shirts met gaten zijn hipquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Net olie op een effen shirt geknoeid. Hij was okay. Heb hem toch twee dagen gedragen voor die 35 euro.
Misschien olie over het hele shirt gieten? Dan is het weer effen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Net olie op een effen shirt geknoeid. Hij was okay. Heb hem toch twee dagen gedragen voor die 35 euro.
In oplossingen denkenquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien olie over het hele shirt gieten? Dan is het weer effen.
Nou nee hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij wil haags penetreren met een calippo
Magnum?quote:
hangt er een beetje vanaf welke olie er gebruikt is natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien olie over het hele shirt gieten? Dan is het weer effen.
Nou als ik hetzelf moest betalen misschien een raketjequote:
En dat tijdens een zonnebloemoliecrisis. How dare youquote:
als de vlek nog vers is, direct zeep inwrijven en onder de kraan uitspoelen.quote:
Ja heb ik nu gedaan, hangt nu te drogen. Zie het somber in.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als de vlek nog vers is, direct zeep inwrijven en onder de kraan uitspoelen.
Werkt niet altijd, maar het heeft al meerdere kledingstukken van mij gered.
Olie is echt waardeloos om helemaal uit een effen lichtgroen shirt te wassen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tenzij het een halve fles is, valt dat er toch nog wel uit te wassen,toch?
Even showen hoe rijk en hautain ze isquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat tijdens een zonnebloemoliecrisis. How dare you
Zo rol ik.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even showen hoe rijk en hautain ze is
Lekker door de olie glibberenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |