Gewoon de beurs trekken voor ziejets en anders niets.quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ocampos wat voor Ajax @:El-Stinho? Hij wordt genoemd.
Waarom? Alternatieve types hebben wel vaker nagellak op en die zijn niet gay. Überhaupt wie bepaald dat soort dingen wat wel of niet ok is om te dragen in vrije tijd of dat je dan gay moet zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
Lakken jullie ook je nagels?
Ik zal wel weer conservatief zijn maar ik vind dat dus gewoon voor hommos.
En vrouwen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
Het zijn gewoon ja, mietjes.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom? Alternatieve types hebben wel vaker nagellak op en die zijn niet gay. Überhaupt wie bepaald dat soort dingen wat wel of niet ok is om te dragen in vrije tijd of dat je dan gay moet zijn.
Ik heb gisteren echt gelachen om die twitter reacties. Schuimbekkende figuren. Van die mensen die echt ziedend daarom worden daarom maar wel hun profiel vol hebben staan met NederLanD DiCtATuur Geen VRIjhEID. Maar wel wil bepalen hoe andere mensen zich kleden of uitten.
Ik doe het zelf niet, maar interesseert me geen ruk die het wel doet. Iedereen zijn eigen keuze en vrijheid. Zelfde als plakplaatjes.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ik zal die mensen ook zeker laten hoor (leven en laten leven) maar ik heb er wel een mening over.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik doe het zelf niet, maar interesseert me geen ruk die het wel doet. Iedereen zijn eigen keuze en vrijheid. Zelfde als plakplaatjes.
Ik ben daar totaal niet extravagant genoeg voor. Maar het went vast snel, ik zou eigenlijk niet weten waarom het gek zou moeten zijnquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
Beste Speld ooit.quote:
Ach, Wierd met de lange tenen.quote:
Het lijkt me echt hilarisch om hem stampvoetend in z'n kantoor te zien bij het lezen van die tweetquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:22 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Wierd grijpt gelijk in! Mensen die bij het minste of geringste beginnen te blokkeren en te cancelen, daar heeft Wierd vast een pittige mening over.
[ twitter ]
Toen bleek dat die vrouw zelf naar het COA was gestapt omdat ze haar hotel maar niet verkocht kreeg, leek het me wel een vrij kansloze exercitie.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:15 schreef Steven184 het volgende:
Had er ook maar iemand een andere uitspraak verwacht?
Zijn nu ook paar duizend stopovers per jaar ofzo, altijd leuk die megalomane plannen.quote:
De ronde van Qatar was wel altijd genot in PCM omdat je waaiers kon trekken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zijn nu ook paar duizend stopovers per jaar ofzo, altijd leuk die megalomane plannen.
Ziet er allemaal weer leuk uit met Beckham natuurlijk, zo denken ze hier dat de rest van de wereld het land ook echt ziet. Goednieuwsshow is hier uitgevonden.
Nog mooie cameo van m'n buurt, waar ze het WK criterium van Doha toen ook reden met de wereldkampioen stokbroden halen die bijna écht wereldkampioen was!
Dat was wel een genietmomentje.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:30 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Toen bleek dat die vrouw zelf naar het COA was gestapt omdat ze haar hotel maar niet verkocht kreeg, leek het me wel een vrij kansloze exercitie.
Nee, nee, nee. Nee dit gaat gewoon te ver.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
@:mani89
Graag een recensie
[ twitter ]
Zeker niet als je de 20 gepasseerd bent, laat staan de 40.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet in allemaal gekke kleurtjes.
@:wimderon
Hoe de fuck kun je door het ijs zakken, als je al het binnenste van de Aarde bent binnengevaren op de Zuidpool met je U-boot?quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Engel zakt ook weer door het ijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |