Geen idee hoe dat moet. Zat ik laatst ook al naar te kijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wat ruimte van je D naar je C overhevelen.
Dr. Schumacher is hier goed inquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wat ruimte van je D naar je C overhevelen.
Jaaaa die blokjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet vergeten te defragmenteren![]()
Daar kon ik vroeger uren naar kijken.
De Knotfather.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
DNB-president Knot: Leven blijft voorlopig veel duurder worden
Hangt er ook van af of het kan he. Als het allebei partities op dezelfde fysieke schijf zijn, dan kan het wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet. Zat ik laatst ook al naar te kijken.
Ga naar Configuratiescherm, Systeembeheer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet. Zat ik laatst ook al naar te kijken.
Ja is 1 schijf voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er ook van af of het kan he. Als het allebei partities op dezelfde fysieke schijf zijn, dan kan het wel.
*voor het plebs dan, Klaas Knotje zal er geen jacht minder om kopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dan kun je hem beter hier een DM sturen dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is 1 schijf voor zover ik weet.
Zat hier naar te kijken https://computertotaal.nl(...)dows-10-drie-opties/
M'n zwager hielp me hier eerst altijd bij maar die is een beetje aan het kluizenaren geloof ik dus ik moet het nu zelf doen.
ja, tegenwoordig met beetje modern systeem niet meer nodig, schadelijk is (als je ssd hebt)quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet vergeten te defragmenteren![]()
Daar kon ik vroeger uren naar kijken.
Zal wel tegenvallende bonus krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*voor het plebs dan, Klaas Knotje zal er geen jacht minder om kopen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:59 schreef mschol het volgende:
@:CherryLips als je remote IT hulp kan gebruiken mag je best pm/dm'en
wellicht kan ik helpen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
remote as in, ik log remote in om je probleem op te lossen, indien mogelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar misschien wel zo leuk als iedereen hier mee kan genieten.
Lekker aan het bankhangenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker vroeg voor je nachtdienst
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Is @:crv hier nog wel eens gesignaleerd laatste tijd?
Stintquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]hij had een dag of 10 geleden ff een stint hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |