SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
…jongens?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:27 schreef bitterbal het volgende:
mijn oma in duitsland was de laatste jaren dement. enige wat ze nog kon zeggen was haaalllloooooooo
Ik ga zo Chicago PD kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:44 schreef bitterbal het volgende:
nieuw programma op rtl 5; Mijn huid ziet er niet uit
moet je niet kijken tijdens het eten
We komen elkaar altijd weer tegen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk dat je hier tegenwoordig post, maat.
Haags is overal op FOK! Als Danny de serverkast open trekt, popt @Haags daar ook uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We komen elkaar altijd weer tegen.
Leuk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags is overal op FOK! Als Danny de serverkast open trekt, popt @:Haags daar ook uit.
Kwam je erachter dat je een gezin hebt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk!
Maar dat valt tegenwoordig wel mee joh.
Dat zie ik iedere morgen als ik voor de spiegel sta...quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:44 schreef bitterbal het volgende:
nieuw programma op rtl 5; Mijn huid ziet er niet uit
moet je niet kijken tijdens het eten
Nee dit waren puisten die werden uitgeknepenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zie ik iedere morgen als ik voor de spiegel sta...
Weet ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk!
Maar dat valt tegenwoordig wel mee joh.
Misschien wel deze aflevering. Maar de kans is wel groot dat er iemand voorbij komt, die net als ik Neurobibromatose heeft...quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit waren puisten die werden uitgeknepen
Ooohquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
AoEIV.
Age of Empires IV.
Jammie. Goed tijdstip ook om uit te zenden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit waren puisten die werden uitgeknepen
ja maar dat kan ik gewoon kijken tijdens etenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien wel deze aflevering. Maar de kans is wel groot dat er iemand voorbij komt, die net als ik Neurobibromatose heeft...
Nee kijk terug op rtl gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammie. Goed tijdstip ook om uit te zenden.
Mijn hypochondrie is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:52 schreef bitterbal het volgende:
Medische programma's zijn altijd tof
Toen ik ziek was zat ik aan een aflevering van Dr Pimple Popper te werken, trok ik toen iets minder dan anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat kan ik gewoon kijken tijdens eten
Maar dat gele spul wat er zo wordt uitgedrukt net is toch niet zo smakelijk
”ja dokter ik was bloot aan het koken en toen gleed ik uit en viel ik dus op een courgette”quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
Je had paar jaar terug ook dat britse programma's waar mensen met vreemde dingen bij de huisarts kwamen
Vind dat echt ranzig. Zie veel liever een operatie ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik ziek was zat ik aan een aflevering van Dr Pimple Popper te werken, trok ik toen iets minder dan anders.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
”ja dokter ik was bloot aan het koken en toen gleed ik uit en viel ik dus op een courgette”
Ik trek het niet. Kan echt niet tegen bloed ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:52 schreef bitterbal het volgende:
Medische programma's zijn altijd tof
Ze lopen die pus ook steeds te vergelijken met etenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dat echt ranzig. Zie veel liever een operatie ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |