Die hebben wel lekker winst gemaaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de adviesprijzen erbij pakken van de Shell
Januari - 1.981
Juli - 2.214
Januari 2021 - 1.594
Ik loop altijd een beetje achter op de benzineprijs omdat ik E5 tank, als die stijgt is dat prettig, als die daalt niet zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Zal best hoor maar ik merkte toch echt een aanzienlijk verschil in bedrag.
En niet te zuinig ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben wel lekker winst gemaakt
gewoon het ruitje er boven op zetten en lekker surfenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Popjes, stel ik haal een nieuwe harde schijf en weet zowaar de juiste te kopen, hoe zet ik daar dan Windows op
Ja hier kan ik niks zinnigs over zeggenquote:
Je kan beter die nieuwe HS voor je andere zooi gebruiken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Popjes, stel ik haal een nieuwe harde schijf en weet zowaar de juiste te kopen, hoe zet ik daar dan Windows op
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon het ruitje er boven op zetten en lekker surfen
Nee want dan blijft C te klein. M'n andere zooi is het probleem niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan beter die nieuwe HS voor je andere zooi gebruiken.
Bij BCC doen ze dat voor je. Kost 17 biljetjes 50.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Dan wat ruimte van je D naar je C overhevelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want dan blijft C te klein. M'n andere zooi is het probleem niet.
Doe mij de schaaldieren maar. De schelpdieren mag je houdenquote:
Ja van het weekend F1 in Zandvoortquote:
Zijn ze nu al met die irritante rookgordijnen bezig..quote:
Geen idee hoe dat moet. Zat ik laatst ook al naar te kijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wat ruimte van je D naar je C overhevelen.
Dr. Schumacher is hier goed inquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wat ruimte van je D naar je C overhevelen.
Jaaaa die blokjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet vergeten te defragmenteren![]()
Daar kon ik vroeger uren naar kijken.
De Knotfather.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
DNB-president Knot: Leven blijft voorlopig veel duurder worden
Hangt er ook van af of het kan he. Als het allebei partities op dezelfde fysieke schijf zijn, dan kan het wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet. Zat ik laatst ook al naar te kijken.
Ga naar Configuratiescherm, Systeembeheer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet. Zat ik laatst ook al naar te kijken.
Ja is 1 schijf voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er ook van af of het kan he. Als het allebei partities op dezelfde fysieke schijf zijn, dan kan het wel.
*voor het plebs dan, Klaas Knotje zal er geen jacht minder om kopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
DNB-president Knot: Leven blijft voorlopig veel duurder worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |