Kunnen we makkelijk opvangen. Gewoon asielzoekers de komende 24 jaar voorrang geven op huurwoningen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kwestie van tijd voordat zij ook allemaal hierheen proberen te komen
gewoon sociale huurwoningen leeggooien en met 3x zoveel mensen volgooien, vind niemand ergquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Kunnen we makkelijk opvangen. Gewoon asielzoekers de komende 24 jaar voorrang geven op huurwoningen.
Dat zullen de mensen die al 15 jaar op een wachtlijst staan vast niet erg vinden.
als snack?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmmmm geflambeerde slangentongetjes
Alle kantoren waar die thuiswerkers niet meer naar toe hoeven kunnen we wel omgooien naar appartementenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon sociale huurwoningen leeggooien en met 3x zoveel mensen volgooien, vind niemand erg
tiny houses dan he.. beetje de Kowloon Walled City van nederlandquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alle kantoren waar die thuiswerkers niet meer naar toe hoeven kunnen we wel omgooien naar appartementen
ja ga je die ophangen in de kerstboom of wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vlinder vindt mij soms raar
*corona joins the chatquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:42 schreef Haags het volgende:
Thuiswerken gaat deze winter als sneeuw voor de zon verdwijnen met de stijgende energieprijzen.
nee, buiten aan de boom. naast de autobanden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga je die ophangen in de kerstboom of wat?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, buiten aan de boom. naast de autobanden.
Dan ga ik lekker thuis zitten kleumenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:42 schreef Haags het volgende:
Thuiswerken gaat deze winter als sneeuw voor de zon verdwijnen met de stijgende energieprijzen.
Half Londen bestaat al uit Paki’squote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kwestie van tijd voordat zij ook allemaal hierheen proberen te komen
Ja want de benzineprijs is al zo lekker gezaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:42 schreef Haags het volgende:
Nou eigenlijk wel ja. Ik betaalde gister al 20 euro minder dan vorige maand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want de benzineprijs is al zo lekker gezakt
En hoeveel meer dan een half jaar geleden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel ja. Ik betaalde gister al 20 euro minder dan vorige maand.
Denk een eurootje of 5.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoeveel meer dan een half jaar geleden?
Even de adviesprijzen erbij pakken van de Shellquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk een eurootje of 5.
Verschil is echt te verwaarlozen. Ik dacht zelf ook wtf, toen ik ging afrekenen.
Zal best hoor maar ik merkte toch echt een aanzienlijk verschil in bedrag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de adviesprijzen erbij pakken van de Shell
Januari - 1.981
Juli - 2.214
Januari 2021 - 1.594
Die hebben wel lekker winst gemaaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de adviesprijzen erbij pakken van de Shell
Januari - 1.981
Juli - 2.214
Januari 2021 - 1.594
Ik loop altijd een beetje achter op de benzineprijs omdat ik E5 tank, als die stijgt is dat prettig, als die daalt niet zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Zal best hoor maar ik merkte toch echt een aanzienlijk verschil in bedrag.
En niet te zuinig ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben wel lekker winst gemaakt
gewoon het ruitje er boven op zetten en lekker surfenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Popjes, stel ik haal een nieuwe harde schijf en weet zowaar de juiste te kopen, hoe zet ik daar dan Windows op
Ja hier kan ik niks zinnigs over zeggenquote:
Je kan beter die nieuwe HS voor je andere zooi gebruiken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Popjes, stel ik haal een nieuwe harde schijf en weet zowaar de juiste te kopen, hoe zet ik daar dan Windows op
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon het ruitje er boven op zetten en lekker surfen
Nee want dan blijft C te klein. M'n andere zooi is het probleem niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan beter die nieuwe HS voor je andere zooi gebruiken.
Bij BCC doen ze dat voor je. Kost 17 biljetjes 50.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Dan wat ruimte van je D naar je C overhevelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want dan blijft C te klein. M'n andere zooi is het probleem niet.
Doe mij de schaaldieren maar. De schelpdieren mag je houdenquote:
Ja van het weekend F1 in Zandvoortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |