abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 september 2022 @ 22:31:12 #201
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205825370
Ik geloof geen reet van Denise , denk eerder dat ze zichzelf heeft terug gezien en zich schaamt, zeker na alle twitterberichten en denk dat ze nu iets verzint om er een draai aan te geven.
Als er echt iets gebeurd is dan moet ze dat melden en niet klagen dat ze het gemeld heeft maar er niks mee wordt gedaan

"Meerdere keren gemeld , maar genegeerd"

Nou wat let je dan om je uit te spreken / het te melden in Shownieuws :')

Maar madam wil er niks meer over zeggen :R
pi_205825565
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 22:24 schreef Breekfast het volgende:
Denise had het wel over de dronken appjes van Dave nadat hij had aangegeven niets voor Denise te voelen.
Ja, je hebt gelijk, pas na afgewezen begon ze hierover. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen dan. Het was sowieso niet om aan te zien die twee, ik bedenk me nu dat misschien het meest oprechte teevee was toen ze samen een gesprek hadden op het strand dat ze beiden afgewezen waren door hun vorige liefdes.
  vrijdag 2 september 2022 @ 22:59:08 #203
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_205825607
Martijn de Brouwer
Santiago do Cacém, Portugal

Lieve fans,
Een week na de laatste aflevering op tv, enkele dagen na de bekendmaking en ons aanschuiven bij Jinek.
Het avontuur zit erop en uiteraard kijk ik er positief op terug omdat ik Fenna heb ontmoet. Het terugkijken was best lastig, want ik zie gewoon dat het me niet is gelukt mezelf te blijven met meerdere vrouwen en camera's. Van oppervlakkige, saaie dodo tot zoutwatersproeier en van kampvuurkluns tot verliefde puppy, ik ben het allemaal geweest. Blijkbaar allemaal ergens een deel van mij, maar zeker niet hoe de meeste mensen mij kennen.
Desondanks een ervaring om nooit te vergeten met supertoffe dates, mooie vriendschappen en ontzettend veel lol. Uiteraard hebben jullie hier ook aan bijgedragen met advies, kritiek, complimenten, en beledigingen.
Ik bedank iedereen die ervan genoten heeft en wens alle kritikozen nog veel plezier met mijn veel te lange navelstreng.
Ik blijf nog even lid van de groep, dus als er nog vragen zijn, zet ze hier gerust onder, maar binnenkort is het genoeg en mag het volgende seizoen zich hier druk om gaan maken. Fenna en mij kunnen jullie altijd nog volgen via onze instagram.
Groetjes vanuit het zonnige Portugal!
Martijn
pi_205825626
Arrogant ventje blijft Martijn _O-
pi_205825678
Dat je weet dat meer dan een miljoen mensen kijken en toch vindt dat er veel kritiek komt. Dat wéét je toch vooraf al?

Bij een Boer zoekt Vrouw stroomt Twitter toch ook over?

Maar gelukkig kunnen ze collectief een dagboekje op een Insta account plempen. :Y En op een reünie gedeelde smart enzo.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 2 september 2022 @ 23:07:23 #206
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_205825691
Hans, Frankrijk heeft een lieve knappe dochter, kan die foto hier niet naar toe halen, weet niet hoe dat gaat, haar naam is Soleil Vroom.
pi_205825720
Ik snap heus wel dat je je soms af moet sluiten van twitter en alle social media vanwege kritiek als je met je hasses op teevee komt, maar in dit geval denk ik, bedenk het van te voren en lees alles, is een goede spiegel, zeker voor Martijn :W

Wij zijn je morgen weer vergeten en nu maar hopen tegen beter weten in dat Fenna je grote liefde blijft. Sowieso al slecht begonnen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Firuze60 op 02-09-2022 23:16:55 ]
pi_205826083
Djeez. Ik leef mijn leven liever in waarheid dan mijn mond gesnoerd door een leugen.

Zeg dan ook wat er is gebeurd ipv deze vage shit. De mond gesnoerd, pff. Trek hem open dan.
  vrijdag 2 september 2022 @ 23:56:09 #209
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_205826147
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 23:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hans, Frankrijk heeft een lieve knappe dochter, kan die foto hier niet naar toe halen, weet niet hoe dat gaat, haar naam is Soleil Vroom.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_205826231
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 23:56 schreef matthijst het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Flinke opslagruimte in dr neus iig
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205826244
Denise over de zeik over dat ze verkeerd is weggezet en een gebeurtenis expres weggelaten door de makers.
SOONY
pi_205826304
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 00:13 schreef DKUp het volgende:
Denise over de zeik over dat ze verkeerd is weggezet en een gebeurtenis expres weggelaten door de makers.
Lijkt mij wat overdreven, zelfs al hadden ze alle 'gebeurtenissen' laten zien was het beeld van wat Denise van zichzelf heeft laten zien heus niet veranderd. Ze werd pas boos op Dave nadat ze met haar moeder had gesproken. Wat voor gebeurtenis is weggelaten?
Ik ben voor Denise, geloof haar wel, maar ze moet ook gaan inzien dat ze ongelooflijk stupide overkwam op teevee, en dat lag niet alleen aan de teevee.
pi_205826672
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 00:13 schreef DKUp het volgende:
Denise over de zeik over dat ze verkeerd is weggezet en een gebeurtenis expres weggelaten door de makers.
Je ging posten zonder de laatste 20 berichten te lezen? :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Miss 200.000.000! zaterdag 3 september 2022 @ 02:59:02 #214
367000 roos94
pi_205826720
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 00:13 schreef DKUp het volgende:
Denise over de zeik over dat ze verkeerd is weggezet en een gebeurtenis expres weggelaten door de makers.
Ik snap er geen kut meer van. Het is toch denise van hans die dit zegt.

Oh blijkbaar niet. Ik las dat stuk en dacht dat het over die andere ging
pi_205826844
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 22:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Heb je wel gekeken? Dave kwam met zijn puzzel en magneetjes.
Ze beklaagde zich toch echt over de in haar ogen opdringerige manier van Ben met zijn magneetjestruc. Sven kwam vervolgens ook nog met koelkast magneten aanzetten _O-

[ Bericht 25% gewijzigd door alpeko op 03-09-2022 07:48:56 ]
pi_205827594
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 00:21 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Lijkt mij wat overdreven, zelfs al hadden ze alle 'gebeurtenissen' laten zien was het beeld van wat Denise van zichzelf heeft laten zien heus niet veranderd. Ze werd pas boos op Dave nadat ze met haar moeder had gesproken. Wat voor gebeurtenis is weggelaten?
Ik ben voor Denise, geloof haar wel, maar ze moet ook gaan inzien dat ze ongelooflijk stupide overkwam op teevee, en dat lag niet alleen aan de teevee.
Meerdere deelnemers hebben over dat ze als een personage worden neergezet. Alcohol met een deelnemer of iemand van de crew.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 02:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je ging posten zonder de laatste 20 berichten te lezen? :P
Ja ja ik weet het. Geen warm bad :R
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 02:59 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik snap er geen kut meer van. Het is toch denise van hans die dit zegt.

Oh blijkbaar niet. Ik las dat stuk en dacht dat het over die andere ging

Spanje
SOONY
  zaterdag 3 september 2022 @ 09:57:08 #217
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_205827630
„Blue Circle betreurt het dat Denise niet positief terugkijkt op haar deelname aan B&B vol liefde, ondanks het goede en open contact tot nu toe, wij herkennen ons niet in haar post. Onze vuistregel is dat elke melding serieus wordt opgevolgd en dat indien nodig wordt verwezen naar het externe en onafhankelijk meldpunt mores.online.”
https://www.telegraaf.nl/(...)enegeerd-door-makers

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 02:59 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik snap er geen kut meer van. Het is toch denise van hans die dit zegt.

Oh blijkbaar niet. Ik las dat stuk en dacht dat het over die andere ging

Nee, Denise, Spanje, de dochter van niet preutse moeder Annemieke die na dit voorval van dochter Denise rond 2e Paasdag het zelfs nog wel ziet zitten om mee te doen aan B&B Vol Liefde 2023, (wat ik zo niet wens, dat RTL 4 moeder Annemieke en haar techno zus terug wilt zien in seizoen 3 B&B vol liefde.)

In gesprek met RTL Boulevard vertelt moeder Annemiek: "Ik ben helemaal in de stemming. Ik ben helemaal in de mood. Ik ben al vijf jaar vrijgezel. Ik wou eigenlijk helemaal niemand. Maar nu ik dit allemaal zie, sta ik er toch wel weer een beetje open voor. Ik zou het heel leuk vinden."
  Vis een optie? zaterdag 3 september 2022 @ 10:19:25 #218
70532 loveli
N
pi_205827784
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 22:05 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ben was van de magneetjes. Niet Sven.
Iedereen kwam met magneetjes en ik verdenk de regie dat ze daar op z'n minst in hebben gestuurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 03-09-2022 10:59:51 ]
crap in = crap out
  zaterdag 3 september 2022 @ 10:34:00 #219
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_205827900
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 23:56 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dégagnac, Hans zijn 19-jarige dochter Soleil is niet te zien in de uitzendingen van B&B Vol Liefde. "Ze vond het gaaf dat ik meedeed en ze was helemaal fan van date Daisy." Hans kon de energie van feestbeest Daisy' niet aan. Maar ook ná haar vertrek werd er nog genoeg gefeest en gedronken in de B&B, die eerder lijkt te staan voor Bed & Borrel.

Hans vertelt: "Je zit in Frankrijk, hè? Dan is een glaasje rood om twaalf uur en één bij het diner normaal. Maar ik moet toegeven dat de opnames in april waren. Dat is absoluut nog geen hoogseizoen en er zijn niet veel gasten. Midden in de zomer is dit anders. Dan heb ik regelmatig paardentochten en die beginnen ’s ochtends vroeg. Het is echt niet zo dat ik bezopen op een paard zit. Ik heb verantwoordelijkheidsgevoel."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-soleil-petra-daisy
pi_205827946
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 09:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
„Blue Circle betreurt het dat Denise niet positief terugkijkt op haar deelname aan B&B vol liefde, ondanks het goede en open contact tot nu toe, wij herkennen ons niet in haar post. Onze vuistregel is dat elke melding serieus wordt opgevolgd en dat indien nodig wordt verwezen naar het externe en onafhankelijk meldpunt mores.online.”
https://www.telegraaf.nl/(...)enegeerd-door-makers
"Wij herkennen ons niet in haar post." Jemig, valt dat nou écht niet anders op te lossen? Er is inmiddels wel meer kritiek geweest op de productie. Misschien eens om tafel zitten met een kandidaat, luisteren naar wat haar dwars zit en jezelf de vraag stellen of je omwille van de kijkcijfers inderdaad geen recht hebt gedaan aan de situatie? Ik betwijfel of Blue Circle dat heeft gedaan.

Dat bericht van Denise is verschrikkelijk geschreven, maar ik maak eruit op dat Dave pusherig is geweest, dat zij hem heeft afgeremd en dat zijn interesse daarop ineens is bekoeld. Het zou de ommekeer van Dave verklaren, die ik niet snapte. En het verklaart ook waarom Denise niet meteen klaar was met hem na het voorval, maar wel ongenoegen had met de montage waardoor haar reactie overdreven leek. Dat is mijn gok althans.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205827985
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
Arrogant ventje blijft Martijn _O-
Ik vind het wel een leuk bericht, een treffende samenvatting ook van hoe er naar hem is gekeken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205828044
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 00:21 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Lijkt mij wat overdreven, zelfs al hadden ze alle 'gebeurtenissen' laten zien was het beeld van wat Denise van zichzelf heeft laten zien heus niet veranderd. Ze werd pas boos op Dave nadat ze met haar moeder had gesproken. Wat voor gebeurtenis is weggelaten?
Ik ben voor Denise, geloof haar wel, maar ze moet ook gaan inzien dat ze ongelooflijk stupide overkwam op teevee, en dat lag niet alleen aan de teevee.
Nou, als ze het er in interviews over heeft gehad, dan zou dat wel meer context hebben gegeven bij haar gedrag en dan was ze misschien wel degelijk anders overgekomen. Ik denk dan ook niet dat het voorval iets groots is geweest, maar meer een move van Dave die Denise onprettig vond en waar ze het in interviews over heeft gehad. Denk aan zoiets:

"We hebben gezoend en hij ging aan me zitten, maar dat vond ik niet fijn en toen heb ik hem gevraagd naar zijn eigen kamer te gaan. Die avond kreeg ik allemaal berichten van hem, dat hij er spijt van had en onze band niet wilde verpesten. Ik heb daarna een stap terug gedaan omdat ik niet zo snel wilde gaan als hij, maar ik vind hem nog steeds leuk en wil het een kans geven."
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 3 september 2022 @ 10:55:58 #223
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205828052
De aannames die hier worden gedaan _O-
  Miss 200.000.000! zaterdag 3 september 2022 @ 12:44:17 #224
367000 roos94
pi_205829044
Er is wat ergs gebeurt, hier maak ik een hele dramatische post van wat veel aandacht zal trekken, maar ik ga lekker niet zeggen wat het is en jullie moeten hier ook niet naar vragen ! Respecteer mijn privacy! Trouwens er werd totaal niet naar mij geluisterd maar wat ik daarmee bedoel hou ik lekker voor mezelf

groetjes denise
  zaterdag 3 september 2022 @ 13:03:47 #225
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205829246
B&B vol liefde is helemaal kut en er is iets ergs gebeurd waar ze niks mee gedaan hebben maar ik vertel lekker niet wat en mijn moeder wil nog wel met liefde meewerken aan het programma
Laffe huichelaar
  zaterdag 3 september 2022 @ 13:04:12 #226
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205829249
Wat een sukkel
Laffe huichelaar
pi_205831036
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 10:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat bericht van Denise is verschrikkelijk geschreven, maar ik maak eruit op dat Dave pusherig is geweest, dat zij hem heeft afgeremd en dat zijn interesse daarop ineens is bekoeld. Het zou de ommekeer van Dave verklaren, die ik niet snapte. En het verklaart ook waarom Denise niet meteen klaar was met hem na het voorval, maar wel ongenoegen had met de montage waardoor haar reactie overdreven leek. Dat is mijn gok althans.
Maar Denise vindt het de moeite waard om met een vinger naar een persoon te wijzen maar had wel met deze persoon verder gewild? Dat gaat er bij mij niet in.
Hij wilde haar niet en nu gaat ze nog langer sneren.
Of is dat de reden? Niet kunnen verkroppen dat je online kritiek krijgt en dus brei je er nog een verhaal aan vast.

Dave vond haar nooit leuk genoeg (gokje: te saai, stil en groot rugzakje) maar kreeg concurrentie dus speelde hij mee, maar het werd serieus, veel mannen gingen naar huis, toen kwam het besef dat het ook tijd is om te gaan. Dat heet ook elkaar leren kennen. Dave was niet verplicht om te blijven.

Misschien hebben ze het bed met elkaar gedeeld en is ze pissig dat ze all the way is gegaan met iemand die niet een toekomst in haar zag.

Geen idee wat Denise bedoelde met haar bericht.
Misschien was de crew handtastelijk. :+
Het kan zoveel zijn. Ik denk niet meteen aan Dave.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 3 september 2022 @ 23:57:05 #228
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_205837107
Denise uit ‘B&B Vol Liefde’ hintte vrijdag op wangedrag tijdens de 3 weken opnames B&B vol liefde. Deelnemer Dave reageert nu op alle commotie en vertelt zich niet te kunnen vinden in de verhalen van Denise.

Dave: Ik kan me daar niet in vinden. Er is niet meer gebeurd dan alleen maar zoenen.
Terugblik naar de uitzending, Denise: "Maar toen je wat gedronken had en je allemaal berichtjes stuurde, dat was dan nep?"
Dave: Dat was niet nep. We hebben toen contact gehad, dat was altijd leuk, over en weer, flirtachtig hé, ja dan heb je wat gedronken, dan is het wat intiemer, ik had nooit het gevoel dat het ongewenst was, ik kreeg ook altijd grappige dingen terug.
Boulevard Aran Bade: Heb je een gevoel gehad, dat Denise niet op haar gemak is geweest?
Dave: Nee nooit, het tegenovergestelde, het was leuk, ze kwam vaak ook richting mij, intiem contact. Ik kan mezelf in de spiegel aankijken, zeker, ik heb met eer en geweten alles gedaan, en ik ben voor de liefde gekomen, ik heb het geprobeerd, ik heb mijn best gedaan, ik heb het de tijd gegeven en dat het niet gelukt is, dat is heel jammer.

Boulevard Aran Bade: Het is een wazig bericht van Denise, er worden geen namen en rugnummers genoemd, er wordt ook niet gezegd dat er grensoverschrijdend gedrag is geweest, het is heel moeilijk voor mensen om dit te begrijpen, heel cryptisch,

https://www.rtlboulevard.(...)se-uit-bb-vol-liefde
pi_205837444
Vooropgesteld, niemand verdient een negatieve ervaring of erger, maar als je het zo cryptisch houdt als Denise nu doet beschuldig je indirect alle mannen die in je buurt zijn geweest tijdens de opnames, juist omdat het zo vaag wordt gehouden. Noem gewoon namen en rugnummers...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205838014
Aandachthoer. Of je verteld wat er gebeurd is of je houd je bek. Meer smaken zijn er niet.
  Miss 200.000.000! zondag 4 september 2022 @ 08:26:29 #231
367000 roos94
pi_205838054
Het is sowieso een stom wijf.
  Vis een optie? zondag 4 september 2022 @ 09:22:00 #232
70532 loveli
N
pi_205838313
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 08:10 schreef Document1 het volgende:
Aandachthoer. Of je verteld wat er gebeurd is of je houd je bek. Meer smaken zijn er niet.
Blijkbaar zijn er wel meer smaken. Dat schelden is sneu.
crap in = crap out
pi_205838336
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Vooropgesteld, niemand verdient een negatieve ervaring of erger, maar als je het zo cryptisch houdt als Denise nu doet beschuldig je indirect alle mannen die in je buurt zijn geweest tijdens de opnames, juist omdat het zo vaag wordt gehouden. Noem gewoon namen en rugnummers...
Zoiets als dit schreef iemand vrij snel onder haar post en toen vond ik het ietwat overdreven maar als ik dan Boulevard bij Dave op de stoep zie staan…
Noem dan idd wat en hoe.

Ze komt zo nog meer als een zeikwijf over.
Als er echt iets is gebeurd is het toch beter om het gewoon te benoemen als je het dat toch echt kwijt lijkt te willen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205838520
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 09:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zoiets als dit schreef iemand vrij snel onder haar post en toen vond ik het ietwat overdreven maar als ik dan Boulevard bij Dave op de stoep zie staan…
Noem dan idd wat en hoe.

Ze komt zo nog meer als een zeikwijf over.
Als er echt iets is gebeurd is het toch beter om het gewoon te benoemen als je het dat toch echt kwijt lijkt te willen.
Het rijmt sowieso niet met elkaar als het Dave zou zijn. Ze was tot het moment dat hij aangaf naar huis te gaan geïnteresseerd en had vlinders. Dat heb je niet voor iemand die over je grens is gegaan lijkt me... my guess: zij vindt dat Dave met die sms'jes verkeerde signalen heeft afgegeven, waardoor zij is gekwetst. Toen hij toch de stekker eruit trok was dat pijnlijk en geeft ze hem nu tussen de regels door nog een trap na...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205838532
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 09:22 schreef loveli het volgende:

[..]
Blijkbaar zijn er wel meer smaken. Dat schelden is sneu.
Ik vind het ik gooi wat in de lucht en beschadig wat mensen zonder duidelijkheid te geven maar een vieze smaak dan.
pi_205838535
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 09:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het rijmt sowieso niet met elkaar als het Dave zou zijn. Ze was tot het moment dat hij aangaf naar huis te gaan geïnteresseerd en had vlinders. Dat heb je niet voor iemand die over je grens is gegaan lijkt me... my guess: zij vindt dat Dave met die sms'jes verkeerde signalen heeft afgegeven, waardoor zij is gekwetst. Toen hij toch de stekker eruit trok was dat pijnlijk en geeft ze hem nu tussen de regels door nog een trap na...
Precies wat ik ook denk. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205838778
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 15:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar Denise vindt het de moeite waard om met een vinger naar een persoon te wijzen maar had wel met deze persoon verder gewild? Dat gaat er bij mij niet in.
Zoals ik haar bericht lees, heeft ze vooral ongenoegen met de productie waardoor 'haar realiteit' niet uit de verf is gekomen. Ik lees niet dat er iets vreselijks is gebeurd waardoor ze is afgeknapt op de persoon in kwestie.

Nu ik het bericht herlees, zou je "Er is een voorval geweest die [sic] niet goed is gevallen" ook zo kunnen lezen dat het voorval bij de ander niet goed is gevallen. Het meest plausibel vind ik dan nog steeds dat Denise Dave heeft afgeremd en Dave daar slecht op heeft gereageerd.

Waar ik het wel mee eens ben, is dat zo'n cryptisch bericht gewoon niet handig is. Schrijf dan: "Ik heb ervoor gekozen om me niet meer te laten interviewen omdat ik vind dat de montage geen recht heeft gedaan aan mijn perspectief." Of ze had kunnen doen wat Dirk deed, dat was zelfs wel geinig. Het is behoorlijk roekeloos om alle mannen die bij je in de buurt zijn geweest verdacht te maken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 4 september 2022 @ 10:51:23 #238
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_205838874
Ik zit meer in de richting van een van de camera-gasten ofzo te denken.. misschien wel met die vriendin van Denise tijdens het avondje stappen ofzo? Beetje te veel drank erbij..

Maar ja, alles is gissen zo lang ze zelf niet wat meer zegt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Vis een optie? zondag 4 september 2022 @ 11:42:23 #239
70532 loveli
N
pi_205839307
Ik wacht wel tot de whatsappjes online komen oO<
crap in = crap out
pi_205839341
quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2022 10:51 schreef E.T. het volgende:
Ik zit meer in de richting van een van de camera-gasten ofzo te denken.. misschien wel met die vriendin van Denise tijdens het avondje stappen ofzo? Beetje te veel drank erbij..

Maar ja, alles is gissen zo lang ze zelf niet wat meer zegt
In zulke kwesties hanteer ik liever Ockhams scheermes.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 4 september 2022 @ 11:58:09 #241
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_205839404
quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2022 11:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
In zulke kwesties hanteer ik liever Ockhams scheermes.
aangezien met alle kandidaten prima afscheid nam, en met Dave dan wel slecht tegen afwijzing kon zat ze daarna wel te huilen.. Dat maakt dat ik denk dat het niet om een van de kandidaten gaat. Ze heeft het ook expliciet over 'het tv-wereldje'
Daarom denk ik aan iemand achter de schermen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_205846015
Even 2 dingen.

1. Iemand had het over een filmpje van Astrid en HH in Italie of iets dergelijks ophalen waarbij Astrid er goed uitzag en gelukkig was...waar kan ik dat terugkijken?

2. Hoe kan het het Nastasja geen woord Frans spreekt en toch in Frankrijk woont en zich redt?
Ps. natasja ziet er misschien ouder uit... niet door de alcohol maar door de zon.
The secret of getting ahead is getting started
  zondag 4 september 2022 @ 19:37:10 #243
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205846673
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 18:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Even 2 dingen.

1. Iemand had het over een filmpje van Astrid en HH in Italie of iets dergelijks ophalen waarbij Astrid er goed uitzag en gelukkig was...waar kan ik dat terugkijken?

2. Hoe kan het het Nastasja geen woord Frans spreekt en toch in Frankrijk woont en zich redt?
Ps. natasja ziet er misschien ouder uit... niet door de alcohol maar door de zon.
Op haar insta. Even verzoekje doen en dan kun je erop. Althans, was zo.
Is een leuk filmpje door een van de kinderen waarbij ze op HJ wachten die elk moment door de sluizen kan komen en dan wordt het een soort romantische filmscene. :D

Ik denk dat Natascha veel Nederlanders kent ter plaatse. Die klonteren in het buitenland veelal bij elkaar. En als er eenmaal eentje een huis heeft gekocht in zo’n dorp, kan komen er altijd geheid meer achteraan. Slim makelaartje dat daarop inspeelt en zo.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205847907
quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2022 11:58 schreef E.T. het volgende:

[..]
aangezien met alle kandidaten prima afscheid nam, en met Dave dan wel slecht tegen afwijzing kon zat ze daarna wel te huilen.. Dat maakt dat ik denk dat het niet om een van de kandidaten gaat. Ze heeft het ook expliciet over 'het tv-wereldje'
Daarom denk ik aan iemand achter de schermen
Dat kan, maar volgens mij is het vooral haar eigen probleem. Ze heeft in haar hoofd hoe dingen moeten werken, alleen zo werkt het dus niet. Zelf denk ik bijvoorbeeld dat ze Dave ook heeft afgeschrikt door te koel en te uit de hoogte te blijven in plaats van te willen luisteren naar zijn twijfels. En bij de andere mannen andersom: die gingen al een grens over terwijl ik denk; dan begint het pas. Wat ik vooral jammer vindt is dat ze blijft hangen in haar eigen gelijk en dan niet verder komt. Mensen die door het programma kritischer naar zichzelf zijn gaan kijken (Hans.it en vooral Astrid uit Oostenrijk) kan ik zelf een stuk beter verdragen en ze worden er ook beter van. :Y
pi_205847955
Kan YvGODIN hier niet met haar spionnenleger induiken?
SOONY
  Vis een optie? zondag 4 september 2022 @ 22:40:54 #246
70532 loveli
N
pi_205849191
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 18:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
2. Hoe kan het het Nastasja geen woord Frans spreekt en toch in Frankrijk woont en zich redt?
Haar linkerhand.
crap in = crap out
  zondag 4 september 2022 @ 23:38:34 #247
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  Vis een optie? zondag 4 september 2022 @ 23:46:12 #248
70532 loveli
N
pi_205850091
En weer een B&B in de verkoop.
crap in = crap out
pi_205850425
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 18:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Even 2 dingen.

1. Iemand had het over een filmpje van Astrid en HH in Italie of iets dergelijks ophalen waarbij Astrid er goed uitzag en gelukkig was...waar kan ik dat terugkijken?

2. Hoe kan het het Nastasja geen woord Frans spreekt en toch in Frankrijk woont en zich redt?
Ps. natasja ziet er misschien ouder uit... niet door de alcohol maar door de zon.
Op de insta van Astrid. astrid_norah heet ze daar geloof ik. Nu ook weer stralende foto's met de kinderen.😍

Over Natasja, volgens mij rookt ze ook. Tijdens de uitzendingen liep ze ook wel eens weg of dook ze de struiken in. En ik las het ook ergens.
  maandag 5 september 2022 @ 00:54:36 #250
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205850546
Die Fenna wordt nog een wolf in schaapskleren voor die arme ouders. Een Paard van Troje!
Hup BenB weg en hun zoon weekt zich helemaal los!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Miss 200.000.000! maandag 5 september 2022 @ 07:25:41 #251
367000 roos94
pi_205856054
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Die Fenna wordt nog een wolf in schaapskleren voor die arme ouders. Een Paard van Troje!
Hup BenB weg en hun zoon weekt zich helemaal los!
Inderdaad.
Mannen doen veel ondoordachte dingen voor de liefde ;-)
Maar dit vind ik wel heel veel invloed van Fenna.
The secret of getting ahead is getting started
  Vis een optie? maandag 5 september 2022 @ 16:45:27 #253
70532 loveli
N
pi_205856392
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:10 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]
Inderdaad.
Mannen doen veel ondoordachte dingen voor de liefde ;-)
Maar dit vind ik wel heel veel invloed van Fenna.
En ik maar denken dat er niets dommers bestaat dan een verliefde vrouw. Martijn bewijst mijn ongelijk
crap in = crap out
pi_205856926
Ik dacht snel gelezen dat het verhaal van Martijn van De Speld was :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205860075
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:45 schreef loveli het volgende:

[..]
En ik maar denken dat er niets dommers bestaat dan een verliefde vrouw. Martijn bewijst mijn ongelijk
Ik vind het eigenlijk wel logisch; het had alleen 10 jaar eerder moeten gebeuren. De ouders van Martijn hebben gewoon niet door gehad dat ze heel lang zijn ontwikkeling wat hebben tegengehouden. Fenna breekt wel wat open, dus op zich is het niet ongezond dat ze even wat anders gaan doen.
  dinsdag 6 september 2022 @ 01:27:12 #256
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205862436
Natasja gaat samenwonen met Huub, hij mag niet meer weg





Hij is 2 weken weggeweest en dat waren de ergste weken van haar weken, de sleutel naar haar hart is gevonden



*;
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 september 2022 @ 02:23:45 #257
367000 roos94
pi_205862475
Lekker samen wijnen
pi_205862968
Is zie gelijk een compleet andere Natasja! Leuk voor ze
  dinsdag 6 september 2022 @ 10:47:41 #259
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205864296
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 20:41 schreef jaha het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk wel logisch; het had alleen 10 jaar eerder moeten gebeuren. De ouders van Martijn hebben gewoon niet door gehad dat ze heel lang zijn ontwikkeling wat hebben tegengehouden. Fenna breekt wel wat open, dus op zich is het niet ongezond dat ze even wat anders gaan doen.
Lijkt me ook best gezond.

Maar niet iets waar pa en moe helemaal rekening mee hadden gehouden, toen zoonlief aan de vrouw moest (en een gezinnetje moest stichten op de bovenverdieping).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205865332
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 07:57 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Is zie gelijk een compleet andere Natasja! Leuk voor ze
Voor mn gevoel is ze 10kg afgevallen ook, als het niet meer is. Volgens mij had ze ook iets met haar been dus dat verklaard evt wel wat. maar goed om te zien dat ze nu zo straalt

[ Bericht 9% gewijzigd door Vuvuzelala op 06-09-2022 12:17:32 ]
pi_205895902
Martijn die zn compleet opgebouwde B & B op wilt geven zodra de eerste de beste vrouw voorbij komt … zucht. Jammer en zo dom vind ik dat, je begint ergens aan je ouders steunen je daar volledig in en na een paar(?) jaar bedenk je jezelf dat het er toch wel wat eenzaam is en er toch wel weinig te doen is. Mijn simpele mening is dan altijd als je zo makkelijk van gedachten kunt veranderen door een externe factor dan heeft het je ook te weinig moeite gekost het überhaupt te verkrijgen. Mijn vermoeden is dan meteen dat er iets speelt waar wij niks van weten, want hoe kan een rondreizende 20’er opeens besluiten een enorm groot gebouw in (weliswaar afgelegen maar toch vlakbij zee) te kopen? En dan er nu al zo snel weer afscheid van te willen nemen? Nogmaals, zulke teksten kun je alleen vertellen als het weinig moeite heeft gekost lijkt me. En ook wel sneu voor die ouders die daar voor/met hem werken en hij dan dakloos maakt begrijp ik?
pi_205899241
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 19:37 schreef Eagles89 het volgende:
Martijn die zn compleet opgebouwde B & B op wilt geven zodra de eerste de beste vrouw voorbij komt … zucht. Jammer en zo dom vind ik dat, je begint ergens aan je ouders steunen je daar volledig in en na een paar(?) jaar bedenk je jezelf dat het er toch wel wat eenzaam is en er toch wel weinig te doen is. Mijn simpele mening is dan altijd als je zo makkelijk van gedachten kunt veranderen door een externe factor dan heeft het je ook te weinig moeite gekost het überhaupt te verkrijgen. Mijn vermoeden is dan meteen dat er iets speelt waar wij niks van weten, want hoe kan een rondreizende 20’er opeens besluiten een enorm groot gebouw in (weliswaar afgelegen maar toch vlakbij zee) te kopen? En dan er nu al zo snel weer afscheid van te willen nemen? Nogmaals, zulke teksten kun je alleen vertellen als het weinig moeite heeft gekost lijkt me. En ook wel sneu voor die ouders die daar voor/met hem werken en hij dan dakloos maakt begrijp ik?
Het zou me niks verbazen als die toko eigenlijk gewoon van z'n ouders is en dat hij het gewoon runt/uitbaat.
Prima plek voor pensionado's :P
pi_205899266
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 21:57 schreef Noisecontrollers het volgende:

[..]
Het zou me niks verbazen als die toko eigenlijk gewoon van z'n ouders is en dat hij het gewoon runt/uitbaat.
Prima plek voor pensionado's :P
Dit.

Net als dat Denise haar ding niet van haar is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 08-09-2022 22:05:00 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205899879
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 21:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit.

Net als dat Denise haar ding niet van haar is.
Dat is een feit. Is van haar oom en zij is bij hem in dienst. Maar van Martijn weet niemand precies hoe het zit, behalve dat het onmogelijk lijkt dat hij zelf de eigenaar is, of dat het een hele aparte constructie is geweest waardoor die eventueel eigenaar is vanwege belastingtechnische reden ofzoiets via een schenkingscontructie(?) Ik ben wel verrast dat nog niemand dit heeft gevraagd of is uitgezocht. Een backpackende twintiger die denkt “hey een groot gebouw vlakbij het strand in Portugal, dat lijkt me net iets voor mij, dat koop ik ff”.
pi_205900728
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 22:30 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dat is een feit. Is van haar oom en zij is bij hem in dienst. Maar van Martijn weet niemand precies hoe het zit, behalve dat het onmogelijk lijkt dat hij zelf de eigenaar is, of dat het een hele aparte constructie is geweest waardoor die eventueel eigenaar is vanwege belastingtechnische reden ofzoiets via een schenkingscontructie(?) Ik ben wel verrast dat nog niemand dit heeft gevraagd of is uitgezocht. Een backpackende twintiger die denkt “hey een groot gebouw vlakbij het strand in Portugal, dat lijkt me net iets voor mij, dat koop ik ff”.
Op de website van de B en B staat dit. Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?

"Het hotel is gebouwd in de jaren 80 door een rijke familie. Dit is terug te zien in de vele decoraties aan de binnenkant.

In 2003 werd het gebouw overgenomen door twee Nederlanders en omgetoverd tot hotel met een prachtige siertuin.

Sinds 2017 wordt het hotel gerund door één van de eigenaren en een Nederlandse familie."


We hebben toch alleen de NL familie gezien. Martijn maakt daar deel van uit. Waarom dan apart benoemen? Of is het helemaal gefaked. Of Martijn heeft een aandeel maar noemt zich eigenaar.
  donderdag 8 september 2022 @ 23:31:43 #266
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_205900945
Martijn uit B&B Vol Liefde gaat schoonouders ontmoeten

Ouders Ronald en Jacqueline, met wie Martijn de B&B runt, hebben de een na de andere dame zien komen en gaan in Casa Deixa O Resto. Toch springt er één met kop en schouders bovenuit: Fenna. Niet alleen zijn ouders zijn gek op de 25-jarige lerares, ook Martijn weet al vanaf het moment dat hun blikken elkaar kruisen dat Fenna voor hem de ware is.

Fenna besluit dan ook al snel na de opnames Bonaire te verlaten en naar Portugal te verhuizen. Momenteel woont Fenna in Lissabon en reist ze op en neer naar Santiago do Cacém, waar Martijn woont. Donderdag doet ze dat gezellig met haar ouders.
https://www.rtlboulevard.(...)ontmoet-ouders-fenna
pi_205901770
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 23:14 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Op de website van de B en B staat dit. Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?

"Het hotel is gebouwd in de jaren 80 door een rijke familie. Dit is terug te zien in de vele decoraties aan de binnenkant.

In 2003 werd het gebouw overgenomen door twee Nederlanders en omgetoverd tot hotel met een prachtige siertuin.

Sinds 2017 wordt het hotel gerund door één van de eigenaren en een Nederlandse familie."


We hebben toch alleen de NL familie gezien. Martijn maakt daar deel van uit. Waarom dan apart benoemen? Of is het helemaal gefaked. Of Martijn heeft een aandeel maar noemt zich eigenaar.
Wat een wazig verhaal zeg…klinkt alsof die zeker geen eigenaar is in elk geval. Beetje nep dus allemaal, maar Martijn als de productie zullen er geen belang bij hebben te vertellen hoe het echt zit omdat dan de formule “b en b eigenaar zoekt liefde” een beetje slap wordt. Misschien zullen we het wel nooit weten :)
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:25:41 #268
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_205902988
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 23:14 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Op de website van de B en B staat dit:
Sinds 2017 wordt het hotel gerund door één van de eigenaren en een Nederlandse familie."


Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?

De vader en moeder hebben drie of vier kinderen, een andere zoon was ook in de aflevering rechts op de foto kampvuur, dus wanneer al deze kinderen al een voortijdig voorschot zouden krijgen, moet je als ouders wel wat centen hebben.

Misschien net zo iets als in Denise in Spanje, appartementen complex is van een eigenaar (oom) en het wordt gerund door een Nederlandse familie, Denise en haar moeder.
pi_205903185
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 23:14 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Op de website van de B en B staat dit. Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?

"Het hotel is gebouwd in de jaren 80 door een rijke familie. Dit is terug te zien in de vele decoraties aan de binnenkant.

In 2003 werd het gebouw overgenomen door twee Nederlanders en omgetoverd tot hotel met een prachtige siertuin.

Sinds 2017 wordt het hotel gerund door één van de eigenaren en een Nederlandse familie."


We hebben toch alleen de NL familie gezien. Martijn maakt daar deel van uit. Waarom dan apart benoemen? Of is het helemaal gefaked. Of Martijn heeft een aandeel maar noemt zich eigenaar.
Het klinkt gewoon meer alsof Martijn (of zijn ouders) de exploitatie van de onderneming op zich hebben. Je bent dan niet de eigenaar van het pand, mwaar wel de eigenaar van de onderneming die in het pand zit.
pi_205906584
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 01:27 schreef Flow3r het volgende:
Natasja gaat samenwonen met Huub, hij mag niet meer weg

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hij is 2 weken weggeweest en dat waren de ergste weken van haar weken, de sleutel naar haar hart is gevonden

[ afbeelding ]

*;
Ik geloof het gewoon niet dat een man het uithoud bij Natasja, of haar zelfs maar aantrekkelijk vindt.
Geen idee wie Huub is, we zullen straks wel lezen dat hij haar rekening geplunderd heeft of zichzelf toch niet was of welk onzin verhaal ook.

Natasja 😬
pi_205906764
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 23:14 schreef Vuvuzelala het volgende:

Op de website van de B en B staat dit. Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?

"Het hotel is gebouwd in de jaren 80 door een rijke familie. Dit is terug te zien in de vele decoraties aan de binnenkant.

In 2003 werd het gebouw overgenomen door twee Nederlanders en omgetoverd tot hotel met een prachtige siertuin.

Sinds 2017 wordt het hotel gerund door één van de eigenaren en een Nederlandse familie."


We hebben toch alleen de NL familie gezien. Martijn maakt daar deel van uit. Waarom dan apart benoemen? Of is het helemaal gefaked. Of Martijn heeft een aandeel maar noemt zich eigenaar.
Martijn was gewoon de vrijgezel van het programma, dat toevallig B&B heet, net als Denise. ("oom", ze doet gewoon administratie voor een appartementencomplex, niet eens een B&B)

Deze B&B is van de ouders van Martijn, getuige de oubollige bejaardentehuis style inrichting.
Hij zou er gezien zijn dwangmatige "imago" iets hip en trendy van maken.

Daarbij was hij al jaren op reis meen ik, jaren in Nepal en dan spaar je weinig. Nu doet hij gewoon de administratie af en toe, spreekt nooit met passie over de, B&B die nergens aansluit bij wat hij wil uitdragen ("ik ben een globetrotter surfdude" etc).

Dus, de ouders, nog steeds happy samen zo te zien, kunnen lekker hun B&B blijven runnen, de, ware eigenaren met hun andere kids.
pi_205910179
Eerst het leuke gedeelte, ik vind het zo ontzettend leuk dat Astrid en Harmjan het zo leuk hebben, wat ik ook van haar vond, ze was denk ik wel eerlijk . Vind het geweldig dat ze het leuk hebben en hoop dat Harm Jan een blijvertje is maar ik denk het wel.

Dan het mindere.
Denise kan volgens mij gewoon niet tegen afwijzingen.. ik denk dat Dave echt wel gewoon oprecht is geweest naar de pers , maar Denise kan het gewoon niet hebben dat Dave toch niet voor haar koos en toen is ze maar in de wraak modus gegaan.

Martijn en Fenna , ik wil wel eens zien hoe het over een jaar is. En ik denk dat Fenna wel een wolf in schaapskleren is.
India, ga er na toe!
  Vis een optie? vrijdag 9 september 2022 @ 19:14:16 #273
70532 loveli
N
pi_205910406
Dave heeft oprecht 25 keer oprecht gezegd dat 'ie oprecht hoopte dat Denise z'n oprechte woorden ook oprecht zou geloven.

Ofzo.

Verder geloof ik oprecht dat Dave wilde winnen.
crap in = crap out
pi_205914948
Natash wilde waarschijnlijk niet alleen achterblijven ...dus heeft een vriend van de plank gehaald en afgestoft.

Lekker wijnen onder de noemer " sociale drinker "
  Miss 200.000.000! zondag 11 september 2022 @ 09:05:41 #275
367000 roos94
pi_205930201
https://lovereality.nl/bb(...)-op-beschuldigingen/

Die is echt van het padje af :D

En ik las dit over richard; hij heeft in interview toegegeven dat het alleen voor de reclame was van zijn b&b en dat hij vanaf het begin al wist dat er geen vrouw zat bij die filmpjes voor hem..

[ Bericht 22% gewijzigd door roos94 op 11-09-2022 09:27:27 ]
pi_205930492
quote:
Heel dat stuk gelezen. Niets wijzer geworden. Er lijken ook twee klachten door elkaar te lopen. Eén klacht in de MeToo-sfeer en een klacht over hoe haar B&B Vol Liefde-avontuur is samengevat in de reality-tv-rapportage. Alsof Denise pas net heeft ontdekt dat als er opnames worden gemaakt, er meestal maar een klein deel van wordt uitgezonden. En dat is natuurlijk het deel dat leuk is voor de kijkers.

Ik vrees dat dit soort video's haar meer schaden toebrengen dan dat ze schade repareren, maar ook dat Denise zelf gaan ontdekken. Een oude beurswijsheid lijkt mij ook hier van toepassing: "Wie geschoren wordt, moet stilzitten."
pi_205930725
Die zet zichzelf nu echt als gek neer.

Laat iemand in haar omgeving zeggen dat ze dit gewoon moet verwijderen.
Dat vorige bericht was gezeik, nu komt het echt over alsof ze niet goed is. Jammer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 11 september 2022 @ 10:31:44 #278
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205931051
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2022 09:05 schreef roos94 het volgende:
https://lovereality.nl/bb(...)-op-beschuldigingen/

Die is echt van het padje af :D

En ik las dit over richard; hij heeft in interview toegegeven dat het alleen voor de reclame was van zijn b&b en dat hij vanaf het begin al wist dat er geen vrouw zat bij die filmpjes voor hem..
Goh, leuk voor de dames en met name Simone. Sympathiek weer van onze kokkelvisser. Wat een oprechte man, hart op de goede plek. Klein hartje, voor wie het nog niet wist. Ruwe bolster. Echt een fijne vent.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205931076
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2022 09:05 schreef roos94 het volgende:
https://lovereality.nl/bb(...)-op-beschuldigingen/

Die is echt van het padje af :D

En ik las dit over richard; hij heeft in interview toegegeven dat het alleen voor de reclame was van zijn b&b en dat hij vanaf het begin al wist dat er geen vrouw zat bij die filmpjes voor hem..
Ah, Denise blijft in haar eigen gelijk hangen. Verrassend :')
Zo eindigt ze als verzuurd oud wijf. :W

Richard was gisteren te gast bij Humberto. Ik denk dat hij best wel een goed verhaal had; hij zei ja tegen de opnames omdat hij gratis reclame goed kon gebruiken. Volgens mij stond hij best open voor liefde; maar er moet wel meer zijn dan elkaar alleen een beetje aardig vinden. En Simone was zilver voor hem, maar geen goud. Tja, dat kan natuurlijk. Het programma heeft hem denk ik wel wat goed gedaan, maar zal zeker nog wat tijd nodig hebben om wat dingen te verwerken en op een rij te zetten. Maar als die zijn best doet komt hij er wel.
pi_205931278
Ik vind Denise niet verward of doorgedraaid overkomen maar gefrustreerd over de (volgens haar onwaarachtige) verhaallijn, de manier waarop er met een melding is omgegaan en de onmogelijkheid om er iets over naar buiten te brengen vanwege een contract. Ik snap die frustratie wel. Er zijn al zo lang klachten over de manier waarop er met deelnemers aan televisieprogramma's wordt omgegaan, bijvoorbeeld in het Voiceschandaal.

Het filmpje heb ik trouwens niet bekeken, want het klinkt tenenkrommend.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 11 september 2022 @ 10:58:25 #281
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205931331
Ik riep het al een tijdje, Denise mooie meid mooi figuur maar heeft serieus issues. Zij heeft in vorige relaties veel shit meegemaakt wat ze nu op toekomstige mannen projecteert. Ben is opdringerig en laat alarmbellen afgaan, Dave is “anders” wanneer hij gedronken heeft enz.
Maar ik hoor haar nooit zeggen, joh misschien ben ik wel helemaal niet klaar voor een relatie…misschien ligt het niet aan die mannen maar aan mij? Deze dame moet gewoon tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
pi_205932457


[ Bericht 53% gewijzigd door Za op 11-09-2022 13:05:17 ]
pi_205932562
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 00:11 schreef RipCity het volgende:

Flinke opslagruimte in dr neus iig
Ah man bah zoiets zeggen over een meisje van 19.
Ze is prachtig.
  zondag 11 september 2022 @ 13:38:48 #284
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205932932
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 10:34 schreef jaha het volgende:

[..]

Richard was gisteren te gast bij Humberto. Ik denk dat hij best wel een goed verhaal had; hij zei ja tegen de opnames omdat hij gratis reclame goed kon gebruiken. Volgens mij stond hij best open voor liefde; maar er moet wel meer zijn dan elkaar alleen een beetje aardig vinden. En Simone was zilver voor hem, maar geen goud. Tja, dat kan natuurlijk. Het programma heeft hem denk ik wel wat goed gedaan, maar zal zeker nog wat tijd nodig hebben om wat dingen te verwerken en op een rij te zetten. Maar als die zijn best doet komt hij er wel.
Wat een eerlijke man. Goud. Hart op de tong. Klein hartje, voor wie het nog niet wist. Hart (klein!) stikke puur. Oprecht!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205934084
quote:
9s.gif Op zondag 11 september 2022 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:

Wat een eerlijke man. Goud. Hart op de tong. Klein hartje, voor wie het nog niet wist. Hart (klein!) stikke puur. Oprecht!
Vieze man.

Dan deed Hans het beter op tv, voor de liefhebbers:

pi_205944263
Wat zet Denise zich voor lul zeg met dat filmpje. Ze is volgens mij vooral aangetast in haar ego en gaat daardoor een beetje gekke dingen doen.

Heb een stukje Humberto terug gekeken, ik vond Richard behoorlijk kwetsend over de dames, helemaal richting Simone. Waarom dan toen ze weg ging dat “ik hou van jou” naar haar. Ook vraag ik me af of hij blij moet zijn met alle reclame, geen haar op mijn hoofd die op zijn park wil gaan zitten.
pi_205944945
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 09:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat zet Denise zich voor lul zeg met dat filmpje. Ze is volgens mij vooral aangetast in haar ego en gaat daardoor een beetje gekke dingen doen.

Heb een stukje Humberto terug gekeken, ik vond Richard behoorlijk kwetsend over de dames, helemaal richting Simone. Waarom dan toen ze weg ging dat “ik hou van jou” naar haar. Ook vraag ik me af of hij blij moet zijn met alle reclame, geen haar op mijn hoofd die op zijn park wil gaan zitten.
Hij had gewoon zijn mond moeten houden daarover, nu weet iedereen dit en is het slechte reclame geworden.
Ik zou op basis van deze uitspraak echt niet denken van joh ik ga daar even heen, als hij zo met die dames is omgegaan (vooral met Simone, die is echt gebruikt voor de publiciteit)
  maandag 12 september 2022 @ 10:25:04 #288
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205945001
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 10:20 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]
Hij had gewoon zijn mond moeten houden daarover, nu weet iedereen dit en is het slechte reclame geworden.
Ik zou op basis van deze uitspraak echt niet denken van joh ik ga daar even heen, als hij zo met die dames is omgegaan (vooral met Simone, die is echt gebruikt voor de publiciteit)
Er bestaat geen slechte reclame. Genoeg tokkies die nog weglopen met deze man hoor. Je moet het wel heel bont maken, wil zo'n programma geen animo voor je nering creëren.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Vis een optie? maandag 12 september 2022 @ 11:01:47 #289
70532 loveli
N
pi_205945401
Team Denise. Contract getekend dat ze zich niet negatief mag uitlaten, ze vindt een manier om zich de mond niet te laten snoeren. Da's best lef hebben, 1 vrouw vs media-savvy bluecircle.
Eerste strategie was terughoudend, niet meewerken aan Boulevard (ook Bluecircle) dat het vervolgens weer groter maakte en voor de beeldvorming precies de juiste beelden 3x afspeelde. Geen idee of ze het op een betere manier had kunnen doen, zo te horen heeft een jurist de tekst nagelopen.

Astrid werd ook gemanipuleerd voor de kijkcijfers:

https://www.mediacourant.(...)zijn-gewoon-gepusht/

quote:
Astrid flink pissig
En ook Astrid ‘kenau’ Vos is behoorlijk over de zeik. Zij doet haar beklag in De Telegraaf, samen met de liefdespartner die ze heeft overgehouden aan het programma: Harmjan. “De filmploeg heeft me continu getriggerd. Ze wisten exact hoe ze mij uit mijn comfortzone moesten krijgen”, klaagt ze.

Harmjan stelt dat er sprake was van serieuze manipulatie. “Er vond een continue golfbeweging plaats waarbij het voelde alsof we geen regie meer hadden over ons eigen leven.”
Link naar telegraafartikel voor abonnees:
https://www.telegraaf.nl/(...)regie-over-ons-leven
crap in = crap out
  Miss 200.000.000! maandag 12 september 2022 @ 13:13:34 #290
367000 roos94
pi_205946992
Tis geen 2000 meer he, iedereen weet hoe realitytv werkt en dat ze een karikatuur van je maken om zoveel mogelijk kijkers te trekken.
  maandag 12 september 2022 @ 19:39:24 #291
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_205951162
harmJan en Astrid waren net bij Boulevard heel realistisch.. 'wij willen in het programma de liefde vinden, zij willen goede tv maken en dat botst wel eens."
Zij herkenden zich niet echt in het artikel in de Telegraaf.

Denise-verhaal was nog steeds wazig..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_205953257
quote:
6s.gif Op maandag 12 september 2022 19:39 schreef E.T. het volgende:
harmJan en Astrid waren net bij Boulevard heel realistisch.. 'wij willen in het programma de liefde vinden, zij willen goede tv maken en dat botst wel eens."
Zij herkenden zich niet echt in het artikel in de Telegraaf.

Dus de Telegraaf gaat eigenlijk met hun verhaal aan de haal?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 12 september 2022 @ 21:56:55 #293
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_205953377
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2022 21:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dus de Telegraaf gaat eigenlijk met hun verhaal aan de haal?
of damage-control van Blue Circle ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Vis een optie? dinsdag 13 september 2022 @ 00:14:35 #294
70532 loveli
N
pi_205955431
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2022 21:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dus de Telegraaf gaat eigenlijk met hun verhaal aan de haal?
Telegraaf was tot een paar jaar geleden van Talpa, die weer diep in Fremantle zitten waar Blue Circle (bekend van Boulevard en De Villa, alles voor de kijkcijfers) onder valt. Ofzo (5 sec googelen en je ziet een paar connecties). Dus uiteindelijk is het een grote BlueCirclejerk.
crap in = crap out
pi_205955446
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 00:14 schreef loveli het volgende:

[..]
Telegraaf was tot een paar jaar geleden van Talpa, die weer diep in Fremantle zitten waar Blue Circle (bekend van Boulevard en De Villa, alles voor de kijkcijfers) onder valt. Ofzo (5 sec googelen en je ziet een paar connecties). Dus uiteindelijk is het een grote BlueCirclejerk.
:D!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205955867
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 09:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

Heb een stukje Humberto terug gekeken, ik vond Richard behoorlijk kwetsend over de dames, helemaal richting Simone. Waarom dan toen ze weg ging dat “ik hou van jou” naar haar. Ook vraag ik me af of hij blij moet zijn met alle reclame, geen haar op mijn hoofd die op zijn park wil gaan zitten.
Het gekke is dat jij de eerste was die in me opkwam toen ik dat park zag, dat is iets voor TaksiZonderSuiker.
Je wilt er niet heen, serieus? En al die reclame eromheen dan, het is een plaatje die B&B, en mocht je goud zijn, nou ja je weet wel, Richard is nog zoekende vermits je lang haar hebt dan.
pi_205955879
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 10:20 schreef Bulletdodger het volgende:

Hij had gewoon zijn mond moeten houden daarover, nu weet iedereen dit en is het slechte reclame geworden.
Ik zou op basis van deze uitspraak echt niet denken van joh ik ga daar even heen, als hij zo met die dames is omgegaan (vooral met Simone, die is echt gebruikt voor de publiciteit)
Jij ookal niet, jij stond als tweede op mijn to go lijstje van users die ik richting de B&B van Richard zag gaan. Immers wil iedereen een stukje van die taart, maar er is maar 1 Richard.

Jammer dat de tv kantine er niet meer is, ik zou graag Carlo hem als typetje zien doen.
pi_205956153
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 04:46 schreef Za het volgende:

[..]
Het gekke is dat jij de eerste was die in me opkwam toen ik dat park zag, dat is iets voor TaksiZonderSuiker.
Je wilt er niet heen, serieus? En al die reclame eromheen dan, het is een plaatje die B&B, en mocht je goud zijn, nou ja je weet wel, Richard is nog zoekende vermits je lang haar hebt dan.
Ik heb lang haar en ontzettende goede billen dus geen sponzen nodig voor mij.
  Vis een optie? dinsdag 13 september 2022 @ 10:12:00 #299
70532 loveli
N
pi_205957277
Het succes van vorig jaar zat voor mij het kneuterige, onbeholpene. De jongens met PlayStation bij Debbie, Romana bij Bert, de wat kleurloze Vincent en Art die wat toevoegde. Na dit seizoen is het wel klaar met de integere Moniques en HarmJannen, de 'paradijsvogels' als Desiree en die gemutste kokkelvisser zijn spraakmakender. Liefst buiten Europa, leuker voor de cameraploeg.
crap in = crap out
pi_205958576
En we gaan nog even doorrrrr ....:

quote:
Uitspraak Eddy Zoey verbijstert B&B vol liefde-Denise: ‘Noem je mij nou een terrorist?’

Eddy Zoey heeft gisteravond in RTL Boulevard voor verbijstering gezorgd bij B&B vol liefde-kandidate Denise. Aan het slot van de uitzending sneerde hij: ,,RTL’s stelling ‘niet onderhandelen met terroristen’, snap ik ook wel.” Op Instagram reageert Denise: ‘Te laag dit!’
Bron: AD.nl, 12 september 2022.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')