Bijna herfstquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:14 schreef LTVDK het volgende:
Vind het zo apart dat als ik dingen zie die in september zijn dat ik denk 'oh dat duurt nog wel een tijdje', terwijl het overmorgen alweer september is en we alweer 2/3 van het jaar er op hebben zitten
Ga je Ballie voorstellen aan je ouders bij kerstdiner? Dat is ook alweer bijna.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:14 schreef LTVDK het volgende:
Vind het zo apart dat als ik dingen zie die in september zijn dat ik denk 'oh dat duurt nog wel een tijdje', terwijl het overmorgen alweer september is en we alweer 2/3 van het jaar er op hebben zitten
wil je mij weg hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere maand die je langer hier blijft lever je in.
Weet niet of ik dat wel durfquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je Ballie voorstellen aan je ouders bij kerstdiner? Dat is ook alweer bijna.
paar weken terug dacht ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Is @:crv hier nog wel eens gesignaleerd laatste tijd?
In normale mensen termen meestal ruim voldoendequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel eten ze normaal koken.
Waar is dit genomen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Even mezelf uitgelaten
[ afbeelding ]
Zes hele gebraden varkens met appels in de mond op tafel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel eten ze normaal koken.
Everzwijnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes hele gebraden varkens met appels in de mond op tafel.
Ik doe meequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga echt naakt staan dansen in de eerste sneeuw.
En in bitterballen termenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In normale mensen termen meestal ruim voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |