Lolquote:Op zondag 4 september 2022 23:38 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
https://lovereality.nl/ma(...)t-nieuws-over-fenna/
Inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2022 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Die Fenna wordt nog een wolf in schaapskleren voor die arme ouders. Een Paard van Troje!
Hup BenB weg en hun zoon weekt zich helemaal los!
En ik maar denken dat er niets dommers bestaat dan een verliefde vrouw. Martijn bewijst mijn ongelijkquote:Op maandag 5 september 2022 16:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mannen doen veel ondoordachte dingen voor de liefde ;-)
Maar dit vind ik wel heel veel invloed van Fenna.
Ik vind het eigenlijk wel logisch; het had alleen 10 jaar eerder moeten gebeuren. De ouders van Martijn hebben gewoon niet door gehad dat ze heel lang zijn ontwikkeling wat hebben tegengehouden. Fenna breekt wel wat open, dus op zich is het niet ongezond dat ze even wat anders gaan doen.quote:Op maandag 5 september 2022 16:45 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er niets dommers bestaat dan een verliefde vrouw. Martijn bewijst mijn ongelijk
Lijkt me ook best gezond.quote:Op maandag 5 september 2022 20:41 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel logisch; het had alleen 10 jaar eerder moeten gebeuren. De ouders van Martijn hebben gewoon niet door gehad dat ze heel lang zijn ontwikkeling wat hebben tegengehouden. Fenna breekt wel wat open, dus op zich is het niet ongezond dat ze even wat anders gaan doen.
Voor mn gevoel is ze 10kg afgevallen ook, als het niet meer is. Volgens mij had ze ook iets met haar been dus dat verklaard evt wel wat. maar goed om te zien dat ze nu zo straaltquote:Op dinsdag 6 september 2022 07:57 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Is zie gelijk een compleet andere Natasja! Leuk voor ze
Het zou me niks verbazen als die toko eigenlijk gewoon van z'n ouders is en dat hij het gewoon runt/uitbaat.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:37 schreef Eagles89 het volgende:
Martijn die zn compleet opgebouwde B & B op wilt geven zodra de eerste de beste vrouw voorbij komt … zucht. Jammer en zo dom vind ik dat, je begint ergens aan je ouders steunen je daar volledig in en na een paar(?) jaar bedenk je jezelf dat het er toch wel wat eenzaam is en er toch wel weinig te doen is. Mijn simpele mening is dan altijd als je zo makkelijk van gedachten kunt veranderen door een externe factor dan heeft het je ook te weinig moeite gekost het überhaupt te verkrijgen. Mijn vermoeden is dan meteen dat er iets speelt waar wij niks van weten, want hoe kan een rondreizende 20’er opeens besluiten een enorm groot gebouw in (weliswaar afgelegen maar toch vlakbij zee) te kopen? En dan er nu al zo snel weer afscheid van te willen nemen? Nogmaals, zulke teksten kun je alleen vertellen als het weinig moeite heeft gekost lijkt me. En ook wel sneu voor die ouders die daar voor/met hem werken en hij dan dakloos maakt begrijp ik?
Dit.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:57 schreef Noisecontrollers het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die toko eigenlijk gewoon van z'n ouders is en dat hij het gewoon runt/uitbaat.
Prima plek voor pensionado's
Dat is een feit. Is van haar oom en zij is bij hem in dienst. Maar van Martijn weet niemand precies hoe het zit, behalve dat het onmogelijk lijkt dat hij zelf de eigenaar is, of dat het een hele aparte constructie is geweest waardoor die eventueel eigenaar is vanwege belastingtechnische reden ofzoiets via een schenkingscontructie(?) Ik ben wel verrast dat nog niemand dit heeft gevraagd of is uitgezocht. Een backpackende twintiger die denkt “hey een groot gebouw vlakbij het strand in Portugal, dat lijkt me net iets voor mij, dat koop ik ff”.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
Net als dat Denise haar ding niet van haar is.
Op de website van de B en B staat dit. Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?quote:Op donderdag 8 september 2022 22:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat is een feit. Is van haar oom en zij is bij hem in dienst. Maar van Martijn weet niemand precies hoe het zit, behalve dat het onmogelijk lijkt dat hij zelf de eigenaar is, of dat het een hele aparte constructie is geweest waardoor die eventueel eigenaar is vanwege belastingtechnische reden ofzoiets via een schenkingscontructie(?) Ik ben wel verrast dat nog niemand dit heeft gevraagd of is uitgezocht. Een backpackende twintiger die denkt “hey een groot gebouw vlakbij het strand in Portugal, dat lijkt me net iets voor mij, dat koop ik ff”.
Wat een wazig verhaal zeg…klinkt alsof die zeker geen eigenaar is in elk geval. Beetje nep dus allemaal, maar Martijn als de productie zullen er geen belang bij hebben te vertellen hoe het echt zit omdat dan de formule “b en b eigenaar zoekt liefde” een beetje slap wordt. Misschien zullen we het wel nooit wetenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:14 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Op de website van de B en B staat dit. Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?
"Het hotel is gebouwd in de jaren 80 door een rijke familie. Dit is terug te zien in de vele decoraties aan de binnenkant.
In 2003 werd het gebouw overgenomen door twee Nederlanders en omgetoverd tot hotel met een prachtige siertuin.
Sinds 2017 wordt het hotel gerund door één van de eigenaren en een Nederlandse familie."
We hebben toch alleen de NL familie gezien. Martijn maakt daar deel van uit. Waarom dan apart benoemen? Of is het helemaal gefaked. Of Martijn heeft een aandeel maar noemt zich eigenaar.
De vader en moeder hebben drie of vier kinderen, een andere zoon was ook in de aflevering rechts op de foto kampvuur, dus wanneer al deze kinderen al een voortijdig voorschot zouden krijgen, moet je als ouders wel wat centen hebben.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:14 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Op de website van de B en B staat dit:
Sinds 2017 wordt het hotel gerund door één van de eigenaren en een Nederlandse familie."
Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?
Het klinkt gewoon meer alsof Martijn (of zijn ouders) de exploitatie van de onderneming op zich hebben. Je bent dan niet de eigenaar van het pand, mwaar wel de eigenaar van de onderneming die in het pand zit.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:14 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Op de website van de B en B staat dit. Geen idee hoe dit in zijn verhaal past. Maar misschien is het een voorschot op een erfenis? Als vastgoed steeds meer waard wordt.. dan beter vroeg schenken? werkt dat zo?
"Het hotel is gebouwd in de jaren 80 door een rijke familie. Dit is terug te zien in de vele decoraties aan de binnenkant.
In 2003 werd het gebouw overgenomen door twee Nederlanders en omgetoverd tot hotel met een prachtige siertuin.
We hebben toch alleen de NL familie gezien. Martijn maakt daar deel van uit. Waarom dan apart benoemen? Of is het helemaal gefaked. Of Martijn heeft een aandeel maar noemt zich eigenaar.
Ik geloof het gewoon niet dat een man het uithoud bij Natasja, of haar zelfs maar aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 6 september 2022 01:27 schreef Flow3r het volgende:
Natasja gaat samenwonen met Huub, hij mag niet meer weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is 2 weken weggeweest en dat waren de ergste weken van haar weken, de sleutel naar haar hart is gevonden
[ afbeelding ]
Martijn was gewoon de vrijgezel van het programma, dat toevallig B&B heet, net als Denise. ("oom", ze doet gewoon administratie voor een appartementencomplex, niet eens een B&B)quote:Op donderdag 8 september 2022 23:14 schreef Vuvuzelala het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |