Speelt dat nog steeds?quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:50 schreef bitterbal het volgende:
Keek net die 2e aflvering van boos over de voice of holland maar dat echt zonde van mijn tijd
nou blijkbaar waren er al 4 meldingen bekend bij talpa toen de Mol nog zei het er maar van 1 te wetenquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou blijkbaar waren er al 4 meldingen bekend bij talpa toen de Mol nog zei het er maar van 1 te weten
hoeft ook niet:P Ik verder ook niet, was alleen benieuwd naar deel 2quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hou me daar echt totaal niet mee bezig.
#ikookgeldquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou blijkbaar waren er al 4 meldingen bekend bij talpa toen de Mol nog zei het er maar van 1 te weten
Mwoah niks tegen Hofman, maar...quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boeit me niet en ik heb iets tegen die Hofman
nou ja dat betwijfel ik omdat die rietbergen al jarenlang bekend stond als viezerik. maar schijnbaar is die er al die tijd mee weg gekomenquote:
de dingen die hij normaal uitzend met boos?quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:58 schreef Haags het volgende:
Hofman is wel goed met dat programma. Kan er niet zo goed naar kijken, dat leed van die mensen. Ik zou het niet kunnen presenteren iig.
Nee over mijn lijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de dingen die hij normaal uitzend met boos?
het hangt er ws een beetje vanaf van in welke tijd je geboren bent en met welke waarden je opgevoed bent en zelfs als dat het omhoogneuken je niet gelukt is je er rancune voor hebt, maar er valt voor ieder van deze verhalen wel een manier te verzinnen die bij een hashtag aansluit die al een jaar of 5 niet meer hip is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat betwijfel ik omdat die rietbergen al jarenlang bekend stond als viezerik. maar schijnbaar is die er al die tijd mee weg gekomen
doe je een bepaalde user na?quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
AANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHT
Kuthoofd heeft hij, geniepig en achterbaks.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boeit me niet en ik heb iets tegen die Hofman
1 aflevering leek mij ook wel genoeg, 2de is meer voor zn eigen kijkcijfers voor mn gevoelquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
AANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHTAANDACHT
Lukt het flesquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat kan je toch niet presenteren zonder dat het je iets doet, jarenlang die mensen volgen tot de dood. Wat een ellende joh. Ik doe het hem niet na.quote:
nee denk ik ook niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet presenteren zonder dat het je iets doet, jarenlang die mensen volgen tot de dood. Wat een ellende joh. Ik doe het hem niet na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |