Ahhhh daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruggetje bij het Maartensgat. Dat huisje is het Zakkendragershuisje.
Hoe is Bologna?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
Het heeft flink geregend vanavond, nu mijn kamer aan het afkoelen.
Dan kan er nog wel een pondje bijquote:
Morgen kom ik die kant op, taart eten bij m'n moeder, wordt 80 morgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruggetje staat al een poos open. Normaal wandel ik over de Hooikade.
Tofquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen kom ik die kant op, taart eten bij m'n moeder, wordt 80 morgen
Nee, Mauritswegquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofZe zat niet in het centrum toch?
Je kunt wel in mijn plaats gaan binnenkort.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet toch nog een keer terug naar Roemenië. Streken als de Boekovina, Boedzjak, Bessarabië verkennen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaah ja, dat is ook dichtbij. Achter het station.
Komt wel dichtbij, Koen
Moet je weer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt wel in mijn plaats gaan binnenkort.
Daar heb ik ooit aangifte gedaan van een gestolen autoradioquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]op plek bejaardentehuis stond vroeger het politiebureau
Ik van m'n fietsquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit aangifte gedaan van een gestolen autoradio
Ja tof! Heel oud en mooi centrum en ik slenter me rot.quote:
Eind September, maar daar probeer ik nog even onderuit te komen. Ga begin Oktober naar London en hoewel COVID niet meer bestaat wil ik qua reizen toch even rustig aan doen. Ben al 2 jaar niet meer de project manager daar, dus mag voor de gezelligheid mee.quote:
Welke plaats zou je heen moeten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eind September, maar daar probeer ik nog even onderuit te komen. Ga begin Oktober naar London en hoewel COVID niet meer bestaat wil ik qua reizen toch even rustig aan doen. Ben al 2 jaar niet meer de project manager daar, dus mag voor de gezelligheid mee.
San Marino lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tof! Heel oud en mooi centrum en ik slenter me rot.Maar wel wat aan de hete kant vandaag en gister dus naast slenteren zweet ik me ook rot. Denk dat ik donderdag ga proberen een dagje San Marino te doen. En morgen hier nog wat meer verkennen.
O, voor de 'gezelligheid' zou ik niet mee gaan. Want puntje bij paaltje zit je gewoon op kantoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eind September, maar daar probeer ik nog even onderuit te komen. Ga begin Oktober naar London en hoewel COVID niet meer bestaat wil ik qua reizen toch even rustig aan doen. Ben al 2 jaar niet meer de project manager daar, dus mag voor de gezelligheid mee.
Boekarest, Wenen/Bratislava.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke plaats zou je heen moeten?
Je kan er ook een paspoortstempel kopen. Denk dat ik dat ga doen als ik er heen ga. Al mag dat offcieel geloof ik dan weer niet. Misschien op een los papiertje en er dan inplakken net als mijn Transnistrie ding maar het is een hele mooie stempel en kan me niet voorstellen dat ik snel naar landen ga die daar moeilijk over zouden doen.quote:
Er zijn wat contractonderhandelingen gaande, zou ergens wel ok zijn als ik nog eens mijn gezicht laat zien daar aangezien dat project wel beetje mijn kindje is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, voor de 'gezelligheid' zou ik niet mee gaan. Want puntje bij paaltje zit je gewoon op kantoor
Oh daar ben ik nog nooit geweest maar Roemenie is wel tof.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boekarest, Wenen/Bratislava.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik nog nooit geweest maar Roemenie is wel tof.
Ja, leuk land. Aardige mensen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik nog nooit geweest maar Roemenie is wel tof.
Transnistrie, lijkt me ook tof om te zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan er ook een paspoortstempel kopen. Denk dat ik dat ga doen als ik er heen ga. Al mag dat offcieel geloof ik dan weer niet. Misschien op een los papiertje en er dan inplakken net als mijn Transnistrie ding maar het is een hele mooie stempel en kan me niet voorstellen dat ik snel naar landen ga die daar moeilijk over zouden doen.
Wat niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Mja staat geheid ook op Poetin z'n target list
quote:
Zitten Russen, en Moldavië is geen Navo lid dus kan ie ook redelijk straffeloos innemenquote:
Moet die eerst hele zuiden van Oekraïne hebben, zover is die nog niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Zitten Russen, en Moldavië is geen Navo lid dus kan ie ook redelijk straffeloos innemen
Misschien krijgen we ook wel zo'n mooie metro dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat hij Ede wel ziet zitten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien krijgen we ook wel zo'n mooie metro dan.
Één van zijn dochters woont wel in Nederland.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat hij Ede wel ziet zitten
Schijnbaar inmiddels niet meer. was in voorschoten. Die is getrouwd met een nederlanderquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Één van zijn dochters woont wel in Nederland.
Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan. morgen overleggen of ze eu visa's voor russen moeten stoppen
Moldavië voelt ook als een vreemd land als je daar bent. Echt ergens tussen Roemenie en Rusland. Er zit ook nog ergens een van oorsprong Turks gebied.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
Lees net dit op Wikipedia over Transnistrië 🤔
"Het gebied, gelegen tussen de oostgrens van de republiek Moldavië en de westgrens van Oekraïne, verklaarde zich in 1990 eenzijdig onafhankelijk. De hoofdstad van Transnistrië is Tiraspol, de republiek staat sinds 2016 onder leiding van president Vadim Krasnoselski. Hij is de opvolger van Jevgeni Sjevtsjoek.
Op 18 september 2006 werd een referendum gehouden onder de bevolking over onafhankelijkheid en een plan om zich op termijn bij Rusland aan te sluiten. Volgens de kiescommissie stemde 97,1% hiervoor. Het referendum werd als illegaal beschouwd door westerse landen en Moldavië.
Het gebied kan zijn onafhankelijkheid handhaven dankzij de aanwezigheid van het Russische 14e Leger. Dit Russische leger moet ervoor zorgen dat Moldavië zich niet opnieuw aansluit bij Roemenië. "
Even paspoort uit Malta gebruiken dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan. morgen overleggen of ze eu visa's voor russen moeten stoppen
En zo arm. En al die waterputten die mensen nog gebruiken in de dorpjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moldavië voelt ook als een vreemd land als je daar bent. Echt ergens tussen Roemenie en Rusland. Er zit ook nog ergens een van oorsprong Turks gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |