
Moet je dan niet btw in Nederland betalen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is daar en al veel goedkoper én je kunt ook nog btw terugvragen
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit iemand horen zeggen.![]()
Maar hier kan dat gewoon
Nog beterquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrijdag uur korter werken dan.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeweetzelluf
je bent al een tijdje buutnlander heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Niet als je in Zwitserland woont zoals kwiwiquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je dan niet btw in Nederland betalen?
Is het zo duidelijk?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent al een tijdje buutnlander he
Dan in Zwitserland.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet als je in Zwitserland woont zoals kwiwi
OV is gewoon niet iets waar je kost wat kost winst op moet willen maken. Dat hele doorgeschoten marktdenken moeten we lekker aan de overkant van de grote plas laten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook belachelijk. Dat je kaartjes steeds duurder maakt terwijl het er allemaal niet beter op wordtDenk dat mensen best 10% meer voor een kaartje zouden willen betalen als ze er daadwerkelijk van op aan kunnen dat de treinen (op tijd) rijden.
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OV is gewoon niet iets waar je kost wat kost winst op moet willen maken. Dat hele doorgeschoten marktdenken moeten we lekker aan de overkant van de grote plas laten.
Het OV heeft dan ook eigenlijk geen voordelen ten opzichte van de auto, het is duurder en duurt langer en het zit vol met wijdbeens zittende anabolendwergenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OV is gewoon niet iets waar je kost wat kost winst op moet willen maken. Dat hele doorgeschoten marktdenken moeten we lekker aan de overkant van de grote plas laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |