SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Doordeweeks met de barmanquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Fenna naar Lissabon en in de weekenden naar Martijn en als dat een jaar goed gaat, dan eventueel samenwonen.
Aldus Boulevard.
quote:
Een LAT relatie zoals dit had ik wel gedacht.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Nooit gedacht zeg!
Van Martijn en Fenna bedoel ik dus.
Preciesquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Doordeweeks andere mannen neuken en in het weekend Martijn.
Oei dan is ze wel heel sletterigquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Doordeweeks andere mannen neuken en in het weekend Martijn.
Rete ongemakkelijk deze awkward foto’s en mensen, bedoelde jequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Dat zie ik er niet in.. maar sowieso rete ongemakkelijk met zo'n camera op je snufferd..
Kun je a.u.b. 1 foto plaatsen, ik heb geen instagram, het lukt niet om deze te bekijken want ben heel benieuwd.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:59 schreef roos94 het volgende:
Btw die fotos van Libera op haar instagram![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samenvatting: boobjob in bikini.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kun je a.u.b. 1 foto plaatsen, ik heb geen instagram, het lukt niet om deze te bekijken want ben heel benieuwd.
Ziet er niet verkeerd uit voor een vrouw met haar leeftijd.quote:
Ziet er uit of ze redelijk veel is aangekomen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:44 schreef Flow3r het volgende:
ahhh liefde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zit in Albufeira. Fenna in Lissabon.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:45 schreef Supersoep het volgende:
Precies wat ik zei toch. Ze wil daar bij die barman zitten en in de weekenden terug naar Martijn om bij te komen.
In ieder stadje een schatje, die Fenna!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die zit in Albufeira. Fenna in Lissabon.
??quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kun je a.u.b. 1 foto plaatsen, ik heb geen instagram, het lukt niet om deze te bekijken want ben heel benieuwd.
Inderdaad, zou rakenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit voor een vrouw met haar leeftijd.
Ik heb vet veel moeite gedaan om overal een screenshot van te makenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of je wil screenshotten ipv linkjes bedoelt ie
Ow dan weet ik niet wat ie wilquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb vet veel moeite gedaan om overal een screenshot van te makennot sure if trolling
Ach laat d’r, ben wel blij dat het niet mijn moeder is, anders zou ik er wel wat van zeggen ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar jezelf zo bloot steeds en in uitdagende posities op insta? Waarom?
Nou hij grijpt haar ook echt vast, wat prima is als je haar daarna de slaapkamer in wilt trekken, maar ik zou het niet voor een camera doen geloof ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:47 schreef Maartel het volgende:
Oke maar waarom is die hele lichaamstaal bij 't zoenen 'ho' en (nog net niet) wegduwen?
Omdat ze zo wulps en zinnelijk oogt (magica omschreef het anders), mannelijk Fok zou haar doen. Wens vader van de gedachte ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:57 schreef Flow3r het volgende:
Waarom wordt er hier gedacht dat Fenna een losbol is die overal wel vriendjes zal hebben![]()
Mét dan ook echt “like for likes”quote:
Dank je wel voor de vette moeite roos94, dan ligt het aan mijn netbook, wist niet wat er op de foto's stonden, zal het zo aan mijn man of zoon vragen deze te openen op hun PC, die weten daar wel raad mee,quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:45 schreef roos94 het volgende:
Btw die fotos van Libera op haar instagram![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb vet veel moeite gedaan om overal een screenshot van te makennot sure if trolling
Het wordt zeer gewaardeerd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een voorstukje was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:07 schreef roos94 het volgende:
Ik lees op insta dat er bij rtl boulevard was dat Richaed en simone niet meer samen zijn
Ik zou toch zweren dat je een man was, lang leve de usernamequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dank je wel voor de vette moeite roos94, dan ligt het aan mijn netbook, wist niet wat er op de foto's stonden, zal het zo aan mijn man of zoon vragen deze te openen op hun PC, die weten daar wel raad mee,
Het is 2022 he kan ook man zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat je een man was, lang leve de username
Vond je dat duidelijk? Hij zei nota bene dat hij van haar hield.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
Die twijfels op het einde waren ook wel erg duidelijk bij Richard.
Arme Simone. Hij wilde haar tijdelijk omdat het het beste van de club was.
Dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vond je dat duidelijk? Hij zei nota bene dat hij van haar hield.
Het is gewoon een domme ploert.
O dat zeker ja. Vragen om ellende daar in dat zooitje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:32 schreef Firuze60 het volgende:
Gelukkig maar, Simone was doodongelukkig geworden met dat figuur.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Richard zijn telefoon staat bol, komen vele mensen de Monte Joao Afonso berg oprijden in zijn woonplaats Portimão, ook wanneer Richard lekker in zijn blote kont loopt.
Ja, hij zei heel duidelijk dat het misschien zou werken, misschien zou Simone terugkomen, misschien zou het iets worden, “je weet het niet.”quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vond je dat duidelijk? Hij zei nota bene dat hij van haar hield.
Het is gewoon een domme ploert.
Neeeeeee, Astridquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:34 schreef Document1 het volgende:
Blijven straks alleen Petra en Hans die niet kan schoonmaken bij elkaar.
Het was echt tamelijk duidelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:43 schreef casita het volgende:
Hij zei je weet het niet? Nee Richard roep alleen maar weetjewel weetjewel weetjewel
Die hij dus enorm idealiseert. Je weet dus nooit (weetjewel weetjeniet) of zijn huwelijk wel stand gehouden had.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was echt tamelijk duidelijk.
Alleen hoopte ik dat het koudwatervrees was.
Die nieuwe vrouw zal van goeie huizen moeten komen, die wordt nog een poos enorm vergeleken met z’n overleden partner.
thnx voor de updatequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Richard: nee, Simone is niet meer bij mij, ik ben zelf de enige die dan moet bellen, het heeft niets te maken met lange haren en billen.
Kon geen afscheid van mijn vrouw nemen, was tien minuten te laat,
Boulevard verslaggever: verlies van zijn vrouw is zo heftig geweest ook voor zijn dochter die ik gesproken heb.
Ingrid is terug naar Nederland.
Richard zijn telefoon staat bol, komen vele mensen de Monte Joao Afonso berg oprijden in zijn woonplaats Portimão, ook wanneer Richard lekker in zijn blote kont loopt.
Met een grote aanvulling van user Casita, Richard: "je weet het niet?"quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:43 schreef casita het volgende:
Hij zei: je weet het niet? Nee Richard roep alleen maar weetjewel weetjewel weetjewel
Huh, wait what? Schelen die niet minstens 20 jaar of haal ik namen door de war.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Trouwens ik zag een foto van een blije Menno en Suus ( Martijn Portugal.) Staat op de FB B&B fans vol Liefde.
Ja dat is zo, er was een B&B reünie en Suus had het misschien met Menno te doen, staan gewoon lief en blij op de foto, dus ik was gelijk een beetje blij voor Menno. Aan de vele reacties te lezen vinden heel veel vrouwen Menno leuk, lief, een schat,quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Huh, wait what? Schelen die niet minstens 20 jaar of haal ik namen door de war.
Ingrid kwam om vijf maanden te overwinteren, weet niet of dat zij de vijf maanden heeft volgemaakt, is weer terug op Texel,quote:
Oh ik las het als een nieuw koppel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja dat is zo, er was een B&B reünie en Suus had het misschien met Menno te doen, staan gewoon lief en blij op de foto, dus ik was gelijk een beetje blij voor Menno. Aan de vele reacties te lezen vinden heel veel vrouwen Menno leuk, lief, een schat,
ik weet niet hoe ik foto's hier naar toe kan halen,
Ja, dat past wel bij Richard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die nieuwe vrouw zal van goeie huizen moeten komen,
Voelt hij niks vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Huh, wait what? Schelen die niet minstens 20 jaar of haal ik namen door de war.
Martijn en Fenna, Petra en Hans en Simone zitten aan tafel. Vooralsnog niks nieuws gehoord. Hans noemde Petra een Stradivarius (en geen tweede viool). Na de reclame komt Simone aan bod.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, verdraag Bleker niet.
Lees het hier of elders wel.
Ik zie ze nu over ajax praten.. Ben ik te laat of komt t nog?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Martijn en Fenna, Petra en Hans en Simone zitten aan tafel. Vooralsnog niks nieuws gehoord. Hans noemde Petra een Stradivarius (en geen tweede viool). Na de reclame komt Simone aan bod.
Komt nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:22 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik zie ze nu over ajax praten.. Ben ik te laat of komt t nog?
De anderen zijn voor de reclame geïnterviewd. Is de moeite van het terugkijken niet waard.quote:
Wat dacht jij van Petra en Hans? Is/wordt het wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Martijn en Fenna, Petra en Hans en Simone zitten aan tafel. Vooralsnog niks nieuws gehoord. Hans noemde Petra een Stradivarius (en geen tweede viool). Na de reclame komt Simone aan bod.
Ik denk dat ze wel een kans maken. Zij zei dat het programma haar veranderd heeft waardoor ze meer openstaat voor liefde. En hij doet duidelijk meer z'n best voor haar, in ieder geval voor de camera. Het is te hopen dat hij niet valt voor de charmes van een nieuwe Daisy die ineens op de stoep van z'n B&B staat, maar hij lijkt wel te beseffen dat hij Petra moet koesteren. 't Is een geile ouwe bok, maar - zo zei hij - hij wordt niet snel verliefd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat dacht jij van Petra en Hans? Is/wordt het wat?
Ah, jij hebt voor de reclame beter opgelet dan ik!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Fenna heeft 1 maand bij Martijn gewoond, heeft werk gevonden in Lissabon en ook woonruimte. Martijn is van plan om haar daar te bezoeken.
Simone is nog 1 keer naar Richard geweest, hebben heel veel meegemaakt,
Jepquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:46 schreef Magica het volgende:
Ik hoop het voor Hans en Petra, vind ze echt bij elkaar passen
Nou nou wat een lange zit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, jij hebt voor de reclame beter opgelet dan ik!
Ik had er niet zoveel zin meer in na de stikstofcrisis, asielcrisis, treinstakingen en de herdenking van de dood van Diana.quote:
Ik ook niet, had het geluid uit, de kat aaien totdat ik de B&B-ers zag zitten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had er niet zoveel zin meer in na de stikstofcrisis, asielcrisis, treinstakingen en de herdenking van de dood van Diana.
Ik hoop ook dat hij zijn best doet. Dank voor je verslagje. Zeer gewaardeerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een kans maken. Zij zei dat het programma haar veranderd heeft waardoor ze meer openstaat voor liefde. En hij doet duidelijk meer z'n best voor haar, in ieder geval voor de camera. Het is te hopen dat hij niet valt voor de charmes van een nieuwe Daisy die ineens op de stoep van z'n B&B staat, maar hij lijkt wel te beseffen dat hij Petra moet koesteren. 't Is een geile ouwe bok, maar - zo zei hij - hij wordt niet snel verliefd.
Wat een onzin nu weer van Simone.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:31 schreef Claudia_x het volgende:
Simone over de redenen: ze passen heel goed bij elkaar, misschien wel te goed. Ze hebben het leuk gehad, maar net die ene factor is er niet. Hij wil goud, maar zij wil een diamant zijn en wil iemand die haar laat shinen. Ze wil iemand die 1000% voor haar gaat, het hele pakket
Het zag er ook gezellig uit tussen Menno en Simone (uit Portugal) op de foto's, maar misschien was dat meer op een vader-dochtermanier.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 01:02 schreef praadje het volgende:
Ben en Ingrid.Zou ook een leuk koppel zijn.Zij de broek aan en hij de grappenmaker die erachteraan hobbelt.
Leuk dat zij er ook bij waren.
Het komt erop neer dat hij haar niet leuk genoeg vindt en er op afstand een einde aan heeft gemaakt. De verslaggever van Boulevard zei wel dat Richard twijfelt, al liet Richard zelf daar niets van blijken. Het zou me in ieder geval niet verbazen als dat op een of andere manier toch nog goedkomt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 02:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat een onzin nu weer van Simone.
Hoop het niet voor haar, ze is beter af zonder hem.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat hij haar niet leuk genoeg vindt en er op afstand een einde aan heeft gemaakt. De verslaggever van Boulevard zei wel dat Richard twijfelt, al liet Richard zelf daar niets van blijken. Het zou me in ieder geval niet verbazen als dat op een of andere manier toch nog goedkomt.
weet-je-welquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:17 schreef Magica het volgende:
[..]
Hoop het niet voor haar, ze is beter af zonder hem.
Ja dat zag er ook heel gezellig uit. (en netjes dat je geen foto's deelt van een privéaccountquote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het zag er ook gezellig uit tussen Menno en Simone (uit Portugal) op de foto's, maar misschien was dat meer op een vader-dochtermanier.
Ik heb die foto's niet gedeeld omdat ze van de Instagram van Menno komen en die op privé staat, al zijn de foto's elders wel gedeeld.
Me dunkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:17 schreef Magica het volgende:
[..]
Hoop het niet voor haar, ze is beter af zonder hem.
Lol, vergeten uit te nodigen, hij wilde die Denise? er vast niet bij hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:42 schreef Duderinnetje het volgende:
De reünie was kennelijk een initiatief van Ben (Spanje) en Sven. Ze waren de dames van ItaloHans vergeten uit te nodigen. Dat vond Denise (Italië) maar stom. Nu nu is de toegevoegd aan de app-groep, dus de volgende keer is ze erbij!
* Uw BBVL-Facebook-groep-verslaggever *
Denise was toch die redelijk normale? Die laatste? Of haal ik de Italo's nu allemaal door elkaar?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol, vergeten uit te nodigen, hij wilde die Denise? er vast niet bij hebben
Misschien bedoelt @Cue_ Desiree.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Denise was toch die redelijk normale? Die laatste? Of haal ik de Italo's nu allemaal door elkaar?
Ik bedoel in ieder geval die drukke/gekke. Als ze anders heet, sorryquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Denise was toch die redelijk normale? Die laatste? Of haal ik de Italo's nu allemaal door elkaar?
Die ja!!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien bedoelt @:Cue_ Desiree.
Jaaaa. Nee die zou ik ook niet per se op elk feestje uitnodigen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien bedoelt @:Cue_ Desiree.
Lijkt me stug dat vertrek van die huisvriendin te maken heeft met de breuk met Simonequote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
Richard moet breuk Simone alleen verwerken: ook huisvriendin Ingrid is weer terug in Nederland
Nou die heeft wel van dichtbij gemaakt hoe Richard de halve vrouwenparade onbeschoft behandelde en als klap op de vuurpijl Simone waarschijnlijk ook, toen zij terug was hij 'drukker was dan normaal'. En vervolgens via een telefoontje de boel afhandelde.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat vertrek van die huisvriendin te maken heeft met de breuk met Simone
Nee, lijkt me stug dat ooit iemand dat zou kunnen bedenken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat vertrek van die huisvriendin te maken heeft met de breuk met Simone
Ik ook niet, gelukkig staat Richard er niet alleen voor op deze wereld.quote:
Hij was toch ook degene die ruzie kreeg met dinges.. die van het vorige seizoen uit Portugal, die rare met z'n eigen show. Jakobquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:23 schreef Supersoep het volgende:
Ik neem al het positieve wat ik ooit over Richard heb gezegd terug. Wat een sneu figuur. Inderdaad geen land mee te bezeilen, hoe gek van bootjes hij ook is.
quote:Tussen Natasja en Menno uit 'B&B Vol Liefde' is het helaas niets geworden. Terwijl zij met een been in het gips in Nederland was, hield hij een oogje in het zeil in haar bed and breakfast. En toen sloeg de vonk dus over... met een andere vrouw. Woensdagavond vertelt Natasja in RTL Boulevard hoe het zit met haar eigen liefdesgeluk.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:43 schreef Fascination het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)haylQMnqpokQYs1d7TbY
[..]
Lol, dit udd.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:45 schreef Maartel het volgende:
Er is volgens mij niet zo heel veel nodig om de vonk bij Menno over te laten slaan
Wtfquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ze maar een vagina heeft blijkbaar lolquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
In haar b&b nog welquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Same here, waardeloos figuur volgens mijquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:23 schreef Supersoep het volgende:
Ik neem al het positieve wat ik ooit over Richard heb gezegd terug. Wat een sneu figuur. Inderdaad geen land mee te bezeilen, hoe gek van bootjes hij ook is.
Een nieuwe man ontmoet.quote:
Een oude bekende man van vroeger inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een nieuwe man ontmoet.Hij wilde niet in beeld maar Boulevard had wel een foto van de twee samen van Natasja gekregen.
Ik twijfel of ze vertelde dat ze hem van vroeger kende. Misschien dat iemand kan bevestigen.
Dan heb jij dat programma echt niet begrepen. Daar doen vrouwen aan mee die een serieus probleem met zichzelf hebben in de hoop meer zelfvertrouwen te krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:19 schreef casita het volgende:
Nou Denise je spreekt niet helemaal de waarheid je zat ook al in een progamma met die enge nicht Fred van Leer dus camarageil ben je wel.
Huwelijk nummer 4 is aanstaande.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb de Natasja haat sowieso nooit begrepen, vind het een leuke spontane vrouwquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk, Natasja ziet er echt gelukkig uit.
2e foto klopt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
De vriendin van Menno:
[ afbeelding ]
De vriend van Natasja:
[ afbeelding ]
Ik had het net aangepast.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
2e foto klopt niet
Haar vriend is heel iemand anders
Nee, je denkt dat hij Petra niet kan laten shinen als een diamant?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb net de fragmenten van Jinek even teruggekeken, maar ik vond Hans en Petra helemaal niet erg leuk of bijzonder tegen elkaar doen. Kan me haast niet voorstellen dat het iets wordt. En ik denk dat Petra vooral haar ogen open moet houden voor andere leuke kerels.
Vind Hans wel een leuke vent verder hoor. Maar ik geloof nooit dat hij ècht voor Petra gaat.
Woont Petra eigenlijk al bij Hans?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb net de fragmenten van Jinek even teruggekeken, maar ik vond Hans en Petra helemaal niet erg leuk of bijzonder tegen elkaar doen. Kan me haast niet voorstellen dat het iets wordt. En ik denk dat Petra vooral haar ogen open moet houden voor andere leuke kerels.
Vind Hans wel een leuke vent verder hoor. Maar ik geloof nooit dat hij ècht voor Petra gaat.
Ben ik mee eens, voelt zo totaal niet verbonden. Gingen ook tegenover elkaar zitten aan de tafel bij Jinek, de vonken spatten er van af, not.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Nope.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, je denkt dat hij Petra niet kan laten shinen als een diamant?
Nee. Ze is met Boulevard bij Hans langs geweest. Ik heb eigenlijk nergens gehoord of ze plannen hebben elkaar regelmatig te bezoeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woont Petra eigenlijk al bij Hans?
Hm, nu ben ik wel benieuwd, want zo goed heb ik dat deel niet gezien. Ik ga het even terugkijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, voelt zo totaal niet verbonden. Gingen ook tegenover elkaar zitten aan de tafel bij Jinek, de vonken spatten er van af, not.
Martijn en Fenna zaten ook tegenover elkaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, voelt zo totaal niet verbonden. Gingen ook tegenover elkaar zitten aan de tafel bij Jinek, de vonken spatten er van af, not.
Ik zie Hans die enorm geniet van alle aandacht, onder het genot van een goed glas. Niets mis mee hoor. Denk alleen niet dat het, als het stof is neergedaald, erg veel kans van slagen heeft. Ik hoop niet dat zij op hem gaat zitten wachten.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, nu ben ik wel benieuwd, want zo goed heb ik dat deel niet gezien. Ik ga het even terugkijken.
Ik hoop wel heel erg dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:14 schreef Claudia_x het volgende:
Erg romantisch komt Hans bij Jinek niet over: "Na het kijken van het programma ben ik toch blij dat de keuze is gevallen op Petra." En: "Op onze leeftijd zijn we al bijzonder blij dat je iemand kunt vinden waar je zo goed mee samen door een deur kan." Maar ik zie ook dat Petra door heeft hoe hij is: drukt zich ongelukkig uit, legt z'n gevoelens er niet dik bovenop, heeft misschien niet zulke heftige gevoelens als anderen - of is niet meer gewend om ze te hebben en heeft tijd nodig.
Ik zie het nog steeds goedkomen.
Ja ach, het is net alsof ik naar m'n zoon kijk. Hij zegt iets wat er rot uitkomt, ik ben lichtelijk geërgerd, hij komt met een compliment, ik ben dan pas echt geërgerd omdat het compleet ongemeend is. De tragiek is dat het diep van binnen wel gemeend is; en ik weet dat wel, maar het zou zo fijn zijn om het eens te horen! Prima jongen verder, maar later wordt hij iemands Hans. Arme meid. Ik zal d'r opvangen als ware ik de moeder van Martijn.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zie Hans die enorm geniet van alle aandacht, onder het genot van een goed glas. Niets mis mee hoor. Denk alleen niet dat het, als het stof is neergedaald, erg veel kans van slagen heeft. Ik hoop niet dat zij op hem gaat zitten wachten.
Het is me ook totaal niet duidelijk waarom Petra het nog een kans wil geven, want het was en is duidelijk dat hij gek was op Anne Marie. Het dichtste bij ‘Ik wil Petra’ was: ‘Ik wilde wel met allebei verder als een soort Hans Heijboer.’
En die poging over zijn ‘Stradivarius.’ Neh, too smooth.
Denk trouwens best dat hij het allemaal wel aardig bedoelt. Op zijn manier.
O dat laatste zéker.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja ach, het is net alsof ik naar m'n zoon kijk. Hij zegt iets wat er rot uitkomt, ik ben lichtelijk geërgerd, hij komt met een compliment, ik ben dan pas echt geërgerd omdat het compleet ongemeend is. De tragiek is dat het diep van binnen wel gemeend is; en ik weet dat wel, maar het zou zo fijn zijn om het eens te horen! Prima jongen verder, maar later wordt hij iemands Hans. Arme meid. Ik zal d'r opvangen als ware ik de moeder van Martijn.
Ik herinner me ook nog die aanvaring tussen Hans en Anne Marie aan de picknicktafel. Hans lijkt heel goed te weten dat hij iemand moet vinden die bij hem past. Dat komt misschien niet zo romantisch over, maar ik snap hem wel. Misschien is goed bij elkaar passen uiteindelijk niet genoeg, maar ik heb meer respect voor Hans die het probeert dan Richard die de handdoek zo snel en op die manier in de ring gooit.
Geweldig!!!quote:Op donderdag 1 september 2022 12:09 schreef tja77 het volgende:
Menno die ervandoor ging met een gast van Natasja![]()
Die zag ik niet aankomen.
https://www.rtlboulevard.(...)b-gasten-aan-de-haakquote:Op donderdag 1 september 2022 12:42 schreef Za het volgende:
[..]
Geweldig!!!
Waar is deze wending te lezen?
Menno zit in een rolstoel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:50 schreef Claudia_x het volgende:
Deze foto had ik zelf nog niet gezien, van de Instagram van 'sportschooldave' een dag geleden:
[ afbeelding ]
Dat was klaarblijkelijk op een reünie.
Waar lees je dat nu?quote:
Voor een visser?quote:Op donderdag 1 september 2022 20:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Waar lees je dat nu?
Ja. Ted is drie keer getrouwd geweest, twee keer weduwe, 1 keer gescheiden en verhuisde voor een visser naar Madeira, deze verkering ging uit, er waren dingen die niet klikten.
Ja. Misschien ordinaire taferelen op die vissersboot.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor een visser?![]()
Is dat niet beneden heur stand?
Dat zijn toch allemala van die domme schreeuwers à la Richard? Volgens mij bestaan er geen beschaafde vissers.
Ze zei het in het stukje van Boulevard.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Waar lees je dat nu?
Ja. Ted is drie keer getrouwd geweest, twee keer weduwe, 1 keer gescheiden en verhuisde voor een visser naar Madeira, deze verkering ging uit, er waren dingen die niet klikten.
Klinkt gevaarlijk, trouwen met Ted.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Waar lees je dat nu?
Ach. Woonwangenkampers willen ook graag iemand van het kamp. Soort zoekt soort. OSM zoekt OSM. Niks nieuws aan de horizon.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:41 schreef jaha het volgende:
Ted was weer erg negatief over Tjerk.![]()
Ze vergeet volgens mij dat ze zelf ook neerkijkt op de gewone man.
Bonaire was 6500 km verderop, ik zeg peuleschil.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:26 schreef roos94 het volgende:
Weet niet of het al gepost was maar Fenna woont 2 uur met de bus van Martijn vandaan. Lekker zeg..
Even iets anders:quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Bonaire was 6500 km verderop, ik zeg peuleschil.
Dat heb ik hier ook gelezen idd. Terwijl ze in het gesprek met Martijn nog duidelijk liet blijken overal naartoe te willen, BEHALVE naar Nederland.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
Bij zowel Simone als Fenna vraag ik me af of die niet al klaar waren met het avontuur in het buitenland. Het klinkt heel wat, iemand komt uit Hawaii, maar zit Simone nu weer niet in NL?
Wie kon z'n handjes niet thuis houden????quote:deniseanna.lov
Hoe is het nu met…? Denise?👀🔍
Geen interviews, geen boulevard etc.. Een hele bewuste keuze.
Waar doe ik goed aan?
Afgelopen maanden zijn heel intens geweest. Waar ik melding van had gemaakt is genegeerd. Er is een heel stuk in het verhaal gemist door de productie. Er is een voorval geweest die niet goed is gevallen. Dit voorval heb ik meerdere keren gemeld mbt de realiteit van mijn verhaallijn. Helaas is dit niet meegenomen.
De TV wereld is écht niet mijn wereld. Onder het excuus van drank komen mannen nog steeds weg met bepaald gedrag. Vrouwen die dan voor zichzelf opkomen zijn “draken”. Als vrouw zijnde in deze wereld staan wij helaas onderdanig aan de waarheid.
🚨Op het moment dat je mee gaat in wat men wil en vooral geen eigen mening hebt, dan is alles goed.
🚨Op het moment dat je voor jezelf opkomt trekken veel mensen hun handen van je af.
Aan deze wereld werk ik niet mee.
𝕀𝕜 𝕝𝕖𝕖𝕗 𝕞𝕚𝕛𝕟 𝕝𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕝𝕚𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕚𝕟 𝕕𝕖 𝕨𝕒𝕒𝕣𝕙𝕖𝕚𝕕 𝕕𝕒𝕟 𝕞𝕖𝕥 𝕞𝕚𝕛𝕟 𝕞𝕠𝕟𝕕 𝕘𝕖𝕤𝕟𝕠𝕖𝕣𝕕 𝕚𝕟 𝕖𝕖𝕟 𝕝𝕖𝕦𝕘𝕖𝕟.
♥️Positiviteit, liefde, vertrouwen, elkaar helpen en creëren is meer mijn ding.
Ik heb met alle goede bedoelingen meegedaan aan een zoektocht naar de liefde en die heb ik gevonden. ZELF LIEFDE❤️ De basis van alle liefdes✨
Zo dankbaar, zo bevrijdend, zo goed voelt het om “thuis” te komen 😊
Hoe ga jij jezelf vandaag lief hebben?
Ik… ik zet m’n tv uit 😉
BESOS💋
#theend #selflove
Crew of deelnemers?quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:41 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg de insta-post hier niet (kan iemand vast wel fixen) maar dit vind ik wel opmerkelijk..
[..]
Wie kon z'n handjes niet thuis houden????
Ze vond Ben met z’n magneten al te dichtbij komenquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:41 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg de insta-post hier niet (kan iemand vast wel fixen) maar dit vind ik wel opmerkelijk..
[..]
Wie kon z'n handjes niet thuis houden????
Overgevoelige dramaqueen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:45 schreef Fascination het volgende:
Ja, hoe moeten we die post interpreteren? Ze blijft helaas erg vaag.
Maar dat zou dus kunnen komen doordat daarvóór al iets naars gebeurd is? Terwijl dat nooit is uitgezonden en dan nu lijkt alsof dat vrij overdreven is?quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ze vond Ben met z’n magneten al te dichtbij komen
Dat zou zeker kunnen. Dit vraagt zo om een reactie van de productie. Als er echt iets is gebeurt en ze weten dat dan zijn ze best nalatig maar het blijft nu bij vaagheden. Ik heb haar verhaal pas vanaf Ben/Sven gezien. Dan zal het daarvoor al gebeurd moeten zijn met een deelnemer. Ja of de crew.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar dat zou dus kunnen komen doordat daarvóór al iets naars gebeurd is? Terwijl dat nooit is uitgezonden en dan nu lijkt alsof dat vrij overdreven is?
Met Ben is ze juist nog bevriend.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar dat zou dus kunnen komen doordat daarvóór al iets naars gebeurd is? Terwijl dat nooit is uitgezonden en dan nu lijkt alsof dat vrij overdreven is?
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. En dat het allemaal zo Insta-waardig is met al die enters en opsommingstekens maakt het eigenlijk niet beter
Maar ze baalde dat hij wilde gaan.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met Ben is ze juist nog bevriend.
Ze heeft op tv wel een keer iets gezegd tegen Dave a la ‘maar toen had je een drankje op en vond je me nog wel leuk.’
Het zal toch iets met Dave zijn, denk ik. Aangezien ze het over de verhaallijn heeft.
Op basis daarvan sloot ik Dave al uit ja. Dan stuur je hem toch direct weg? Al is dat mss makkelijker gezegd dan gedaan maar dan snap ik iig die discussie niet. Al had ze later toch ook nog excuses gemaakt aan Dave?quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze baalde dat hij wilde gaan.
Dus besef dat hij iets verkeerd deed kwam later of heeft hij na die discussie iets gedaan?
Oh ja. Hm, geen idee.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze baalde dat hij wilde gaan.
Dus besef dat hij iets verkeerd deed kwam later of heeft hij na die discussie iets gedaan?
Ik vind Dave zoals ie overkwam wel een enorm haantje die erg slecht om kan gaan met afwijzing op welke manier ook, die dwingende manier waarop hij zijn magneetjes steeds ter berde bracht, tenenkrommend.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh ja. Hm, geen idee.
Ben benieuwd of uit de reacties nog iets te halen valt of zo.
Ben was van de magneetjes. Niet Sven.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind Dave zoals ie overkwam wel een enorm haantje die erg slecht om kan gaan met afwijzing op welke manier ook, die dwingende manier waarop hij zijn magneetjes steeds ter berde bracht, tenenkrommend.
Heb je wel gekeken? Dave kwam met zijn puzzel en magneetjes.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ben was van de magneetjes. Niet Sven.
Vond je die magneetjes echt dwingend? Oké.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind Dave zoals ie overkwam wel een enorm haantje die erg slecht om kan gaan met afwijzing op welke manier ook, die dwingende manier waarop hij zijn magneetjes steeds ter berde bracht, tenenkrommend.
Ja, niet zijn kado, wel het vervolg.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vond je die magneetjes echt dwingend? Oké.
Ja, je hebt gelijk, pas na afgewezen begon ze hierover. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen dan. Het was sowieso niet om aan te zien die twee, ik bedenk me nu dat misschien het meest oprechte teevee was toen ze samen een gesprek hadden op het strand dat ze beiden afgewezen waren door hun vorige liefdes.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:24 schreef Breekfast het volgende:
Denise had het wel over de dronken appjes van Dave nadat hij had aangegeven niets voor Denise te voelen.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hans, Frankrijk heeft een lieve knappe dochter, kan die foto hier niet naar toe halen, weet niet hoe dat gaat, haar naam is Soleil Vroom.
Lijkt mij wat overdreven, zelfs al hadden ze alle 'gebeurtenissen' laten zien was het beeld van wat Denise van zichzelf heeft laten zien heus niet veranderd. Ze werd pas boos op Dave nadat ze met haar moeder had gesproken. Wat voor gebeurtenis is weggelaten?quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:13 schreef DKUp het volgende:
Denise over de zeik over dat ze verkeerd is weggezet en een gebeurtenis expres weggelaten door de makers.
Je ging posten zonder de laatste 20 berichten te lezen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:13 schreef DKUp het volgende:
Denise over de zeik over dat ze verkeerd is weggezet en een gebeurtenis expres weggelaten door de makers.
Ik snap er geen kut meer van. Het is toch denise van hans die dit zegt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:13 schreef DKUp het volgende:
Ze beklaagde zich toch echt over de in haar ogen opdringerige manier van Ben met zijn magneetjestruc. Sven kwam vervolgens ook nog met koelkast magneten aanzettenquote:Op vrijdag 2 september 2022 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Dave kwam met zijn puzzel en magneetjes.
Meerdere deelnemers hebben over dat ze als een personage worden neergezet. Alcohol met een deelnemer of iemand van de crew.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Lijkt mij wat overdreven, zelfs al hadden ze alle 'gebeurtenissen' laten zien was het beeld van wat Denise van zichzelf heeft laten zien heus niet veranderd. Ze werd pas boos op Dave nadat ze met haar moeder had gesproken. Wat voor gebeurtenis is weggelaten?
Ik ben voor Denise, geloof haar wel, maar ze moet ook gaan inzien dat ze ongelooflijk stupide overkwam op teevee, en dat lag niet alleen aan de teevee.
Ja ja ik weet het. Geen warm badquote:Op zaterdag 3 september 2022 02:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je ging posten zonder de laatste 20 berichten te lezen?
Spanjequote:Op zaterdag 3 september 2022 02:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik snap er geen kut meer van. Het is toch denise van hans die dit zegt.
Oh blijkbaar niet. Ik las dat stuk en dacht dat het over die andere ging
Nee, Denise, Spanje, de dochter van niet preutse moeder Annemieke die na dit voorval van dochter Denise rond 2e Paasdag het zelfs nog wel ziet zitten om mee te doen aan B&B Vol Liefde 2023, (wat ik zo niet wens, dat RTL 4 moeder Annemieke en haar techno zus terug wilt zien in seizoen 3 B&B vol liefde.)quote:Op zaterdag 3 september 2022 02:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik snap er geen kut meer van. Het is toch denise van hans die dit zegt.
Oh blijkbaar niet. Ik las dat stuk en dacht dat het over die andere ging
Iedereen kwam met magneetjes en ik verdenk de regie dat ze daar op z'n minst in hebben gestuurd.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ben was van de magneetjes. Niet Sven.
Dégagnac, Hans zijn 19-jarige dochter Soleil is niet te zien in de uitzendingen van B&B Vol Liefde. "Ze vond het gaaf dat ik meedeed en ze was helemaal fan van date Daisy." Hans kon de energie van feestbeest Daisy' niet aan. Maar ook ná haar vertrek werd er nog genoeg gefeest en gedronken in de B&B, die eerder lijkt te staan voor Bed & Borrel.quote:
"Wij herkennen ons niet in haar post." Jemig, valt dat nou écht niet anders op te lossen? Er is inmiddels wel meer kritiek geweest op de productie. Misschien eens om tafel zitten met een kandidaat, luisteren naar wat haar dwars zit en jezelf de vraag stellen of je omwille van de kijkcijfers inderdaad geen recht hebt gedaan aan de situatie? Ik betwijfel of Blue Circle dat heeft gedaan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
„Blue Circle betreurt het dat Denise niet positief terugkijkt op haar deelname aan B&B vol liefde, ondanks het goede en open contact tot nu toe, wij herkennen ons niet in haar post. Onze vuistregel is dat elke melding serieus wordt opgevolgd en dat indien nodig wordt verwezen naar het externe en onafhankelijk meldpunt mores.online.”
https://www.telegraaf.nl/(...)enegeerd-door-makers
Ik vind het wel een leuk bericht, een treffende samenvatting ook van hoe er naar hem is gekeken.quote:
Nou, als ze het er in interviews over heeft gehad, dan zou dat wel meer context hebben gegeven bij haar gedrag en dan was ze misschien wel degelijk anders overgekomen. Ik denk dan ook niet dat het voorval iets groots is geweest, maar meer een move van Dave die Denise onprettig vond en waar ze het in interviews over heeft gehad. Denk aan zoiets:quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Lijkt mij wat overdreven, zelfs al hadden ze alle 'gebeurtenissen' laten zien was het beeld van wat Denise van zichzelf heeft laten zien heus niet veranderd. Ze werd pas boos op Dave nadat ze met haar moeder had gesproken. Wat voor gebeurtenis is weggelaten?
Ik ben voor Denise, geloof haar wel, maar ze moet ook gaan inzien dat ze ongelooflijk stupide overkwam op teevee, en dat lag niet alleen aan de teevee.
Maar Denise vindt het de moeite waard om met een vinger naar een persoon te wijzen maar had wel met deze persoon verder gewild? Dat gaat er bij mij niet in.quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat bericht van Denise is verschrikkelijk geschreven, maar ik maak eruit op dat Dave pusherig is geweest, dat zij hem heeft afgeremd en dat zijn interesse daarop ineens is bekoeld. Het zou de ommekeer van Dave verklaren, die ik niet snapte. En het verklaart ook waarom Denise niet meteen klaar was met hem na het voorval, maar wel ongenoegen had met de montage waardoor haar reactie overdreven leek. Dat is mijn gok althans.
Blijkbaar zijn er wel meer smaken. Dat schelden is sneu.quote:Op zondag 4 september 2022 08:10 schreef Document1 het volgende:
Aandachthoer. Of je verteld wat er gebeurd is of je houd je bek. Meer smaken zijn er niet.
Zoiets als dit schreef iemand vrij snel onder haar post en toen vond ik het ietwat overdreven maar als ik dan Boulevard bij Dave op de stoep zie staan…quote:Op zondag 4 september 2022 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Vooropgesteld, niemand verdient een negatieve ervaring of erger, maar als je het zo cryptisch houdt als Denise nu doet beschuldig je indirect alle mannen die in je buurt zijn geweest tijdens de opnames, juist omdat het zo vaag wordt gehouden. Noem gewoon namen en rugnummers...
Het rijmt sowieso niet met elkaar als het Dave zou zijn. Ze was tot het moment dat hij aangaf naar huis te gaan geïnteresseerd en had vlinders. Dat heb je niet voor iemand die over je grens is gegaan lijkt me... my guess: zij vindt dat Dave met die sms'jes verkeerde signalen heeft afgegeven, waardoor zij is gekwetst. Toen hij toch de stekker eruit trok was dat pijnlijk en geeft ze hem nu tussen de regels door nog een trap na...quote:Op zondag 4 september 2022 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoiets als dit schreef iemand vrij snel onder haar post en toen vond ik het ietwat overdreven maar als ik dan Boulevard bij Dave op de stoep zie staan…
Noem dan idd wat en hoe.
Ze komt zo nog meer als een zeikwijf over.
Als er echt iets is gebeurd is het toch beter om het gewoon te benoemen als je het dat toch echt kwijt lijkt te willen.
Ik vind het ik gooi wat in de lucht en beschadig wat mensen zonder duidelijkheid te geven maar een vieze smaak dan.quote:Op zondag 4 september 2022 09:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er wel meer smaken. Dat schelden is sneu.
Precies wat ik ook denk.quote:Op zondag 4 september 2022 09:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het rijmt sowieso niet met elkaar als het Dave zou zijn. Ze was tot het moment dat hij aangaf naar huis te gaan geïnteresseerd en had vlinders. Dat heb je niet voor iemand die over je grens is gegaan lijkt me... my guess: zij vindt dat Dave met die sms'jes verkeerde signalen heeft afgegeven, waardoor zij is gekwetst. Toen hij toch de stekker eruit trok was dat pijnlijk en geeft ze hem nu tussen de regels door nog een trap na...
Zoals ik haar bericht lees, heeft ze vooral ongenoegen met de productie waardoor 'haar realiteit' niet uit de verf is gekomen. Ik lees niet dat er iets vreselijks is gebeurd waardoor ze is afgeknapt op de persoon in kwestie.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Denise vindt het de moeite waard om met een vinger naar een persoon te wijzen maar had wel met deze persoon verder gewild? Dat gaat er bij mij niet in.
In zulke kwesties hanteer ik liever Ockhams scheermes.quote:Op zondag 4 september 2022 10:51 schreef E.T. het volgende:
Ik zit meer in de richting van een van de camera-gasten ofzo te denken.. misschien wel met die vriendin van Denise tijdens het avondje stappen ofzo? Beetje te veel drank erbij..
Maar ja, alles is gissen zo lang ze zelf niet wat meer zegt
aangezien met alle kandidaten prima afscheid nam, en met Dave dan wel slecht tegen afwijzing kon zat ze daarna wel te huilen.. Dat maakt dat ik denk dat het niet om een van de kandidaten gaat. Ze heeft het ook expliciet over 'het tv-wereldje'quote:Op zondag 4 september 2022 11:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In zulke kwesties hanteer ik liever Ockhams scheermes.
Op haar insta. Even verzoekje doen en dan kun je erop. Althans, was zo.quote:Op zondag 4 september 2022 18:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Even 2 dingen.
1. Iemand had het over een filmpje van Astrid en HH in Italie of iets dergelijks ophalen waarbij Astrid er goed uitzag en gelukkig was...waar kan ik dat terugkijken?
2. Hoe kan het het Nastasja geen woord Frans spreekt en toch in Frankrijk woont en zich redt?
Ps. natasja ziet er misschien ouder uit... niet door de alcohol maar door de zon.
Dat kan, maar volgens mij is het vooral haar eigen probleem. Ze heeft in haar hoofd hoe dingen moeten werken, alleen zo werkt het dus niet. Zelf denk ik bijvoorbeeld dat ze Dave ook heeft afgeschrikt door te koel en te uit de hoogte te blijven in plaats van te willen luisteren naar zijn twijfels. En bij de andere mannen andersom: die gingen al een grens over terwijl ik denk; dan begint het pas. Wat ik vooral jammer vindt is dat ze blijft hangen in haar eigen gelijk en dan niet verder komt. Mensen die door het programma kritischer naar zichzelf zijn gaan kijken (Hans.it en vooral Astrid uit Oostenrijk) kan ik zelf een stuk beter verdragen en ze worden er ook beter van.quote:Op zondag 4 september 2022 11:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
aangezien met alle kandidaten prima afscheid nam, en met Dave dan wel slecht tegen afwijzing kon zat ze daarna wel te huilen.. Dat maakt dat ik denk dat het niet om een van de kandidaten gaat. Ze heeft het ook expliciet over 'het tv-wereldje'
Daarom denk ik aan iemand achter de schermen
Haar linkerhand.quote:Op zondag 4 september 2022 18:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
2. Hoe kan het het Nastasja geen woord Frans spreekt en toch in Frankrijk woont en zich redt?
Op de insta van Astrid. astrid_norah heet ze daar geloof ik. Nu ook weer stralende foto's met de kinderen.😍quote:Op zondag 4 september 2022 18:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Even 2 dingen.
1. Iemand had het over een filmpje van Astrid en HH in Italie of iets dergelijks ophalen waarbij Astrid er goed uitzag en gelukkig was...waar kan ik dat terugkijken?
Ps. natasja ziet er misschien ouder uit... niet door de alcohol maar door de zon.
Lolquote:Op zondag 4 september 2022 23:38 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
https://lovereality.nl/ma(...)t-nieuws-over-fenna/
Inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2022 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Die Fenna wordt nog een wolf in schaapskleren voor die arme ouders. Een Paard van Troje!
Hup BenB weg en hun zoon weekt zich helemaal los!
En ik maar denken dat er niets dommers bestaat dan een verliefde vrouw. Martijn bewijst mijn ongelijkquote:Op maandag 5 september 2022 16:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mannen doen veel ondoordachte dingen voor de liefde ;-)
Maar dit vind ik wel heel veel invloed van Fenna.
Ik vind het eigenlijk wel logisch; het had alleen 10 jaar eerder moeten gebeuren. De ouders van Martijn hebben gewoon niet door gehad dat ze heel lang zijn ontwikkeling wat hebben tegengehouden. Fenna breekt wel wat open, dus op zich is het niet ongezond dat ze even wat anders gaan doen.quote:Op maandag 5 september 2022 16:45 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er niets dommers bestaat dan een verliefde vrouw. Martijn bewijst mijn ongelijk
Lijkt me ook best gezond.quote:Op maandag 5 september 2022 20:41 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel logisch; het had alleen 10 jaar eerder moeten gebeuren. De ouders van Martijn hebben gewoon niet door gehad dat ze heel lang zijn ontwikkeling wat hebben tegengehouden. Fenna breekt wel wat open, dus op zich is het niet ongezond dat ze even wat anders gaan doen.
Voor mn gevoel is ze 10kg afgevallen ook, als het niet meer is. Volgens mij had ze ook iets met haar been dus dat verklaard evt wel wat. maar goed om te zien dat ze nu zo straaltquote:Op dinsdag 6 september 2022 07:57 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Is zie gelijk een compleet andere Natasja! Leuk voor ze
Het zou me niks verbazen als die toko eigenlijk gewoon van z'n ouders is en dat hij het gewoon runt/uitbaat.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:37 schreef Eagles89 het volgende:
Martijn die zn compleet opgebouwde B & B op wilt geven zodra de eerste de beste vrouw voorbij komt … zucht. Jammer en zo dom vind ik dat, je begint ergens aan je ouders steunen je daar volledig in en na een paar(?) jaar bedenk je jezelf dat het er toch wel wat eenzaam is en er toch wel weinig te doen is. Mijn simpele mening is dan altijd als je zo makkelijk van gedachten kunt veranderen door een externe factor dan heeft het je ook te weinig moeite gekost het überhaupt te verkrijgen. Mijn vermoeden is dan meteen dat er iets speelt waar wij niks van weten, want hoe kan een rondreizende 20’er opeens besluiten een enorm groot gebouw in (weliswaar afgelegen maar toch vlakbij zee) te kopen? En dan er nu al zo snel weer afscheid van te willen nemen? Nogmaals, zulke teksten kun je alleen vertellen als het weinig moeite heeft gekost lijkt me. En ook wel sneu voor die ouders die daar voor/met hem werken en hij dan dakloos maakt begrijp ik?
Dit.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:57 schreef Noisecontrollers het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die toko eigenlijk gewoon van z'n ouders is en dat hij het gewoon runt/uitbaat.
Prima plek voor pensionado's
Dat is een feit. Is van haar oom en zij is bij hem in dienst. Maar van Martijn weet niemand precies hoe het zit, behalve dat het onmogelijk lijkt dat hij zelf de eigenaar is, of dat het een hele aparte constructie is geweest waardoor die eventueel eigenaar is vanwege belastingtechnische reden ofzoiets via een schenkingscontructie(?) Ik ben wel verrast dat nog niemand dit heeft gevraagd of is uitgezocht. Een backpackende twintiger die denkt “hey een groot gebouw vlakbij het strand in Portugal, dat lijkt me net iets voor mij, dat koop ik ff”.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
Net als dat Denise haar ding niet van haar is.
Op de website van de B en B staat dit. Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?quote:Op donderdag 8 september 2022 22:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat is een feit. Is van haar oom en zij is bij hem in dienst. Maar van Martijn weet niemand precies hoe het zit, behalve dat het onmogelijk lijkt dat hij zelf de eigenaar is, of dat het een hele aparte constructie is geweest waardoor die eventueel eigenaar is vanwege belastingtechnische reden ofzoiets via een schenkingscontructie(?) Ik ben wel verrast dat nog niemand dit heeft gevraagd of is uitgezocht. Een backpackende twintiger die denkt “hey een groot gebouw vlakbij het strand in Portugal, dat lijkt me net iets voor mij, dat koop ik ff”.
Wat een wazig verhaal zeg…klinkt alsof die zeker geen eigenaar is in elk geval. Beetje nep dus allemaal, maar Martijn als de productie zullen er geen belang bij hebben te vertellen hoe het echt zit omdat dan de formule “b en b eigenaar zoekt liefde” een beetje slap wordt. Misschien zullen we het wel nooit wetenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:14 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Op de website van de B en B staat dit. Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?
"Het hotel is gebouwd in de jaren 80 door een rijke familie. Dit is terug te zien in de vele decoraties aan de binnenkant.
In 2003 werd het gebouw overgenomen door twee Nederlanders en omgetoverd tot hotel met een prachtige siertuin.
Sinds 2017 wordt het hotel gerund door één van de eigenaren en een Nederlandse familie."
We hebben toch alleen de NL familie gezien. Martijn maakt daar deel van uit. Waarom dan apart benoemen? Of is het helemaal gefaked. Of Martijn heeft een aandeel maar noemt zich eigenaar.
De vader en moeder hebben drie of vier kinderen, een andere zoon was ook in de aflevering rechts op de foto kampvuur, dus wanneer al deze kinderen al een voortijdig voorschot zouden krijgen, moet je als ouders wel wat centen hebben.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:14 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Op de website van de B en B staat dit:
Sinds 2017 wordt het hotel gerund door één van de eigenaren en een Nederlandse familie."
Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?
Het klinkt gewoon meer alsof Martijn (of zijn ouders) de exploitatie van de onderneming op zich hebben. Je bent dan niet de eigenaar van het pand, mwaar wel de eigenaar van de onderneming die in het pand zit.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:14 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Op de website van de B en B staat dit. Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?
"Het hotel is gebouwd in de jaren 80 door een rijke familie. Dit is terug te zien in de vele decoraties aan de binnenkant.
In 2003 werd het gebouw overgenomen door twee Nederlanders en omgetoverd tot hotel met een prachtige siertuin.
We hebben toch alleen de NL familie gezien. Martijn maakt daar deel van uit. Waarom dan apart benoemen? Of is het helemaal gefaked. Of Martijn heeft een aandeel maar noemt zich eigenaar.
Ik geloof het gewoon niet dat een man het uithoud bij Natasja, of haar zelfs maar aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 6 september 2022 01:27 schreef Flow3r het volgende:
Natasja gaat samenwonen met Huub, hij mag niet meer weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is 2 weken weggeweest en dat waren de ergste weken van haar weken, de sleutel naar haar hart is gevonden
[ afbeelding ]
Martijn was gewoon de vrijgezel van het programma, dat toevallig B&B heet, net als Denise. ("oom", ze doet gewoon administratie voor een appartementencomplex, niet eens een B&B)quote:Op donderdag 8 september 2022 23:14 schreef Vuvuzelala het volgende:
Heel dat stuk gelezen. Niets wijzer geworden. Er lijken ook twee klachten door elkaar te lopen. Eén klacht in de MeToo-sfeer en een klacht over hoe haar B&B Vol Liefde-avontuur is samengevat in de reality-tv-rapportage. Alsof Denise pas net heeft ontdekt dat als er opnames worden gemaakt, er meestal maar een klein deel van wordt uitgezonden. En dat is natuurlijk het deel dat leuk is voor de kijkers.quote:Op zondag 11 september 2022 09:05 schreef roos94 het volgende:
https://lovereality.nl/bb(...)-op-beschuldigingen/
Die is echt van het padje af
Goh, leuk voor de dames en met name Simone. Sympathiek weer van onze kokkelvisser. Wat een oprechte man, hart op de goede plek. Klein hartje, voor wie het nog niet wist. Ruwe bolster. Echt een fijne vent.quote:Op zondag 11 september 2022 09:05 schreef roos94 het volgende:
En ik las dit over richard; hij heeft in interview toegegeven dat het alleen voor de reclame was van zijn b&b en dat hij vanaf het begin al wist dat er geen vrouw zat bij die filmpjes voor hem..
Ah, Denise blijft in haar eigen gelijk hangen. Verrassendquote:Op zondag 11 september 2022 09:05 schreef roos94 het volgende:
En ik las dit over richard; hij heeft in interview toegegeven dat het alleen voor de reclame was van zijn b&b en dat hij vanaf het begin al wist dat er geen vrouw zat bij die filmpjes voor hem..
Wat een eerlijke man. Goud. Hart op de tong. Klein hartje, voor wie het nog niet wist. Hart (klein!) stikke puur. Oprecht!quote:Op zondag 11 september 2022 10:34 schreef jaha het volgende:
[..]
Richard was gisteren te gast bij Humberto. Ik denk dat hij best wel een goed verhaal had; hij zei ja tegen de opnames omdat hij gratis reclame goed kon gebruiken. Volgens mij stond hij best open voor liefde; maar er moet wel meer zijn dan elkaar alleen een beetje aardig vinden. En Simone was zilver voor hem, maar geen goud. Tja, dat kan natuurlijk. Het programma heeft hem denk ik wel wat goed gedaan, maar zal zeker nog wat tijd nodig hebben om wat dingen te verwerken en op een rij te zetten. Maar als die zijn best doet komt hij er wel.
Vieze man.quote:Op zondag 11 september 2022 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een eerlijke man. Goud. Hart op de tong. Klein hartje, voor wie het nog niet wist. Hart (klein!) stikke puur. Oprecht!
Hij had gewoon zijn mond moeten houden daarover, nu weet iedereen dit en is het slechte reclame geworden.quote:Op maandag 12 september 2022 09:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat zet Denise zich voor lul zeg met dat filmpje. Ze is volgens mij vooral aangetast in haar ego en gaat daardoor een beetje gekke dingen doen.
Heb een stukje Humberto terug gekeken, ik vond Richard behoorlijk kwetsend over de dames, helemaal richting Simone. Waarom dan toen ze weg ging dat “ik hou van jou” naar haar. Ook vraag ik me af of hij blij moet zijn met alle reclame, geen haar op mijn hoofd die op zijn park wil gaan zitten.
Er bestaat geen slechte reclame. Genoeg tokkies die nog weglopen met deze man hoor. Je moet het wel heel bont maken, wil zo'n programma geen animo voor je nering creëren.quote:Op maandag 12 september 2022 10:20 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Hij had gewoon zijn mond moeten houden daarover, nu weet iedereen dit en is het slechte reclame geworden.
Ik zou op basis van deze uitspraak echt niet denken van joh ik ga daar even heen, als hij zo met die dames is omgegaan (vooral met Simone, die is echt gebruikt voor de publiciteit)
Link naar telegraafartikel voor abonnees:quote:Astrid flink pissig
En ook Astrid ‘kenau’ Vos is behoorlijk over de zeik. Zij doet haar beklag in De Telegraaf, samen met de liefdespartner die ze heeft overgehouden aan het programma: Harmjan. “De filmploeg heeft me continu getriggerd. Ze wisten exact hoe ze mij uit mijn comfortzone moesten krijgen”, klaagt ze.
Harmjan stelt dat er sprake was van serieuze manipulatie. “Er vond een continue golfbeweging plaats waarbij het voelde alsof we geen regie meer hadden over ons eigen leven.”
Dus de Telegraaf gaat eigenlijk met hun verhaal aan de haal?quote:Op maandag 12 september 2022 19:39 schreef E.T. het volgende:
harmJan en Astrid waren net bij Boulevard heel realistisch.. 'wij willen in het programma de liefde vinden, zij willen goede tv maken en dat botst wel eens."
Zij herkenden zich niet echt in het artikel in de Telegraaf.
of damage-control van Blue Circlequote:Op maandag 12 september 2022 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus de Telegraaf gaat eigenlijk met hun verhaal aan de haal?
Telegraaf was tot een paar jaar geleden van Talpa, die weer diep in Fremantle zitten waar Blue Circle (bekend van Boulevard en De Villa, alles voor de kijkcijfers) onder valt. Ofzo (5 sec googelen en je ziet een paar connecties). Dus uiteindelijk is het een grote BlueCirclejerk.quote:Op maandag 12 september 2022 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus de Telegraaf gaat eigenlijk met hun verhaal aan de haal?
quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Telegraaf was tot een paar jaar geleden van Talpa, die weer diep in Fremantle zitten waar Blue Circle (bekend van Boulevard en De Villa, alles voor de kijkcijfers) onder valt. Ofzo (5 sec googelen en je ziet een paar connecties). Dus uiteindelijk is het een grote BlueCirclejerk.
Het gekke is dat jij de eerste was die in me opkwam toen ik dat park zag, dat is iets voor TaksiZonderSuiker.quote:Op maandag 12 september 2022 09:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Heb een stukje Humberto terug gekeken, ik vond Richard behoorlijk kwetsend over de dames, helemaal richting Simone. Waarom dan toen ze weg ging dat “ik hou van jou” naar haar. Ook vraag ik me af of hij blij moet zijn met alle reclame, geen haar op mijn hoofd die op zijn park wil gaan zitten.
Jij ookal niet, jij stond als tweede op mijn to go lijstje van users die ik richting de B&B van Richard zag gaan. Immers wil iedereen een stukje van die taart, maar er is maar 1 Richard.quote:Op maandag 12 september 2022 10:20 schreef Bulletdodger het volgende:
Hij had gewoon zijn mond moeten houden daarover, nu weet iedereen dit en is het slechte reclame geworden.
Ik zou op basis van deze uitspraak echt niet denken van joh ik ga daar even heen, als hij zo met die dames is omgegaan (vooral met Simone, die is echt gebruikt voor de publiciteit)
Ik heb lang haar en ontzettende goede billen dus geen sponzen nodig voor mij.quote:Op dinsdag 13 september 2022 04:46 schreef Za het volgende:
[..]
Het gekke is dat jij de eerste was die in me opkwam toen ik dat park zag, dat is iets voor TaksiZonderSuiker.
Je wilt er niet heen, serieus? En al die reclame eromheen dan, het is een plaatje die B&B, en mocht je goud zijn, nou ja je weet wel, Richard is nog zoekende vermits je lang haar hebt dan.
quote:Uitspraak Eddy Zoey verbijstert B&B vol liefde-Denise: ‘Noem je mij nou een terrorist?’
Eddy Zoey heeft gisteravond in RTL Boulevard voor verbijstering gezorgd bij B&B vol liefde-kandidate Denise. Aan het slot van de uitzending sneerde hij: ,,RTL’s stelling ‘niet onderhandelen met terroristen’, snap ik ook wel.” Op Instagram reageert Denise: ‘Te laag dit!’
Bron: AD.nl, 12 september 2022.
Wanneer ik naar de lange rijen incheckbalie Schiphol kijk, dan nu een B&B Vol Liefde Nederland?quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:12 schreef loveli het volgende:
Het succes van vorig jaar zat voor mij het kneuterige, onbeholpene. De jongens met PlayStation bij Debbie, Romana bij Bert, de wat kleurloze Vincent en Art die wat toevoegde. Na dit seizoen is het wel klaar met de integere Moniques en HarmJannen, de 'paradijsvogels' als Desiree en die gemutste kokkelvisser zijn spraakmakender. [b]Liefst buiten Europa, leuker voor de cameraploeg.[b/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |