Ach, Wierd met de lange tenen.quote:

Het lijkt me echt hilarisch om hem stampvoetend in z'n kantoor te zien bij het lezen van die tweetquote:

quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:22 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Wierd grijpt gelijk in! Mensen die bij het minste of geringste beginnen te blokkeren en te cancelen, daar heeft Wierd vast een pittige mening over.
[ twitter ]

Toen bleek dat die vrouw zelf naar het COA was gestapt omdat ze haar hotel maar niet verkocht kreeg, leek het me wel een vrij kansloze exercitie.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:15 schreef Steven184 het volgende:
Had er ook maar iemand een andere uitspraak verwacht?

Zijn nu ook paar duizend stopovers per jaar ofzo, altijd leuk die megalomane plannen.quote:

De ronde van Qatar was wel altijd genot in PCM omdat je waaiers kon trekken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zijn nu ook paar duizend stopovers per jaar ofzo, altijd leuk die megalomane plannen.
Ziet er allemaal weer leuk uit met Beckham natuurlijk, zo denken ze hier dat de rest van de wereld het land ook echt ziet. Goednieuwsshow is hier uitgevonden.
Nog mooie cameo van m'n buurt, waar ze het WK criterium van Doha toen ook reden met de wereldkampioen stokbroden halen die bijna écht wereldkampioen was!

Dat was wel een genietmomentje.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:30 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Toen bleek dat die vrouw zelf naar het COA was gestapt omdat ze haar hotel maar niet verkocht kreeg, leek het me wel een vrij kansloze exercitie.

Nee, nee, nee. Nee dit gaat gewoon te ver.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
@:mani89
Graag een recensie
[ twitter ]

Zeker niet als je de 20 gepasseerd bent, laat staan de 40.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet in allemaal gekke kleurtjes.
@:wimderon

Hoe de fuck kun je door het ijs zakken, als je al het binnenste van de Aarde bent binnengevaren op de Zuidpool met je U-boot?quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Engel zakt ook weer door het ijs.

Voor mijn gevoel is dit al 100x gedaan door anderen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dat basketbalvrouwtje gaat ook nog naar de opening van een envelop. Ziekelijk aandachtsgeil.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |