2 diners zonder pasta is niet echt een uitdagingquote:
Dat is mij echt te dol hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sloeg ook nergens op, periode van juni '20 - juni '21 had ik zelfs bijna een daggemiddelde van 22k over 12 maanden
That's one small step for bitterbal, one giant leap for snackkindquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 diners zonder pasta is niet echt een uitdaging
hoe vaak eet jij dan pasta? ;oquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
That's one small step for bitterbal, one giant leap for snackkind
Ja had er toen ook alle tijd voor, dus dat hielp wel meequote:
Doordeweeks loop ik nog maar iets van 12-14 per dag, in het weekend iets meer, maar nog maar zelden meer dan 20quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:24 schreef Haags het volgende:
Heb 1 keer 30K stappen in 1 dag gehaald, vond ik ff leuk. Maar daar heb ik duidelijk geen zin meer in.
bitterbal marinaraquote:
Aardappel of rijst een optie?quote:
ook prima.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een keer geen carbs tanken.
Gewoon alleen groenten en vleesquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een keer geen carbs tanken.
Neuh, niet echtquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:31 schreef bitterbal het volgende:
zie je, nu zijn jullie allemaal in shock
Als ik genoeg groente heb, heeft dat wel de voorkeurquote:
waarom zouden we in shock zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:31 schreef bitterbal het volgende:
zie je, nu zijn jullie allemaal in shock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |