maar waarom doe je het dan?quote:
ja kloptquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tijdelijk kan ook een dag zijn hè?
En je punt is?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ah ja picnic. Het bedrijf van de broer van Christianne van der Wal met grote vriend Bill Gates als investeerder
Dat kan nu al niet vanaf sommige plekken. Of je moet echt als een debiel haasten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Las laatst ook dat ze op bepaalde trajecten de laatste trein willen gaan schrappen. Dan zou niemand meer thuiskomen na een concert ofzo
het zijn wel een boel kcal. Dus het zou kunnen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht misschien blijf ik zo veel aankomen omdat ik zoveel pasta eet?
Nee klopt, Ede-Wageningen is nu al een uitdaging vanuit Amsterdam. Ahoy is al jaren onmogelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kan nu al niet vanaf sommige plekken. Of je moet echt als een debiel haasten.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb eens 2 weken in Italië het meest lekkere eten zitten eten, verse carpacio, allerlei brood pasta, pizza en wijn, kom ik weer op de weegschaal…afgevallen.
Zijn zus maakt de boeren kapot zodat een billgates company Amerikaans fastfood hierheen haaltquote:
ja hoop dt die arbo arts snel beltquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
het zijn wel een boel kcal. Dus het zou kunnen.
Je kan ook meer gaan bewegen zodat je wel pasta kan blijven eten
Tilburg - Utrecht is ook lastig. En zo klein is Tilburg nou ook weer nietquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee klopt, Ede-Wageningen is nu al een uitdaging vanuit Amsterdam. Ahoy is al jaren onmogelijk.
Kijk eens rond in Italië naar de vrouwen boven de dertig, allemaal harige armen en dikke pastakonten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb eens 2 weken in Italië het meest lekkere eten zitten eten, verse carpacio, allerlei brood pasta, pizza en wijn, kom ik weer op de weegschaal…afgevallen.
Want die gaat wat vertellen over je gewichtquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop dt die arbo arts snel belt
Wordt dus alleen maar erger.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tilburg - Utrecht is ook lastig. En zo klein is Tilburg nou ook weer niet
Hebben ook geen nachttrein enzo
Jij. Onderwaterinsecten voor op de rand van je sekskribbe.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:24 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso, wie eet er in 2022 nou nog diepvriesbende?
ik ga voortaan alleen nog maar naar dingen in Utrecht. Kan ik gewoon op de fiets.(zodra ik weer kan fietsen)quote:
Nee die moet toestemming geven dat ik weer mag werken blijkbaarquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Want die gaat wat vertellen over je gewicht
ah okequote:Op maandag 29 augustus 2022 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die moet toestemming geven dat ik weer mag werken blijkbaar
Veel Italiaanse vrouwen worden mooi oud, je hebt alleen 2 rassen daar. De Slavische en de Arische, en die laatste wordt mooi oud.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk eens rond in Italië naar de vrouwen boven de dertig, allemaal harige armen en dikke pastakonten.
Is je been in ieder geval wel minder dik aan het worden als die af zaktquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:42 schreef bitterbal het volgende:
en die swffel zakt ook af dus misschien hoeft dat ook niiet meer
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:39 schreef bitterbal het volgende:
toen uit thailand was ik ook afgevallen dacht ik
ja ineens.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is je been in ieder geval wel minder dik aan het worden als die af zakt
Waarom eet je ontbijt voor avondeten?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom jezelf zo martelen
[..]
met toast, worstjes en gebakken eieren?
Brinnerquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom eet je ontbijt voor avondeten?
moet je naar. den haag?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
God allejezus, rijden er morgen nergens treinen![]()
![]()
Nee dat was te verwachten als Utrecht niet rijdt.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
God allejezus, rijden er morgen nergens treinen![]()
![]()
Mijn trein begint in Dordrecht en rijdt naar Amsterdam. Komt niet eens in de buurt van Utrecht. Manman, wat kansloos weerquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat was te verwachten als Utrecht niet rijdt.
Zo goed als alles is verbonden met Utrecht
Utrecht
Moeten ze die mensen maar meer betalenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn trein begint in Dordrecht en rijdt naar Amsterdam. Komt niet eens in de buurt van Utrecht. Manman, wat kansloos weer
Metro :pquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar goed, ik ga dus niet.
fietsenquote:
Kun je geen Uber nemen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar goed, ik ga dus niet.
Leukquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:54 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje heeft een blije vogeltjeslamp gekocht.
https://www.dpj-workspace(...)uEAQYASABEgLQz_D_BwE
Ik ga op zoek naar een nieuw zusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |