Er gaat een bus van Dordrecht CS naar R'dam Z'plein. Van daar kun je met de randstadrail naar Den Haag CS.quote:
Ja, het is wel goed.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er gaat een bus van Dordrecht CS naar R'dam Z'plein. Van daar kun je met de randstadrail naar Den Haag CS.
Mensen die terugkomen van een weekendje Berlijn zitten ook al een tijdje vast in Duitsland geloof ik.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn trein begint in Dordrecht en rijdt naar Amsterdam. Komt niet eens in de buurt van Utrecht. Manman, wat kansloos weer
we proberen je te helpen hequote:
Nee ik vind het gewoon raar dat iemand die gekloond voedsel, nepvlees en insecten eten propageerd de grootste bezitter van landbouwgrond in de VS is.quote:
Ja maar dan kan niemand zo meer een treinkaartje betalen en dan gaan ze a la PostNL de kaartjes nog duurder maken zodat er nog minder mensen met de trein gaan etc etcquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moeten ze die mensen maar meer betalen
Is een vrij lange zit inderdaad als je de rechtstreekse intercity gewend bent.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan niemand zo meer een treinkaartje betalen en dan gaan ze a la PostNL de kaartjes nog duurder maken zodat er nog minder mensen met de trein gaan etc etc
Oh dat is prima. ik vind het gewoon fijn dat ze elke dag gratis mijn boodschappen komen brengenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon raar dat iemand die gekloond voedsel, nepvlees en insecten eten propageerd de grootste bezitter van landbouwgrond in de VS is.
Combineer dat met het hele foodhubs plan van de WEF.
Elke dagquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is prima. ik vind het gewoon fijn dat ze elke dag gratis mijn boodschappen komen brengen
Nou ja niet dat ik daar gebruik van maak, maar het zou kunnen:)quote:
Ongeveer even ver dan ongeveerquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk hoe ver was jij in HFW?
ik heb net de eerste cauldron uit de main story line gedaan.. damn
Ja omdat jij midden in het centrum van een stad woont, daar zijn ze sowieso anti-autoquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is niet ideaal![]()
Maar ik ben sneller met de trein op mijn besteming dan met de auto
Zo graag wil ik ook weer niet naar kantoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Is een vrij lange zit inderdaad als je de rechtstreekse intercity gewend bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |