https://www.rtlboulevard.(...)t-je-nieuwe-obsessiequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer was dat programma, dan kijk ik straks even terug.
ik kom er aan haags!! Wacht op mij!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:56 schreef Haags het volgende:
Boohhh de kip die ik vanmorgen heb gemarineerd ruikt zo godsgruwelijk lekker he
Boeiend, wij zijn de Ama ransklodders gewend nu, wij kunnen wel wat hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)t-je-nieuwe-obsessie
gisteren
Oh ja nee beestjes in je huid is ook niet mijn dingquote:
Poppetje op tekenen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
s ook een meneer met een grote bult op zijn hoofd, mijn vader had dat altijd op zijn knie en dat noemde we zijn tweelingbroer
Wat vind je eng aan het weghalen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook een bultje in m'n gezicht dat ik al jaren weg wil laten halen maar ik vind het eng zo in het gezichtAl een keertje een afspraak gemaakt en weer afgezegd
Maar ik begin me er steeds meer aan te ergeren.
nou dat klinkt ook niet indrukwekkendquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* kijkt verschikt naar beneden.
Gelukkig, noepienoep hangt er nog.
Naald. Mes. Bloed. Sopgeluidjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat vind je eng aan het weghalen?
Ja waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
misschien 1 spuitje en dan is het gepiept
Ik vind het erg mooi. Ook die filmpjes die er bij zitten.quote:
sopgeluidjes?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naald. Mes. Bloed. Sopgeluidjes.
Hij slaapt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat klinkt ook niet indrukwekkend
Grüezi mitenandquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gruetzli mit einander. Of hoe zeggen ze dat bij jou?
Nee ik word daar onpasselijk vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
Maar programma is niks voor dimmy dus
Ik vind altijd wel fascinerend wat er allemaal zo is qua aandoeningen en zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik word daar onpasselijk van
waarom?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:14 schreef Haags het volgende:
Ik vind de Coop bij mij in de buurt maar een kutwinkel.
Maar dat terzijde.
Dat zo'n bult open spat als hij om kukelt met zijn motortje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:16 schreef bitterbal het volgende:
Die man kon met die bult op zijn hoofd ook helm meer op. Dus zijn grote passie motorrijden kon niet meer. en nu is die. bult weg en zie je. hem zo heel trots zijn helm opdoen
dat zou wel een rotzooi gevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zo'n bult open spat als hij om kukelt met zijn motortje.
oke. Niet meer naar toe gaan dan haagsquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is er een teringbende. Klein. Gewoon niet mijn winkel.
Normaal ga ik ook naar de XL. Maar moest even snel wat halen en dan is de appie te ver lopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. Niet meer naar toe gaan dan haags
Berner Würstelquote:
Mijn hoofd denkt dat ik ze allemaal heb.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind altijd wel fascinerend wat er allemaal zo is qua aandoeningen en zo
nou zo'n bult zou je wel voelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hoofd denkt dat ik ze allemaal heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |