Broekje kan weer omhoog, geen launch vandaagquote:
Er is toch iets lek, hoorde ik op het nieuws??quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Broekje kan weer omhoog, geen launch vandaag
ja zoiets. En ze krijgen het dus niet snel genoeg opgelost bla bla.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is toch iets lek, hoorde ik op het nieuws??
Trek in rendang nuquote:Op maandag 29 augustus 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
Renderen is na 6 uur ofzo bijna klaar
Bij mij ook. Beestje liet zich meteen aaienquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze gaf ook even een gil, maar het was meer van de schrik gelukkig.
Aawwquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij ook. Beestje liet zich meteen aaien
Dacht even dat je met de budaconda naar een dame had staan zwaaien, maar je had gewoon de rauwe babi pangang geschoptquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze gaf ook even een gil, maar het was meer van de schrik gelukkig.
Da’s enorm lieve rauwe babi pangang hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht even dat je met de budaconda naar een dame had staan zwaaien, maar je had gewoon de rauwe babi pangang geschopt
komkommerquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:49 schreef datismijnmening het volgende:
Moddervette viesdikke burger op![]()
De rest van de week alleen komkommers eten
Heb je al een afspraakje gemaakt?quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:49 schreef datismijnmening het volgende:
Moddervette viesdikke burger op![]()
De rest van de week alleen komkommers eten
Ja vrijdagquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al een afspraakje gemaakt?
Ren zelf maar, ik ben al naar het zwembad geweestquote:
Screenie posten!quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
Dit ios echt te schattig. In thailand is toch die webcam van dei ene straat.. STuurt vriendin net op messenger bericht dat ze er staat en aan het zwaaien is naar mij
Aawwquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
Dit ios echt te schattig. In thailand is toch die webcam van dei ene straat.. STuurt vriendin net op messenger bericht dat ze er staat en aan het zwaaien is naar mij
Supportcrew op 25 meter afstandquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SpannendWe komen je allemaal aanmoedigen
oh dacht dat het over de vlucht van liesje ging dat het broekje omlaag moestquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Broekje kan weer omhoog, geen launch vandaag
quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dacht dat het over de vlucht van liesje ging dat het broekje omlaag moest
ja dat snap ik ja. Neequote:Op maandag 29 augustus 2022 15:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo'n flightradar circlejerk dit dat
quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Supportcrew op 25 meter afstand
Scooters en bovengrondse kabels.quote:
Oh ja en alleen maar allochtonen op straat 's avonds. België it isquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Scooters en bovengrondse kabels.
Dit is België
Bijna zelfde temperatuur ook lijkt het :pquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Scooters en bovengrondse kabels.
Dit is België
Ja, Antwerpen waarschijnlijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja en alleen maar allochtonen op straat 's avonds. België it is
22 graden is wel acceptabel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bijna zelfde temperatuur ook lijkt het :p
klopt denk ik niet. mijn telefoon zegt dat het 29 graden is nuquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
22 graden is wel acceptabel.
Maar overdag zal het wel warmer zijn
83% luchtvochtigheid is wel een beetje jammerquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klopt denk ik niet. mijn telefoon zegt dat het 29 graden is nu
Ja vierhonderd denk ikquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
22 graden is wel acceptabel.
Maar overdag zal het wel warmer zijn
Zie je wel allemaal achterbakse leugenaars die vuile spleetoogratten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klopt denk ik niet. mijn telefoon zegt dat het 29 graden is nu
hele land bestaat ook niet flesquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je wel allemaal achterbakse leugenaars die vuile spleetoogratten.
Oh huh? Is het toch Bielefeld?quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hele land bestaat ook niet fles
basiskennisquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bielefeldcomplot
Basiskennis.
Hier heb ik ooit van gehoord, maar nooit begrepen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bielefeldcomplot
Basiskennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |