quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en nee, veel laptops hebben een usb-c laadkabel en dan kan alleen de kabel stuk zijn.
Jij hebt een voeding en kabel aan een stuk.

en auto loosquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* werkt Excel bij: brildragend.

En wat is de voeding dan?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen het snoer met de stekker eraan en de kabel naar de adapter. Tsjonge zo moeilijk is het allemaal niet hoor.

Oh. Nou, leg dat dan gelijk goed uit.quote:

Dat is de adapter tussen het blok en de stekker, die met de kabel eraan.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat is de voeding dan?

Nee die ene is een kabelquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee snoertjes. En dat ding ertussen is de adapter/voeding/oplader.
Slotje.

Ja maar ik flikker dat toch in zijn geheel in de vuilnisbak als het stuk isquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee snoertjes. En dat ding ertussen is de adapter/voeding/oplader.
Slotje.

Dus adapter en voeding zijn gelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de adapter tussen het blok en de stekker, die met de kabel eraan.

donderdag.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer komt de nieuwe leasebak?

Oh dat zou jammer zijnquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus adapter en voeding zijn gelijk.

Kan je niet op de fiets naar de brillenboer?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
donderdag.
Maar ik heb vanmorgen de oude weg gebracht omdat ik dacht dat ik toch geen auto nodig zou hebben

Heb je het nog lang volgehouden. Ik had al geen zin meer toen de wekker ging vanmorgen.quote:

kan wel, maar ik vertrouw Heerlen niet met mijn fiets als ik binnen ben bij de brillenboerquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan je niet op de fiets naar de brillenboer?

Welke krijg je?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
donderdag.
Maar ik heb vanmorgen de oude weg gebracht omdat ik dacht dat ik toch geen auto nodig zou hebben

Nou ja, ik ook niet hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je het nog lang volgehouden. Ik had al geen zin meer toen de wekker ging vanmorgen.

Dat snap ik.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan wel, maar ik vertrouw Heerlen niet met mijn fiets als ik binnen ben bij de brillenboer

peugeot 208 denk ikquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |