Ocampos was dinsdag al met zijn privejet naar Nederland gevlogen. De lokale media in Sevilla stonden hem daar te interviewen nota bene.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar hebben ze dat gedaan? Of komt dat van allerlei vage Twitter account?
Het twitteraccount Hamstelaar zit er al de hele zomer boenk op.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar hebben ze dat gedaan? Of komt dat van allerlei vage Twitter account?
Wat ik bedoel: heeft de RvC voetbaltechnische of om financiele/organisatorische redenen de beslissing gemaakt?quote:Op donderdag 1 september 2022 13:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ocampos was dinsdag al met zijn privejet naar Nederland gevlogen. De lokale media in Sevilla stonden hem daar te interviewen nota bene.
Het is onvermijdelijk een combinatie, voor Mbappe hadden ze er misschien wel anders in gestaanquote:Op donderdag 1 september 2022 13:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: heeft de RvC voetbaltechnische of om financiele/organisatorische redenen de beslissing gemaakt?
Het eerste zou fout zijn, het tweede niet.
Dan hadden we ook meteen een td gehad.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is onvermijdelijk een combinatie, voor Mbappe hadden ze er misschien wel anders in gestaan
De altijd jankende horecaquote:Op donderdag 1 september 2022 18:08 schreef El-Stinho het volgende:
de nieuwe horeca is uit @:szura
https://www.ad.nl/economi(...)en-kabinet~a873fb91/
Voor 10 euro neem ik je ticket over.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Hoe gaan de Arcade Fire fans hier om met de beschuldigingen aan het adres van Win Butler? Toch wel weer erg teleurstellend dat ook hij een lul blijkt te zijn, zeg ik als groot fan. Ik zou de 28e ook naar het optreden in de Ziggo gaan, benieuwd of het allemaal doorgaat. Support act Feist heeft in ieder geval afgezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn de beschuldigingen?quote:Op donderdag 1 september 2022 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Hoe gaan de Arcade Fire fans hier om met de beschuldigingen aan het adres van Win Butler? Toch wel weer erg teleurstellend dat ook hij een lul blijkt te zijn, zeg ik als groot fan. Ik zou de 28e ook naar het optreden in de Ziggo gaan, benieuwd of het allemaal doorgaat. Support act Feist heeft in ieder geval afgezegd.
Moet kunnen, ik luister ook nog steeds naar Lostprophets.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Waarom blijkt hij dan een lul te zijn? (behalve dat het een vreemdneuker is) Er is nog niets bewezen en hij ontkent het.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
https://festileaks.com/20(...)g-frontman-reageert/
"Butler zou een vierde persoon, die genderneutrale voornaamwoorden gebruikt, twee keer hebben aangerand."quote:Op donderdag 1 september 2022 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
https://festileaks.com/20(...)g-frontman-reageert/
Gastquote:Op donderdag 1 september 2022 21:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
"Butler zou een vierde persoon, die genderneutrale voornaamwoorden gebruikt, twee keer hebben aangerand."
Team Butler in deze.
quote:Op donderdag 1 september 2022 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor 10 euro neem ik je ticket over.Ik bedoel meer dat ik me afvraag of het überhaupt doorgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij randt altijd genderneutrale personen aan?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
"Butler zou een vierde persoon, die genderneutrale voornaamwoorden gebruikt, twee keer hebben aangerand."
Team Butler in deze.
Een lul is misschien wat te sterk aangezet maar erg sympathiek oogt het ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom blijkt hij dan een lul te zijn? (behalve dat het een vreemdneuker is) Er is nog niets bewezen en hij ontkent het.
Zou je overwegen niet te gaan als het wel doorgaat?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik me afvraag of het überhaupt doorgaat.
Nee, ik ga wel.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou je overwegen niet te gaan als het wel doorgaat?
Dat is waar maar als je elke artiest die vreemdneukt gaat boycotten wordt het lastig.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een lul is misschien wat te sterk aangezet maar erg sympathiek oogt het ook niet.
Edit: oh stond ook allemaal op die site van Momo.
quote:Op donderdag 1 september 2022 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moet kunnen, ik luister ook nog steeds naar Lostprophets.
quote:Lead Belly heeft meermalen in de gevangenis gezeten. In 1916 ontsnapte hij uit de gevangenis in Texas, waarna hij twee jaar door het leven ging onder de naam Walter Boyd. Toen vermoordde hij een man, waarna hij tot 30 jaar cel werd veroordeeld. In 1925 werd hem gratie verleend. Zijn gratieverzoek had hij muzikaal gebracht, met een liedje met de volgende tekst:
Please, Governor Neff, Be good 'n' kind
Have mercy on my great long time...
I don't see to save my soul
If I don't get a pardon, try me on a parole...
If I had you, Governor Neff, like you got me
I'd wake up in the mornin' and I'd set you free
(Governor Neff was gouverneur Pat Morris Neff)
In 1930 werd Lead Belly veroordeeld wegens poging tot moord. In juli 1933 werd hij in de gevangenis bezocht door John en Alan Lomax, met wie hij honderden nummers opnam. Het ging daarbij om work songs, liederen die de plantagearbeiders zongen onder het werk, en die dreigden verloren te gaan. In 1934 diende hij opnieuw een muzikaal gratieverzoek in, dat ingewilligd werd. Vervolgens ging hij toeren met John Lomax. Nadat John Lomax zich in 1935 bedreigd had gevoeld door Lead Belly, beëindigde hij de vriendschap.
Zo vermoeiend deze rubriek.quote:Vanwege al deze besmettingen hoopt Oplaat dat pluimveehouders wordt toegestaan watervogels uit hun omgeving te verjagen, zodat die de ziekte niet kunnen overbrengen. Hij wil de regels versoepeld zien zodat boeren eerder een laser of geluidskanon kunnen inzetten.
"Ook moeten we de omgeving van bedrijven minder aantrekkelijk maken voor watervogels. Als er ergens nieuwe natuur wordt gepland, dan moet dat geen grote watervlakte worden, maar drassig gebied, wat een minder grote aantrekkingskracht heeft op ganzen en eenden."
Alle (water)vogels terug naar hun eigen land.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:40 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe vogelgriep is uit.
In plaats van iets te doen aan die enorme hoeveelheid bedrijven vlak bij elkaar (220 in een straal van 10km) wil meneertje de watervogels aanpakken
[..]
Zo vermoeiend deze rubriek.
Dan moet ik ook wegquote:Op vrijdag 2 september 2022 09:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alle (water)vogels terug naar hun eigen land.
quote:Vanwege al deze besmettingen hoopt Oplaat dat pluimveehouders wordt toegestaan mensen uit hun omgeving te verjagen, zodat die de ziekte niet kunnen overbrengen. Hij wil de regels versoepeld zien zodat boeren eerder een laser of geluidskanon kunnen inzetten.
"Ook moeten we de omgeving van bedrijven minder aantrekkelijk maken voor mensen. Als er ergens nieuwe woningen worden gebouwd, dan moet dat geen grote stad worden, maar dorre kale vlaktes met monocultuur en megastallen, wat een minder grote aantrekkingskracht heeft op mensen en toeristen."
NEDERLAND KIPLANDquote:Op vrijdag 2 september 2022 09:40 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe vogelgriep is uit.
In plaats van iets te doen aan die enorme hoeveelheid bedrijven vlak bij elkaar (220 in een straal van 10km) wil meneertje de watervogels aanpakken
[..]
Zo vermoeiend deze rubriek.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:13 schreef Steven184 het volgende:
Ik reed net langs Tata Steel. Je voelt gewoon dat de dood je wil pakken als je alleen al in de buurt bent.
The fuck?quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot 1992 kon je er gezellig kamperen
Vergeet alle mensen niet die niet 100% achter de boerenterroristen staan.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als het aan de boeren ligt schieten we alle dieren die je niet in een megastal kunt plaatsen gewoon dood.
Nederland KipcaravanLand.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot 1992 kon je er gezellig kamperen
quote:13.30 uur
Henk Kamp (verhoor deel 1, verhoor deel 2 volgt in oktober)
Minister van Economische Zaken (2012-2017)
Ja hij was van de week te gast in Kunststof om het daar over te hebben. Ik vind Atze trouwens helemaal niks, sorry @mexicanobakerquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Het zal me benieuwen @:Slobeend
Lijkt me erg leuk als er allerlei verschillende topics zijn, maar dat wel elke post met Ach begint en geen context geeft.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik stel voor dat er een speciaal subforum ACH komt waarin er alleen maar met "ach ..." mag worden gepost. Potentiële goudmijn voor Danny.
Dat topic is in een avond volquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een Dirk Kuijt topic met alleen maar Ach Dirk, als ie weer eens verliest of iets doms roept
Dan wil ik ook een topic speciaal voor Immerdebestebob.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een Dirk Kuijt topic met alleen maar Ach Dirk, als ie weer eens verliest of iets doms roept
Als de OP maar meer is dan alleen Ach Bob. Ik verwacht minimaal een clipje van Zanger Bob.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan wil ik ook een topic speciaal voor Immerdebestebob.
Ik ga er over twee weken weer langs voor werk.. RIPquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:13 schreef Steven184 het volgende:
Ik reed net langs Tata Steel. Je voelt gewoon dat de dood je wil pakken als je alleen al in de buurt bent.
Waar moeten de rouwkaarten heen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 08:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ga er over twee weken weer langs voor werk.. RIP
Arbeidsinspectie?quote:Op zaterdag 3 september 2022 08:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ga er over twee weken weer langs voor werk.. RIP
Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:06 schreef Slobeend het volgende:
Wisten jullie dat... Der Jan op niets zo dol was als op Nutella? Hij smeerde dat echter niet op zijn brood, maar zette het met pot en al in de magnetron om daarna zijn huisgemaakte 'warme chocolademelk' door een rietje naar binnen te slurpen.
Ik vond ze zeker vermakelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Straks maar eens de eerste aflevering van Rings of Power kijken. Ben benieuwd. Heb jij al wat gezien @:Momo ?
Ja meteen vrijdag ofcoursequote:Op zaterdag 3 september 2022 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Straks maar eens de eerste aflevering van Rings of Power kijken. Ben benieuwd. Heb jij al wat gezien @:Momo ?
Jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vond ze zeker vermakelijk.
Heb nog niet in het topic van de serie gekeken, ben bang dat daar vast weer zo'n kansloze wokediscussie loopt.
De eerste aflevering zag er alvast magisch uit inderdaad! Benieuwd naar de rest!quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja meteen vrijdag ofcourseDe wereld is weer echt indrukwekkend
![]()
Het is nog even wennen aan het nieuwe verhaal en acteurs (Galadriel, Elrond). Maar vond het een prima begin
[..]
Ja
Nutella Hefeweizen. Radler avant-la-lettre...quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Daarom kwam Der Jan dus iedere keer viesdik uit de winter.
Ik word al misselijk als ik dit lees.quote:Op zondag 4 september 2022 09:36 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Nutella Hefeweizen. Radler avant-la-lettre...
Ik wist al wel dat het een lul was, helaas ook op deze manier dan, blijkbaar.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Dat boek is echt heerlijk. Op een gegeven moment kwam het koekjesmonster langs. Zo noemden ze de verzorger die de kamer ging inspecteren om te zoeken of Jan niet ergens koekjes of gummibeertjes verstopt had.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:06 schreef Slobeend het volgende:
Wisten jullie dat... Der Jan op niets zo dol was als op Nutella? Hij smeerde dat echter niet op zijn brood, maar zette het met pot en al in de magnetron om daarna zijn huisgemaakte 'warme chocolademelk' door een rietje naar binnen te slurpen.
Altijd tegen de boeren.quote:De uitzonderingspositie voor Nederlandse boeren om meer mest te mogen uitrijden dan boeren in andere landen wordt vanaf volgend jaar in drie jaar afgebouwd. Minister Staghouwer van Landbouw heeft hierover een conceptafspraak gemaakt in Brussel, bevestigen bronnen na berichtgeving van De Telegraaf.
Nederland krijgt al jaren een uitzondering op de regels omdat we zo'n klein grondgebied hebben. Maar sinds een paar maanden is duidelijk dat de Europese Commissie af wil van de speciale Nederlandse positie, de zogenoemde derogatie.
Boeren zeggen dat ze niet meer aanschuiven bij Remkes in 3,2,1..quote:Op maandag 5 september 2022 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd tegen de boeren.
Tijd voor een #nexit.quote:Op maandag 5 september 2022 10:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Boeren zeggen dat ze niet meer aanschuiven bij Remkes in 3,2,1..
Eindeloos fascinerend hoe het vetst gesubsidieerde sectortje constant schwalbes kan blijven maken.quote:Op maandag 5 september 2022 10:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijd voor een #nexit.
Staghouwer heeft alweer miljarden van ons belastinggeld toegezegd om de klap voor deze hardwerkende ondernemers op te vangen. Dit konden ze immers onmogelijk zien aankomen.quote:Op maandag 5 september 2022 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd tegen de boeren.
En ook nog weer vergoeding krijgenquote:Op maandag 5 september 2022 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd tegen de boeren.
Ja, lachwekkond.quote:Op maandag 5 september 2022 11:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ook nog weer vergoeding krijgen
Zag ze Prins Andrew ook in de pizzeria?quote:Op maandag 5 september 2022 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Warmdraaien voor de nieuwe premier van het VK.
Dit verklaart veelquote:Tafelgast Wierd Duk, de geliefde van Fidan, laat vervolgens weten dat hij vooral negatief tegenover een optreden in De Slimste Mens staat. “Ik ben wel eens gevraagd voor De Slimste Mens, maar dat durfde ik niet vanwege mijn slechte geheugen. Ik kan me niets herinneren.”
quote:
Amalia?quote:Op maandag 5 september 2022 17:57 schreef hhh38 het volgende:
Je denkt dat Op1 niet verder kan zinken maar het is ze toch weer gelukt!
quote:Bijna vier maanden na de dood van de Palestijns-Amerikaanse journalist Shireen Abu Akleh heeft Israël de resultaten van een intern onderzoek naar haar overlijden bekendgemaakt. Volgens het Israëlische leger is er een "grote kans" dat de verslaggever van Al Jazeera werd gedood door geweervuur van een Israëlische militair. Dat zou per ongeluk zijn gebeurd: er komt dan ook geen strafrechtelijk onderzoek.
Wanneer gaan we Israël eens opdoeken?quote:Wie als buitenlander op de Westelijke Jordaanoever een liefdesrelatie krijgt met een Palestijn, zou dat binnen 30 dagen moeten melden bij de Israëlische autoriteiten. Het is een van de meest omstreden regels die Israël wilde invoeren voor buitenlanders in bezet Palestijns gebied. Daarmee wordt het voor hen moeilijker het gebied te betreden of er te verblijven.
Zijn Palestijnen al verboden in parken en zwembaden?quote:Op maandag 5 september 2022 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan we Israël eens opdoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |