abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! maandag 5 september 2022 @ 07:25:41 #251
367000 roos94
pi_205856054
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Die Fenna wordt nog een wolf in schaapskleren voor die arme ouders. Een Paard van Troje!
Hup BenB weg en hun zoon weekt zich helemaal los!
Inderdaad.
Mannen doen veel ondoordachte dingen voor de liefde ;-)
Maar dit vind ik wel heel veel invloed van Fenna.
The secret of getting ahead is getting started
  Vis een optie? maandag 5 september 2022 @ 16:45:27 #253
70532 loveli
N
pi_205856392
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:10 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]
Inderdaad.
Mannen doen veel ondoordachte dingen voor de liefde ;-)
Maar dit vind ik wel heel veel invloed van Fenna.
En ik maar denken dat er niets dommers bestaat dan een verliefde vrouw. Martijn bewijst mijn ongelijk
crap in = crap out
pi_205856926
Ik dacht snel gelezen dat het verhaal van Martijn van De Speld was :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_205860075
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:45 schreef loveli het volgende:

[..]
En ik maar denken dat er niets dommers bestaat dan een verliefde vrouw. Martijn bewijst mijn ongelijk
Ik vind het eigenlijk wel logisch; het had alleen 10 jaar eerder moeten gebeuren. De ouders van Martijn hebben gewoon niet door gehad dat ze heel lang zijn ontwikkeling wat hebben tegengehouden. Fenna breekt wel wat open, dus op zich is het niet ongezond dat ze even wat anders gaan doen.
  dinsdag 6 september 2022 @ 01:27:12 #256
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205862436
Natasja gaat samenwonen met Huub, hij mag niet meer weg

Hij is 2 weken weggeweest en dat waren de ergste weken van haar weken, de sleutel naar haar hart is gevonden

*;
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 september 2022 @ 02:23:45 #257
367000 roos94
pi_205862475
Lekker samen wijnen
pi_205862968
Is zie gelijk een compleet andere Natasja! Leuk voor ze
  dinsdag 6 september 2022 @ 10:47:41 #259
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205864296
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 20:41 schreef jaha het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk wel logisch; het had alleen 10 jaar eerder moeten gebeuren. De ouders van Martijn hebben gewoon niet door gehad dat ze heel lang zijn ontwikkeling wat hebben tegengehouden. Fenna breekt wel wat open, dus op zich is het niet ongezond dat ze even wat anders gaan doen.
Lijkt me ook best gezond.

Maar niet iets waar pa en moe helemaal rekening mee hadden gehouden, toen zoonlief aan de vrouw moest (en een gezinnetje moest stichten op de bovenverdieping).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205865332
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 07:57 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Is zie gelijk een compleet andere Natasja! Leuk voor ze
Voor mn gevoel is ze 10kg afgevallen ook, als het niet meer is. Volgens mij had ze ook iets met haar been dus dat verklaard evt wel wat. maar goed om te zien dat ze nu zo straalt

[ Bericht 9% gewijzigd door Vuvuzelala op 06-09-2022 12:17:32 ]
pi_205895902
Martijn die zn compleet opgebouwde B & B op wilt geven zodra de eerste de beste vrouw voorbij komt … zucht. Jammer en zo dom vind ik dat, je begint ergens aan je ouders steunen je daar volledig in en na een paar(?) jaar bedenk je jezelf dat het er toch wel wat eenzaam is en er toch wel weinig te doen is. Mijn simpele mening is dan altijd als je zo makkelijk van gedachten kunt veranderen door een externe factor dan heeft het je ook te weinig moeite gekost het überhaupt te verkrijgen. Mijn vermoeden is dan meteen dat er iets speelt waar wij niks van weten, want hoe kan een rondreizende 20’er opeens besluiten een enorm groot gebouw in (weliswaar afgelegen maar toch vlakbij zee) te kopen? En dan er nu al zo snel weer afscheid van te willen nemen? Nogmaals, zulke teksten kun je alleen vertellen als het weinig moeite heeft gekost lijkt me. En ook wel sneu voor die ouders die daar voor/met hem werken en hij dan dakloos maakt begrijp ik?
pi_205899241
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 19:37 schreef Eagles89 het volgende:
Martijn die zn compleet opgebouwde B & B op wilt geven zodra de eerste de beste vrouw voorbij komt … zucht. Jammer en zo dom vind ik dat, je begint ergens aan je ouders steunen je daar volledig in en na een paar(?) jaar bedenk je jezelf dat het er toch wel wat eenzaam is en er toch wel weinig te doen is. Mijn simpele mening is dan altijd als je zo makkelijk van gedachten kunt veranderen door een externe factor dan heeft het je ook te weinig moeite gekost het überhaupt te verkrijgen. Mijn vermoeden is dan meteen dat er iets speelt waar wij niks van weten, want hoe kan een rondreizende 20’er opeens besluiten een enorm groot gebouw in (weliswaar afgelegen maar toch vlakbij zee) te kopen? En dan er nu al zo snel weer afscheid van te willen nemen? Nogmaals, zulke teksten kun je alleen vertellen als het weinig moeite heeft gekost lijkt me. En ook wel sneu voor die ouders die daar voor/met hem werken en hij dan dakloos maakt begrijp ik?
Het zou me niks verbazen als die toko eigenlijk gewoon van z'n ouders is en dat hij het gewoon runt/uitbaat.
Prima plek voor pensionado's :P
pi_205899266
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 21:57 schreef Noisecontrollers het volgende:

[..]
Het zou me niks verbazen als die toko eigenlijk gewoon van z'n ouders is en dat hij het gewoon runt/uitbaat.
Prima plek voor pensionado's :P
Dit.

Net als dat Denise haar ding niet van haar is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 08-09-2022 22:05:00 ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_205899879
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 21:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit.

Net als dat Denise haar ding niet van haar is.
Dat is een feit. Is van haar oom en zij is bij hem in dienst. Maar van Martijn weet niemand precies hoe het zit, behalve dat het onmogelijk lijkt dat hij zelf de eigenaar is, of dat het een hele aparte constructie is geweest waardoor die eventueel eigenaar is vanwege belastingtechnische reden ofzoiets via een schenkingscontructie(?) Ik ben wel verrast dat nog niemand dit heeft gevraagd of is uitgezocht. Een backpackende twintiger die denkt “hey een groot gebouw vlakbij het strand in Portugal, dat lijkt me net iets voor mij, dat koop ik ff”.
pi_205900728
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 22:30 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dat is een feit. Is van haar oom en zij is bij hem in dienst. Maar van Martijn weet niemand precies hoe het zit, behalve dat het onmogelijk lijkt dat hij zelf de eigenaar is, of dat het een hele aparte constructie is geweest waardoor die eventueel eigenaar is vanwege belastingtechnische reden ofzoiets via een schenkingscontructie(?) Ik ben wel verrast dat nog niemand dit heeft gevraagd of is uitgezocht. Een backpackende twintiger die denkt “hey een groot gebouw vlakbij het strand in Portugal, dat lijkt me net iets voor mij, dat koop ik ff”.
Op de website van de B en B staat dit. Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?

"Het hotel is gebouwd in de jaren 80 door een rijke familie. Dit is terug te zien in de vele decoraties aan de binnenkant.

In 2003 werd het gebouw overgenomen door twee Nederlanders en omgetoverd tot hotel met een prachtige siertuin.

Sinds 2017 wordt het hotel gerund door één van de eigenaren en een Nederlandse familie."

We hebben toch alleen de NL familie gezien. Martijn maakt daar deel van uit. Waarom dan apart benoemen? Of is het helemaal gefaked. Of Martijn heeft een aandeel maar noemt zich eigenaar.
  donderdag 8 september 2022 @ 23:31:43 #266
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_205900945
Martijn uit B&B Vol Liefde gaat schoonouders ontmoeten

Ouders Ronald en Jacqueline, met wie Martijn de B&B runt, hebben de een na de andere dame zien komen en gaan in Casa Deixa O Resto. Toch springt er één met kop en schouders bovenuit: Fenna. Niet alleen zijn ouders zijn gek op de 25-jarige lerares, ook Martijn weet al vanaf het moment dat hun blikken elkaar kruisen dat Fenna voor hem de ware is.

Fenna besluit dan ook al snel na de opnames Bonaire te verlaten en naar Portugal te verhuizen. Momenteel woont Fenna in Lissabon en reist ze op en neer naar Santiago do Cacém, waar Martijn woont. Donderdag doet ze dat gezellig met haar ouders.
https://www.rtlboulevard.(...)ontmoet-ouders-fenna
pi_205901770
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 23:14 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Op de website van de B en B staat dit. Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?

"Het hotel is gebouwd in de jaren 80 door een rijke familie. Dit is terug te zien in de vele decoraties aan de binnenkant.

In 2003 werd het gebouw overgenomen door twee Nederlanders en omgetoverd tot hotel met een prachtige siertuin.

Sinds 2017 wordt het hotel gerund door één van de eigenaren en een Nederlandse familie."

We hebben toch alleen de NL familie gezien. Martijn maakt daar deel van uit. Waarom dan apart benoemen? Of is het helemaal gefaked. Of Martijn heeft een aandeel maar noemt zich eigenaar.
Wat een wazig verhaal zeg…klinkt alsof die zeker geen eigenaar is in elk geval. Beetje nep dus allemaal, maar Martijn als de productie zullen er geen belang bij hebben te vertellen hoe het echt zit omdat dan de formule “b en b eigenaar zoekt liefde” een beetje slap wordt. Misschien zullen we het wel nooit weten :)
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:25:41 #268
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_205902988
quote:

[..]
Op de website van de B en B staat dit:

Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?

De vader en moeder hebben drie of vier kinderen, een andere zoon was ook in de aflevering rechts op de foto kampvuur, dus wanneer al deze kinderen al een voortijdig voorschot zouden krijgen, moet je als ouders wel wat centen hebben.

Misschien net zo iets als in Denise in Spanje, appartementen complex is van een eigenaar (oom) en het wordt gerund door een Nederlandse familie, Denise en haar moeder.
pi_205903185
quote:

[..]

Het klinkt gewoon meer alsof Martijn (of zijn ouders) de exploitatie van de onderneming op zich hebben. Je bent dan niet de eigenaar van het pand, mwaar wel de eigenaar van de onderneming die in het pand zit.
pi_205906584
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 01:27 schreef Flow3r het volgende:
Natasja gaat samenwonen met Huub, hij mag niet meer weg

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hij is 2 weken weggeweest en dat waren de ergste weken van haar weken, de sleutel naar haar hart is gevonden

[ afbeelding ]

*;
Ik geloof het gewoon niet dat een man het uithoud bij Natasja, of haar zelfs maar aantrekkelijk vindt.
Geen idee wie Huub is, we zullen straks wel lezen dat hij haar rekening geplunderd heeft of zichzelf toch niet was of welk onzin verhaal ook.

Natasja 😬
pi_205906764
quote:

Martijn was gewoon de vrijgezel van het programma, dat toevallig B&B heet, net als Denise. ("oom", ze doet gewoon administratie voor een appartementencomplex, niet eens een B&B)

Deze B&B is van de ouders van Martijn, getuige de oubollige bejaardentehuis style inrichting.
Hij zou er gezien zijn dwangmatige "imago" iets hip en trendy van maken.

Daarbij was hij al jaren op reis meen ik, jaren in Nepal en dan spaar je weinig. Nu doet hij gewoon de administratie af en toe, spreekt nooit met passie over de, B&B die nergens aansluit bij wat hij wil uitdragen ("ik ben een globetrotter surfdude" etc).

Dus, de ouders, nog steeds happy samen zo te zien, kunnen lekker hun B&B blijven runnen, de, ware eigenaren met hun andere kids.
pi_205910179
Eerst het leuke gedeelte, ik vind het zo ontzettend leuk dat Astrid en Harmjan het zo leuk hebben, wat ik ook van haar vond, ze was denk ik wel eerlijk . Vind het geweldig dat ze het leuk hebben en hoop dat Harm Jan een blijvertje is maar ik denk het wel.

Dan het mindere.
Denise kan volgens mij gewoon niet tegen afwijzingen.. ik denk dat Dave echt wel gewoon oprecht is geweest naar de pers , maar Denise kan het gewoon niet hebben dat Dave toch niet voor haar koos en toen is ze maar in de wraak modus gegaan.

Martijn en Fenna , ik wil wel eens zien hoe het over een jaar is. En ik denk dat Fenna wel een wolf in schaapskleren is.
India, ga er na toe!
  Vis een optie? vrijdag 9 september 2022 @ 19:14:16 #273
70532 loveli
N
pi_205910406
Dave heeft oprecht 25 keer oprecht gezegd dat 'ie oprecht hoopte dat Denise z'n oprechte woorden ook oprecht zou geloven.

Ofzo.

Verder geloof ik oprecht dat Dave wilde winnen.
crap in = crap out
pi_205914948
Natash wilde waarschijnlijk niet alleen achterblijven ...dus heeft een vriend van de plank gehaald en afgestoft.

Lekker wijnen onder de noemer " sociale drinker "
  Miss 200.000.000! zondag 11 september 2022 @ 09:05:41 #275
367000 roos94
pi_205930201
https://lovereality.nl/bb(...)-op-beschuldigingen/

Die is echt van het padje af :D

En ik las dit over richard; hij heeft in interview toegegeven dat het alleen voor de reclame was van zijn b&b en dat hij vanaf het begin al wist dat er geen vrouw zat bij die filmpjes voor hem..

[ Bericht 22% gewijzigd door roos94 op 11-09-2022 09:27:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')