Jij zit ook in het complotquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier heb ik ooit van gehoord, maar nooit begrepen.
Waarschijnlijk omdat ik gewoon weet waar bielefeld ligt.
je bedoelt de adapterquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
Man van de computerreparatie: Ja de adapter is stuk.
Ik: bedoel je dat het laadpunt stuk is?
Man: de adapter doet het niet, maar met onze testoplader doet ie het wel.
Ik: Oke dus de oplaadkabel is stuk, maar met de laptop zelf is niks mis?
Man: Nee de adapter is stuk.
Ik: de laadkabel dus.
Man: een adapter is de kabel met een blok en dan nog een kabel die naar je computer loopt.
Ik: dus er hoeft niks gerepareerd te worden??
Man: Als je wilt kunnen we een nieuwe adapter van HP plaatsen.
Ik: Maar er was toch niks stuk. U bedoelt de oplader vervangen.
Man: ja dan plaatsen we een nieuwe adapter.
Dit ging nog een tijdje zo door![]()
![]()
![]()
Man man man hoe is mogelijk om zo langs iemand heen te praten.![]()
Maar conclusie de oplader is stuk en niet mijn laptop.
Ik snap de verwarring aangezien dat model schijnbaar geen losse laadkabel heeft maar een adapter en laadkabel aan een stuk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
Man: een adapter is de kabel met een blok en dan nog een kabel die naar je computer loopt.
![]()
![]()
Een laptop heeft toch altijd een adapterquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring aangezien dat model schijnbaar geen losse laadkabel heeft maar een adapter en laadkabel aan een stuk.
plausibelquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een laptop heeft toch altijd een adapter
quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Nee dat is de stekker.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De adapter is toch dat stukje dat je in het stopcontact doet?
Ja via de oplader.quote:
De volgende keer dat jij daar bent, vragen we je ook om dagelijks even in te checken bij ons via die camquote:
Wat is de oplader? Waar zit die?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is de stekker.
[..]
Ja via de oplader.
Ja maar je hebt een oplader met kabel er aan vast en oplader met kabel los die je er stopt denk ik?quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat blok dat op de stekker zit, is toch de adapter?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is de stekker.
[..]
Ja via de oplader.
Tussen het snoer met de stekker eraan en de kabel naar de adapter. Tsjonge zo moeilijk is het allemaal niet hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is de oplader? Waar zit die?
quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De volgende keer dat jij daar bent, vragen we je ook om dagelijks even in te checken bij ons via die cam
Nee dat is de voeding. Godver.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat blok dat op de stekker zit, is toch de adapter?
O, ben jij dat keffertje dat steeds zijn poot optilt tegen die parasol?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Doe ik toch al op het strand in mijn hondenpak
Hé ga jij eens even een tafeltje vol uitleggenquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar je hebt een oplader met kabel er aan vast en oplader met kabel los die je er stopt denk ik?
Ja en nee, veel laptops hebben een usb-c laadkabel en dan kan alleen de kabel stuk zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij snapt het.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar je hebt een oplader met kabel er aan vast en oplader met kabel los die je er stopt denk ik?
* werkt Excel bij: brildragend.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:07 schreef gianni61 het volgende:
Ah, mijn nieuwe bril is klaar om op te halen
Alleen vervelend dat ik nu geen auto heb
quote:Wat is het verschil tussen een adapter en een oplader?
Er is geen verschil tussen een AC adapter, netstroomadapter, een voeding en oplader. Al deze functies worden behandeld door externe voeding apparaat van het apparaat. Als uw adapter kapot gaat of als u deze verliest, dan is dat natuurlijk vervelend. Gelukkig kunt u deze adapter eenvoudig vervangen
quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en nee, veel laptops hebben een usb-c laadkabel en dan kan alleen de kabel stuk zijn.
Jij hebt een voeding en kabel aan een stuk.
en auto loosquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* werkt Excel bij: brildragend.
En wat is de voeding dan?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen het snoer met de stekker eraan en de kabel naar de adapter. Tsjonge zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
Oh. Nou, leg dat dan gelijk goed uit.quote:
Dat is de adapter tussen het blok en de stekker, die met de kabel eraan.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat is de voeding dan?
Nee die ene is een kabelquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee snoertjes. En dat ding ertussen is de adapter/voeding/oplader.
Slotje.
Ja maar ik flikker dat toch in zijn geheel in de vuilnisbak als het stuk isquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee snoertjes. En dat ding ertussen is de adapter/voeding/oplader.
Slotje.
Dus adapter en voeding zijn gelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de adapter tussen het blok en de stekker, die met de kabel eraan.
donderdag.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer komt de nieuwe leasebak?
Oh dat zou jammer zijnquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus adapter en voeding zijn gelijk.
Kan je niet op de fiets naar de brillenboer?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
donderdag.
Maar ik heb vanmorgen de oude weg gebracht omdat ik dacht dat ik toch geen auto nodig zou hebben
Heb je het nog lang volgehouden. Ik had al geen zin meer toen de wekker ging vanmorgen.quote:
kan wel, maar ik vertrouw Heerlen niet met mijn fiets als ik binnen ben bij de brillenboerquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan je niet op de fiets naar de brillenboer?
Welke krijg je?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
donderdag.
Maar ik heb vanmorgen de oude weg gebracht omdat ik dacht dat ik toch geen auto nodig zou hebben
Nou ja, ik ook niet hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je het nog lang volgehouden. Ik had al geen zin meer toen de wekker ging vanmorgen.
Dat snap ik.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan wel, maar ik vertrouw Heerlen niet met mijn fiets als ik binnen ben bij de brillenboer
peugeot 208 denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |