Ocampos was dinsdag al met zijn privejet naar Nederland gevlogen. De lokale media in Sevilla stonden hem daar te interviewen nota bene.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar hebben ze dat gedaan? Of komt dat van allerlei vage Twitter account?
Het twitteraccount Hamstelaar zit er al de hele zomer boenk op.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar hebben ze dat gedaan? Of komt dat van allerlei vage Twitter account?
Wat ik bedoel: heeft de RvC voetbaltechnische of om financiele/organisatorische redenen de beslissing gemaakt?quote:Op donderdag 1 september 2022 13:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ocampos was dinsdag al met zijn privejet naar Nederland gevlogen. De lokale media in Sevilla stonden hem daar te interviewen nota bene.
Het is onvermijdelijk een combinatie, voor Mbappe hadden ze er misschien wel anders in gestaanquote:Op donderdag 1 september 2022 13:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: heeft de RvC voetbaltechnische of om financiele/organisatorische redenen de beslissing gemaakt?
Het eerste zou fout zijn, het tweede niet.
Dan hadden we ook meteen een td gehad.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is onvermijdelijk een combinatie, voor Mbappe hadden ze er misschien wel anders in gestaan
De altijd jankende horecaquote:Op donderdag 1 september 2022 18:08 schreef El-Stinho het volgende:
de nieuwe horeca is uit @:szura
https://www.ad.nl/economi(...)en-kabinet~a873fb91/
Voor 10 euro neem ik je ticket over.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Hoe gaan de Arcade Fire fans hier om met de beschuldigingen aan het adres van Win Butler? Toch wel weer erg teleurstellend dat ook hij een lul blijkt te zijn, zeg ik als groot fan. Ik zou de 28e ook naar het optreden in de Ziggo gaan, benieuwd of het allemaal doorgaat. Support act Feist heeft in ieder geval afgezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn de beschuldigingen?quote:Op donderdag 1 september 2022 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Hoe gaan de Arcade Fire fans hier om met de beschuldigingen aan het adres van Win Butler? Toch wel weer erg teleurstellend dat ook hij een lul blijkt te zijn, zeg ik als groot fan. Ik zou de 28e ook naar het optreden in de Ziggo gaan, benieuwd of het allemaal doorgaat. Support act Feist heeft in ieder geval afgezegd.
Moet kunnen, ik luister ook nog steeds naar Lostprophets.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Waarom blijkt hij dan een lul te zijn? (behalve dat het een vreemdneuker is) Er is nog niets bewezen en hij ontkent het.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
https://festileaks.com/20(...)g-frontman-reageert/
"Butler zou een vierde persoon, die genderneutrale voornaamwoorden gebruikt, twee keer hebben aangerand."quote:Op donderdag 1 september 2022 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
https://festileaks.com/20(...)g-frontman-reageert/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |