@Slobeendquote:Pieter gaat straks aan de slag bij NRC: ‘Ik ga een wekelijkse podcast maken. In den beginne zullen mensen zeggen: ‘het lijkt verdorie Nooit Meer Slapen wel’. Ik ben natuurlijk nog dezelfde persoon, maar na een tijdje zullen ze door hebben dat het een totaal ander ding is: ander tijdstip, ander medium, andere club. Het belangrijkste verschil wordt wat mij betreft een iets hoger tempo. Gesprekken bij Nooit Meer Slapen waren altijd heel intiem, dicht op de huid, het werd het soms bijna therapie, behalve dat ik geen oplossingen aandroeg. Dat past bij de nacht.’
‘Maar ik vind wel dat er nu wel heel veel podcasts en programma's met superpersoonlijke interviews zijn. Bij NRC wordt het wat mij betreft iets minder op het persoonlijke. Er is nu zoveel aan de hand dat ik denk dat het tijd is dat we allemaal onze kop uit onze kont trekken en de blik weer op de wereld richten.’
Ach Johanquote:De sterren van John de Mol, Angela spreekt van zijn ‘marionettenleger’, hebben Tim op de avond vr de tweede Voice-docu compleet afgekraakt en gisterenavond zijn ze daarmee doorgegaan. Zij zijn ook de enigen die Linde de Jong wl een topper vinden. “Deze mevrouw deed het heel keurig en netjes”, zegt Mol-woordvoerder Johan Derksen.
Hij vindt dat ze Tim goed op zijn lazer heeft gegeven. “Je gaat zo’n belhamel toch niet uitgebreid te woord staan? Kom op zeg! Die is maar met n ding bezig: je bedrijf in diskrediet brengen.”
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog voorkeur vanmiddag @:Slobeend @:hhh38 ?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:40 schreef Slobeend het volgende:
Crvena zvezda
Feyenoord
Ferencvros
Sturm
Niks meer aan doen.
Druk maken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:57 schreef Zwansen het volgende:
Druk maken om een voetballoting. 2003 belde.
Lastige tegenstanderquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:03 schreef AllesKaputt het volgende:
Is er een groter clich dan 'mooi affiche'?
Makkelijke uit Pot 1 (Rode Ster of Olympiacos) en 2 mooie ploegen uit de lagere potten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog voorkeur vanmiddag @:Slobeend @:hhh38 ?
'Poule des doods'quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:03 schreef AllesKaputt het volgende:
Is er een groter clich dan 'mooi affiche'?
Een jaar van je leven.quote:
FOK! gaat al 10 jaar 'ter ziele'.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaan we daar aftellen tot wanneer FOK! ter ziele gaat?
Afscheidsconcert op mijn verjaardag. Dit vindt de vrouw niet leuk.quote:
Allemaal naar juichbaak.quote:
https://nos.nl/collectie/(...)-huizen-en-meer-geldquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Asielzoekers opvangen = vijandige acties tegen het Nederlandse volk
Het is een rechtstreekse aanval op onze economische welvaart door deze migranten.
“Hey eikel!”quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:43 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.roddelpraat.nl/alex-soze-gooit-kind-9-in-het-water/
Dit is @:mani89 zijn idool.
Iedereen onder de 30 die niet uit een welvarend gezin komt heeft het minder goed dan de asielzoekers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Asielzoekers opvangen = vijandige acties tegen het Nederlandse volk
Het is een rechtstreekse aanval op onze economische welvaart door deze migranten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke muziek moet ik echt luisteren?
Mond vol tandenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Iedereen onder de 30 die niet uit een welvarend gezin komt heeft het minder goed dan de asielzoekers.
Tegenwoordig kan dit van half NWS komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mond vol tanden
Toen ging ik kijken wie het was....
Mijn god
Dit kan iedereen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mond vol tanden
Toen ging ik kijken wie het was....
Mijn god
Dat hele topic is 1 grote bak ellendequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Iedereen onder de 30 die niet uit een welvarend gezin komt heeft het minder goed dan de asielzoekers.
Het is natuurlijk ook een heel frustrerende situatie waar we in zitten, maar men doet altijd alsof het louter gelukszoekers zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat hele topic is 1 grote bak ellende
Spinvisquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niemand die de schuld geeft aan het feit dat de VVD met name hier bewust op aan heeft gestuurd en berhaupt veel te weinig sociale huurwoningen heeft gebouwd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een heel frustrerende situatie waar we in zitten, maar men doet altijd alsof het louter gelukszoekers zijn.
Ja, dit is het beste nummer uit de playlist van 3fm de afgelopen weken.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niet voor niets ooit een van de grootste pleitbezorgers van FvD op dit forumquote:
Voor de echte kenners:quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Radioheadquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niemand die de schuld geeft aan het feit dat de VVD met name hier bewust op aan heeft gestuurd en berhaupt veel te weinig sociale huurwoningen heeft gebouwd.
De VVD is een in- en in kwaadaardige terroristisch organisatie. En alle mensen die op ze stemmen zijn staatsgevaarlijke gekken.quote:
Het is echt zo godvergeten cynisch he.quote:
Nou nou nou nou nou.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De VVD is een in- en in kwaadaardige terroristisch organisatie. En alle mensen die op ze stemmen zijn staatsgevaarlijke gekken.
Ajax gaat de groepsfase CL niet overleven en dan is de hosanna-tijd over het geweldige underdogteam uit A'dam in Europa wel definitief voorbij en vang je nog maar 20 miljoen voor je talentjes. Ze moeten nu cashen op de flow van de afgelopen 3 jaren, voor 't er weer op zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:11 schreef Steven184 het volgende:
90 mln voor Antony nog niet genoeg.
Met of zonder Antony kan prima het verschil zijn tussen wel of niet de groepsfase overleven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:21 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ajax gaat de groepsfase CL niet overleven en dan is de hosanna-tijd over het geweldige underdogteam uit A'dam in Europa wel definitief voorbij en vang je nog maar 20 miljoen voor je talentjes. Ze moeten nu cashen op de flow van de afgelopen 3 jaren, voor 't er weer op zit.
Ja maar dat is geen 90 miljoenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Met of zonder Antony kan prima het verschil zijn tussen wel of niet de groepsfase overleven.
Ajax krijgt ook geen 90 miljoen. Daar gaat nog genoeg van af. Ik verwacht ook wel dat ie weggaat hoor, maar prima dat ze standvastig zijn en minimaal 100 miljoen eisen en niet bij het eerst het beste gezeur van een speler overstag, zeker een paar dagen voor de deadline zonder een directe vervanger.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen 90 miljoen
Kaag kijkt eerst schaapachtig naar de inname van Kabul door de Taliban, en zit nu onnozel het geld van Hoekstra heen en weer te schuiven... Ook een top baan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De VVD is een in- en in kwaadaardige terroristisch organisatie. En alle mensen die op ze stemmen zijn staatsgevaarlijke gekken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:toby56, op vakantie kwam ik nog een Duitser tegen die begon over de prestaties van Piet van KempenHeb jij die nog meegemaakt?
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 28 augustus 2022 08:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik wil even melden dat ik Han Kock in het wild heb gespot.
Die domheid vind ik wel echt stuitend jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedere keer weer denken dat er behoefte is aan een 5e of 6e voetbaltalkshow
Bizar hoeveel domheid er in n Joost Niemller past.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:24 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:szura de nieuwe schedelmeter is uit
Nu zeker niet meer? Was een onaangename verrassing na een routine test.quote:
Autorijden is geen sport volgens de wijze WLR herenquote:
Nou schijnt Bottas wel aardig te kunnen fietsen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Autorijden is geen sport volgens de wijze WLR heren
Prima tanlines zag ik vandaagquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nou schijnt Bottas wel aardig te kunnen fietsen.
Een totaal ander type. Haalt het niet bepaald bij de fluwelen techniek van Antony en moet het meer van z'n werklust hebben. Wel een hele leuke speler voor Eredivisieniveau denk ikquote:Op zondag 28 augustus 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ocampos wat voor Ajax @:El-Stinho? Hij wordt genoemd.
Is toch volstrekt onhaalbaar normaal gesproken? Of wil die perse weg bij Sevillaquote:Op zondag 28 augustus 2022 23:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een totaal ander type. Haalt het niet bepaald bij de fluwelen techniek van Antony en moet het meer van z'n werklust hebben. Wel een hele leuke speler voor Eredivisieniveau denk ik
Gewoon de beurs trekken voor ziejets en anders niets.quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ocampos wat voor Ajax @:El-Stinho? Hij wordt genoemd.
Waarom? Alternatieve types hebben wel vaker nagellak op en die zijn niet gay. berhaupt wie bepaald dat soort dingen wat wel of niet ok is om te dragen in vrije tijd of dat je dan gay moet zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
Lakken jullie ook je nagels?
Ik zal wel weer conservatief zijn maar ik vind dat dus gewoon voor hommos.
En vrouwen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
Het zijn gewoon ja, mietjes.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom? Alternatieve types hebben wel vaker nagellak op en die zijn niet gay. berhaupt wie bepaald dat soort dingen wat wel of niet ok is om te dragen in vrije tijd of dat je dan gay moet zijn.
Ik heb gisteren echt gelachen om die twitter reacties. Schuimbekkende figuren. Van die mensen die echt ziedend daarom worden daarom maar wel hun profiel vol hebben staan met NederLanD DiCtATuur Geen VRIjhEID. Maar wel wil bepalen hoe andere mensen zich kleden of uitten.
Ik doe het zelf niet, maar interesseert me geen ruk die het wel doet. Iedereen zijn eigen keuze en vrijheid. Zelfde als plakplaatjes.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ik zal die mensen ook zeker laten hoor (leven en laten leven) maar ik heb er wel een mening over.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik doe het zelf niet, maar interesseert me geen ruk die het wel doet. Iedereen zijn eigen keuze en vrijheid. Zelfde als plakplaatjes.
Ik ben daar totaal niet extravagant genoeg voor. Maar het went vast snel, ik zou eigenlijk niet weten waarom het gek zou moeten zijnquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
Beste Speld ooit.quote:
Ach, Wierd met de lange tenen.quote:
Het lijkt me echt hilarisch om hem stampvoetend in z'n kantoor te zien bij het lezen van die tweetquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:22 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Wierd grijpt gelijk in! Mensen die bij het minste of geringste beginnen te blokkeren en te cancelen, daar heeft Wierd vast een pittige mening over.
[ twitter ]
Toen bleek dat die vrouw zelf naar het COA was gestapt omdat ze haar hotel maar niet verkocht kreeg, leek het me wel een vrij kansloze exercitie.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:15 schreef Steven184 het volgende:
Had er ook maar iemand een andere uitspraak verwacht?
Zijn nu ook paar duizend stopovers per jaar ofzo, altijd leuk die megalomane plannen.quote:
De ronde van Qatar was wel altijd genot in PCM omdat je waaiers kon trekken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zijn nu ook paar duizend stopovers per jaar ofzo, altijd leuk die megalomane plannen.
Ziet er allemaal weer leuk uit met Beckham natuurlijk, zo denken ze hier dat de rest van de wereld het land ook echt ziet. Goednieuwsshow is hier uitgevonden.
Nog mooie cameo van m'n buurt, waar ze het WK criterium van Doha toen ook reden met de wereldkampioen stokbroden halen die bijna cht wereldkampioen was!
Dat was wel een genietmomentje.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:30 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Toen bleek dat die vrouw zelf naar het COA was gestapt omdat ze haar hotel maar niet verkocht kreeg, leek het me wel een vrij kansloze exercitie.
Nee, nee, nee. Nee dit gaat gewoon te ver.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
@:mani89
Graag een recensie
[ twitter ]
Zeker niet als je de 20 gepasseerd bent, laat staan de 40.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet in allemaal gekke kleurtjes.
@:wimderon
Hoe de fuck kun je door het ijs zakken, als je al het binnenste van de Aarde bent binnengevaren op de Zuidpool met je U-boot?quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Engel zakt ook weer door het ijs.
Voor mijn gevoel is dit al 100x gedaan door anderen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan
Dat basketbalvrouwtje gaat ook nog naar de opening van een envelop. Ziekelijk aandachtsgeil.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan
Die zag ik gisteren ook nog voorbijkomen bij de nieuwe serie van Expeditie Robinson jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat basketbalvrouwtje gaat ook nog naar de opening van een envelop. Ziekelijk aandachtsgeil.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zouden jullie doen met 95 miljoen?
Ja, nee, daar hebben die mensen wat aan.quote:
https://twitter.com/tsf_podcast/status/1564614522622672896quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, nee, daar hebben die mensen wat aan.
Waar is de Servische paardenplacenta als je het echt nodig hebt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/tsf_podcast/status/1564614522622672896
We hebben een groot probleem.
De enige oplossing is dat Valverde hem met krukken in de basis laat starten en steeds na een minuut wisselt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar is de Servische paardenplacenta als je het echt nodig hebt?
Dit mag niet, dit kan niet.
Invallen telt ook! In de rolstoel het veld op in de blessuretijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De enige oplossing is dat Valverde hem met krukken in de basis laat starten en steeds na een minuut wisselt.
Alle wedstrijden van Athletic moeten tot nader order worden uitgesteld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De enige oplossing is dat Valverde hem met krukken in de basis laat starten en steeds na een minuut wisselt.
Het schijnt dat ze volgende week uitzenden vanuit het Kremlin met Putin als gast.quote:
Ja, maar ik vond het nog steeds fucking goor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:58 schreef Steven184 het volgende:
Iemand hetzelfde gevoel?
[ twitter ]
Ik at een hele in mijn eentje op. Vooral die met biscuit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond het nog steeds fucking goor.
Zekers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:58 schreef Steven184 het volgende:
Iemand hetzelfde gevoel?
[ twitter ]
Voor mij was het juist het enige ijs dat ik echt lekker vond als kind.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond het nog steeds fucking goor.
Biscuit is idd wel de lekkerstequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik at een hele in mijn eentje op. Vooral die met biscuit.
Is dat nou zo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op1 is echt de schurft onder de tolksjows, in die zin wel toepasselijk.
Is Henk terminaal?quote:
Maar ik lees net dat ze wel gewoon in gesprek gaan?quote:
Voor een pakje peuken kan je die vent nog laten zeggen dat roken gezond is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Wat een walgelijke man is dit toch.
Helaas van welles.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ie weinig meer heeft meegekregen de laatste jaren.
Er was een tijdje terug een Nieuwsuur(?) reportage over hem en hij is een soort paria geworden in Rusland maar hij kreeg alles nog mee. Heel treurig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ie weinig meer heeft meegekregen de laatste jaren.
Het op1-topic is net zo kut als het programma.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:10 schreef Szura het volgende:
Vandaag gaat Giovanca op familiebezoek.
Gaarne nu een atoombom op ter Apel.
Het was weer een enerverende avond in het Op1-topic
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:10 schreef Szura het volgende:
Vandaag gaat Giovanca op familiebezoek.
Gaarne nu een atoombom op ter Apel.
Het was weer een enerverende avond in het Op1-topic
Dit zag echt helemaal niemand aankomen. Lekker gewerkt redactie, geef dit programma de Televizierring!quote:
Ik denk dat de redactie staat te juichen #ophefquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit zag echt helemaal niemand aankomen. Lekker gewerkt redactie, geef dit programma de Televizierring!
Gebruikt ie dit argument ook bij massaverkrachting?quote:Jan Lammers: ‘Tegenstanders moeten zich proberen in te leven in de mensen die er heel veel plezier uit halen’
We gaan ook weer anders meten om de stikstofcrisis op te lossenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:51 schreef Slobeend het volgende:
En dan dit
[ twitter ]
KUT KUT KUT land.
Niet werkende filters waardoor alleen op papier de uitstoot daalt, echt optimaal genot.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:51 schreef Slobeend het volgende:
En dan dit
[ twitter ]
KUT KUT KUT land.
NIet werkende stikstofmaatregelen werken het best in combinatie met de wet geurhinder, waardoor de vergunning niet afgewezen mag worden omdat de staluitbreiding op papier ook zorgt voor minder stankoverlast (maar in de praktijk voor meer hahahaha)!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet werkende filters waardoor alleen op papier de uitstoot daalt, echt optimaal genot.
Dit probleem gaat echt nooit op een echte manier opgelost worden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:51 schreef Slobeend het volgende:
En dan dit
[ twitter ]
KUT KUT KUT land.
Vanmiddag was Karrolain nog op Radio 1 aan het bazuinen dat de doelen niet gehaald zijn omdat er te weinig geld naar innovatie is gegaan, lachwekkend.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Innovatietroep. En iedereen trapt er weer in.
Ok danquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:34 schreef Pistolero het volgende:
De talkshows in Nederland zijn de kanker van de samenleving en maken alles kapot wat ze aanraken.
En medeleven.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:30 schreef Steven184 het volgende:
Jeetje,er zijn blijkbaar VVDers met principes.
Ik ben diep geschoktquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:30 schreef Steven184 het volgende:
Op naar de PvdD:quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:30 schreef Steven184 het volgende:
quote:In zijn verklaring zegt De Neef dat hij ook moeite heeft met de VVD-standpunten over de bio-industrie en dierenwelzijn. "De VVD is simpelweg niet meer mijn partij."
We gaan van de ene na de andere plottwist vandaag, knotsgek.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:39 schreef Slobeend het volgende:
Sinds wanneer heeft de RVC daar iets te zeggen over transfers?
Iemand die ontevreden is met het VVD-beleid. Ik neem aan dat Herr Duk hem zaterdag twee pagina's in de T. geeft om uit de doeken te doen wat hem dwars zit.quote:
Doe eens een gokje.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:39 schreef Slobeend het volgende:
Sinds wanneer heeft de RVC daar iets te zeggen over transfers?
Die rent eerder naar degene van dit voorstel:quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:47 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Iemand die ontevreden is met het VVD-beleid. Ik neem aan dat Herr Duk hem zaterdag twee pagina's in de T. geeft om uit de doeken te doen wat hem dwars zit.
quote:Van de 1066 jongeren die in de vragenlijst van Stories aangaven het (deels) met Andrew Tate eens te zijn is de helft het ook eens met de uitspraak van Tate dat vrouwen luier zijn dan mannen. Bijna 30 procent daarvan, zo'n 300 jongeren, vindt dat "als je jezelf in een positie brengt om verkracht te worden, dat ook deels je eigen verantwoordelijkheid is." En 15 procent vindt "dat je een vrouw mag slaan als zij je beschuldigt van vreemdgaan".
Ik ken ook zo iemand en die gast is 27quote:Op donderdag 1 september 2022 10:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aardige groep jongeren zijn volstrekt hersengespoeld.
https://nos.nl/artikel/24(...)voor-sommige-tieners
[..]
Sinds Ajax een beurgenoteerd bedrijf is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2022 12:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds Ajax een beurgenoteerd bedrijf is?Sinds er een lul van Heerenveen zit en iemand die net begint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik weet nog wel een goede slogan: Nederland Rookland!quote:Op donderdag 1 september 2022 12:17 schreef eentwee het volgende:
[..]![]()
![]()
Vlees zit helemaal niet in het verdomhoekje, de vleesconsumptie neemt nog altijd toe ondanks zelfverklaard flexitarisme en zogenaamd toegenomen milieubewustzijn. Reclame maken en stunten met prijzen is nog toegestaan, barbecuen schijnt een eerste levensbehoefte te zijn etc. Overal kun je fastfood kopen. Het gaat nog heel, heel lang duren voordat de milieuschade een eerlijke prijs krijgt.
Misschien een idee voor de tabaksindustrie om weer een nieuwe campagne te starten?
Ha wij kennen dezelfde gozer dan.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ken ook zo iemand en die gast is 27
Dus jij en @El-Stinho staan erachter?quote:Op donderdag 1 september 2022 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds er een lul van Heerenveen zit en iemand die net begint.
Ik lees dat een RvC blijkbaar altijd toestemming moet geven voor transfers boven een som van zes/zeven miljoen euro of zo. Dan bekruipt mij het gevoel dat de directie iets te enthousiast bezig is geweest.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dus jij en @:el-stinho staan erachter?
Dat ze bijvoorbeeld bij de Antony deal zeggen dat ze 100 miljoen moeten pakken wel, dat ze voetbalinhoudelijk gaan bepalen of een Ocampos wel goed genoeg is voor een x bedrag niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dus jij en @:el-stinho staan erachter?
Maar hebben ze dat gedaan? Of komt dat van allerlei vage Twitter account?quote:Op donderdag 1 september 2022 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ze bijvoorbeeld bij de Antony zeggen dat ze 100 miljoen moeten pakken wel, dat ze voetbalinhoudelijk gaan bepalen of een Ocampos wel goed genoeg is voor een x bedrag niet.
Ocampos was dinsdag al met zijn privejet naar Nederland gevlogen. De lokale media in Sevilla stonden hem daar te interviewen nota bene.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar hebben ze dat gedaan? Of komt dat van allerlei vage Twitter account?
Het twitteraccount Hamstelaar zit er al de hele zomer boenk op.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar hebben ze dat gedaan? Of komt dat van allerlei vage Twitter account?
Wat ik bedoel: heeft de RvC voetbaltechnische of om financiele/organisatorische redenen de beslissing gemaakt?quote:Op donderdag 1 september 2022 13:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ocampos was dinsdag al met zijn privejet naar Nederland gevlogen. De lokale media in Sevilla stonden hem daar te interviewen nota bene.
Het is onvermijdelijk een combinatie, voor Mbappe hadden ze er misschien wel anders in gestaanquote:Op donderdag 1 september 2022 13:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: heeft de RvC voetbaltechnische of om financiele/organisatorische redenen de beslissing gemaakt?
Het eerste zou fout zijn, het tweede niet.
Dan hadden we ook meteen een td gehad.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is onvermijdelijk een combinatie, voor Mbappe hadden ze er misschien wel anders in gestaan
De altijd jankende horecaquote:Op donderdag 1 september 2022 18:08 schreef El-Stinho het volgende:
de nieuwe horeca is uit @:szura
https://www.ad.nl/economi(...)en-kabinet~a873fb91/
Voor 10 euro neem ik je ticket over.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Hoe gaan de Arcade Fire fans hier om met de beschuldigingen aan het adres van Win Butler? Toch wel weer erg teleurstellend dat ook hij een lul blijkt te zijn, zeg ik als groot fan. Ik zou de 28e ook naar het optreden in de Ziggo gaan, benieuwd of het allemaal doorgaat. Support act Feist heeft in ieder geval afgezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn de beschuldigingen?quote:Op donderdag 1 september 2022 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Hoe gaan de Arcade Fire fans hier om met de beschuldigingen aan het adres van Win Butler? Toch wel weer erg teleurstellend dat ook hij een lul blijkt te zijn, zeg ik als groot fan. Ik zou de 28e ook naar het optreden in de Ziggo gaan, benieuwd of het allemaal doorgaat. Support act Feist heeft in ieder geval afgezegd.
Moet kunnen, ik luister ook nog steeds naar Lostprophets.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Waarom blijkt hij dan een lul te zijn? (behalve dat het een vreemdneuker is) Er is nog niets bewezen en hij ontkent het.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
https://festileaks.com/20(...)g-frontman-reageert/
"Butler zou een vierde persoon, die genderneutrale voornaamwoorden gebruikt, twee keer hebben aangerand."quote:Op donderdag 1 september 2022 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
https://festileaks.com/20(...)g-frontman-reageert/
Gastquote:Op donderdag 1 september 2022 21:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
"Butler zou een vierde persoon, die genderneutrale voornaamwoorden gebruikt, twee keer hebben aangerand."
Team Butler in deze.
quote:Op donderdag 1 september 2022 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor 10 euro neem ik je ticket over.Ik bedoel meer dat ik me afvraag of het berhaupt doorgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij randt altijd genderneutrale personen aan?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
"Butler zou een vierde persoon, die genderneutrale voornaamwoorden gebruikt, twee keer hebben aangerand."
Team Butler in deze.
Een lul is misschien wat te sterk aangezet maar erg sympathiek oogt het ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom blijkt hij dan een lul te zijn? (behalve dat het een vreemdneuker is) Er is nog niets bewezen en hij ontkent het.
Zou je overwegen niet te gaan als het wel doorgaat?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik me afvraag of het berhaupt doorgaat.
Nee, ik ga wel.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou je overwegen niet te gaan als het wel doorgaat?
Dat is waar maar als je elke artiest die vreemdneukt gaat boycotten wordt het lastig.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een lul is misschien wat te sterk aangezet maar erg sympathiek oogt het ook niet.
Edit: oh stond ook allemaal op die site van Momo.
quote:Op donderdag 1 september 2022 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moet kunnen, ik luister ook nog steeds naar Lostprophets.
quote:Lead Belly heeft meermalen in de gevangenis gezeten. In 1916 ontsnapte hij uit de gevangenis in Texas, waarna hij twee jaar door het leven ging onder de naam Walter Boyd. Toen vermoordde hij een man, waarna hij tot 30 jaar cel werd veroordeeld. In 1925 werd hem gratie verleend. Zijn gratieverzoek had hij muzikaal gebracht, met een liedje met de volgende tekst:
Please, Governor Neff, Be good 'n' kind
Have mercy on my great long time...
I don't see to save my soul
If I don't get a pardon, try me on a parole...
If I had you, Governor Neff, like you got me
I'd wake up in the mornin' and I'd set you free
(Governor Neff was gouverneur Pat Morris Neff)
In 1930 werd Lead Belly veroordeeld wegens poging tot moord. In juli 1933 werd hij in de gevangenis bezocht door John en Alan Lomax, met wie hij honderden nummers opnam. Het ging daarbij om work songs, liederen die de plantagearbeiders zongen onder het werk, en die dreigden verloren te gaan. In 1934 diende hij opnieuw een muzikaal gratieverzoek in, dat ingewilligd werd. Vervolgens ging hij toeren met John Lomax. Nadat John Lomax zich in 1935 bedreigd had gevoeld door Lead Belly, beindigde hij de vriendschap.
Zo vermoeiend deze rubriek.quote:Vanwege al deze besmettingen hoopt Oplaat dat pluimveehouders wordt toegestaan watervogels uit hun omgeving te verjagen, zodat die de ziekte niet kunnen overbrengen. Hij wil de regels versoepeld zien zodat boeren eerder een laser of geluidskanon kunnen inzetten.
"Ook moeten we de omgeving van bedrijven minder aantrekkelijk maken voor watervogels. Als er ergens nieuwe natuur wordt gepland, dan moet dat geen grote watervlakte worden, maar drassig gebied, wat een minder grote aantrekkingskracht heeft op ganzen en eenden."
Alle (water)vogels terug naar hun eigen land.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:40 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe vogelgriep is uit.
In plaats van iets te doen aan die enorme hoeveelheid bedrijven vlak bij elkaar (220 in een straal van 10km) wil meneertje de watervogels aanpakken
[..]
Zo vermoeiend deze rubriek.
Dan moet ik ook wegquote:Op vrijdag 2 september 2022 09:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alle (water)vogels terug naar hun eigen land.
quote:Vanwege al deze besmettingen hoopt Oplaat dat pluimveehouders wordt toegestaan mensen uit hun omgeving te verjagen, zodat die de ziekte niet kunnen overbrengen. Hij wil de regels versoepeld zien zodat boeren eerder een laser of geluidskanon kunnen inzetten.
"Ook moeten we de omgeving van bedrijven minder aantrekkelijk maken voor mensen. Als er ergens nieuwe woningen worden gebouwd, dan moet dat geen grote stad worden, maar dorre kale vlaktes met monocultuur en megastallen, wat een minder grote aantrekkingskracht heeft op mensen en toeristen."
NEDERLAND KIPLANDquote:Op vrijdag 2 september 2022 09:40 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe vogelgriep is uit.
In plaats van iets te doen aan die enorme hoeveelheid bedrijven vlak bij elkaar (220 in een straal van 10km) wil meneertje de watervogels aanpakken
[..]
Zo vermoeiend deze rubriek.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:13 schreef Steven184 het volgende:
Ik reed net langs Tata Steel. Je voelt gewoon dat de dood je wil pakken als je alleen al in de buurt bent.
The fuck?quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot 1992 kon je er gezellig kamperen
Vergeet alle mensen niet die niet 100% achter de boerenterroristen staan.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als het aan de boeren ligt schieten we alle dieren die je niet in een megastal kunt plaatsen gewoon dood.
Nederland KipcaravanLand.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot 1992 kon je er gezellig kamperen
quote:13.30 uur
Henk Kamp (verhoor deel 1, verhoor deel 2 volgt in oktober)
Minister van Economische Zaken (2012-2017)
Ja hij was van de week te gast in Kunststof om het daar over te hebben. Ik vind Atze trouwens helemaal niks, sorry @mexicanobakerquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Het zal me benieuwen @:Slobeend
Lijkt me erg leuk als er allerlei verschillende topics zijn, maar dat wel elke post met Ach begint en geen context geeft.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik stel voor dat er een speciaal subforum ACH komt waarin er alleen maar met "ach ..." mag worden gepost. Potentile goudmijn voor Danny.
Dat topic is in een avond volquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een Dirk Kuijt topic met alleen maar Ach Dirk, als ie weer eens verliest of iets doms roept
Dan wil ik ook een topic speciaal voor Immerdebestebob.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een Dirk Kuijt topic met alleen maar Ach Dirk, als ie weer eens verliest of iets doms roept
Als de OP maar meer is dan alleen Ach Bob. Ik verwacht minimaal een clipje van Zanger Bob.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan wil ik ook een topic speciaal voor Immerdebestebob.
Ik ga er over twee weken weer langs voor werk.. RIPquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:13 schreef Steven184 het volgende:
Ik reed net langs Tata Steel. Je voelt gewoon dat de dood je wil pakken als je alleen al in de buurt bent.
Waar moeten de rouwkaarten heen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 08:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ga er over twee weken weer langs voor werk.. RIP
Arbeidsinspectie?quote:Op zaterdag 3 september 2022 08:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ga er over twee weken weer langs voor werk.. RIP
Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:06 schreef Slobeend het volgende:
Wisten jullie dat... Der Jan op niets zo dol was als op Nutella? Hij smeerde dat echter niet op zijn brood, maar zette het met pot en al in de magnetron om daarna zijn huisgemaakte 'warme chocolademelk' door een rietje naar binnen te slurpen.
Ik vond ze zeker vermakelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Straks maar eens de eerste aflevering van Rings of Power kijken. Ben benieuwd. Heb jij al wat gezien @:Momo ?
Ja meteen vrijdag ofcoursequote:Op zaterdag 3 september 2022 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Straks maar eens de eerste aflevering van Rings of Power kijken. Ben benieuwd. Heb jij al wat gezien @:Momo ?
Jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vond ze zeker vermakelijk.
Heb nog niet in het topic van de serie gekeken, ben bang dat daar vast weer zo'n kansloze wokediscussie loopt.
De eerste aflevering zag er alvast magisch uit inderdaad! Benieuwd naar de rest!quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja meteen vrijdag ofcourseDe wereld is weer echt indrukwekkend
![]()
Het is nog even wennen aan het nieuwe verhaal en acteurs (Galadriel, Elrond). Maar vond het een prima begin
[..]
Ja
Nutella Hefeweizen. Radler avant-la-lettre...quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Daarom kwam Der Jan dus iedere keer viesdik uit de winter.
Ik word al misselijk als ik dit lees.quote:Op zondag 4 september 2022 09:36 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Nutella Hefeweizen. Radler avant-la-lettre...
Ik wist al wel dat het een lul was, helaas ook op deze manier dan, blijkbaar.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Dat boek is echt heerlijk. Op een gegeven moment kwam het koekjesmonster langs. Zo noemden ze de verzorger die de kamer ging inspecteren om te zoeken of Jan niet ergens koekjes of gummibeertjes verstopt had.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:06 schreef Slobeend het volgende:
Wisten jullie dat... Der Jan op niets zo dol was als op Nutella? Hij smeerde dat echter niet op zijn brood, maar zette het met pot en al in de magnetron om daarna zijn huisgemaakte 'warme chocolademelk' door een rietje naar binnen te slurpen.
Altijd tegen de boeren.quote:De uitzonderingspositie voor Nederlandse boeren om meer mest te mogen uitrijden dan boeren in andere landen wordt vanaf volgend jaar in drie jaar afgebouwd. Minister Staghouwer van Landbouw heeft hierover een conceptafspraak gemaakt in Brussel, bevestigen bronnen na berichtgeving van De Telegraaf.
Nederland krijgt al jaren een uitzondering op de regels omdat we zo'n klein grondgebied hebben. Maar sinds een paar maanden is duidelijk dat de Europese Commissie af wil van de speciale Nederlandse positie, de zogenoemde derogatie.
Boeren zeggen dat ze niet meer aanschuiven bij Remkes in 3,2,1..quote:Op maandag 5 september 2022 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd tegen de boeren.
Tijd voor een #nexit.quote:Op maandag 5 september 2022 10:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Boeren zeggen dat ze niet meer aanschuiven bij Remkes in 3,2,1..
Eindeloos fascinerend hoe het vetst gesubsidieerde sectortje constant schwalbes kan blijven maken.quote:Op maandag 5 september 2022 10:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijd voor een #nexit.
Staghouwer heeft alweer miljarden van ons belastinggeld toegezegd om de klap voor deze hardwerkende ondernemers op te vangen. Dit konden ze immers onmogelijk zien aankomen.quote:Op maandag 5 september 2022 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd tegen de boeren.
En ook nog weer vergoeding krijgenquote:Op maandag 5 september 2022 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd tegen de boeren.
Ja, lachwekkond.quote:Op maandag 5 september 2022 11:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ook nog weer vergoeding krijgen
Zag ze Prins Andrew ook in de pizzeria?quote:Op maandag 5 september 2022 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Warmdraaien voor de nieuwe premier van het VK.
Dit verklaart veelquote:Tafelgast Wierd Duk, de geliefde van Fidan, laat vervolgens weten dat hij vooral negatief tegenover een optreden in De Slimste Mens staat. “Ik ben wel eens gevraagd voor De Slimste Mens, maar dat durfde ik niet vanwege mijn slechte geheugen. Ik kan me niets herinneren.”
quote:
Amalia?quote:Op maandag 5 september 2022 17:57 schreef hhh38 het volgende:
Je denkt dat Op1 niet verder kan zinken maar het is ze toch weer gelukt!
quote:Bijna vier maanden na de dood van de Palestijns-Amerikaanse journalist Shireen Abu Akleh heeft Isral de resultaten van een intern onderzoek naar haar overlijden bekendgemaakt. Volgens het Isralische leger is er een "grote kans" dat de verslaggever van Al Jazeera werd gedood door geweervuur van een Isralische militair. Dat zou per ongeluk zijn gebeurd: er komt dan ook geen strafrechtelijk onderzoek.
Wanneer gaan we Isral eens opdoeken?quote:Wie als buitenlander op de Westelijke Jordaanoever een liefdesrelatie krijgt met een Palestijn, zou dat binnen 30 dagen moeten melden bij de Isralische autoriteiten. Het is een van de meest omstreden regels die Isral wilde invoeren voor buitenlanders in bezet Palestijns gebied. Daarmee wordt het voor hen moeilijker het gebied te betreden of er te verblijven.
Zijn Palestijnen al verboden in parken en zwembaden?quote:Op maandag 5 september 2022 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan we Isral eens opdoeken?