Lekker renderenquote:
Wat minder poly's en textures?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze duurt denk ik wat minder lang :p
Hoor het zo wel alstie klaar is, eerst maar eens afsluiten en aan de wandelquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk ik? settings zijn lager
19% ? Is de BTW in Duitsland zo laag of in Zwitserland zo hoog?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:57 schreef kwiwi het volgende:
Zat net even alle BTW op te tellen die we nog terug kunnen krijgen van allerlei spullen die we de afgelopen maanden in Duitsland gekocht hebben .. 1000 euro. Tikt toch lekker aan die 19% elke keer
Alleen mocro’s zeggen dat tochquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit iemand horen zeggen.![]()
Maar hier kan dat gewoon
OV zou gratis moeten zijn. Als Oostbloklanden dat kunnen, zouden wij dat zeker moeten kunnen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OV is gewoon niet iets waar je kost wat kost winst op moet willen maken. Dat hele doorgeschoten marktdenken moeten we lekker aan de overkant van de grote plas laten.
Er wordt zoveel geld verdiend in de zorgquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Net als zorg. Mijn vorige werkgever verdiende jaarlijks ettelijke miljoenen aan het verkopen van zorgverzekeringen, waar we feitelijk niks voor deden.
tijdelijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:20 schreef bitterbal het volgende:
Lees dat picknick stopt met het bezorgen van diepvriesproducten vanwege de energieprijzen
ja moeten nog maar zien of die prijzen weer gaan zakkenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tijdelijk
en die vinden het ook uiterst vervelend DUS krijg je als klant 5 euro korting.
KIJK NS, Zo doe je dat.
Het is niet ideaalquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het OV heeft dan ook eigenlijk geen voordelen ten opzichte van de auto, het is duurder en duurt langer en het zit vol met wijdbeens zittende anabolendwergen
Stoppen met picnicken dan, dat zal ze leren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:20 schreef bitterbal het volgende:
Lees dat picknick stopt met het bezorgen van diepvriesproducten vanwege de energieprijzen
Welke oostbloklanden?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
OV zou gratis moeten zijn. Als Oostbloklanden dat kunnen, zouden wij dat zeker moeten kunnen.
Jupquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er wordt zoveel geld verdiend in de zorg
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ah ja picnic. Het bedrijf van de broer van Christianne van der Wal met grote vriend Bill Gates als investeerder
Niks mis meequote:Op maandag 29 augustus 2022 17:24 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso, wie eet er in 2022 nou nog diepvriesbende?
Ook al vermomde reptielen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ah ja picnic. Het bedrijf van de broer van Christianne van der Wal met grote vriend Bill Gates als investeerder
Uit mijn hoofd Estland en Slovenië. En dan nog een aantal landen waar bepaalde steden gratis ov hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke oostbloklanden?![]()
Ik ken alleen Luxemburg waar het ov gratis is.
ovengroente met worstjes. JIj?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:26 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we eten vanavond vriendjes en vriendinnetjes?
ik denk dat ik pasta met tonijn, paprika en broccoli ga makenquote:
lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik pasta met tonijn, paprika en broccoli ga maken
ben ik inderdaadquote:
Hmm, is me in Slovenië niet opgevallen. Maar ik heb er ook niet op gelet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd Estland en Slovenië. En dan nog een aantal landen waar bepaalde steden gratis ov hebben
van jezelf of van de arts?quote:
Net witte bonen in tomatensaus op.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:26 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we eten vanavond vriendjes en vriendinnetjes?
Met?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net witte bonen in tomatensaus op.
Oké, dus je eet een dag geen pasta en noemt dat een pastaverbodquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien zie ik dat terug op de weegschaal
al zal ik morgen wel weer pasta eten
tijdelijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks kom je een heupwiegende Italiaan tegen en dan heb je de poppen aan het dansen hè.
2 dagenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, dus je eet een dag geen pasta en noemt dat een pastaverbod
waarom jezelf zo martelenquote:
met toast, worstjes en gebakken eieren?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net witte bonen in tomatensaus op.
Las laatst ook dat ze op bepaalde trajecten de laatste trein willen gaan schrappen. Dan zou niemand meer thuiskomen na een concert ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het OV heeft dan ook eigenlijk geen voordelen ten opzichte van de auto, het is duurder en duurt langer en het zit vol met wijdbeens zittende anabolendwergen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |