Wat een onzin nu weer van Simone.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:31 schreef Claudia_x het volgende:
Simone over de redenen: ze passen heel goed bij elkaar, misschien wel te goed. Ze hebben het leuk gehad, maar net die ene factor is er niet. Hij wil goud, maar zij wil een diamant zijn en wil iemand die haar laat shinen. Ze wil iemand die 1000% voor haar gaat, het hele pakket
Het zag er ook gezellig uit tussen Menno en Simone (uit Portugal) op de foto's, maar misschien was dat meer op een vader-dochtermanier.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 01:02 schreef praadje het volgende:
Ben en Ingrid.Zou ook een leuk koppel zijn.Zij de broek aan en hij de grappenmaker die erachteraan hobbelt.
Leuk dat zij er ook bij waren.
Het komt erop neer dat hij haar niet leuk genoeg vindt en er op afstand een einde aan heeft gemaakt. De verslaggever van Boulevard zei wel dat Richard twijfelt, al liet Richard zelf daar niets van blijken. Het zou me in ieder geval niet verbazen als dat op een of andere manier toch nog goedkomt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 02:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat een onzin nu weer van Simone.
Hoop het niet voor haar, ze is beter af zonder hem.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat hij haar niet leuk genoeg vindt en er op afstand een einde aan heeft gemaakt. De verslaggever van Boulevard zei wel dat Richard twijfelt, al liet Richard zelf daar niets van blijken. Het zou me in ieder geval niet verbazen als dat op een of andere manier toch nog goedkomt.
weet-je-welquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:17 schreef Magica het volgende:
[..]
Hoop het niet voor haar, ze is beter af zonder hem.
Ja dat zag er ook heel gezellig uit. (en netjes dat je geen foto's deelt van een privéaccountquote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het zag er ook gezellig uit tussen Menno en Simone (uit Portugal) op de foto's, maar misschien was dat meer op een vader-dochtermanier.
Ik heb die foto's niet gedeeld omdat ze van de Instagram van Menno komen en die op privé staat, al zijn de foto's elders wel gedeeld.
Me dunkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:17 schreef Magica het volgende:
[..]
Hoop het niet voor haar, ze is beter af zonder hem.
Lol, vergeten uit te nodigen, hij wilde die Denise? er vast niet bij hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:42 schreef Duderinnetje het volgende:
De reünie was kennelijk een initiatief van Ben (Spanje) en Sven. Ze waren de dames van ItaloHans vergeten uit te nodigen. Dat vond Denise (Italië) maar stom. Nu nu is de toegevoegd aan de app-groep, dus de volgende keer is ze erbij!
* Uw BBVL-Facebook-groep-verslaggever *
Denise was toch die redelijk normale? Die laatste? Of haal ik de Italo's nu allemaal door elkaar?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol, vergeten uit te nodigen, hij wilde die Denise? er vast niet bij hebben
Misschien bedoelt @Cue_ Desiree.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Denise was toch die redelijk normale? Die laatste? Of haal ik de Italo's nu allemaal door elkaar?
Ik bedoel in ieder geval die drukke/gekke. Als ze anders heet, sorryquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Denise was toch die redelijk normale? Die laatste? Of haal ik de Italo's nu allemaal door elkaar?
Die ja!!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien bedoelt @:Cue_ Desiree.
Jaaaa. Nee die zou ik ook niet per se op elk feestje uitnodigen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien bedoelt @:Cue_ Desiree.
Lijkt me stug dat vertrek van die huisvriendin te maken heeft met de breuk met Simonequote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
Richard moet breuk Simone alleen verwerken: ook huisvriendin Ingrid is weer terug in Nederland
Nou die heeft wel van dichtbij gemaakt hoe Richard de halve vrouwenparade onbeschoft behandelde en als klap op de vuurpijl Simone waarschijnlijk ook, toen zij terug was hij 'drukker was dan normaal'. En vervolgens via een telefoontje de boel afhandelde.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat vertrek van die huisvriendin te maken heeft met de breuk met Simone
Nee, lijkt me stug dat ooit iemand dat zou kunnen bedenken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat vertrek van die huisvriendin te maken heeft met de breuk met Simone
Ik ook niet, gelukkig staat Richard er niet alleen voor op deze wereld.quote:
Hij was toch ook degene die ruzie kreeg met dinges.. die van het vorige seizoen uit Portugal, die rare met z'n eigen show. Jakobquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:23 schreef Supersoep het volgende:
Ik neem al het positieve wat ik ooit over Richard heb gezegd terug. Wat een sneu figuur. Inderdaad geen land mee te bezeilen, hoe gek van bootjes hij ook is.
quote:Tussen Natasja en Menno uit 'B&B Vol Liefde' is het helaas niets geworden. Terwijl zij met een been in het gips in Nederland was, hield hij een oogje in het zeil in haar bed and breakfast. En toen sloeg de vonk dus over... met een andere vrouw. Woensdagavond vertelt Natasja in RTL Boulevard hoe het zit met haar eigen liefdesgeluk.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:43 schreef Fascination het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)haylQMnqpokQYs1d7TbY
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |